דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. תוכנה | DAW
  3. תוכנות - עזרה הדדית
  4. ליעל את האתר
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

ליעל את האתר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות - עזרה הדדית
79 פוסטים 20 כותבים 1.5k צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לוי לל מנותק
    לוי לל מנותק
    לוי ל
    SynthMaster
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לוי ל
    #53

    @המנגן-1 נו מצוין, אז אם אתה מבין את זה לבד, אז למה אתה מציע את זה?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    😞
    0
    • ה המנגן 1

      @לוי-ל כתב בליעל את האתר:

      @המנגן-1 קודם כל, אתה מוזמן לפתוח בעצמך כאלה,90 אחוז מהדיונים בפורום הם על טראקים כי יש פה ציבור גדול מאוד של מעבדי מוזיקה אלקטרונית ובוני מקצב שזה דבר שמעניין אותם
      אם אתה כ"כ עצוב שאין נושאים כאלה, אתה מוזמן לפתוח בעצמך, בכבוד רב!

      נכון, אבל אני חושב שבגלל שכולם מתעסקים במוזיקה אלקטרונית, לא יכנסו למוזיקת לייב

      הקלידן הצפוניה מנותק
      הקלידן הצפוניה מנותק
      הקלידן הצפוני
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הקלידן הצפוני
      #54

      @המנגן-1
      היו נושאים כאלו בעבר…
      ולדעתי הם פשוט מיצו את עצמם…
      הרי בינינו, מה יש יותר בסט מקצבים? רוק , פריילאך, או EDM?
      התשובה ברורה… הEDM מתחדש כל הזמן ולכן יש יותר עניין וצורך להתעסק סביבו ובו.
      אבל רוק? פריילאך? מה השתנה במקצבים האלה בשנים האחרונות? לא נוספו טכניקות חדשות או סוגים חדשים של צלילים לז’אנר הזה, אז מי שבונה -בונה וזהו, אולי הוא יחדש וישפצר אותם אבל אין כל כך עניין לדון בזה ולפתוח מלא נושאים.
      (על החתום, אחד שאוהב מוזיקה אקוסטית יותר מאלקטרונית-ועוסק בשתיהן, וכן, הסט שלי מלא בשתייהן…)

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • הקלידן הצפוניה הקלידן הצפוני

        @המנגן-1
        היו נושאים כאלו בעבר…
        ולדעתי הם פשוט מיצו את עצמם…
        הרי בינינו, מה יש יותר בסט מקצבים? רוק , פריילאך, או EDM?
        התשובה ברורה… הEDM מתחדש כל הזמן ולכן יש יותר עניין וצורך להתעסק סביבו ובו.
        אבל רוק? פריילאך? מה השתנה במקצבים האלה בשנים האחרונות? לא נוספו טכניקות חדשות או סוגים חדשים של צלילים לז’אנר הזה, אז מי שבונה -בונה וזהו, אולי הוא יחדש וישפצר אותם אבל אין כל כך עניין לדון בזה ולפתוח מלא נושאים.
        (על החתום, אחד שאוהב מוזיקה אקוסטית יותר מאלקטרונית-ועוסק בשתיהן, וכן, הסט שלי מלא בשתייהן…)

        ה מנותק
        ה מנותק
        המנגן 1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #55

        @הקלידן-הצפוני כתב בליעל את האתר:

        @המנגן-1
        היו נושאים כאלו בעבר…
        ולדעתי הם פשוט מיצו את עצמם…
        הרי בינינו, מה יש יותר בסט מקצבים? רוק , פריילאך, או EDM?
        התשובה ברורה… הEDM מתחדש כל הזמן ולכן יש יותר עניין וצורך להתעסק סביבו ובו.
        אבל רוק? פריילאך? מה השתנה במקצבים האלה בשנים האחרונות? לא נוספו טכניקות חדשות או סוגים חדשים של צלילים לז’אנר הזה, אז מי שבונה -בונה וזהו, אולי הוא יחדש וישפצר אותם אבל אין כל כך עניין לדון בזה ולפתוח מלא נושאים.
        (על החתום, אחד שאוהב מוזיקה אקוסטית יותר מאלקטרונית-ועוסק בשתיהן, וכן, הסט שלי מלא בשתייהן…)

        ומה מתחדש בEDM ? כל יום יש דברים חדשים ?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • לוי לל מנותק
          לוי לל מנותק
          לוי ל
          SynthMaster
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #56

          @המנגן-1 בוודאי ובוודאי…

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מ מנותק
            מ מנותק
            מוזיקה ללב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #57

            @SHLNX @המוזיקאי
            בעודי עובר כאן על השרשור המדהים הזה (!)
            עוברת לי מחשבה בראש:
            יש פה המון חברים ‘מבינים’ היטב בתחומים שונים, בעיקר בתחום תוכנות הDAW, ומגיע להם המון תודה והוקרה.
            לכן אני חושב שאולי מידי פעם ההנהלה תעלה כאן סקר עם רשימת השמות הכי משפיעים בפורום, בשאלה ‘נא דרגו מי לדעתכם הכי תורם לפורום’.
            כך המשפיעים הכי הכי, יוכלו לקבל פידבק מכלל המשתמשים.
            נ.ב. אולי זה עלול לגרום גם לתוצאה הפוכה, שחברים שחושבים שהם מאד משפיעים, יתברר להם שלא כמו שהם חשבו, לכן אני מסייג את זה.
            אשמח לתגובות כל אחד על הרעיון.
            (דרך אגב, יש כאן בפורום כמות גדולה מאד של חברים, אבל רוב החברים לא כותבים ולא מגיבים, וכנראה גם לא יגיבו אף פעם. יש כאן קבוצה מאד מסוימת מכלל החברים ש’מפעילה’ כאן את הפורום.)

            חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • מ מוזיקה ללב

              @SHLNX @המוזיקאי
              בעודי עובר כאן על השרשור המדהים הזה (!)
              עוברת לי מחשבה בראש:
              יש פה המון חברים ‘מבינים’ היטב בתחומים שונים, בעיקר בתחום תוכנות הDAW, ומגיע להם המון תודה והוקרה.
              לכן אני חושב שאולי מידי פעם ההנהלה תעלה כאן סקר עם רשימת השמות הכי משפיעים בפורום, בשאלה ‘נא דרגו מי לדעתכם הכי תורם לפורום’.
              כך המשפיעים הכי הכי, יוכלו לקבל פידבק מכלל המשתמשים.
              נ.ב. אולי זה עלול לגרום גם לתוצאה הפוכה, שחברים שחושבים שהם מאד משפיעים, יתברר להם שלא כמו שהם חשבו, לכן אני מסייג את זה.
              אשמח לתגובות כל אחד על הרעיון.
              (דרך אגב, יש כאן בפורום כמות גדולה מאד של חברים, אבל רוב החברים לא כותבים ולא מגיבים, וכנראה גם לא יגיבו אף פעם. יש כאן קבוצה מאד מסוימת מכלל החברים ש’מפעילה’ כאן את הפורום.)

              חכם_בלילהח מנותק
              חכם_בלילהח מנותק
              חכם_בלילה
              SynthMaster
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #58

              @מוזיקה-ללב כתב באנחנו חייבים להחזיר אותו!:

              נ.ב. אולי זה עלול לגרום גם לתוצאה הפוכה, שחברים שחושבים שהם מאד משפיעים, יתברר להם שלא כמו שהם חשבו, לכן אני מסייג את זה.

              בדיוק הבעיה ברעיון הזה…

              זה יכול לצור תחרות אבל לא בצד החיובי שלה…

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • לוי לל מנותק
                לוי לל מנותק
                לוי ל
                SynthMaster
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #59

                @חכם_בלילה @מוזיקה-ללב זה אכן רעיון בעייתי, אבל כן ניתן לעשות רעיון דומה במסגרתו יוצגו בצד האתר בצד שמאל הנושאים הפופולרים החודש והמשתמשים המשפיעים החודש, על פי סטטיסטיקות אוטומטיות

                חכם_בלילהח המוזיקאיה 2 תגובות תגובה אחרונה
                3
                • לוי לל לוי ל

                  @חכם_בלילה @מוזיקה-ללב זה אכן רעיון בעייתי, אבל כן ניתן לעשות רעיון דומה במסגרתו יוצגו בצד האתר בצד שמאל הנושאים הפופולרים החודש והמשתמשים המשפיעים החודש, על פי סטטיסטיקות אוטומטיות

                  חכם_בלילהח מנותק
                  חכם_בלילהח מנותק
                  חכם_בלילה
                  SynthMaster
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #60

                  @לוי-ל רעיון חמוד, הבעיה שזה מצריך פיתוח של הניהול…

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • לוי לל מנותק
                    לוי לל מנותק
                    לוי ל
                    SynthMaster
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #61

                    @חכם_בלילה מה הבעיה פשוט לתייג את @איציק ו @המוזיקאי

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • לוי לל לוי ל

                      @חכם_בלילה @מוזיקה-ללב זה אכן רעיון בעייתי, אבל כן ניתן לעשות רעיון דומה במסגרתו יוצגו בצד האתר בצד שמאל הנושאים הפופולרים החודש והמשתמשים המשפיעים החודש, על פי סטטיסטיקות אוטומטיות

                      המוזיקאיה מנותק
                      המוזיקאיה מנותק
                      המוזיקאי
                      ניהול
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי המוזיקאי
                      #62

                      @לוי-ל

                      ומי אמר שאין? תודות ל @איציק אמנם זה עדיין בפיתוח אבל ב"ה משקיעים באתר הזה כל יום כמה שעות ואתם אפילו לא יודעים את זה, למשל @איש-אחד שנותן כל כולו שהכל ידפוק כמו שצריך, משקיע בשעות לא שעות… 0820096b-5b8a-4de1-bbae-12f5126d5f70-image.png

                      ליצירת קשר: info@hamusicay.com

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      🔥 😊 👑
                      10
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        מוזיקה ללב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #63

                        @המוזיקאי
                        מדהים!
                        כל הכבוד!
                        זה לא מחייב פיתוח, אפשר שהניהול יעלו פעם בשבוע/שבועיים פוסט נעול, של המשתמשים המשפיעים והנושאים הבוערים ביותר.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • לוי לל מנותק
                          לוי לל מנותק
                          לוי ל
                          SynthMaster
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #64

                          @מוזיקה-ללב ברגע שזה לא אוטומטי, משתמשים עלולים להפגע ולחשוב שזה נגדם וכו’
                          אבל כשזה אוטומטי כולם מבינים שאלו התוצאות.

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • לוי לל לוי ל

                            @מוזיקה-ללב ברגע שזה לא אוטומטי, משתמשים עלולים להפגע ולחשוב שזה נגדם וכו’
                            אבל כשזה אוטומטי כולם מבינים שאלו התוצאות.

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מוזיקה ללב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #65

                            @לוי-ל
                            מעניין.
                            אם יקבעו לזה סטנדרט קבוע לפי כללים טכניים, זה לא אמור לפגוע.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • לוי לל מנותק
                              לוי לל מנותק
                              לוי ל
                              SynthMaster
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #66

                              @מוזיקה-ללב בכל אופן, אם יש אפשרות שזה יהיה אוטומטי, זה עדיף, ככה זה גם לא ידרוש מהניהול כל שבועים להכנס ולבדוק ולכתוב וכו’…

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍
                              1
                              • הגיטריסטה מנותק
                                הגיטריסטה מנותק
                                הגיטריסט
                                מתמחה פלוס
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #67

                                פסח איידנסון הצטרף לפורום!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👏
                                2
                                • לוי לל מנותק
                                  לוי לל מנותק
                                  לוי ל
                                  SynthMaster
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #68

                                  @הגיטריסט הוא כבר היה בפורום לפני כן, המשתמש שלו הוא @חולם

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מוזיקה ללב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה ללב
                                    #69

                                    @המוזיקאי
                                    יש אופציה לחפש מילה בתוך שרשור?
                                    למיטב ידיעתי נראה שלא. ואם תשדרגו את זה, זה יהיה וואו!

                                    ממתין לתשובה😕

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • המוזיקאיה המוזיקאי

                                      @לוי-ל

                                      ומי אמר שאין? תודות ל @איציק אמנם זה עדיין בפיתוח אבל ב"ה משקיעים באתר הזה כל יום כמה שעות ואתם אפילו לא יודעים את זה, למשל @איש-אחד שנותן כל כולו שהכל ידפוק כמו שצריך, משקיע בשעות לא שעות… 0820096b-5b8a-4de1-bbae-12f5126d5f70-image.png

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מוזיקה ללב
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה ללב
                                      #70

                                      @המוזיקאי כתב בליעל את האתר:

                                      ומי אמר שאין? תודות ל @איציק אמנם זה עדיין בפיתוח אבל ב"ה משקיעים באתר הזה כל יום כמה שעות ואתם אפילו לא יודעים את זה, למשל @איש-אחד שנותן כל כולו שהכל ידפוק כמו שצריך, משקיע בשעות לא שעות…
                                      79c9ae8e-9874-45e9-aa09-717fa0862c9b-image.png
                                      מה קורה עם זה?
                                      מחכים לראות!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מוזיקה ללב
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה ללב
                                        #71

                                        @המוזיקאי
                                        כל הכבוד!
                                        עובד מדהים!
                                        יש לנו כאן מנהלים מסורים שעובדים קשה.
                                        שאפו גדול!

                                        שאלה:
                                        לפי מה נמדד ‘הנושאים החמים’?
                                        לפי כמות משתמשים?
                                        איך יודעים מה הנושא החם ביותר?

                                        כתב בליעל את האתר:

                                        לכן אני חושב שאולי מידי פעם ההנהלה תעלה כאן סקר עם רשימת השמות הכי משפיעים בפורום, בשאלה ‘נא דרגו מי לדעתכם הכי תורם לפורום’.
                                        כך המשפיעים הכי הכי, יוכלו לקבל פידבק מכלל המשתמשים.

                                        הפלטפורמה החדשה שההנהלה פיתחה מאד יפה ומתקדמת, אבל לצערי לא עונה על הנ"ל, שבגלל זה בעצם פיתחו את הרעיון…

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • יהודה גוטסמן Y.Gי מנותק
                                          יהודה גוטסמן Y.Gי מנותק
                                          יהודה גוטסמן Y.G
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #72

                                          היי חברים
                                          הייתי מציע שאולי יעשו באתר היכן שהוא במקום בולט נושאים שיהיו שם קישורים לכל הנושאים שיש שם חומר מעניין ושלא יצטרכו להפוך את האתר עד הנושא הראשון שכתבו כדי למצוא איזה משהו פשוט שרוצים לדעת, לדעתי זה ממש יעזור
                                          תודה רבה!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          20

                                          מחובר

                                          3.7k

                                          משתמשים

                                          3.1k

                                          נושאים

                                          51.6k

                                          פוסטים

                                          ניוזלטר

                                          ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                                          תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                                          אתר מאובטח SSL בתוקף

                                          מידע

                                          • צור קשר
                                          • נבחרות המוזיקאי
                                          • תקנון הפורום
                                          • חיפוש מתקדם

                                          הקהילה

                                          • כל הקטגוריות
                                          • המוזיקאי בווטסאפ
                                          • דיונים אחרונים
                                          • תגיות פופולריות

                                          המוזיקאי.

                                          הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                                          © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                                          נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                                          • חפש באמצעות Google
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • יצירת קשר