בואו נדבר על Native Instruments Kontakt 8.10.1, להורדה!
-
@איש-אחד לא דיברו כאן שהם פשטו את הרגל?
@המעבד-המתאבד הם לא פשטו את הרגל, הם רק התחילו את התהליך.
הנה ציטוט (בתרגום גוגל לעברית) מתוך ההצהרה שפרסם ניק וויליאמס (מנכל NI):
אנו פועלים במרץ ובאחריות על מנת להבטיח עתיד בריא ובר קיימא מבחינה כלכלית עבור Native Instruments. כפי שראיתם, Native Instruments GmbH נכנסה לתהליך ארגון מחדש בגרמניה, וכך גם 3 מחברות האחזקה הגרמניות שאינן פעילות שלנו. מבחינה משפטית, הגשנו בקשות לפתוח בהליכי טרום חדלות פירעון עבור חברות אלו.
זה הכל.
זה אפילו לא חדלות פירעון, זה רק טרום חדלות, שזה אומר שהם עדיין לא נכנסו לתהליך עצמו אלא רק להתחלה שלו, והם עדיין מנסים ככל הנראה להציל את מה שאפשר להציל.בספוילר, ההצהרה המתורגמת המלאה.
אני רוצה באופן אישי להקדיש רגע להתייחס לחדשות האחרונות על Native Instruments.אנא היו סמוכים ובטוחים שהעסקים ממשיכים כרגיל ב- Native Instruments , iZotope , Plugin Alliance ו- Brainworx . מוצרי החומרה והתוכנה שלנו נותרו במכירה וזמינים להורדה והפעלה. הצוותים הנלהבים והמסורים שלנו כאן ותומכים בלקוחות כרגיל. במוצר ובהנדסה, אנו ממשיכים לפתח ולהשיק מוצרים ותכונות חדשים. צוות השותפויות של NKS שלנו ממשיך לעבד רישיונות Kontakt Player והגשות לשותפים של NKS.
אנו פועלים במרץ ובאחריות על מנת להבטיח עתיד בריא ובר קיימא מבחינה כלכלית עבור Native Instruments. כפי שראיתם, Native Instruments GmbH נכנסה לתהליך ארגון מחדש בגרמניה, וכך גם 3 מחברות האחזקה הגרמניות שאינן פעילות שלנו. מבחינה משפטית, הגשנו בקשות לפתוח בהליכי טרום חדלות פירעון עבור חברות אלו.
אנו מתמקדים במתן המשכיות ליוצרים, ללקוחות ולשותפים. נמשיך לשתף עדכונים ככל שיהיו בידינו.
אני בעצמי מוזיקאי לכל החיים, ומעריץ נלהב של Native Instruments כבר 25 שנה. המשימה שלנו לעורר השראה ולאפשר ליוצרים לבטא את עצמם באמצעות סאונד נמשכת.
(מקור)
-
@המעבד-המתאבד האם אפשר גירסה למק עם אפשרות להוספת ספריות?
-
@המעבד-המתאבד האם אפשר גירסה למק עם אפשרות להוספת ספריות?
@עמרם-זרובבל יש לך כאן למק.
-
@לוי-ל הוא מחפש את הפלאגין עצמו כדי להחליף את הקובץ.
אתה יכול לראות למטה איזו סיומת קובץ הוא מחפש.
ה-VST3 נמצא כאן:C:\Program Files\Common Files\VST3\Native Instruments\וה-axxplugin נמצא כאן:
C:\Program Files\Common Files\Avid\Audio\Plug-Ins\Native Instruments\Kontakt 8.aaxplugin\Contents\x64\ -
@עמרם-זרובבל יש לך כאן למק.
@איש-אחד כן ראיתי את זה אבל ראיתי בתגובות למטה שכולם לא מצליחים להתקין ספריות בפריצה הזאת
לוינדוס יש את התוכנה ששמו כאן להוספת ספריות אבל היא לא עובדת במק לכן שאלתי אם יש פתרון למק להוסיף ספריות -
@איש-אחד
יצא גירסא חדשה.
(משום מה יש שם שתי גירסאות לקונטקט לווינדוס, לא מבין למה) -
@איש-אחד
יצא גירסא חדשה.
(משום מה יש שם שתי גירסאות לקונטקט לווינדוס, לא מבין למה)@מייבין-באקורדים אחת בהתקנה רגילה ואחת ניידת.
-
@לוי-ל טופל.
יש לשלוח לבדיקה בנטפרי. -
@לוי-ל מה זאת אומרת לא תקין? (זה חסום לי אז אני לא רואה מה הולך שם).
-
@לוי-ל תבדוק עכשיו.
אם לא עובד-
אין לי במה לעזור כרגע. -

ה- Kontakt הוא כלי עזר חיוני עבור מוזיקאים, מפיקים ומלחינים רבים. גרסה 8, כמו גרסאות קודמות, מציעה מגוון רחב של תכונות שמשפרות את תהליך היצירה המוזיקלית.מה הופך את Kontakt 8 לכל כך מיוחד?
ספריית סאונדים ענקית: Kontakt מגיע עם ספריית סאונדים מגוונת ביותר, הכוללת כלי נגינה אקוסטיים, סינתיסייזרים, תופים, לולאות ועוד. ספרייה זו מאפשרת לך ליצור מגוון רחב של סגנונות מוזיקליים, החל ממוזיקה קלאסית ועד למוזיקה אלקטרונית.
עריכה עמוקה של סאונד: Kontakt מאפשר לך לערוך את הסאונדים ברמה עמוקה מאוד. תוכל לשנות את הגובה, את העוצמה, את האפקטים ועוד. זה מאפשר לך ליצור סאונדים ייחודיים לחלוטין.
מנוע סינתזה מתקדם: Kontakt כולל מנוע סינתזה מתקדם המאפשר לך ליצור סאונדים סינתטיים מורכבים. תוכל ליצור כל צליל שתוכל לדמיין, החל מצלילי מדע בדיוני ועד לצלילי טבע.
תמיכה במגוון רחב של פורמטים: Kontakt תומך במגוון רחב של פורמטים של קבצים, כך שתוכל לטעון את הסאונדים שלך מכל מקור.
תוספים: קהילת המשתמשים של Kontakt פיתחה מגוון רחב של תוספים שמוסיפים תכונות חדשות לתוכנה. תוספים אלה מאפשרים לך להרחיב את היכולות של Kontakt ולעשות דברים שלא חלמת עליהם.
מה חדש בגרסה 8?כל גרסה חדשה של Kontakt מביאה איתה שיפורים ותכונות חדשות. גרסה 8, סביר להניח, כוללת שיפורים בביצועים, תיקוני באגים, ותכונות חדשות קטנות שמשפרות את חוויית המשתמש.
למי מתאים Kontakt?
ה-Kontakt מתאים למגוון רחב של מוזיקאים, החל מתחילים ועד למקצוענים. אם אתה מחפש כלי עזר שיאפשר לך ליצור מוזיקה מקצועית, Kontakt הוא בחירה מצוינת.
האם כדאי לשדרג לגרסה 8?
אם אתה משתמש בגרסה קודמת של Kontakt, שווה לבדוק את הרשימה המלאה של השינויים בגרסה 8 כדי לראות אם השיפורים והתכונות החדשות שווים את ההשקעה.
להורדה לחצו כאן.
סיסמה וקרדיט: www.4download.net (כתובת האתר כפי שהיא מופיעה כאן, ללא HTTPS וכו’).גירסאות קודמות מצו"ב בספוילר.
גירסה 8.9.0
להורדה לחצו כאן.
סיסמה וקרדיט: www.4download.netגרסה 8.8.1
להורדה לחצו כאן.
סיסמה וקרדיט: www.4download.netגרסה 8.8.0
דרך one drive (פתוח בנטפרי)
בדרייב (יש לשלוח לבדיקה בנטפרי)
קרדיט וסיסמה: www.4download.netגירסה 8.7.1
להורדה לחץ כאן.
קרדיט וסיסמה: www.4download.netגרסה 8.7.0
להורדה לחץ כאן
קרדיט וסיסמה: www.4download.netגרסה 8.6.0
להורדה לחץ כאן.
קרדיט וסיסמה: www.4download.netגירסה 8.5.1
להורדה לחץ כאן
קרדיט וסיסמה: www.4download.netגירסה 8.5.0
להורדה לחץ כאן.
קרדיט וסיסמה: www.4download.netגירסה 8.4.1
להורדה לחץ כאן.
קרדיט וסיסמה: www.4download.netגירסה 8.4.0
להורדה לחץ כאן.
קרדיט וסיסמה: www.4download.netגירסה 8.3.0
להורדה לחץ כאן.
קרדיט וסיסמה: www.4download.netגירסה 8.0.1
להורדה
Native.Instruments.Kontakt.8.0.1סיסמא: המוזיקאי
-
אין לי שום גרסה של קונטקט ואני מעוניין להתקין בלי להסתבך לשנייה אחת עם שגיאות וטרטורים שמוציאים ת’חשק…
יש פה מישהו שיוכל לסדר אותי בעניין?@א.ב בתור אחד שהסתבך הרבה עם קונטקט אני אתן לך את הטיפים שלי
דבר ראשון תמחק מהמחשב כל זכר מקונטקט 8 אם הורדת בעבר ולא הצלחת
שנית תוריד תתקין את התוכנה יש פאצ’ר שאתה לוחץ עליו אם אתה רוצה להוסיף ספריות הנה קובץ 600919fd-cc04-495c-821a-10ff22c5ca70-Add Library.exe ובגדול אמור להצליח חפש פה בפורום קונטקט 8 תמצא בקלותאם אתה מעוניין לא להסתבך בכלל (ואתה לא יודע עד כמה אפשר להסתבך עם זה…) תתקין Kontakt_7 - למה הפריצה שלו עובדת טוב ולא כמו Kontakt 8 שאני ניסיתי כל מה שרק אפשר ולא הלך לי (בשלב הוספת הספריות הוא קרס) החסרון הוא שיש ספריות שלא עולות בגלל שזה גרסה ישנה וזה מבאס
-
@א.ב בתור אחד שהסתבך הרבה עם קונטקט אני אתן לך את הטיפים שלי
דבר ראשון תמחק מהמחשב כל זכר מקונטקט 8 אם הורדת בעבר ולא הצלחת
שנית תוריד תתקין את התוכנה יש פאצ’ר שאתה לוחץ עליו אם אתה רוצה להוסיף ספריות הנה קובץ 600919fd-cc04-495c-821a-10ff22c5ca70-Add Library.exe ובגדול אמור להצליח חפש פה בפורום קונטקט 8 תמצא בקלותאם אתה מעוניין לא להסתבך בכלל (ואתה לא יודע עד כמה אפשר להסתבך עם זה…) תתקין Kontakt_7 - למה הפריצה שלו עובדת טוב ולא כמו Kontakt 8 שאני ניסיתי כל מה שרק אפשר ולא הלך לי (בשלב הוספת הספריות הוא קרס) החסרון הוא שיש ספריות שלא עולות בגלל שזה גרסה ישנה וזה מבאס
@י.פ כתב בבואו נדבר על Native Instruments Kontakt 8.10.1, להורדה!:
@א.ב בתור אחד שהסתבך הרבה עם קונטקט אני אתן לך את הטיפים שלי
דבר ראשון תמחק מהמחשב כל זכר מקונטקט 8 אם הורדת בעבר ולא הצלחת
שנית תוריד תתקין את התוכנה יש פאצ’ר שאתה לוחץ עליו אם אתה רוצה להוסיף ספריות הנה קובץ 600919fd-cc04-495c-821a-10ff22c5ca70-Add Library.exe ובגדול אמור להצליח חפש פה בפורום קונטקט 8 תמצא בקלותאם אתה מעוניין לא להסתבך בכלל (ואתה לא יודע עד כמה אפשר להסתבך עם זה…) תתקין Kontakt_7 - למה הפריצה שלו עובדת טוב ולא כמו Kontakt 8 שאני ניסיתי כל מה שרק אפשר ולא הלך לי (בשלב הוספת הספריות הוא קרס) החסרון הוא שיש ספריות שלא עולות בגלל שזה גרסה ישנה וזה מבאס
דבר ראשון תודה ענקית על הפירוט! ממש יפה!
דבר שני כתבתי בחיפוש קונטקט תראה בצילום מה זה הביא לי צריך למחוק גם את זה?!
דבר שלישי הקישור לקונטקט 7 זה דף לא נמצא
Text