דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. שיתוף התוצרת
  3. סט חדש לקורג של נפתלי בר נתן
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

סט חדש לקורג של נפתלי בר נתן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שיתוף התוצרת
150 פוסטים 20 כותבים 2.2k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אלי שוורצברגא מנותק
    אלי שוורצברגא מנותק
    אלי שוורצברג
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #127

    מטורף מטורף

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • נפתלי בר נתןנ נפתלי בר נתן

      טראק חדש שבניתי תנו תגובות
      TREK.MP3
      שבוע טוב

      מרדכי Sמ מנותק
      מרדכי Sמ מנותק
      מרדכי S
      DigitalAudio
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #128

      @נפתלי-בר-נתן כתב בסט חדש לקורג של נפתלי בר נתן:

      טראק חדש שבניתי תנו תגובות
      TREK.MP3
      שבוע טוב

      יפה מאד

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • נפתלי בר נתןנ נפתלי בר נתן

        קטע ראפ וטראק בסוף Your browser does not support the audio element.

        מרדכי Sמ מנותק
        מרדכי Sמ מנותק
        מרדכי S
        DigitalAudio
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #129

        @נפתלי-בר-נתן כתב בסט חדש לקורג של נפתלי בר נתן:

        קטע ראפ וטראק בסוף

        וואלה יש כאן ממש אינטלגנציה מוזיקלית. אתה בוחר סאונדים ממש טובים!

        נפתלי בר נתןנ תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • מרדכי Sמ מרדכי S

          @נפתלי-בר-נתן כתב בסט חדש לקורג של נפתלי בר נתן:

          קטע ראפ וטראק בסוף

          וואלה יש כאן ממש אינטלגנציה מוזיקלית. אתה בוחר סאונדים ממש טובים!

          נפתלי בר נתןנ מנותק
          נפתלי בר נתןנ מנותק
          נפתלי בר נתן
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #130

          @מרדכי-S תודה!!!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • נפתלי בר נתןנ נפתלי בר נתן

            טראק חדש שבניתי תנו תגובות
            TREK.MP3
            שבוע טוב

            אלי 1א מנותק
            אלי 1א מנותק
            אלי 1
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #131

            @נפתלי-בר-נתן
            אתה מטורף אני שומע הרבה טראקים מכול הסגנונות אני חייב לדעת על איזה אורגן אתה בונה ומאיפה הדגימות הללו אם כאלו סאונדים

            נפתלי בר נתןנ תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍
            1
            • אלי 1א אלי 1

              @נפתלי-בר-נתן
              אתה מטורף אני שומע הרבה טראקים מכול הסגנונות אני חייב לדעת על איזה אורגן אתה בונה ומאיפה הדגימות הללו אם כאלו סאונדים

              נפתלי בר נתןנ מנותק
              נפתלי בר נתןנ מנותק
              נפתלי בר נתן
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #132

              @אלי-1 קורג PA900
              הדגימות רובם מקשמיר אבל עשיתי להם הרבה שיפורים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • נפתלי בר נתןנ נפתלי בר נתן

                טראק חדש שבניתי תנו תגובות
                TREK.MP3
                שבוע טוב

                ט מנותק
                ט מנותק
                טראקבקי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #133

                @נפתלי-בר-נתן
                טובבב
                אני אוהב יותר את הטראקים הבומים החזקים
                המשוגעים אבל בהחלט עשית טוב

                נפתלי בר נתןנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ט טראקבקי

                  @נפתלי-בר-נתן
                  טובבב
                  אני אוהב יותר את הטראקים הבומים החזקים
                  המשוגעים אבל בהחלט עשית טוב

                  נפתלי בר נתןנ מנותק
                  נפתלי בר נתןנ מנותק
                  נפתלי בר נתן
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #134

                  @טראקבקי תודה
                  בקרוב בעז’'ה אני יעלה לכאן משהו חזק

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • נפתלי בר נתןנ מנותק
                    נפתלי בר נתןנ מנותק
                    נפתלי בר נתן
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #135

                    בס’'ד עוד ריפ חדש!!! Your browser does not support the audio element.

                    מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • מ מנותק
                      מ מנותק
                      מנדי 0
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #136

                      מאפה אתה לוקח את הסייצ’ן המטורף הזה?
                      אתה עושה את זה ידנית - כותב על כל תו???

                      נפתלי בר נתןנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • נפתלי בר נתןנ נפתלי בר נתן

                        בס’'ד עוד ריפ חדש!!! Your browser does not support the audio element.

                        מייבין באקורדיםמ מנותק
                        מייבין באקורדיםמ מנותק
                        מייבין באקורדים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #137

                        @נפתלי-בר-נתן לא יאמן שאתה עושה את זה על אורגן!!!
                        אתה בונה על האורגן או מייצא מידי מתוכנה?
                        כי לבנות את זה על האורגן נשמע סיוט…

                        נפתלי בר נתןנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מנדי 0

                          מאפה אתה לוקח את הסייצ’ן המטורף הזה?
                          אתה עושה את זה ידנית - כותב על כל תו???

                          נפתלי בר נתןנ מנותק
                          נפתלי בר נתןנ מנותק
                          נפתלי בר נתן
                          כתב נערך לאחרונה על ידי נפתלי בר נתן
                          #138

                          @מנדי-0 ידנית לגמרי ויש פה גם סיידשן על הריוורב לכן כנראה זה היה נשמע לך מטורף

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                            @נפתלי-בר-נתן לא יאמן שאתה עושה את זה על אורגן!!!
                            אתה בונה על האורגן או מייצא מידי מתוכנה?
                            כי לבנות את זה על האורגן נשמע סיוט…

                            נפתלי בר נתןנ מנותק
                            נפתלי בר נתןנ מנותק
                            נפתלי בר נתן
                            כתב נערך לאחרונה על ידי נפתלי בר נתן
                            #139

                            @מייבין-באקורדים כפי שכתבתי, רק על האורגן
                            ואתה צודק זה בהחלט עבודה פסיחית

                            מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • נפתלי בר נתןנ נפתלי בר נתן

                              @מייבין-באקורדים כפי שכתבתי, רק על האורגן
                              ואתה צודק זה בהחלט עבודה פסיחית

                              מייבין באקורדיםמ מנותק
                              מייבין באקורדיםמ מנותק
                              מייבין באקורדים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #140

                              @נפתלי-בר-נתן למה אתה לא כותב ובונה על תוכנה?
                              זה הרבה יותר קל…

                              נפתלי בר נתןנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                                @נפתלי-בר-נתן למה אתה לא כותב ובונה על תוכנה?
                                זה הרבה יותר קל…

                                נפתלי בר נתןנ מנותק
                                נפתלי בר נתןנ מנותק
                                נפתלי בר נתן
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #141

                                @מייבין-באקורדים האמת אני לא מכיר תוכנה של קורג שאפשר לבנות עליה

                                מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • נפתלי בר נתןנ נפתלי בר נתן

                                  @מייבין-באקורדים האמת אני לא מכיר תוכנה של קורג שאפשר לבנות עליה

                                  מייבין באקורדיםמ מנותק
                                  מייבין באקורדיםמ מנותק
                                  מייבין באקורדים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #142

                                  @נפתלי-בר-נתן בתנה על כל DAW באשר הוא, עם מידי אין ואאוט…

                                  נפתלי בר נתןנ לוי לל 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                                    @נפתלי-בר-נתן בתנה על כל DAW באשר הוא, עם מידי אין ואאוט…

                                    נפתלי בר נתןנ מנותק
                                    נפתלי בר נתןנ מנותק
                                    נפתלי בר נתן
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #143

                                    @מייבין-באקורדים ? לא הבנתי

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                                      @נפתלי-בר-נתן בתנה על כל DAW באשר הוא, עם מידי אין ואאוט…

                                      לוי לל מנותק
                                      לוי לל מנותק
                                      לוי ל
                                      SynthMaster
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי לוי ל
                                      #144

                                      @מייבין-באקורדים כתב בסט חדש לקורג של נפתלי בר נתן:

                                      בתנה על כל DAW באשר הוא, עם מידי אין ואאוט…

                                      אני דווקא תומך בזה שימשיך לבנות על אורגן, מעבדים ומפיקים יש ב"ה הרבה, אנשים שיודעים לבנות על PA900(שזה אורגן שלא נחשב לטוב בשוק) ברמה כ"כ גבוהה כמעט ואין, ובפרט שהוא רכש כ"כ הרבה ידע מן הסתם בבניה על האורגן הנ"ל, חבל שילך לDAW, תמשיך להצליח @נפתלי-בר-נתן !

                                      @נפתלי-בר-נתן , @מייבין-באקורדים רוצה בעצם שתתחיל לעבד ולהפיק במחשב באמצעות תוכנות וכו’

                                      נפתלי בר נתןנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • לוי לל לוי ל

                                        @מייבין-באקורדים כתב בסט חדש לקורג של נפתלי בר נתן:

                                        בתנה על כל DAW באשר הוא, עם מידי אין ואאוט…

                                        אני דווקא תומך בזה שימשיך לבנות על אורגן, מעבדים ומפיקים יש ב"ה הרבה, אנשים שיודעים לבנות על PA900(שזה אורגן שלא נחשב לטוב בשוק) ברמה כ"כ גבוהה כמעט ואין, ובפרט שהוא רכש כ"כ הרבה ידע מן הסתם בבניה על האורגן הנ"ל, חבל שילך לDAW, תמשיך להצליח @נפתלי-בר-נתן !

                                        @נפתלי-בר-נתן , @מייבין-באקורדים רוצה בעצם שתתחיל לעבד ולהפיק במחשב באמצעות תוכנות וכו’

                                        נפתלי בר נתןנ מנותק
                                        נפתלי בר נתןנ מנותק
                                        נפתלי בר נתן
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #145

                                        @לוי-ל תודה על הפירגון

                                        מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • נפתלי בר נתןנ נפתלי בר נתן

                                          @לוי-ל תודה על הפירגון

                                          מייבין באקורדיםמ מנותק
                                          מייבין באקורדיםמ מנותק
                                          מייבין באקורדים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי מייבין באקורדים
                                          #146

                                          @נפתלי-בר-נתן @לוי-ל
                                          אני התכוונתי אשית לבנות את המקצבים, על תוכנות לכתיבת MIDI.
                                          במקום לבנות את ה CC לכל דבר שורה-שורה, לכתוב אותה על תוכנה, זה ייעל את העבודה, ויאפשר לך לעשות שינויים וכו’ בלי לפחד מעבודה קשה

                                          נפתלי בר נתןנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          28

                                          מחובר

                                          3.7k

                                          משתמשים

                                          3.1k

                                          נושאים

                                          51.6k

                                          פוסטים

                                          ניוזלטר

                                          ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                                          תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                                          אתר מאובטח SSL בתוקף

                                          מידע

                                          • צור קשר
                                          • נבחרות המוזיקאי
                                          • תקנון הפורום
                                          • חיפוש מתקדם

                                          הקהילה

                                          • כל הקטגוריות
                                          • המוזיקאי בווטסאפ
                                          • דיונים אחרונים
                                          • תגיות פופולריות

                                          המוזיקאי.

                                          הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                                          © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                                          נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                                          • חפש באמצעות Google
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • יצירת קשר