דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. שיתוף התוצרת
  3. יוחנן בלייך ורועי לביא - היה כדאי - הרמיקס הרשמי - עיבוד והפקה שלי!
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

יוחנן בלייך ורועי לביא - היה כדאי - הרמיקס הרשמי - עיבוד והפקה שלי!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שיתוף התוצרת
18 פוסטים 9 כותבים 103 צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לוי לל לוי ל

    bb017187-5ee3-4550-91e1-5bc22414eecf-image.png

    יוטיוב -
    https://www.youtube.com/watch?v=wpXJmv504Pc

    להאזנה באיכות גבוהה -
    היה כדאי - Levi’s Remix.wav

    להאזנה בMP3 -
    היה כדאי - Levi’s Remix.mp3

    ישר כוח ל @יוחנן-בלייך ורועי לביא על העברת הווקאלים ושיתוף הפעולה!

    ש מנותק
    ש מנותק
    שלום צוקר
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #7

    @לוי-ל וואו ממש אהבתי
    יכוללהיות שרק לי זה נשמע ככה, אבל נראה לי שחוץ מזה שהווקאל קצת יותר בקול ממה שזה אמור להיות, זה גם טיפה יבש
    למה לא שמת אפקטים? טיפה משהו?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • לוי לל מנותק
      לוי לל מנותק
      לוי ל
      SynthMaster
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #8

      @natinati תודה רבה!
      @שלום-צוקר קודם כל תודה רבה!, דבר שני רק עכשיו באמת כשיצא הרמיקס לצערי שמתי לב לזה, הווקאל הגיע אלי כבר אחרי פרוסס של יוחנן, ולא חשבתי על להוסיף לו ריוורב, נדע לפעם הבאה.

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • לוי לל לוי ל

        @natinati תודה רבה!
        @שלום-צוקר קודם כל תודה רבה!, דבר שני רק עכשיו באמת כשיצא הרמיקס לצערי שמתי לב לזה, הווקאל הגיע אלי כבר אחרי פרוסס של יוחנן, ולא חשבתי על להוסיף לו ריוורב, נדע לפעם הבאה.

        ש מנותק
        ש מנותק
        שלום צוקר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #9

        @לוי-ל עבודת מוזיקה ממש ממש מקצועית וטובה
        תצליח

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        1
        • el mE מנותק
          el mE מנותק
          el m
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          @לוי-ל
          יפה מאוד! אתה הפכת למקצוען אמיתי! באמת כל הכבוד, מושלם!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👑
          2
          • לוי לל לוי ל התייחס לנושא זה
          • מ מנותק
            מ מנותק
            מוזיקה ללב
            כתב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה ללב
            #11

            @לוי-ל
            ממש יפה!
            הלוואי וכל מי שהיה אומר שהוא עשה ‘רמיקס’ זה היה נשמע ככה.
            לצערי רוב הרמיקסים, נשמעים יותר דומים לחגיגת חפלה מאשר לשיר כיף ונעים לאוזן.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • לוי לל מנותק
              לוי לל מנותק
              לוי ל
              SynthMaster
              כתב נערך לאחרונה על ידי לוי ל
              #12

              @el-m תודה רבה!
              @מוזיקה-ללב תודה רבה!, נכון מאוד, חשוב לדעת שרק בארץ כל בן אדם שלישי לוקח קיק בס, אקורדים ולופ דרבוקות ולא מתבייש להעלות את הזבל הנ"ל ליוטיוב תחת השם “רמיקס”, ועוד לקרוא לעצמו בכלל DJ. בעולם, הרמיקסים מפותחים מאוד וכל שיר מפורסם מקבל רמיקס בהמון זאנ’רים שונים ומשונים, כשלרוב הרבה מתעלים על המקור, ברוקס נניח שעוסק בזאנ’ר הפיוצ’ר באונ’ס עשה בעבר כשנים או שלוש רמיקסים רשמים למרטין גריקס.

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              4
              • לוי לל לוי ל

                bb017187-5ee3-4550-91e1-5bc22414eecf-image.png

                יוטיוב -
                https://www.youtube.com/watch?v=wpXJmv504Pc

                להאזנה באיכות גבוהה -
                היה כדאי - Levi’s Remix.wav

                להאזנה בMP3 -
                היה כדאי - Levi’s Remix.mp3

                ישר כוח ל @יוחנן-בלייך ורועי לביא על העברת הווקאלים ושיתוף הפעולה!

                מייבין באקורדיםמ מחובר
                מייבין באקורדיםמ מחובר
                מייבין באקורדים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                @לוי-ל פשוט כיף להקשיב!!, מדהים!!
                השילוב במיקס בין ה EDM הכבד עם וואקאל,עבד מדהים!!!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                1
                • לוי לל לוי ל

                  bb017187-5ee3-4550-91e1-5bc22414eecf-image.png

                  יוטיוב -
                  https://www.youtube.com/watch?v=wpXJmv504Pc

                  להאזנה באיכות גבוהה -
                  היה כדאי - Levi’s Remix.wav

                  להאזנה בMP3 -
                  היה כדאי - Levi’s Remix.mp3

                  ישר כוח ל @יוחנן-בלייך ורועי לביא על העברת הווקאלים ושיתוף הפעולה!

                  אילן פא מנותק
                  אילן פא מנותק
                  אילן פ
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #14

                  @לוי-ל
                  מדהים ביותר רואים שהשקעת את הנשמה שיצא טוב גם נשמע מאוד עדכני עם סאונד של היום --אליפות
                  למרות שאישית הרגשתי שהיה נכון שיהיה קצת פחות טרנסי מהדהד ולבחור אקורדים שיתנו יותר עומק ללחן
                  אבל קטונתי מלתת עצות כי הטעם שלי קצת מיושן והלואי עלי שליטה כזו בתוכנות ובזאנר הזה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  1
                  • לוי לל לוי ל

                    @el-m תודה רבה!
                    @מוזיקה-ללב תודה רבה!, נכון מאוד, חשוב לדעת שרק בארץ כל בן אדם שלישי לוקח קיק בס, אקורדים ולופ דרבוקות ולא מתבייש להעלות את הזבל הנ"ל ליוטיוב תחת השם “רמיקס”, ועוד לקרוא לעצמו בכלל DJ. בעולם, הרמיקסים מפותחים מאוד וכל שיר מפורסם מקבל רמיקס בהמון זאנ’רים שונים ומשונים, כשלרוב הרבה מתעלים על המקור, ברוקס נניח שעוסק בזאנ’ר הפיוצ’ר באונ’ס עשה בעבר כשנים או שלוש רמיקסים רשמים למרטין גריקס.

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מוזיקה ללב
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    @לוי-ל כתב ביוחנן בלייך ורועי לביא - היה כדאי - הרמיקס הרשמי - עיבוד והפקה שלי!:

                    חשוב לדעת שרק בארץ כל בן אדם שלישי לוקח קיק בס, אקורדים ולופ דרבוקות ולא מתבייש להעלות את הזבל הנ"ל ליוטיוב תחת השם “רמיקס”, ועוד לקרוא לעצמו בכלל DJ.

                    באמת מעניין.
                    אולי מישהו יכול להחכים אותנו ולתרגם לנו מהמילון את המונח ‘רמיקס’.
                    אולי זה יעזור להבין את הענין.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • לוי לל מנותק
                      לוי לל מנותק
                      לוי ל
                      SynthMaster
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #16

                      @מייבין-באקורדים תודה רבה!, באמת יצא טוב ב"ה
                      @אילן-פ תודה רבה!, ניסיתי פשוט לבחור מהלך אקורדים טוב.
                      @מוזיקה-ללב זה אכן נושא מעניין, מילונית, רמיקס הוא “גרסה מחודשת ליצירה קיימת, לרוב שיר, המותאמת לסגנון חדש או נועדה לשפר את איכות ההאזנה, במיוחד לרחבות ריקודים”, בכל אופן, זהו לא הנושא כאן.

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • לוי לל לוי ל

                        @מייבין-באקורדים תודה רבה!, באמת יצא טוב ב"ה
                        @אילן-פ תודה רבה!, ניסיתי פשוט לבחור מהלך אקורדים טוב.
                        @מוזיקה-ללב זה אכן נושא מעניין, מילונית, רמיקס הוא “גרסה מחודשת ליצירה קיימת, לרוב שיר, המותאמת לסגנון חדש או נועדה לשפר את איכות ההאזנה, במיוחד לרחבות ריקודים”, בכל אופן, זהו לא הנושא כאן.

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מוזיקה ללב
                        כתב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה ללב
                        #17

                        @לוי-ל כתב ביוחנן בלייך ורועי לביא - היה כדאי - הרמיקס הרשמי - עיבוד והפקה שלי!:

                        רמיקס הוא “גרסה מחודשת ליצירה קיימת, לרוב שיר, המותאמת לסגנון חדש או נועדה לשפר את איכות ההאזנה, במיוחד לרחבות ריקודים”

                        יפה מאד!
                        משום מה המילה ‘רמיקס’ נהפכה לשם נרדף לשיר רגוע שהופכים אותו לשיר קצבי ודופק😖
                        בקיצער אני פונה מכאן לכל מי שמחפש פירסום בתור דיג’יי: אל תקחו שירים שקטים לתת להם ביטים ואלקטרוני מעצבן.
                        חפשו לכם בבקשה דרך אחרת להתפרסם!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • לוי לל מנותק
                          לוי לל מנותק
                          לוי ל
                          SynthMaster
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #18

                          @מוזיקה-ללב אני בעד לעשות דברים כאלה(שיר לרגוע לקצבי), אבל צריך לדעת לעשות את זה נכון, ולא להפוך את זה לחפלת דרבוקות, יש היום דיג’ים בעולם שעושים דברים כאלה בצורה גאונית(מלודיק הארדסטייל נניח) ויש כאלה שפחות כמו אצלנו…

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍 😢
                          0

                          תגובה
                          • תגובה כנושא
                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                          • מהישן לחדש
                          • מהחדש לישן
                          • הכי הרבה הצבעות


                          20

                          מחובר

                          3.7k

                          משתמשים

                          3.1k

                          נושאים

                          51.5k

                          פוסטים

                          ניוזלטר

                          ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                          תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                          אתר מאובטח SSL בתוקף

                          מידע

                          • צור קשר
                          • נבחרות המוזיקאי
                          • תקנון הפורום
                          • חיפוש מתקדם

                          הקהילה

                          • כל הקטגוריות
                          • המוזיקאי בווטסאפ
                          • דיונים אחרונים
                          • תגיות פופולריות

                          המוזיקאי.

                          הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                          © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                          נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                          • חפש באמצעות Google
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • יצירת קשר