הנושאים החמים
טוען נתונים...
טראקים שבניתי.
קלידים - כללי
15
פוסטים
10
כותבים
311
צפיות
-
בניתי בSX 920 אשמח לתגובותhttps://drive.google.com/file/d/1hmejD9WsMqoFotIaF_AQdq851u_Se6lA/view
?usp=gmail -
בניתי בSX 920 אשמח לתגובותhttps://drive.google.com/file/d/1hmejD9WsMqoFotIaF_AQdq851u_Se6lA/view
?usp=gmail -
Audio_0047.wavמקצבב חמוד בניתי אותו בערך בשעה, השמע לא כל כך ברור אבל זה מה יש, אשמח לתגובות.
-
Audio_0047.wavמקצבב חמוד בניתי אותו בערך בשעה, השמע לא כל כך ברור אבל זה מה יש, אשמח לתגובות.
@מנדי-0 יפה מאוד !!!
אתה בכיוון טוב!! -
קבלו טראק חמוד שבניתי אני ו@יהודה-גוטסמן-Y.G יחסית בקצת זמן אשמח לתגובות.
Audio_0044.wav -
קבלו טראק חמוד שבניתי אני ו@יהודה-גוטסמן-Y.G יחסית בקצת זמן אשמח לתגובות.
Audio_0044.wav@מנדי-0 ממש טוב!!!
-
קבלו טראק חמוד שבניתי אני ו@יהודה-גוטסמן-Y.G יחסית בקצת זמן אשמח לתגובות.
Audio_0044.wav@מנדי-0 ממש ממש יפה
