סט חדש לקורג של נפתלי בר נתן
-
@נפתלי-בר-נתן לא יאמן שאתה עושה את זה על אורגן!!!
אתה בונה על האורגן או מייצא מידי מתוכנה?
כי לבנות את זה על האורגן נשמע סיוט…@מייבין-באקורדים כפי שכתבתי, רק על האורגן
ואתה צודק זה בהחלט עבודה פסיחית -
@מייבין-באקורדים כפי שכתבתי, רק על האורגן
ואתה צודק זה בהחלט עבודה פסיחית@נפתלי-בר-נתן למה אתה לא כותב ובונה על תוכנה?
זה הרבה יותר קל… -
@נפתלי-בר-נתן למה אתה לא כותב ובונה על תוכנה?
זה הרבה יותר קל…@מייבין-באקורדים האמת אני לא מכיר תוכנה של קורג שאפשר לבנות עליה
-
@מייבין-באקורדים האמת אני לא מכיר תוכנה של קורג שאפשר לבנות עליה
@נפתלי-בר-נתן בתנה על כל DAW באשר הוא, עם מידי אין ואאוט…
-
@נפתלי-בר-נתן בתנה על כל DAW באשר הוא, עם מידי אין ואאוט…
@מייבין-באקורדים ? לא הבנתי
-
@נפתלי-בר-נתן בתנה על כל DAW באשר הוא, עם מידי אין ואאוט…
@מייבין-באקורדים כתב בסט חדש לקורג של נפתלי בר נתן:
בתנה על כל DAW באשר הוא, עם מידי אין ואאוט…
אני דווקא תומך בזה שימשיך לבנות על אורגן, מעבדים ומפיקים יש ב"ה הרבה, אנשים שיודעים לבנות על PA900(שזה אורגן שלא נחשב לטוב בשוק) ברמה כ"כ גבוהה כמעט ואין, ובפרט שהוא רכש כ"כ הרבה ידע מן הסתם בבניה על האורגן הנ"ל, חבל שילך לDAW, תמשיך להצליח @נפתלי-בר-נתן !
@נפתלי-בר-נתן , @מייבין-באקורדים רוצה בעצם שתתחיל לעבד ולהפיק במחשב באמצעות תוכנות וכו’
-
@מייבין-באקורדים כתב בסט חדש לקורג של נפתלי בר נתן:
בתנה על כל DAW באשר הוא, עם מידי אין ואאוט…
אני דווקא תומך בזה שימשיך לבנות על אורגן, מעבדים ומפיקים יש ב"ה הרבה, אנשים שיודעים לבנות על PA900(שזה אורגן שלא נחשב לטוב בשוק) ברמה כ"כ גבוהה כמעט ואין, ובפרט שהוא רכש כ"כ הרבה ידע מן הסתם בבניה על האורגן הנ"ל, חבל שילך לDAW, תמשיך להצליח @נפתלי-בר-נתן !
@נפתלי-בר-נתן , @מייבין-באקורדים רוצה בעצם שתתחיל לעבד ולהפיק במחשב באמצעות תוכנות וכו’
@לוי-ל תודה על הפירגון
-
@לוי-ל תודה על הפירגון
@נפתלי-בר-נתן @לוי-ל
אני התכוונתי אשית לבנות את המקצבים, על תוכנות לכתיבת MIDI.
במקום לבנות את ה CC לכל דבר שורה-שורה, לכתוב אותה על תוכנה, זה ייעל את העבודה, ויאפשר לך לעשות שינויים וכו’ בלי לפחד מעבודה קשה -
@נפתלי-בר-נתן @לוי-ל
אני התכוונתי אשית לבנות את המקצבים, על תוכנות לכתיבת MIDI.
במקום לבנות את ה CC לכל דבר שורה-שורה, לכתוב אותה על תוכנה, זה ייעל את העבודה, ויאפשר לך לעשות שינויים וכו’ בלי לפחד מעבודה קשה@מייבין-באקורדים השאלה אם אני יכול לעשות ע’'ז גם את כל הקטרולים
והאפקטים כי אם לא אז זה כבר לא שווה
רוב העבודה זה כל האפקטים והמעטפת מסביב -
@מייבין-באקורדים השאלה אם אני יכול לעשות ע’'ז גם את כל הקטרולים
והאפקטים כי אם לא אז זה כבר לא שווה
רוב העבודה זה כל האפקטים והמעטפת מסביב@נפתלי-בר-נתן ברור.
זה כל העניין -
@נפתלי-בר-נתן ברור.
זה כל העניין@מייבין-באקורדים אם ככה זה נשמע מעניין
על מה אני יכול לבנות, על כל תוכנה כמו קיובייס ואפל סטודיו? -
@מייבין-באקורדים אם ככה זה נשמע מעניין
על מה אני יכול לבנות, על כל תוכנה כמו קיובייס ואפל סטודיו?@נפתלי-בר-נתן כן.
אתה תצטרך ללמוד לפתוח ערוצי מידי ולצייר אוטומציות לפרמטרי ה CC.
ולחווט עם מידי אאוט ומידי אין להתחבר לאורגן…
כצובן שאפשר גם לייצא מידי לאונקי ומשם לאורגן, אבל יותר נח לבנות עם הסט של הדגימות שלך כבר…