מקצבים מיילך אורלנציק
-
יעקב בלייך
אני אדאג להוכיח לך את זה זה קרה ממש עכשיופוסט זה נמחק! -
@יעקב-בלייך גם בוויכוחים “סוערים” אפשר לשמור על הרמה של האתר…
-
פוסט זה נמחק!
-
@יעקב-בלייך חסום באתרוג… אשמח אם תעלה את זה ממש כקובץ דרייב, או לשלוח לבדיקה
-
-
שלום לכולם, אכן רציתי לומר לכם מה שנראה לי. כי אני אחד שעברתי כמעט על כל הסטים בכסף מלא. שזה מוטי רוזנפלד שרוליק מנדלסון ויוחנן אורי,
אבל תמיד הרגשתי שזה לא מושלם לי תמיד חיפשתי משהו קצת יותר, מישהו אמר לי שיש 2 חברה שזה יהודה אשלג ואורלנציק והאמת שגם אני אמרתי לכולם עד עכשיו שיוחנן הכי טוב בשוק ואין כמוהו ו… אבל מלבדוק לא מפסידים ישבתי איתם כמה שעות והאמת שלא חלמתי שיש כאלה אנשים מוכשרים והסיכום שלי עליהם הקטרון שלהם העדכון החדש נשמע בפער מכל מה שהכרתי אני לא מדבר על הבלאנס שלא הרגשתי שאני עובר מדאנס קטרון לפריילך לגבי הדאנסים אני חושב שהם הגזימו הם הביאו מבחר אדיר של דאנסים וגיוונים וסיגנונות מה שהכי אהבתי שהם לא סתם בונים דאנסים קמים בבוקר ובונים דאנסים אלא שכל מקצב שהם בנו כמעט זה יושב על סגנון וז’אנר מסוים חוץ מהמקצבים הראשונים שיש שם כמה מקצבים חיקויים טובים של מוישי מנדלסון למחובבי הז’אנר,
הDJ פסיכי לחלוטין ואני אחד שהיה לי גם את הסט של יוחנן ואני מכיר גם את רוב הטראקים שקיימים בעולם ואני חושבשיוחנן יש לו הרבה מה ללמוד מהם איזה בניה מטורפת, זה נכון שליוחנן יש טרקים טובים אבל זה מסתכם בכמה יחידים שאפשר להשתמש בהם שכולם עושים רעש מזה לעומת זאת אצלם 92% הם טרקים מטורפים שאפשר להשתמש איתם, לגבי הסט לייב שלהם יש להם דגימות מטורפות שזה תופים, בס, כינורות, קצרים, וארוכים, חצוצרות, ופסנתר נורד, כמובן כל זה לא מהאורגן אלא דגימות ולגבי המקצבים שלהם אין להם כרגע מדי הרבה מקצבים לי זה כרגע מספיק כי כל מקצב מקצב לא דומה אחד לשני וזה יפה שהם לא רוצים להרשים אנשים עם כמה שיותר מקצבים אלא שכל מקצב יהיה טוב והם עובדים רציני עכשיו על עדכון רציני של הלייב, לסיום אני כרגע רק על הסט שלהם אני ממליץ לאלה שבאמת מחפשים משהו טוב ולא רק סתם רעש (למי יש יותר לקוחות או טרקים) ואני מדגיש לכל האלה שלא שמעו את הסט הזה עדיף שלא יגיבו כי גם אני הגבתי פעם לאנשים כמוכם ולכן אנחנו לא מתקדמים לשום מקום ואגב הם שניהם צעירים עם אנדרלין גבוה בשביל להגיע לרחוק אחד מהם אמר לי שנחכה עוד שנה זה אמור לשנות את השוק משמעותי הם לא אוהבים לעשות רעש בחוץ הם קצת הראו לי מה התוכניות לשנה הקרובה ואני חושב שהם יכבשו את השוק אם לא את הדור הישן אז את החדש אני כתבתי את הפוסט הזה בשביל האלה שהולכים כמו עדר של עיזים כמו כולם על תשמעו לאף אחד תשמעו רק לעצמכם תלכו ותבדקו את של כולם ותראו למה אתם הכי מתחברים לא מה שהחבר שלך התחבר כי אני שילמתי עשרות אלפי שקלים בגללם אז אל תהיו פריירים אוהב אותכם -
שלום לכולם, אכן רציתי לומר לכם מה שנראה לי. כי אני אחד שעברתי כמעט על כל הסטים בכסף מלא. שזה מוטי רוזנפלד שרוליק מנדלסון ויוחנן אורי,
אבל תמיד הרגשתי שזה לא מושלם לי תמיד חיפשתי משהו קצת יותר, מישהו אמר לי שיש 2 חברה שזה יהודה אשלג ואורלנציק והאמת שגם אני אמרתי לכולם עד עכשיו שיוחנן הכי טוב בשוק ואין כמוהו ו… אבל מלבדוק לא מפסידים ישבתי איתם כמה שעות והאמת שלא חלמתי שיש כאלה אנשים מוכשרים והסיכום שלי עליהם הקטרון שלהם העדכון החדש נשמע בפער מכל מה שהכרתי אני לא מדבר על הבלאנס שלא הרגשתי שאני עובר מדאנס קטרון לפריילך לגבי הדאנסים אני חושב שהם הגזימו הם הביאו מבחר אדיר של דאנסים וגיוונים וסיגנונות מה שהכי אהבתי שהם לא סתם בונים דאנסים קמים בבוקר ובונים דאנסים אלא שכל מקצב שהם בנו כמעט זה יושב על סגנון וז’אנר מסוים חוץ מהמקצבים הראשונים שיש שם כמה מקצבים חיקויים טובים של מוישי מנדלסון למחובבי הז’אנר,
הDJ פסיכי לחלוטין ואני אחד שהיה לי גם את הסט של יוחנן ואני מכיר גם את רוב הטראקים שקיימים בעולם ואני חושבשיוחנן יש לו הרבה מה ללמוד מהם איזה בניה מטורפת, זה נכון שליוחנן יש טרקים טובים אבל זה מסתכם בכמה יחידים שאפשר להשתמש בהם שכולם עושים רעש מזה לעומת זאת אצלם 92% הם טרקים מטורפים שאפשר להשתמש איתם, לגבי הסט לייב שלהם יש להם דגימות מטורפות שזה תופים, בס, כינורות, קצרים, וארוכים, חצוצרות, ופסנתר נורד, כמובן כל זה לא מהאורגן אלא דגימות ולגבי המקצבים שלהם אין להם כרגע מדי הרבה מקצבים לי זה כרגע מספיק כי כל מקצב מקצב לא דומה אחד לשני וזה יפה שהם לא רוצים להרשים אנשים עם כמה שיותר מקצבים אלא שכל מקצב יהיה טוב והם עובדים רציני עכשיו על עדכון רציני של הלייב, לסיום אני כרגע רק על הסט שלהם אני ממליץ לאלה שבאמת מחפשים משהו טוב ולא רק סתם רעש (למי יש יותר לקוחות או טרקים) ואני מדגיש לכל האלה שלא שמעו את הסט הזה עדיף שלא יגיבו כי גם אני הגבתי פעם לאנשים כמוכם ולכן אנחנו לא מתקדמים לשום מקום ואגב הם שניהם צעירים עם אנדרלין גבוה בשביל להגיע לרחוק אחד מהם אמר לי שנחכה עוד שנה זה אמור לשנות את השוק משמעותי הם לא אוהבים לעשות רעש בחוץ הם קצת הראו לי מה התוכניות לשנה הקרובה ואני חושב שהם יכבשו את השוק אם לא את הדור הישן אז את החדש אני כתבתי את הפוסט הזה בשביל האלה שהולכים כמו עדר של עיזים כמו כולם על תשמעו לאף אחד תשמעו רק לעצמכם תלכו ותבדקו את של כולם ותראו למה אתם הכי מתחברים לא מה שהחבר שלך התחבר כי אני שילמתי עשרות אלפי שקלים בגללם אז אל תהיו פריירים אוהב אותכם@יוסי-2 כתב במקצבים מיילך אורלנציק:
שלום לכולם, אכן רציתי לומר לכם מה שנראה לי. כי אני אחד שעברתי כמעט על כל הסטים בכסף מלא. שזה מוטי רוזנפלד שרוליק מנדלסון ויוחנן אורי,
אבל תמיד הרגשתי שזה לא מושלם לי תמיד חיפשתי משהו קצת יותר, מישהו אמר לי שיש 2 חברה שזה יהודה אשלג ואורלנציק והאמת שגם אני אמרתי לכולם עד עכשיו שיוחנן הכי טוב בשוק ואין כמוהו ו… אבל מלבדוק לא מפסידים ישבתי איתם כמה שעות והאמת שלא חלמתי שיש כאלה אנשים מוכשרים והסיכום שלי עליהם הקטרון שלהם העדכון החדש נשמע בפער מכל מה שהכרתי אני לא מדבר על הבלאנס שלא הרגשתי שאני עובר מדאנס קטרון לפריילך לגבי הדאנסים אני חושב שהם הגזימו הם הביאו מבחר אדיר של דאנסים וגיוונים וסיגנונות מה שהכי אהבתי שהם לא סתם בונים דאנסים קמים בבוקר ובונים דאנסים אלא שכל מקצב שהם בנו כמעט זה יושב על סגנון וז’אנר מסוים חוץ מהמקצבים הראשונים שיש שם כמה מקצבים חיקויים טובים של מוישי מנדלסון למחובבי הז’אנר,
הDJ פסיכי לחלוטין ואני אחד שהיה לי גם את הסט של יוחנן ואני מכיר גם את רוב הטראקים שקיימים בעולם ואני חושבשיוחנן יש לו הרבה מה ללמוד מהם איזה בניה מטורפת, זה נכון שליוחנן יש טרקים טובים אבל זה מסתכם בכמה יחידים שאפשר להשתמש בהם שכולם עושים רעש מזה לעומת זאת אצלם 92% הם טרקים מטורפים שאפשר להשתמש איתם, לגבי הסט לייב שלהם יש להם דגימות מטורפות שזה תופים, בס, כינורות, קצרים, וארוכים, חצוצרות, ופסנתר נורד, כמובן כל זה לא מהאורגן אלא דגימות ולגבי המקצבים שלהם אין להם כרגע מדי הרבה מקצבים לי זה כרגע מספיק כי כל מקצב מקצב לא דומה אחד לשני וזה יפה שהם לא רוצים להרשים אנשים עם כמה שיותר מקצבים אלא שכל מקצב יהיה טוב והם עובדים רציני עכשיו על עדכון רציני של הלייב, לסיום אני כרגע רק על הסט שלהם אני ממליץ לאלה שבאמת מחפשים משהו טוב ולא רק סתם רעש (למי יש יותר לקוחות או טרקים) ואני מדגיש לכל האלה שלא שמעו את הסט הזה עדיף שלא יגיבו כי גם אני הגבתי פעם לאנשים כמוכם ולכן אנחנו לא מתקדמים לשום מקום ואגב הם שניהם צעירים עם אנדרלין גבוה בשביל להגיע לרחוק אחד מהם אמר לי שנחכה עוד שנה זה אמור לשנות את השוק משמעותי הם לא אוהבים לעשות רעש בחוץ הם קצת הראו לי מה התוכניות לשנה הקרובה ואני חושב שהם יכבשו את השוק אם לא את הדור הישן אז את החדש אני כתבתי את הפוסט הזה בשביל האלה שהולכים כמו עדר של עיזים כמו כולם על תשמעו לאף אחד תשמעו רק לעצמכם תלכו ותבדקו את של כולם ותראו למה אתם הכי מתחברים לא מה שהחבר שלך התחבר כי אני שילמתי עשרות אלפי שקלים בגללם אז אל תהיו פריירים אוהב אותכם@יוסי-2 כתב במקצבים מיילך אורלנציק:
שלום לכולם, אכן רציתי לומר לכם מה שנראה לי. כי אני אחד שעברתי כמעט על כל הסטים בכסף מלא. שזה מוטי רוזנפלד שרוליק מנדלסון ויוחנן אורי,
אבל תמיד הרגשתי שזה לא מושלם לי תמיד חיפשתי משהו קצת יותר, מישהו אמר לי שיש 2 חברה שזה יהודה אשלג ואורלנציק והאמת שגם אני אמרתי לכולם עד עכשיו שיוחנן הכי טוב בשוק ואין כמוהו ו… אבל מלבדוק לא מפסידים ישבתי איתם כמה שעות והאמת שלא חלמתי שיש כאלה אנשים מוכשרים והסיכום שלי עליהם הקטרון שלהם העדכון החדש נשמע בפער מכל מה שהכרתי אני לא מדבר על הבלאנס שלא הרגשתי שאני עובר מדאנס קטרון לפריילך לגבי הדאנסים אני חושב שהם הגזימו הם הביאו מבחר אדיר של דאנסים וגיוונים וסיגנונות מה שהכי אהבתי שהם לא סתם בונים דאנסים קמים בבוקר ובונים דאנסים אלא שכל מקצב שהם בנו כמעט זה יושב על סגנון וז’אנר מסוים חוץ מהמקצבים הראשונים שיש שם כמה מקצבים חיקויים טובים של מוישי מנדלסון למחובבי הז’אנר,
הDJ פסיכי לחלוטין ואני אחד שהיה לי גם את הסט של יוחנן ואני מכיר גם את רוב הטראקים שקיימים בעולם ואני חושבשיוחנן יש לו הרבה מה ללמוד מהם איזה בניה מטורפת, זה נכון שליוחנן יש טרקים טובים אבל זה מסתכם בכמה יחידים שאפשר להשתמש בהם שכולם עושים רעש מזה לעומת זאת אצלם 92% הם טרקים מטורפים שאפשר להשתמש איתם, לגבי הסט לייב שלהם יש להם דגימות מטורפות שזה תופים, בס, כינורות, קצרים, וארוכים, חצוצרות, ופסנתר נורד, כמובן כל זה לא מהאורגן אלא דגימות ולגבי המקצבים שלהם אין להם כרגע מדי הרבה מקצבים לי זה כרגע מספיק כי כל מקצב מקצב לא דומה אחד לשני וזה יפה שהם לא רוצים להרשים אנשים עם כמה שיותר מקצבים אלא שכל מקצב יהיה טוב והם עובדים רציני עכשיו על עדכון רציני של הלייב, לסיום אני כרגע רק על הסט שלהם אני ממליץ לאלה שבאמת מחפשים משהו טוב ולא רק סתם רעש (למי יש יותר לקוחות או טרקים) ואני מדגיש לכל האלה שלא שמעו את הסט הזה עדיף שלא יגיבו כי גם אני הגבתי פעם לאנשים כמוכם ולכן אנחנו לא מתקדמים לשום מקום ואגב הם שניהם צעירים עם אנדרלין גבוה בשביל להגיע לרחוק אחד מהם אמר לי שנחכה עוד שנה זה אמור לשנות את השוק משמעותי הם לא אוהבים לעשות רעש בחוץ הם קצת הראו לי מה התוכניות לשנה הקרובה ואני חושב שהם יכבשו את השוק אם לא את הדור הישן אז את החדש אני כתבתי את הפוסט הזה בשביל האלה שהולכים כמו עדר של עיזים כמו כולם על תשמעו לאף אחד תשמעו רק לעצמכם תלכו ותבדקו את של כולם ותראו למה אתם הכי מתחברים לא מה שהחבר שלך התחבר כי אני שילמתי עשרות אלפי שקלים בגללם אז אל תהיו פריירים אוהב אותכםכמה עולה הסט?
-
שלום לכולם, אכן רציתי לומר לכם מה שנראה לי. כי אני אחד שעברתי כמעט על כל הסטים בכסף מלא. שזה מוטי רוזנפלד שרוליק מנדלסון ויוחנן אורי,
אבל תמיד הרגשתי שזה לא מושלם לי תמיד חיפשתי משהו קצת יותר, מישהו אמר לי שיש 2 חברה שזה יהודה אשלג ואורלנציק והאמת שגם אני אמרתי לכולם עד עכשיו שיוחנן הכי טוב בשוק ואין כמוהו ו… אבל מלבדוק לא מפסידים ישבתי איתם כמה שעות והאמת שלא חלמתי שיש כאלה אנשים מוכשרים והסיכום שלי עליהם הקטרון שלהם העדכון החדש נשמע בפער מכל מה שהכרתי אני לא מדבר על הבלאנס שלא הרגשתי שאני עובר מדאנס קטרון לפריילך לגבי הדאנסים אני חושב שהם הגזימו הם הביאו מבחר אדיר של דאנסים וגיוונים וסיגנונות מה שהכי אהבתי שהם לא סתם בונים דאנסים קמים בבוקר ובונים דאנסים אלא שכל מקצב שהם בנו כמעט זה יושב על סגנון וז’אנר מסוים חוץ מהמקצבים הראשונים שיש שם כמה מקצבים חיקויים טובים של מוישי מנדלסון למחובבי הז’אנר,
הDJ פסיכי לחלוטין ואני אחד שהיה לי גם את הסט של יוחנן ואני מכיר גם את רוב הטראקים שקיימים בעולם ואני חושבשיוחנן יש לו הרבה מה ללמוד מהם איזה בניה מטורפת, זה נכון שליוחנן יש טרקים טובים אבל זה מסתכם בכמה יחידים שאפשר להשתמש בהם שכולם עושים רעש מזה לעומת זאת אצלם 92% הם טרקים מטורפים שאפשר להשתמש איתם, לגבי הסט לייב שלהם יש להם דגימות מטורפות שזה תופים, בס, כינורות, קצרים, וארוכים, חצוצרות, ופסנתר נורד, כמובן כל זה לא מהאורגן אלא דגימות ולגבי המקצבים שלהם אין להם כרגע מדי הרבה מקצבים לי זה כרגע מספיק כי כל מקצב מקצב לא דומה אחד לשני וזה יפה שהם לא רוצים להרשים אנשים עם כמה שיותר מקצבים אלא שכל מקצב יהיה טוב והם עובדים רציני עכשיו על עדכון רציני של הלייב, לסיום אני כרגע רק על הסט שלהם אני ממליץ לאלה שבאמת מחפשים משהו טוב ולא רק סתם רעש (למי יש יותר לקוחות או טרקים) ואני מדגיש לכל האלה שלא שמעו את הסט הזה עדיף שלא יגיבו כי גם אני הגבתי פעם לאנשים כמוכם ולכן אנחנו לא מתקדמים לשום מקום ואגב הם שניהם צעירים עם אנדרלין גבוה בשביל להגיע לרחוק אחד מהם אמר לי שנחכה עוד שנה זה אמור לשנות את השוק משמעותי הם לא אוהבים לעשות רעש בחוץ הם קצת הראו לי מה התוכניות לשנה הקרובה ואני חושב שהם יכבשו את השוק אם לא את הדור הישן אז את החדש אני כתבתי את הפוסט הזה בשביל האלה שהולכים כמו עדר של עיזים כמו כולם על תשמעו לאף אחד תשמעו רק לעצמכם תלכו ותבדקו את של כולם ותראו למה אתם הכי מתחברים לא מה שהחבר שלך התחבר כי אני שילמתי עשרות אלפי שקלים בגללם אז אל תהיו פריירים אוהב אותכם -
שלום לכולם, אכן רציתי לומר לכם מה שנראה לי. כי אני אחד שעברתי כמעט על כל הסטים בכסף מלא. שזה מוטי רוזנפלד שרוליק מנדלסון ויוחנן אורי,
אבל תמיד הרגשתי שזה לא מושלם לי תמיד חיפשתי משהו קצת יותר, מישהו אמר לי שיש 2 חברה שזה יהודה אשלג ואורלנציק והאמת שגם אני אמרתי לכולם עד עכשיו שיוחנן הכי טוב בשוק ואין כמוהו ו… אבל מלבדוק לא מפסידים ישבתי איתם כמה שעות והאמת שלא חלמתי שיש כאלה אנשים מוכשרים והסיכום שלי עליהם הקטרון שלהם העדכון החדש נשמע בפער מכל מה שהכרתי אני לא מדבר על הבלאנס שלא הרגשתי שאני עובר מדאנס קטרון לפריילך לגבי הדאנסים אני חושב שהם הגזימו הם הביאו מבחר אדיר של דאנסים וגיוונים וסיגנונות מה שהכי אהבתי שהם לא סתם בונים דאנסים קמים בבוקר ובונים דאנסים אלא שכל מקצב שהם בנו כמעט זה יושב על סגנון וז’אנר מסוים חוץ מהמקצבים הראשונים שיש שם כמה מקצבים חיקויים טובים של מוישי מנדלסון למחובבי הז’אנר,
הDJ פסיכי לחלוטין ואני אחד שהיה לי גם את הסט של יוחנן ואני מכיר גם את רוב הטראקים שקיימים בעולם ואני חושבשיוחנן יש לו הרבה מה ללמוד מהם איזה בניה מטורפת, זה נכון שליוחנן יש טרקים טובים אבל זה מסתכם בכמה יחידים שאפשר להשתמש בהם שכולם עושים רעש מזה לעומת זאת אצלם 92% הם טרקים מטורפים שאפשר להשתמש איתם, לגבי הסט לייב שלהם יש להם דגימות מטורפות שזה תופים, בס, כינורות, קצרים, וארוכים, חצוצרות, ופסנתר נורד, כמובן כל זה לא מהאורגן אלא דגימות ולגבי המקצבים שלהם אין להם כרגע מדי הרבה מקצבים לי זה כרגע מספיק כי כל מקצב מקצב לא דומה אחד לשני וזה יפה שהם לא רוצים להרשים אנשים עם כמה שיותר מקצבים אלא שכל מקצב יהיה טוב והם עובדים רציני עכשיו על עדכון רציני של הלייב, לסיום אני כרגע רק על הסט שלהם אני ממליץ לאלה שבאמת מחפשים משהו טוב ולא רק סתם רעש (למי יש יותר לקוחות או טרקים) ואני מדגיש לכל האלה שלא שמעו את הסט הזה עדיף שלא יגיבו כי גם אני הגבתי פעם לאנשים כמוכם ולכן אנחנו לא מתקדמים לשום מקום ואגב הם שניהם צעירים עם אנדרלין גבוה בשביל להגיע לרחוק אחד מהם אמר לי שנחכה עוד שנה זה אמור לשנות את השוק משמעותי הם לא אוהבים לעשות רעש בחוץ הם קצת הראו לי מה התוכניות לשנה הקרובה ואני חושב שהם יכבשו את השוק אם לא את הדור הישן אז את החדש אני כתבתי את הפוסט הזה בשביל האלה שהולכים כמו עדר של עיזים כמו כולם על תשמעו לאף אחד תשמעו רק לעצמכם תלכו ותבדקו את של כולם ותראו למה אתם הכי מתחברים לא מה שהחבר שלך התחבר כי אני שילמתי עשרות אלפי שקלים בגללם אז אל תהיו פריירים אוהב אותכם@יוסי-2 להבא, תשתדל לפסק, לנקד, ולעבור שורות
זה מתיש לקרוא בלי הפסקות באמצע -
@יוסי-2 כתב במקצבים מיילך אורלנציק:
שלום לכולם, אכן רציתי לומר לכם מה שנראה לי. כי אני אחד שעברתי כמעט על כל הסטים בכסף מלא. שזה מוטי רוזנפלד שרוליק מנדלסון ויוחנן אורי,
אבל תמיד הרגשתי שזה לא מושלם לי תמיד חיפשתי משהו קצת יותר, מישהו אמר לי שיש 2 חברה שזה יהודה אשלג ואורלנציק והאמת שגם אני אמרתי לכולם עד עכשיו שיוחנן הכי טוב בשוק ואין כמוהו ו… אבל מלבדוק לא מפסידים ישבתי איתם כמה שעות והאמת שלא חלמתי שיש כאלה אנשים מוכשרים והסיכום שלי עליהם הקטרון שלהם העדכון החדש נשמע בפער מכל מה שהכרתי אני לא מדבר על הבלאנס שלא הרגשתי שאני עובר מדאנס קטרון לפריילך לגבי הדאנסים אני חושב שהם הגזימו הם הביאו מבחר אדיר של דאנסים וגיוונים וסיגנונות מה שהכי אהבתי שהם לא סתם בונים דאנסים קמים בבוקר ובונים דאנסים אלא שכל מקצב שהם בנו כמעט זה יושב על סגנון וז’אנר מסוים חוץ מהמקצבים הראשונים שיש שם כמה מקצבים חיקויים טובים של מוישי מנדלסון למחובבי הז’אנר,
הDJ פסיכי לחלוטין ואני אחד שהיה לי גם את הסט של יוחנן ואני מכיר גם את רוב הטראקים שקיימים בעולם ואני חושבשיוחנן יש לו הרבה מה ללמוד מהם איזה בניה מטורפת, זה נכון שליוחנן יש טרקים טובים אבל זה מסתכם בכמה יחידים שאפשר להשתמש בהם שכולם עושים רעש מזה לעומת זאת אצלם 92% הם טרקים מטורפים שאפשר להשתמש איתם, לגבי הסט לייב שלהם יש להם דגימות מטורפות שזה תופים, בס, כינורות, קצרים, וארוכים, חצוצרות, ופסנתר נורד, כמובן כל זה לא מהאורגן אלא דגימות ולגבי המקצבים שלהם אין להם כרגע מדי הרבה מקצבים לי זה כרגע מספיק כי כל מקצב מקצב לא דומה אחד לשני וזה יפה שהם לא רוצים להרשים אנשים עם כמה שיותר מקצבים אלא שכל מקצב יהיה טוב והם עובדים רציני עכשיו על עדכון רציני של הלייב, לסיום אני כרגע רק על הסט שלהם אני ממליץ לאלה שבאמת מחפשים משהו טוב ולא רק סתם רעש (למי יש יותר לקוחות או טרקים) ואני מדגיש לכל האלה שלא שמעו את הסט הזה עדיף שלא יגיבו כי גם אני הגבתי פעם לאנשים כמוכם ולכן אנחנו לא מתקדמים לשום מקום ואגב הם שניהם צעירים עם אנדרלין גבוה בשביל להגיע לרחוק אחד מהם אמר לי שנחכה עוד שנה זה אמור לשנות את השוק משמעותי הם לא אוהבים לעשות רעש בחוץ הם קצת הראו לי מה התוכניות לשנה הקרובה ואני חושב שהם יכבשו את השוק אם לא את הדור הישן אז את החדש אני כתבתי את הפוסט הזה בשביל האלה שהולכים כמו עדר של עיזים כמו כולם על תשמעו לאף אחד תשמעו רק לעצמכם תלכו ותבדקו את של כולם ותראו למה אתם הכי מתחברים לא מה שהחבר שלך התחבר כי אני שילמתי עשרות אלפי שקלים בגללם אז אל תהיו פריירים אוהב אותכם@יוסי-2 כתב במקצבים מיילך אורלנציק:
שלום לכולם, אכן רציתי לומר לכם מה שנראה לי. כי אני אחד שעברתי כמעט על כל הסטים בכסף מלא. שזה מוטי רוזנפלד שרוליק מנדלסון ויוחנן אורי,
אבל תמיד הרגשתי שזה לא מושלם לי תמיד חיפשתי משהו קצת יותר, מישהו אמר לי שיש 2 חברה שזה יהודה אשלג ואורלנציק והאמת שגם אני אמרתי לכולם עד עכשיו שיוחנן הכי טוב בשוק ואין כמוהו ו… אבל מלבדוק לא מפסידים ישבתי איתם כמה שעות והאמת שלא חלמתי שיש כאלה אנשים מוכשרים והסיכום שלי עליהם הקטרון שלהם העדכון החדש נשמע בפער מכל מה שהכרתי אני לא מדבר על הבלאנס שלא הרגשתי שאני עובר מדאנס קטרון לפריילך לגבי הדאנסים אני חושב שהם הגזימו הם הביאו מבחר אדיר של דאנסים וגיוונים וסיגנונות מה שהכי אהבתי שהם לא סתם בונים דאנסים קמים בבוקר ובונים דאנסים אלא שכל מקצב שהם בנו כמעט זה יושב על סגנון וז’אנר מסוים חוץ מהמקצבים הראשונים שיש שם כמה מקצבים חיקויים טובים של מוישי מנדלסון למחובבי הז’אנר,
הDJ פסיכי לחלוטין ואני אחד שהיה לי גם את הסט של יוחנן ואני מכיר גם את רוב הטראקים שקיימים בעולם ואני חושבשיוחנן יש לו הרבה מה ללמוד מהם איזה בניה מטורפת, זה נכון שליוחנן יש טרקים טובים אבל זה מסתכם בכמה יחידים שאפשר להשתמש בהם שכולם עושים רעש מזה לעומת זאת אצלם 92% הם טרקים מטורפים שאפשר להשתמש איתם, לגבי הסט לייב שלהם יש להם דגימות מטורפות שזה תופים, בס, כינורות, קצרים, וארוכים, חצוצרות, ופסנתר נורד, כמובן כל זה לא מהאורגן אלא דגימות ולגבי המקצבים שלהם אין להם כרגע מדי הרבה מקצבים לי זה כרגע מספיק כי כל מקצב מקצב לא דומה אחד לשני וזה יפה שהם לא רוצים להרשים אנשים עם כמה שיותר מקצבים אלא שכל מקצב יהיה טוב והם עובדים רציני עכשיו על עדכון רציני של הלייב, לסיום אני כרגע רק על הסט שלהם אני ממליץ לאלה שבאמת מחפשים משהו טוב ולא רק סתם רעש (למי יש יותר לקוחות או טרקים) ואני מדגיש לכל האלה שלא שמעו את הסט הזה עדיף שלא יגיבו כי גם אני הגבתי פעם לאנשים כמוכם ולכן אנחנו לא מתקדמים לשום מקום ואגב הם שניהם צעירים עם אנדרלין גבוה בשביל להגיע לרחוק אחד מהם אמר לי שנחכה עוד שנה זה אמור לשנות את השוק משמעותי הם לא אוהבים לעשות רעש בחוץ הם קצת הראו לי מה התוכניות לשנה הקרובה ואני חושב שהם יכבשו את השוק אם לא את הדור הישן אז את החדש אני כתבתי את הפוסט הזה בשביל האלה שהולכים כמו עדר של עיזים כמו כולם על תשמעו לאף אחד תשמעו רק לעצמכם תלכו ותבדקו את של כולם ותראו למה אתם הכי מתחברים לא מה שהחבר שלך התחבר כי אני שילמתי עשרות אלפי שקלים בגללם אז אל תהיו פריירים אוהב אותכםכמה עולה הסט?
למה לעשות ציטוט פשוט תעשה תגובה, קצת קשה להיות מותש פעמיים
-
שלום לכולם, אכן רציתי לומר לכם מה שנראה לי. כי אני אחד שעברתי כמעט על כל הסטים בכסף מלא. שזה מוטי רוזנפלד שרוליק מנדלסון ויוחנן אורי,
אבל תמיד הרגשתי שזה לא מושלם לי תמיד חיפשתי משהו קצת יותר, מישהו אמר לי שיש 2 חברה שזה יהודה אשלג ואורלנציק והאמת שגם אני אמרתי לכולם עד עכשיו שיוחנן הכי טוב בשוק ואין כמוהו ו… אבל מלבדוק לא מפסידים ישבתי איתם כמה שעות והאמת שלא חלמתי שיש כאלה אנשים מוכשרים והסיכום שלי עליהם הקטרון שלהם העדכון החדש נשמע בפער מכל מה שהכרתי אני לא מדבר על הבלאנס שלא הרגשתי שאני עובר מדאנס קטרון לפריילך לגבי הדאנסים אני חושב שהם הגזימו הם הביאו מבחר אדיר של דאנסים וגיוונים וסיגנונות מה שהכי אהבתי שהם לא סתם בונים דאנסים קמים בבוקר ובונים דאנסים אלא שכל מקצב שהם בנו כמעט זה יושב על סגנון וז’אנר מסוים חוץ מהמקצבים הראשונים שיש שם כמה מקצבים חיקויים טובים של מוישי מנדלסון למחובבי הז’אנר,
הDJ פסיכי לחלוטין ואני אחד שהיה לי גם את הסט של יוחנן ואני מכיר גם את רוב הטראקים שקיימים בעולם ואני חושבשיוחנן יש לו הרבה מה ללמוד מהם איזה בניה מטורפת, זה נכון שליוחנן יש טרקים טובים אבל זה מסתכם בכמה יחידים שאפשר להשתמש בהם שכולם עושים רעש מזה לעומת זאת אצלם 92% הם טרקים מטורפים שאפשר להשתמש איתם, לגבי הסט לייב שלהם יש להם דגימות מטורפות שזה תופים, בס, כינורות, קצרים, וארוכים, חצוצרות, ופסנתר נורד, כמובן כל זה לא מהאורגן אלא דגימות ולגבי המקצבים שלהם אין להם כרגע מדי הרבה מקצבים לי זה כרגע מספיק כי כל מקצב מקצב לא דומה אחד לשני וזה יפה שהם לא רוצים להרשים אנשים עם כמה שיותר מקצבים אלא שכל מקצב יהיה טוב והם עובדים רציני עכשיו על עדכון רציני של הלייב, לסיום אני כרגע רק על הסט שלהם אני ממליץ לאלה שבאמת מחפשים משהו טוב ולא רק סתם רעש (למי יש יותר לקוחות או טרקים) ואני מדגיש לכל האלה שלא שמעו את הסט הזה עדיף שלא יגיבו כי גם אני הגבתי פעם לאנשים כמוכם ולכן אנחנו לא מתקדמים לשום מקום ואגב הם שניהם צעירים עם אנדרלין גבוה בשביל להגיע לרחוק אחד מהם אמר לי שנחכה עוד שנה זה אמור לשנות את השוק משמעותי הם לא אוהבים לעשות רעש בחוץ הם קצת הראו לי מה התוכניות לשנה הקרובה ואני חושב שהם יכבשו את השוק אם לא את הדור הישן אז את החדש אני כתבתי את הפוסט הזה בשביל האלה שהולכים כמו עדר של עיזים כמו כולם על תשמעו לאף אחד תשמעו רק לעצמכם תלכו ותבדקו את של כולם ותראו למה אתם הכי מתחברים לא מה שהחבר שלך התחבר כי אני שילמתי עשרות אלפי שקלים בגללם אז אל תהיו פריירים אוהב אותכם