הקלידנים 3
-
@מנדי-0 קול חי אף פעם לא מתחילים עונה באמצע השנה
הם מתחילים בחורף בערך באזור חנוכה והגמר של התוכנית זה בבין הזמנים אבלפי התכנון אמור להיות הקלידנים עונה 3 בע"ה אחרי המלחינים, מאמין שנדע יותר לקראת הגמר של המלחינים…
נ.ב אין עניין לשאול את השופטים סתם, הם לא יודעים מתי היא תהיה…
-
@מנדי-0 קול חי אף פעם לא מתחילים עונה באמצע השנה
הם מתחילים בחורף בערך באזור חנוכה והגמר של התוכנית זה בבין הזמנים אבלפי התכנון אמור להיות הקלידנים עונה 3 בע"ה אחרי המלחינים, מאמין שנדע יותר לקראת הגמר של המלחינים…
נ.ב אין עניין לשאול את השופטים סתם, הם לא יודעים מתי היא תהיה…
@חכם_בלילה הלוואי
כי כרגע אני בכלל לא מחכה שיהיה מוצש
-
@חכם_בלילה הלוואי
כי כרגע אני בכלל לא מחכה שיהיה מוצש
@שלום-צוקר למה לא? המלחינים זו תוכנית מאוד מעניינת…
-
@מנדי-0 קול חי אף פעם לא מתחילים עונה באמצע השנה
הם מתחילים בחורף בערך באזור חנוכה והגמר של התוכנית זה בבין הזמנים אבלפי התכנון אמור להיות הקלידנים עונה 3 בע"ה אחרי המלחינים, מאמין שנדע יותר לקראת הגמר של המלחינים…
נ.ב אין עניין לשאול את השופטים סתם, הם לא יודעים מתי היא תהיה…
@חכם_בלילה אתה אומר את זה מידיעה? כי אחרי המלחינים יש את הקול החדש בדרכים שכבר הוקלט רוב הפרקים שלו,
והבנתי שזה מתחיל בבין הזמנים -
@שלום-צוקר למה לא? המלחינים זו תוכנית מאוד מעניינת…
@חכם_בלילה אני לא מתחבר
-
@חכם_בלילה אתה אומר את זה מידיעה? כי אחרי המלחינים יש את הקול החדש בדרכים שכבר הוקלט רוב הפרקים שלו,
והבנתי שזה מתחיל בבין הזמנים -
@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:
@B-הפקות זה יהיה במקביל למלחינים, הגמר מתוכנן לבין הזמנים אב
של שנה הבאה ?
כי אם כך, זה לא סותר את הקול החדש בדרכים, כי אמרו שהפרקים האלו ישודרו מדי יום -
@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:
@B-הפקות זה יהיה במקביל למלחינים, הגמר מתוכנן לבין הזמנים אב
של שנה הבאה ?
כי אם כך, זה לא סותר את הקול החדש בדרכים, כי אמרו שהפרקים האלו ישודרו מדי יום -
@מוזיקה-ללב אישית, (וזה סתם ספאם, אבל אני מרשה לעצמי פעם אחת להגיב בעניין), המלחינים היא תוכנית משעממת, ופשוט לא מענייינת.
בא נניח שיצא משם שיר אחד, שיהיה להיט ענק בכל הארץ. זה אולי יפרסם את המלחין לזמרים.
לי, כאחד ששנהנה מלשמוע מוזיקה זה לא מעניין מי המלחין, ויותר מזה, גם אין לי כח לשמוע שירים שלא מעניינים אותי
ותוכנית שאני צופה בה בדילוגים כל הזמן, פשוט לא כיף להמשיך לצפות בה…@מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:
@המלחינים היא תוכנית משעממת, ופשוט לא מענייינת.
בהחלט יכול להבין שחושבים שזו תוכנית משעממת אבל כל אחד מתעניין בתוכניות האלה
בתחום המוזיקה שנוגע אליו --נגינה שירה הלחנה וכ"ו --אבל אי אפשר להכליל כי אני
להבדיל דוקא בתוכנית הזו יש לי הכי עניין ועוקב אחריה ואפילו השתתפתי כמתמודד
ולמרות שמדובר בריאלטי עם הרבה "לא לשם שמיים " יותר חיצוניות ופחות תוכן
אבל כמתעסק בהלחנה למדתי הרבה --לטוב ולמוטב – ולא יכול לפרט
ובוא נגיד שאם הייתי יודע מראש מה הם מחפשים הייתי מתנהל אחרת לגמרי או שבכלל לא הייתי משתתף -
@המנגן-1 אני התכוונתי שהלו"ז יהיה ככה:
המלחינים ממשיך כרגיל על לגמר בבין הזמנים אב תשפ"ו
ובבין הזמנים אב ישודר כל יום פרק של הקול החדש בדרכים@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:
המלחינים ממשיך כרגיל על לגמר בבין הזמנים אב תשפ"ו
ובבין הזמנים אב ישודר כל יום פרק של הקול החדש בדרכיםמה הולך להיות בקול החדש בדרכים?
-
@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:
המלחינים ממשיך כרגיל על לגמר בבין הזמנים אב תשפ"ו
ובבין הזמנים אב ישודר כל יום פרק של הקול החדש בדרכיםמה הולך להיות בקול החדש בדרכים?
@מוזיקה-ללב הם עוברים לכל מיני הרים ומקימים אולפן נייד וסוג של תושבי העיר מגיעים להתמודד
משהו כזה