שיתוף התוצרת...
-
@מייבין-באקורדים מה מה?
כאילו מה אתה לא מבין?!
@natinati
מה שאמרת זה
‘‘עזוב אותך שטויות הרמוניה שמלמלודיה’’, העיקר הוייב. -
@natinati זה חסר היגיון, וסלח לי, קל מאוד להאשים את ה"EDM הממוחשב" שגורם לנו להיות מרובעים, זה פשוט מזייף ברמה המוזיקלית, וגם חובבן שמנגן לכיף יבין שמשהו שם לא בסדר, כאילו מישהו מנגן את אותו השיר בשני סולמות בו זמנית, ואין פה שום וייב, יש פה פוטנציאל נחמד לוייב, שאחרי שיתקנו את הזיופים האלה וילמדו לעשות לזה הרמוניה, ויעשו מיקס, זה יהיה הרבה הרבה יותר טוב.
-
@natinati
מה שאמרת זה
‘‘עזוב אותך שטויות הרמוניה שמלמלודיה’’, העיקר הוייב.@מייבין-באקורדים ממש לא!!!
אני לא נכנס לחיקוי של מה שהוא ניסה לעשות ואני גם לא מכיר את השיר הזה…
אבל יש גם טעם באווירה וזה לגמרי משתנה בין אנשים…
אני מכיר מלא אנשים כולל אני שיכולים לשבת שעות ולשמוע את" קרליבך" מנגן עם גיטרה לא מכוונת והקלטה גרועה של החיים… ולהנות מזה ל"פעמים" יותר מכל “פופ” הכי מלוטש ובול על הפיץ והקצב וההכי עדכני ששומעים היום…
עם זאת אני מסכים שהמילה “מדהים” קצת מוגזמת…אז @מוישי-0 תדע שאני משנה את זה ל-“יפה”…
-
@מייבין-באקורדים ממש לא!!!
אני לא נכנס לחיקוי של מה שהוא ניסה לעשות ואני גם לא מכיר את השיר הזה…
אבל יש גם טעם באווירה וזה לגמרי משתנה בין אנשים…
אני מכיר מלא אנשים כולל אני שיכולים לשבת שעות ולשמוע את" קרליבך" מנגן עם גיטרה לא מכוונת והקלטה גרועה של החיים… ולהנות מזה ל"פעמים" יותר מכל “פופ” הכי מלוטש ובול על הפיץ והקצב וההכי עדכני ששומעים היום…
עם זאת אני מסכים שהמילה “מדהים” קצת מוגזמת…אז @מוישי-0 תדע שאני משנה את זה ל-“יפה”…
@natinati לא צריך להכיר את הקטע כדי להבין שזה לא נכון הרמונית.
מצטער. -
@natinati מצטער להגיד, אבל מסכים לחלוטין עם @מייבין-באקורדים
זה פשוט לא נכון הרמונית, אנחנו יכולים לבלבל שעות שלמות על קרליבך ועל מוזיקה כן ממוחשבת או לא ממוחשבת, זה לא קשור, זה פשוט דבר לא נכון מוזיקלית, בלי קשר לאיכות הקלטה או כיוון הגיטרה. -
@לוי-ל @natinati @מייבין-באקורדים
חבר’ה. תפסיקו לריב וקבלו את זה… אחת הביצועים היפים ביותר ששמעתם…
סוף סוף קלטתי איך עושים קול שני בלי לזייף… (תקנו אותי אם אני טועה…)
וכמובן לא לשכוח להפציץ במחמאות ובלייקים
מאן_דיהיב[1].mp3 -
@לוי-ל @natinati @מייבין-באקורדים
חבר’ה. תפסיקו לריב וקבלו את זה… אחת הביצועים היפים ביותר ששמעתם…
סוף סוף קלטתי איך עושים קול שני בלי לזייף… (תקנו אותי אם אני טועה…)
וכמובן לא לשכוח להפציץ במחמאות ובלייקים
מאן_דיהיב[1].mp3@מוישי-0 אין ספק שניחנת בצניעות אופיינית למוזיקאי כמוך. בכל אופן לגבי הטראק, יותר טוב, כלומר השילוב בין הקוים של הכינורות נכון, אבל הבס… אוי הבס, ובכן - בכמה מקומות ממש אינו מתאים, לדוגמא - בהתחלה ממש, האקורד אמור להיות E והבס נמצא על A (מוזר לי שאתה לא שומע את זה), וזה קורה גם בפעם השניה ואפילו יותר ארוך, שמה רק בסוף אתה עובר לDm ואז לE. אגב שבחלק הראשון - ואני אציין לפי תיבות - תיבה 4 פעימה 3 - אתה לא צמוד למקור, במקור הוא יורד לרה ולא למי והאקורד הנכון הוא Dm ולא Am.
עצה פשוטה: תקשיב טוב טוב למקור, למלודיה המדויקת, לאקורדים, ולמהלך של הבס, זה פזמון פשוט מאד שנע בין E Dm Am ופעם אחת Bm7b5.
ואחרי שתתקן את כל הדברים האלו, ודאי ובודאי שנפציץ בלייקים לביצוע היפה ביותר שנשמע, ונוכל באמת להנות מ"הוייב", בהצלוחה! -
@לוי-ל @natinati @מייבין-באקורדים
חבר’ה. תפסיקו לריב וקבלו את זה… אחת הביצועים היפים ביותר ששמעתם…
סוף סוף קלטתי איך עושים קול שני בלי לזייף… (תקנו אותי אם אני טועה…)
וכמובן לא לשכוח להפציץ במחמאות ובלייקים
מאן_דיהיב[1].mp3@מוישי-0הרבה יותר טוב
אבל כמה כללים שכדאי שתדע
1 בס הוא צליל סולו בס תמיד יהיה גם קול שני ובמקרים מסוימים גם שלישי (אבל לא סולו שמנגן את השיר על שני)
2 תקשיב שוב פעם לשיר כי לא נצמדת למקור כלל
(הביקורות שנותנים לך הם בסה’'כ עזרא לא בקטע של סתלבט או משהו כזה, אתה מבין נכון?)בהצלחה מלאאא
-
@מוישי-0 אין ספק שניחנת בצניעות אופיינית למוזיקאי כמוך. בכל אופן לגבי הטראק, יותר טוב, כלומר השילוב בין הקוים של הכינורות נכון, אבל הבס… אוי הבס, ובכן - בכמה מקומות ממש אינו מתאים, לדוגמא - בהתחלה ממש, האקורד אמור להיות E והבס נמצא על A (מוזר לי שאתה לא שומע את זה), וזה קורה גם בפעם השניה ואפילו יותר ארוך, שמה רק בסוף אתה עובר לDm ואז לE. אגב שבחלק הראשון - ואני אציין לפי תיבות - תיבה 4 פעימה 3 - אתה לא צמוד למקור, במקור הוא יורד לרה ולא למי והאקורד הנכון הוא Dm ולא Am.
עצה פשוטה: תקשיב טוב טוב למקור, למלודיה המדויקת, לאקורדים, ולמהלך של הבס, זה פזמון פשוט מאד שנע בין E Dm Am ופעם אחת Bm7b5.
ואחרי שתתקן את כל הדברים האלו, ודאי ובודאי שנפציץ בלייקים לביצוע היפה ביותר שנשמע, ונוכל באמת להנות מ"הוייב", בהצלוחה! -
@מוישי-0 קודם כל כל הכבוד על ה"צניעות הגדולה"
, וזה לא נכון, זה עדיין מזייף, אין מה לעשות, זה קול שני שהוא הרמונית לא נכון, ואני ממליץ לוותר כל פעם על ה"הכרזה המפוצצת" ש"הנה הנה מגיע ביצוע מטורף שאף פעם לא שמענו", זה יפה למוזיקאי מתחיל, לא מעבר לכך, וצריך באופן דחוף להבין איך בונים קול שני, לא לומדים את זה על ידי ניחוש אלא לומדים את זה על ידי לימוד תזמור בסיסי, אחרי שזה יתוקן, זה יהיה נחמד מאוד ויפה, במיוחד לכאלה שמתחילים יותר, אני ממש מתנצל אם התגובה הייתה מעט תוקפנית, אבל מרגיש לי שכך צריך להגיב. -
@יואל-גלס @שלום-צוקר @לוי-ל @מייבין-באקורדים @יוני-בר אני סה"כ אומר שיש דברים נחמדים בלי שום קשר למוזיקה…
איזה קשוח זה לחשוב אחרת מכולם…
-
@מוישי-0 אין ספק שניחנת בצניעות אופיינית למוזיקאי כמוך. בכל אופן לגבי הטראק, יותר טוב, כלומר השילוב בין הקוים של הכינורות נכון, אבל הבס… אוי הבס, ובכן - בכמה מקומות ממש אינו מתאים, לדוגמא - בהתחלה ממש, האקורד אמור להיות E והבס נמצא על A (מוזר לי שאתה לא שומע את זה), וזה קורה גם בפעם השניה ואפילו יותר ארוך, שמה רק בסוף אתה עובר לDm ואז לE. אגב שבחלק הראשון - ואני אציין לפי תיבות - תיבה 4 פעימה 3 - אתה לא צמוד למקור, במקור הוא יורד לרה ולא למי והאקורד הנכון הוא Dm ולא Am.
עצה פשוטה: תקשיב טוב טוב למקור, למלודיה המדויקת, לאקורדים, ולמהלך של הבס, זה פזמון פשוט מאד שנע בין E Dm Am ופעם אחת Bm7b5.
ואחרי שתתקן את כל הדברים האלו, ודאי ובודאי שנפציץ בלייקים לביצוע היפה ביותר שנשמע, ונוכל באמת להנות מ"הוייב", בהצלוחה!@יואל-גלס כתב בשיתוף התוצרת...:
האקורד אמור להיות E והבס נמצא על A
זה אמור להיות אקורד “הרמוני”. לא? -ככה למדתי שבאקורדים לא נצמדים למלודיה אלא עושים אקורדים “הרמוניים” שזה במקום לעשות E שזה צמוד למלודיה עושים A. לא? אגב כמו ש_@שלום-צוקר כתב: תקן אותי אם אני טועה…
@שלום-צוקר כתב בשיתוף התוצרת...:
בס הוא צליל סולו בס תמיד יהיה גם קול שני ובמקרים מסוימים גם שלישי
@לוי-ל כתב בשיתוף התוצרת...:
@מוישי-0 קודם כל כל הכבוד על ה"צניעות הגדולה"
, וזה לא נכון, זה עדיין מזייף, אין מה לעשות, זה קול שני שהוא הרמונית לא נכון, וצריך באופן דחוף להבין איך בונים קול שני, לא לומדים את זה על ידי ניחוש אלא לומדים את זה על ידי לימוד תזמור בסיסי, אחרי שזה יתוקן, זה יהיה נחמד מאוד ויפה, במיוחד לכאלה שמתחילים יותר,תכל’ס? מה רע בזה? זה הרי לא מזייף מחוץ לסולם כמו קודם. מה צריך להיות נכון יותר שיהיה קול שני נכון?
@שלום-צוקר כתב בשיתוף התוצרת...:
(הביקורות שנותנים לך הם בסה’'כ עזרא לא בקטע של סתלבט או משהו כזה, אתה מבין נכון?)
ברור שזה עוזר. אם שמת לב בשביל זה פתחתי ת’נושא… (לא שלא בא לי מחמאות. כן?
)
אבל למעיישה מישהו יכול להסביר מה צריך לתקן בקול שני? -
@מוישי-0הרבה יותר טוב
אבל כמה כללים שכדאי שתדע
1 בס הוא צליל סולו בס תמיד יהיה גם קול שני ובמקרים מסוימים גם שלישי (אבל לא סולו שמנגן את השיר על שני)
2 תקשיב שוב פעם לשיר כי לא נצמדת למקור כלל
(הביקורות שנותנים לך הם בסה’'כ עזרא לא בקטע של סתלבט או משהו כזה, אתה מבין נכון?)בהצלחה מלאאא
וואו סליחה טעיתי
בס הוא ממש לא צליל סולו,תסתכלו מה כתבתי עלהכתב בשיתוף התוצרת...:
1 בס הוא צליל סולו בס תמיד יהיה גם קול שני ובמקרים מסוימים גם שלישי (אבל לא סולו שמנגן את השיר על שני)
-
@יואל-גלס כתב בשיתוף התוצרת...:
האקורד אמור להיות E והבס נמצא על A
זה אמור להיות אקורד “הרמוני”. לא? -ככה למדתי שבאקורדים לא נצמדים למלודיה אלא עושים אקורדים “הרמוניים” שזה במקום לעשות E שזה צמוד למלודיה עושים A. לא? אגב כמו ש_@שלום-צוקר כתב: תקן אותי אם אני טועה…
@שלום-צוקר כתב בשיתוף התוצרת...:
בס הוא צליל סולו בס תמיד יהיה גם קול שני ובמקרים מסוימים גם שלישי
@לוי-ל כתב בשיתוף התוצרת...:
@מוישי-0 קודם כל כל הכבוד על ה"צניעות הגדולה"
, וזה לא נכון, זה עדיין מזייף, אין מה לעשות, זה קול שני שהוא הרמונית לא נכון, וצריך באופן דחוף להבין איך בונים קול שני, לא לומדים את זה על ידי ניחוש אלא לומדים את זה על ידי לימוד תזמור בסיסי, אחרי שזה יתוקן, זה יהיה נחמד מאוד ויפה, במיוחד לכאלה שמתחילים יותר,תכל’ס? מה רע בזה? זה הרי לא מזייף מחוץ לסולם כמו קודם. מה צריך להיות נכון יותר שיהיה קול שני נכון?
@שלום-צוקר כתב בשיתוף התוצרת...:
(הביקורות שנותנים לך הם בסה’'כ עזרא לא בקטע של סתלבט או משהו כזה, אתה מבין נכון?)
ברור שזה עוזר. אם שמת לב בשביל זה פתחתי ת’נושא… (לא שלא בא לי מחמאות. כן?
)
אבל למעיישה מישהו יכול להסביר מה צריך לתקן בקול שני? -
@מוישי-0 כתב בשיתוף התוצרת...:
אבל למעיישה מישהו יכול להסביר מה צריך לתקן בקול שני?
קול שני הוא שני קלידיםלצד ימין של הסולו
זה הכל@שלום-צוקר נו… זה מה עשיתי-רק שזה באוקטבה למטה כי זה צ’לו לא? (כמובן התאמתי את זה לסולם…)
מה הפראבלעמה פה? -
@מוישי-0 קודם כל כל הכבוד על ה"צניעות הגדולה"
, וזה לא נכון, זה עדיין מזייף, אין מה לעשות, זה קול שני שהוא הרמונית לא נכון, ואני ממליץ לוותר כל פעם על ה"הכרזה המפוצצת" ש"הנה הנה מגיע ביצוע מטורף שאף פעם לא שמענו", זה יפה למוזיקאי מתחיל, לא מעבר לכך, וצריך באופן דחוף להבין איך בונים קול שני, לא לומדים את זה על ידי ניחוש אלא לומדים את זה על ידי לימוד תזמור בסיסי, אחרי שזה יתוקן, זה יהיה נחמד מאוד ויפה, במיוחד לכאלה שמתחילים יותר, אני ממש מתנצל אם התגובה הייתה מעט תוקפנית, אבל מרגיש לי שכך צריך להגיב.@לוי-ל כתב בשיתוף התוצרת...:
זה קול שני שהוא הרמונית לא נכון
הקול שני שהוא עשה היה נכון לגמרי, הכל נשמע מזייף בגלל הבס הלא נכון.
@מוישי-0 כתב בשיתוף התוצרת...:
זה אמור להיות אקורד “הרמוני”. לא? -ככה למדתי שבאקורדים לא נצמדים למלודיה אלא עושים אקורדים “הרמוניים” שזה במקום לעשות E שזה צמוד למלודיה עושים A. לא?
ממש ממש לא, אין כזה מושג “אקורד הרמוני” כי כל אקורד הוא בעצם הרמוניה… מה שאתה עשית זה בעצם אקורד E על בס A שזה בעצם סוג של AmM9 שזה דיסוננטי ברמות ולא קשור לשיר בכלל בכלל, כאילו ממש לא הבנתי מה שכתבת
עכשיו לגבי קול שני ומה שכתב -@שלום-צוקר כתב בשיתוף התוצרת...:
קול שני הוא שני קלידיםלצד ימין של הסולו
זה הכלממש לא נכון, זה אמור להיות קשור לגמרי לאקורד שמנוגן ולכן זה לא תמיד יהיה “2 קלידים לצד ימין” אלא גם יותר וגם לצד שמאל…
כדי להבין מהו קול שני ואיך לעשות אותו נכון, בדגש על - נכון!! חייבים ללמוד מה זה בכלל אקורדים ולהבין את המשמעות שלו בתוך המסגרת שנקראת מוזיקה, ואכמ"ל ויש מספיק חומר פה בפורום וברשת שאפשר ללמוד את כל הנושא הזה. בהצלוחה לכולם@מוישי-0 אם תרצה אוכל להעלות לך קובץ עם הבס הנכון
-
@לוי-ל כתב בשיתוף התוצרת...:
זה קול שני שהוא הרמונית לא נכון
הקול שני שהוא עשה היה נכון לגמרי, הכל נשמע מזייף בגלל הבס הלא נכון.
@מוישי-0 כתב בשיתוף התוצרת...:
זה אמור להיות אקורד “הרמוני”. לא? -ככה למדתי שבאקורדים לא נצמדים למלודיה אלא עושים אקורדים “הרמוניים” שזה במקום לעשות E שזה צמוד למלודיה עושים A. לא?
ממש ממש לא, אין כזה מושג “אקורד הרמוני” כי כל אקורד הוא בעצם הרמוניה… מה שאתה עשית זה בעצם אקורד E על בס A שזה בעצם סוג של AmM9 שזה דיסוננטי ברמות ולא קשור לשיר בכלל בכלל, כאילו ממש לא הבנתי מה שכתבת
עכשיו לגבי קול שני ומה שכתב -@שלום-צוקר כתב בשיתוף התוצרת...:
קול שני הוא שני קלידיםלצד ימין של הסולו
זה הכלממש לא נכון, זה אמור להיות קשור לגמרי לאקורד שמנוגן ולכן זה לא תמיד יהיה “2 קלידים לצד ימין” אלא גם יותר וגם לצד שמאל…
כדי להבין מהו קול שני ואיך לעשות אותו נכון, בדגש על - נכון!! חייבים ללמוד מה זה בכלל אקורדים ולהבין את המשמעות שלו בתוך המסגרת שנקראת מוזיקה, ואכמ"ל ויש מספיק חומר פה בפורום וברשת שאפשר ללמוד את כל הנושא הזה. בהצלוחה לכולם@מוישי-0 אם תרצה אוכל להעלות לך קובץ עם הבס הנכון
@יואל-גלס כל מילה!!
@מוישי-0 רק לבסר את האוזן. יש מושג כזה של בס שלא מייצג את הצליל האינטואטיבי שלנו, אבל צריך לדעת איך לעשות את זה , ובגדול, אפשר לכתוב כל השיר הזה מלא אקורדים מעניינים בני 4 אצבעות, אבל אם תשמיע רק את האצבע הרביעית זה ישמע נורא.
חלק מהאקורדים ישמעו טוב רק עם הבסיס ביחד, ולא כסולו
(@יואל-גלס , נכון שלא תמיד, אבל בגדול ממש זה נכון.) -
@לוי-ל כתב בשיתוף התוצרת...:
זה קול שני שהוא הרמונית לא נכון
הקול שני שהוא עשה היה נכון לגמרי, הכל נשמע מזייף בגלל הבס הלא נכון.
@מוישי-0 כתב בשיתוף התוצרת...:
זה אמור להיות אקורד “הרמוני”. לא? -ככה למדתי שבאקורדים לא נצמדים למלודיה אלא עושים אקורדים “הרמוניים” שזה במקום לעשות E שזה צמוד למלודיה עושים A. לא?
ממש ממש לא, אין כזה מושג “אקורד הרמוני” כי כל אקורד הוא בעצם הרמוניה… מה שאתה עשית זה בעצם אקורד E על בס A שזה בעצם סוג של AmM9 שזה דיסוננטי ברמות ולא קשור לשיר בכלל בכלל, כאילו ממש לא הבנתי מה שכתבת
עכשיו לגבי קול שני ומה שכתב -@שלום-צוקר כתב בשיתוף התוצרת...:
קול שני הוא שני קלידיםלצד ימין של הסולו
זה הכלממש לא נכון, זה אמור להיות קשור לגמרי לאקורד שמנוגן ולכן זה לא תמיד יהיה “2 קלידים לצד ימין” אלא גם יותר וגם לצד שמאל…
כדי להבין מהו קול שני ואיך לעשות אותו נכון, בדגש על - נכון!! חייבים ללמוד מה זה בכלל אקורדים ולהבין את המשמעות שלו בתוך המסגרת שנקראת מוזיקה, ואכמ"ל ויש מספיק חומר פה בפורום וברשת שאפשר ללמוד את כל הנושא הזה. בהצלוחה לכולם@מוישי-0 אם תרצה אוכל להעלות לך קובץ עם הבס הנכון
@יואל-גלס כתב בשיתוף התוצרת...:
זה אמור להיות אקורד “הרמוני”. לא? -ככה למדתי שבאקורדים לא נצמדים למלודיה אלא עושים אקורדים “הרמוניים” שזה במקום לעשות E שזה צמוד למלודיה עושים A. לא?
ממש ממש לא, אין כזה מושג “אקורד הרמוני” כי כל אקורד הוא בעצם הרמוניה… מה שאתה עשית זה בעצם אקורד E על בס A שזה בעצם סוג של AmM9 שזה דיסוננטי ברמות ולא קשור לשיר בכלל בכלל, כאילו ממש לא הבנתי מה שכתבת
עכשיו לגבי קול שני ומה שכתב -בזה אתם צודקים. אני התכוונתי שעושים A עם אתה על התו דו או מי למשל אז לא לעשות C או E אלא A שזה יותר הרמוני. אבל פה באמת עשיתי טעות שהמלודיה על התווים של E ואני שמתי A… אבל הקול השני כן נכון…
ו…מה עם המחמאות על המיקס? או שזה אני יקבל רק אחרי תיקון הבס והאקורדים?
-
@יואל-גלס כתב בשיתוף התוצרת...:
זה אמור להיות אקורד “הרמוני”. לא? -ככה למדתי שבאקורדים לא נצמדים למלודיה אלא עושים אקורדים “הרמוניים” שזה במקום לעשות E שזה צמוד למלודיה עושים A. לא?
ממש ממש לא, אין כזה מושג “אקורד הרמוני” כי כל אקורד הוא בעצם הרמוניה… מה שאתה עשית זה בעצם אקורד E על בס A שזה בעצם סוג של AmM9 שזה דיסוננטי ברמות ולא קשור לשיר בכלל בכלל, כאילו ממש לא הבנתי מה שכתבת
עכשיו לגבי קול שני ומה שכתב -בזה אתם צודקים. אני התכוונתי שעושים A עם אתה על התו דו או מי למשל אז לא לעשות C או E אלא A שזה יותר הרמוני. אבל פה באמת עשיתי טעות שהמלודיה על התווים של E ואני שמתי A… אבל הקול השני כן נכון…
ו…מה עם המחמאות על המיקס? או שזה אני יקבל רק אחרי תיקון הבס והאקורדים?