סוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום)
-
@אריק אני ממש לא מסכים איתך! קליינבריז עשו את העיבוד בסטייל הטוב ביותר בשביל השיר. וזה ממש טובבב
@איציק-שטיין זה עניין של טעם.
לדעתי האישית השיר הזה היה צריך יותר נפח וגודל בעיבוד,
זה שיר עוצמתי שלא קיבל את העיבוד הנכון לו, לדעתי.
אני מדבר מהמנדולינה ואילך… -
@יוחנן-בלייך
אני חושב שכדי שיצחק בן ארזה יוציא לנו עוד אלבומים כאלה,
כדאי שמישהו ידאג להעביר לו מה שכתבו כאן על זה.
יש לך אופציה להעביר לו? -
@יוחנן-בלייך
אני חושב שכדי שיצחק בן ארזה יוציא לנו עוד אלבומים כאלה,
כדאי שמישהו ידאג להעביר לו מה שכתבו כאן על זה.
יש לך אופציה להעביר לו?@מוזיקה-ללב
כבר שוחחתי איתו ביום שהסרטון פורסם, הוא צפה בכולו ואהב מאד
-
@מוזיקה-ללב
כבר שוחחתי איתו ביום שהסרטון פורסם, הוא צפה בכולו ואהב מאד
@יוחנן-בלייך
מעניין מאד שכהאזנתי לאלבום בסקירה שלך וגם באלבום עצמו זה איכות טובה.
אבל כשהאזנתי לזה בתוך תוכנית מוצ"ש חי זה איכות סאונד הרבה יותר גבוהה.
יש לזה היגיון? -
@יוחנן-בלייך
מעניין מאד שכהאזנתי לאלבום בסקירה שלך וגם באלבום עצמו זה איכות טובה.
אבל כשהאזנתי לזה בתוך תוכנית מוצ"ש חי זה איכות סאונד הרבה יותר גבוהה.
יש לזה היגיון?@מוזיקה-ללב
אין לי מושג איך זה עובד, לרוב דווקא ברדיו יש קימפרוס סאונד מזעזע… -
@מוזיקה-ללב
אין לי מושג איך זה עובד, לרוב דווקא ברדיו יש קימפרוס סאונד מזעזע…@יוחנן-בלייך
מחכים לסרטוני סקירה של עבודות שלך!!! -
פוסט זה נמחק!
-
@יוחנן-בלייך
מחכים לסרטוני סקירה של עבודות שלך!!!@מוזיקה-ללב
סרטונים זה דבר שלוקח זמן לצלם ולערוך, ולכן זה תלוי כמה עומס יש לי בתקופה. בכל אופן תודה! -
@יוחנן-בלייך
מחכים לסרטוני סקירה של עבודות שלך!!!@מוזיקה-ללב מצטרף