לוי יצחק ל. | טראקים ופרויקטים
-
@לוי-ל סורי התכוונתי אליך ברור,
אחי אתה מוכשר…
והגיד עוד דבר ונראה אם החברים מסכימים: תגלגלו כאן עד למעלה ותשמעו דברים שלוי עשה לפני שנה, ואז תרדו חזרה ותקשיבו להיום
אני בחיים שלי לא ראיתי אדם שמשתנה במהירות כזאתי ועלה מרמה 10 ל10000, פשוט מטורף
תמשיך להתקדם ולהצליח עם כל הכח -
@המתכנת כתב בלוי יצחק ל. | טראקים ופרויקטים:
אין בעיה לברוח מהקצב אך נהוג לעשות את זה יותר בדרופ ששם כבר ככה יש יותר “מצעב”
טוב, כל אחד וטעמו.
-
@קורג מקבל את הביקורת, אבל לא מסכים עם הנחרצות שבה זה נאמר, צריך לזכור שמוזיקה היא עניין של טעם, ומה שלי נשמע זוועתי וחסר חיים עשוי להרקיד מישהו אחר בהתלהבות, נכון, לרגע זה נשמע קצת מחוץ לקצב, אבל זה בסדר גמור ולא פוגם לחלוטין לטעמי האישי, בסופו של דבר מה שאנשים יזכרו מהרמיקס הזה זה הדרופ מלודיק דובסטאפ ואולי את חלקי הפסיי טראנס, לא את זה.
-
@קורג מקבל את הביקורת, אבל לא מסכים עם הנחרצות שבה זה נאמר, צריך לזכור שמוזיקה היא עניין של טעם, ומה שלי נשמע זוועתי וחסר חיים עשוי להרקיד מישהו אחר בהתלהבות, נכון, לרגע זה נשמע קצת מחוץ לקצב, אבל זה בסדר גמור ולא פוגם לחלוטין לטעמי האישי, בסופו של דבר מה שאנשים יזכרו מהרמיקס הזה זה הדרופ מלודיק דובסטאפ ואולי את חלקי הפסיי טראנס, לא את זה.
-
-
רמיקס חדש שעשיתי היום ואתמול, אני מתלבט האם לשחרר אותו ואשמח לביקורת מה לשפר
אתה זוכר רמיקס.wav
אתה זוכר רמיקס.mp3כמובן מתייג את המומחים: @shimix-dj @SHLNX @יוחנן-בלייך @איש-אחד
חובה לשמוע בווליום גבוה ורצוי לשמוע באוזניות!
אשמח מאוד לפידבק וביקורת! -
באם יש לכם שיר שהפקתם ועיבדתם ואתם מעוניינים במיקס ברמה מקצועית בחינם, אתם מוזמנים לפנות אלי דרך ההנהלה, ואי"ה באם יתאים אעשה לכם מיקס, למה אני עושה את זה?, כי האינטרס שלי הוא להתקדם ככל האפשר ולפתח יצירתיות מעבר למה שיש לי כעת, וזה יעזור לי מאוד לכך, מחכה לקבל פרויקטים ממכם!.
-
באם יש לכם שיר שהפקתם ועיבדתם ואתם מעוניינים במיקס ברמה מקצועית בחינם, אתם מוזמנים לפנות אלי דרך ההנהלה, ואי"ה באם יתאים אעשה לכם מיקס, למה אני עושה את זה?, כי האינטרס שלי הוא להתקדם ככל האפשר ולפתח יצירתיות מעבר למה שיש לי כעת, וזה יעזור לי מאוד לכך, מחכה לקבל פרויקטים ממכם!.
@לוי-ל כתב בלוי יצחק ל. | טראקים ופרויקטים:
באם יש לכם שיר שהפקתם ועיבדתם ואתם מעוניינים במיקס ברמה מקצועית בחינם, אתם מוזמנים לפנות אלי דרך ההנהלה, ואי"ה באם יתאים אעשה לכם מיקס, למה אני עושה את זה?, כי האינטרס שלי הוא להתקדם ככל האפשר ולפתח יצירתיות מעבר למה שיש לי כעת, וזה יעזור לי מאוד לכך, מחכה לקבל פרויקטים ממכם!.
זו דרך מעולה להתקדם וזה מדהים שאתה עושה את זה!
בהצלחה אחי!
-
פיצחתי את הנוסחה לאיך ליצור פרוגרסיב האוס טוב! -
פרוגרסיב האוס1.wav
פרוגרסיב האוס1.mp3 -
פיצחתי את הנוסחה לאיך ליצור פרוגרסיב האוס טוב! -
פרוגרסיב האוס1.wav
פרוגרסיב האוס1.mp3 -
פיצחתי את הנוסחה לאיך ליצור פרוגרסיב האוס טוב! -
פרוגרסיב האוס1.wav
פרוגרסיב האוס1.mp3@לוי-ל אין כבר מילים לומר לך…
אחי אתה כבר ממש קרוב לפסגה… -
@natinati תודה רבה!
@מייבין-באקורדים הלוואי, נשארה עוד חצי דרך. -
@natinati תודה רבה!
@מייבין-באקורדים הלוואי, נשארה עוד חצי דרך.@לוי-ל לגבי החצי אני לא סגור על זה.
במקום להביט קדימה, תסתובב אחורה ותסתכל על מה שכבר הלכת.
אתה תהיה בהלם…