דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. קלידים
  3. קלידים - כללי
  4. הקלידנים 3
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

הקלידנים 3

מתוזמן נעוץ נעול הועבר קלידים - כללי
51 פוסטים 17 כותבים 345 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לוי לל לוי ל

    @חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:

    אי אפשר להשוות בין מפיק במחשב למתכנת באורגן, אלה שתי תחומים שונים בהחלט

    נכון, פשוט בדיחה להשוות בין מיקס במחשב לבין מיקס באורגן.

    חכם_בלילהח מנותק
    חכם_בלילהח מנותק
    חכם_בלילה
    SynthMaster
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #40

    @לוי-ל לא רק במיקס, גם בעצם ההפקה עצמה

    מפיק לא מוגבל לערוצים מתכנת כן
    מפיק לא מוגבל בסאונדים מתכנת כן
    וכן על זו הדרך…

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • חכם_בלילהח חכם_בלילה

      @מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:

      אני אומר תחרות המתכנתים.
      ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
      הרעיון מאוד יפה אבל לדעתי אין מספיק קהל לתחרויות מפיקים

      אי אפשר להשוות בין מפיק במחשב למתכנת באורגן, אלה שתי תחומים שונים בהחלט

      @Studio-Bit כתב בהקלידנים 3:

      אבל כן תחרות של מפיקים

      בשביל להפיק צריך מחשב עם מעבד טוב וגישה לאינטרנט ולא לכל אחד יש את זה היום בבית…
      יש המון שאין להם מחשב אבל אורגן כן ככה שתחרות קלידנים יותר נגישה לציבור

      לדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?

      אני מסכים עם מה שכתב @Studio-Bit צריך כישרון יוצא דופן בגיטרה ואלא לא דברים שיש בארץ, כיום רוב מי שמנגן בגיטרה מנגן רגיל ולא מיוחד, בחו"ל למשל יש לך המון כישרונות שעושים עם גיטרה אקוסטית דברים מטורפים (ארי אטינגר) בארץ זה פחות נפוץ וא"כ לא במגזר שלנו

      Studio BitS מנותק
      Studio BitS מנותק
      Studio Bit
      מאסטר
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #41

      @חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:

      בשביל להפיק צריך מחשב עם מעבד טוב וגישה לאינטרנט ולא לכל אחד יש את זה היום בבית…

      לדעתי הכיוון הוא למצוא מעבד מוזיקלי שיכול להפיק שיר דרך המחשב\אורגן (נפגשתי בבחורים צדיקים שלא רוצים גישה למחשב והביאו לי עיבודים מושלמים מהטיירוס)
      ולכן:
      1.המבחן הוא לא להגיע לרמת סאונד מושלמת ( אולי על זה נעשה תחרות ממקסים בנפרד🙄) אלא רמת עיבוד גבוהה והבנה מוזיקלית
      2. זה ברור שיש הבדל בין הקלטות של כלים חיים לבין הפקה במחשב כך שגם בזה צריך להתחשב (ואולי חלק מהפרטמרים יהיו להצליח להפיק כמה שיותר קרוב לאמיתי)

      חכם_בלילהח לוי לל 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • Studio BitS Studio Bit

        @חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:

        בשביל להפיק צריך מחשב עם מעבד טוב וגישה לאינטרנט ולא לכל אחד יש את זה היום בבית…

        לדעתי הכיוון הוא למצוא מעבד מוזיקלי שיכול להפיק שיר דרך המחשב\אורגן (נפגשתי בבחורים צדיקים שלא רוצים גישה למחשב והביאו לי עיבודים מושלמים מהטיירוס)
        ולכן:
        1.המבחן הוא לא להגיע לרמת סאונד מושלמת ( אולי על זה נעשה תחרות ממקסים בנפרד🙄) אלא רמת עיבוד גבוהה והבנה מוזיקלית
        2. זה ברור שיש הבדל בין הקלטות של כלים חיים לבין הפקה במחשב כך שגם בזה צריך להתחשב (ואולי חלק מהפרטמרים יהיו להצליח להפיק כמה שיותר קרוב לאמיתי)

        חכם_בלילהח מנותק
        חכם_בלילהח מנותק
        חכם_בלילה
        SynthMaster
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #42

        @Studio-Bit ואתה חושב שהקהל יכול להתחבר לתחרות כזאת?

        Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • חכם_בלילהח חכם_בלילה

          @Studio-Bit ואתה חושב שהקהל יכול להתחבר לתחרות כזאת?

          Studio BitS מנותק
          Studio BitS מנותק
          Studio Bit
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
          #43

          @חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:

          ואתה חושב שהקהל יכול להתחבר לתחרות כזאת?

          יותר מכל תוכנית אחרת זה חתיכת כשרון. וכמובן שיהיה שיתוף מסך של המתמודד והוא יצטרך להראות מה הוא עשה אחרת זה לא שווה כלום
          אפילו הפקה של שיר עם תווים. אלו הטאלנטים האמיתיים

          חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Studio BitS Studio Bit

            @חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:

            ואתה חושב שהקהל יכול להתחבר לתחרות כזאת?

            יותר מכל תוכנית אחרת זה חתיכת כשרון. וכמובן שיהיה שיתוף מסך של המתמודד והוא יצטרך להראות מה הוא עשה אחרת זה לא שווה כלום
            אפילו הפקה של שיר עם תווים. אלו הטאלנטים האמיתיים

            חכם_בלילהח מנותק
            חכם_בלילהח מנותק
            חכם_בלילה
            SynthMaster
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #44

            @Studio-Bit ואתה חושב שיהיה מספיק ביקוש לתוכנית כזאת?
            ומספיק אנשים ירשמו?

            Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • חכם_בלילהח חכם_בלילה

              @Studio-Bit ואתה חושב שיהיה מספיק ביקוש לתוכנית כזאת?
              ומספיק אנשים ירשמו?

              Studio BitS מנותק
              Studio BitS מנותק
              Studio Bit
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #45

              @חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:

              ואתה חושב שיהיה מספיק ביקוש לתוכנית כזאת?
              ומספיק אנשים ירשמו?

              אותי יותר מעניין כרגע מי יהיו השופטים שיפוט גרוע זה אסון

              חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • Studio BitS Studio Bit

                @חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:

                בשביל להפיק צריך מחשב עם מעבד טוב וגישה לאינטרנט ולא לכל אחד יש את זה היום בבית…

                לדעתי הכיוון הוא למצוא מעבד מוזיקלי שיכול להפיק שיר דרך המחשב\אורגן (נפגשתי בבחורים צדיקים שלא רוצים גישה למחשב והביאו לי עיבודים מושלמים מהטיירוס)
                ולכן:
                1.המבחן הוא לא להגיע לרמת סאונד מושלמת ( אולי על זה נעשה תחרות ממקסים בנפרד🙄) אלא רמת עיבוד גבוהה והבנה מוזיקלית
                2. זה ברור שיש הבדל בין הקלטות של כלים חיים לבין הפקה במחשב כך שגם בזה צריך להתחשב (ואולי חלק מהפרטמרים יהיו להצליח להפיק כמה שיותר קרוב לאמיתי)

                לוי לל מנותק
                לוי לל מנותק
                לוי ל
                SynthMaster
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #46

                @Studio-Bit כתב בהקלידנים 3:

                אולי על זה נעשה תחרות ממקסים בנפרד

                הלוואי, תחרות ממקססים זה חלום מבחינתי…
                הבעיה שאף אחד לא יתחבר לזה כי אף בן אדם נורמלי לא יבין מה הכוונה “הנמכתי 3 DB בסיידס של ה10K עם הSSL9000”

                Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • Studio BitS Studio Bit

                  @חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:

                  ואתה חושב שיהיה מספיק ביקוש לתוכנית כזאת?
                  ומספיק אנשים ירשמו?

                  אותי יותר מעניין כרגע מי יהיו השופטים שיפוט גרוע זה אסון

                  חכם_בלילהח מנותק
                  חכם_בלילהח מנותק
                  חכם_בלילה
                  SynthMaster
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #47

                  @Studio-Bit לפני השופטים צריך לראות שיש ביקוש וקהל…

                  Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                    @Studio-Bit לפני השופטים צריך לראות שיש ביקוש וקהל…

                    Studio BitS מנותק
                    Studio BitS מנותק
                    Studio Bit
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #48

                    @חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:

                    לפני השופטים צריך לראות שיש ביקוש וקהל…

                    למה אתה חושב שלא יהיה קהל?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • לוי לל לוי ל

                      @Studio-Bit כתב בהקלידנים 3:

                      אולי על זה נעשה תחרות ממקסים בנפרד

                      הלוואי, תחרות ממקססים זה חלום מבחינתי…
                      הבעיה שאף אחד לא יתחבר לזה כי אף בן אדם נורמלי לא יבין מה הכוונה “הנמכתי 3 DB בסיידס של ה10K עם הSSL9000”

                      Studio BitS מנותק
                      Studio BitS מנותק
                      Studio Bit
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
                      #49

                      @לוי-ל כתב בהקלידנים 3:

                      הבעיה שאף אחד לא יתחבר לזה כי אף בן אדם נורמלי לא יבין מה הכוונה “הנמכתי 3 DB בסיידס של ה10K עם הSSL9000”

                      את אף אחד לא מעניין (גם לא את השופטים) עם איזה פלאגין השתמשת. השאלה היא האם השיר שמיקססת יצא טוב או לא.
                      אתה חושב שאתה יכול להביא תוצאה ותהפוך אותך לממקסס הבא של הציבור החרדי קדימה.
                      אבל אנשים לא מבינים בסאונד והם יכולים לשמוע שיר באיכות MP3 128 KB ומבתחינתם הכל טוב כך שלזה אתה צודק לא בטוח שזה יעניין מישהו

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Studio BitS מנותק
                        Studio BitS מנותק
                        Studio Bit
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
                        #50

                        תכלס לא ייצא מה כלום אבל למה לא

                        חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • Studio BitS Studio Bit

                          תכלס לא ייצא מה כלום אבל למה לא

                          חכם_בלילהח מנותק
                          חכם_בלילהח מנותק
                          חכם_בלילה
                          SynthMaster
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #51

                          @Studio-Bit כי את מי זה יעניין? רק אותנו המפיקים
                          הציבור שלא מבין ישתעמם מאוד

                          שלא תבין לא נכון אני הכי בעד אבל הציבור לא…

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          תגובה
                          • תגובה כנושא
                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                          • מהישן לחדש
                          • מהחדש לישן
                          • הכי הרבה הצבעות


                          2

                          מחובר

                          3.7k

                          משתמשים

                          3.1k

                          נושאים

                          51.9k

                          פוסטים

                          ניוזלטר

                          ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                          תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                          אתר מאובטח SSL בתוקף

                          מידע

                          • צור קשר
                          • נבחרות המוזיקאי
                          • תקנון הפורום
                          • חיפוש מתקדם

                          הקהילה

                          • כל הקטגוריות
                          • המוזיקאי בווטסאפ
                          • דיונים אחרונים
                          • תגיות פופולריות

                          המוזיקאי.

                          הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                          © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                          נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                          • חפש באמצעות Google
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • יצירת קשר