דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. שיתוף התוצרת
  3. סט חדש לקורג של נפתלי בר נתן
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

סט חדש לקורג של נפתלי בר נתן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שיתוף התוצרת
175 פוסטים 22 כותבים 2.7k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לוי לל מנותק
    לוי לל מנותק
    לוי ל
    SynthMaster
    כתב נערך לאחרונה על ידי לוי ל
    #166

    @נפתלי-בר-נתן אתה מדהים לחלוטין, ומה שמפתיע אותי היא דווקא איכות הסאונד, זה קורג PA900!, איך זה בכלל הגיוני?, בכל אופן רק אמליץ המלצה קטנה(ממש לא קריטי, מפריע רק לי) להחליף את המקצב הזה במקצב האוס רגיל…

    מרוב שחשדתי באיכות הסאונד ערכתי בדיקה קטנה באמצעות AI האם הסאונד לא עבר “ניקיון קל” ע"י ידי סונו, וזה באמת 100% קורג!

    מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • לוי לל לוי ל

      @נפתלי-בר-נתן אתה מדהים לחלוטין, ומה שמפתיע אותי היא דווקא איכות הסאונד, זה קורג PA900!, איך זה בכלל הגיוני?, בכל אופן רק אמליץ המלצה קטנה(ממש לא קריטי, מפריע רק לי) להחליף את המקצב הזה במקצב האוס רגיל…

      מרוב שחשדתי באיכות הסאונד ערכתי בדיקה קטנה באמצעות AI האם הסאונד לא עבר “ניקיון קל” ע"י ידי סונו, וזה באמת 100% קורג!

      מייבין באקורדיםמ מנותק
      מייבין באקורדיםמ מנותק
      מייבין באקורדים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #167

      @נפתלי-בר-נתן
      אני מסכים עם @לוי-ל ושכחתי לכתוב את זה
      הסאונד פשוט מדהים!!
      כמה שכבות זה?
      מאיפה דגמת את הסאונדים? איזה מיניפולציות עשית על זה?

      נפתלי בר נתןנ תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

        @נפתלי-בר-נתן כן.
        אתה תצטרך ללמוד לפתוח ערוצי מידי ולצייר אוטומציות לפרמטרי ה CC.
        ולחווט עם מידי אאוט ומידי אין להתחבר לאורגן…
        כצובן שאפשר גם לייצא מידי לאונקי ומשם לאורגן, אבל יותר נח לבנות עם הסט של הדגימות שלך כבר…

        צפונבוןצ מנותק
        צפונבוןצ מנותק
        צפונבון
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #168

        @מייבין-באקורדים אני שנים חולם לעשות את זה ואין לי את האומץ להתחיל ללמוד מאפס משהו חדש, בזמן שיש לי כבר את כל פקודות המידי הסטנדרטיות - בפריסטים שהכנתי
        (ושמרתי אותם כמקצב אחד ללא תווים ,שבכל וריאציה שלו יש פריסט אחר -16 סה"כ)
        כך שאני לא בטוח שזה כ"כ פער משמעותי בעבודה - (אני צודק???)
        מה גם שאין לי מחשב שיכול להחזיק DAW מקצועי - (האם DAW פשוט כמו ריפר וכדו’ מספיק לדברים כאלו??)
        אדרבה אני וגם @נפתלי-בר-נתן , ועוד רבים, נשמח מאוד אם תפתח שרשור חדש שמדריך את הקורגיסט המתמחה בתיכנות על אורגן בלבד - לעבוד עם מחשב.
        אני חושב שיש לזה כאן ביקוש גדול…

        מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • צפונבוןצ צפונבון

          @מייבין-באקורדים אני שנים חולם לעשות את זה ואין לי את האומץ להתחיל ללמוד מאפס משהו חדש, בזמן שיש לי כבר את כל פקודות המידי הסטנדרטיות - בפריסטים שהכנתי
          (ושמרתי אותם כמקצב אחד ללא תווים ,שבכל וריאציה שלו יש פריסט אחר -16 סה"כ)
          כך שאני לא בטוח שזה כ"כ פער משמעותי בעבודה - (אני צודק???)
          מה גם שאין לי מחשב שיכול להחזיק DAW מקצועי - (האם DAW פשוט כמו ריפר וכדו’ מספיק לדברים כאלו??)
          אדרבה אני וגם @נפתלי-בר-נתן , ועוד רבים, נשמח מאוד אם תפתח שרשור חדש שמדריך את הקורגיסט המתמחה בתיכנות על אורגן בלבד - לעבוד עם מחשב.
          אני חושב שיש לזה כאן ביקוש גדול…

          מייבין באקורדיםמ מנותק
          מייבין באקורדיםמ מנותק
          מייבין באקורדים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #169

          @צפונבון רעיון.
          אולי במת אעשה את זה במוצש, בכל מקרה, כמעט כל מחשב יכול לסבול תוכנת DAW פשוטה.
          אגב לגבי הפריסטים של המידי, זה ממש קשה כי לפעמים אה רוצה את הפריסט בתיבה אחרת ולא הראשונה ואזז אין מה לעשות…

          נפתלי בר נתןנ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

            @נפתלי-בר-נתן
            אני מסכים עם @לוי-ל ושכחתי לכתוב את זה
            הסאונד פשוט מדהים!!
            כמה שכבות זה?
            מאיפה דגמת את הסאונדים? איזה מיניפולציות עשית על זה?

            נפתלי בר נתןנ מנותק
            נפתלי בר נתןנ מנותק
            נפתלי בר נתן
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #170

            @מייבין-באקורדים תודה המחמאות שלכם נותנות לי חשק להמשיך ולהתקדם
            (אתה מוזמן לקנות אני ידאג לך כבר לאיזה אנחה😉)
            @לוי-ל תודה כיף לשמוע את זה , מה שעשיתי פשוט שיחקתי עם האיקיו של האורגן בצליל אחד הורדתי עליונים בשני נמוכים וכו’
            אשמח שתלמד אותי מה זה בדיוק האוס…

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

              @צפונבון רעיון.
              אולי במת אעשה את זה במוצש, בכל מקרה, כמעט כל מחשב יכול לסבול תוכנת DAW פשוטה.
              אגב לגבי הפריסטים של המידי, זה ממש קשה כי לפעמים אה רוצה את הפריסט בתיבה אחרת ולא הראשונה ואזז אין מה לעשות…

              נפתלי בר נתןנ מנותק
              נפתלי בר נתןנ מנותק
              נפתלי בר נתן
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #171

              @מייבין-באקורדים וואי אם תעשה א’'ז אתה מה-זה תעזור לי
              אחלה גבר אתה…

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • לוי לל מנותק
                לוי לל מנותק
                לוי ל
                SynthMaster
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #172

                @נפתלי-בר-נתן מקצב האוס הוא המקצב הכי קלאסי וידוע בEDM -
                האוס.mp3
                קיק בכל פעימה, קלאפ בכל פעימה שניה, והייט בכל חצי פעימה

                נפתלי בר נתןנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • לוי לל לוי ל

                  @נפתלי-בר-נתן מקצב האוס הוא המקצב הכי קלאסי וידוע בEDM -
                  האוס.mp3
                  קיק בכל פעימה, קלאפ בכל פעימה שניה, והייט בכל חצי פעימה

                  נפתלי בר נתןנ מנותק
                  נפתלי בר נתןנ מנותק
                  נפתלי בר נתן
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #173

                  @לוי-ל לטעמי ראפ הרבה יותר מתאים לזה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • לוי לל מנותק
                    לוי לל מנותק
                    לוי ל
                    SynthMaster
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #174

                    @נפתלי-בר-נתן אם כבר אז תעשה דובסטאפ, מקצב היפ הופ פשוט לא מתאים פה.

                    נפתלי בר נתןנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • לוי לל לוי ל

                      @נפתלי-בר-נתן אם כבר אז תעשה דובסטאפ, מקצב היפ הופ פשוט לא מתאים פה.

                      נפתלי בר נתןנ מנותק
                      נפתלי בר נתןנ מנותק
                      נפתלי בר נתן
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #175

                      @לוי-ל זה כבר יותר נשמע לי אבל עדיין אני אוהב א’'ז ככה…

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      תגובה
                      • תגובה כנושא
                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                      • מהישן לחדש
                      • מהחדש לישן
                      • הכי הרבה הצבעות


                      2

                      מחובר

                      3.7k

                      משתמשים

                      3.1k

                      נושאים

                      51.9k

                      פוסטים

                      ניוזלטר

                      ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                      תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                      אתר מאובטח SSL בתוקף

                      מידע

                      • צור קשר
                      • נבחרות המוזיקאי
                      • תקנון הפורום
                      • חיפוש מתקדם

                      הקהילה

                      • כל הקטגוריות
                      • המוזיקאי בווטסאפ
                      • דיונים אחרונים
                      • תגיות פופולריות

                      המוזיקאי.

                      הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                      © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                      נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                      • חפש באמצעות Google
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • יצירת קשר