ימאהה או קורג?
-
@אברהם-בן-דוד
חולק עליך בענק
הסאונד החי של ימאהה הרבה יותר טוב מהסאונד החי של קורג (מדבר על הדגימות של האורגן לא על הכרטיס קול...)
אפילו קלידנים עם קורג אומרים שבסאונד החי יותר טוב ימאההאת האמת?
אין לי כוח שוב להיכנס לדיון כי מה יצא מזה?
אין שום צד שצודק
הכל ענין של טעם...
אתה אוהב את קורג אני את ימאהה וההוא את מדלי...
חלאס לדון בזה כי אין תועלת!
#מפסיקים_את_הדיון -
@חכם_בלילה כתב בימאהה או קורג?:
#מפסיקים_את_הדיון
אני חושב שיש תועלת רבה כי כל אחד מביא את המבט שלו על החברות השונות. אם נמאס לך יש אפשרות לבטל את המעקב על השרשור כך שזה אפילו לא יופיע לך בנושאים שלא נקראו. אני בכל אופן חושב שיש הרבה תועלת בדיון ואני מזמין את כל מי שיש לו דעה בנושא להביע את דעתו.
-
@Yossile אני מסכים איתך לחלוטין:
אבל!
מי שדן בנושא צריך להבין שני החברות ולא להגיד סתם דברים....
אבל 2 !
מי שאומר שקורג יותר טוב מימאהה ולהפך זה פשוט לא נכון!
קורג וטעם זה ענין של בחירה אישית
אי אפשר להגיד שהוא יותר טוב ממנו...
לדון ולהשוואת זה מעולה אבל לא לקבוע כי זה לא אפשרי....
מקווה שאני מובןהכוונה שלי להפסיק את הדיון היא של מי יותר טוב ולעבור להשוואת..
-
@חכם_בלילה אני חושב שבאמת כדאי לדבר על השוואות בעניינים שונים, זה יעזור לכולם מאוד. אבל אם יש מישהו שהתנסה בשתי החברות והוא חושב שמסיבות כאלה ואחרות אחת יותר טובה מהשנייה (כמובן במכלול כי לכל חברה יש את המעלות והחסרונות שלה) חשוב שהוא יביע את דעתו.
-
@חכם_בלילה כתב בימאהה או קורג?:
כמובן רק אם הוא בדק הכל לעומק ולא מהאוויר...
וודאי. את זה אמרתי מהתחלה.
-
@אברהם-בן-דוד כתב בימאהה או קורג?:
חוץ מארץ ישראל בתזמורות עם כלים אמיתיים ששם כמובן צריך את הדיוק ואת הסאונד שיישמע הכי מקורי ואמיתי כמו הכלים ותגיד לי אם יש שם מישהו שמנגן על טיירוס או ג'נוס או שרק על קרוג
לא בא לי להיכנס לזה
אבל האם לדעתך יואלי דיקמן (טיירוס 5), יהודה גלילי (גנוס), יענקי לנדא (גנוס)
הם לא מספיק מוזיקאים בשבילך? -
אתה מה זה צודק
תפעול מסך של קורג קשהניגנתי על ה300 והמסך בקושי הגיב למגע עדין, לעומת זאת במסך ג'נוס של ימהה שנמצא בדגמים 700 900 5000 genos 1/2 המסך מגיב אפילו למגע עדין
-
בקורג 300 אם המסך עושה בעיות אז צריך לכייל אותו
-
@מייבין-באקורדים
זה לא שצריך לכייל אותו איפה שאתה לוחץ זה מה שנלחץ
פשוט צריך ללחוץ על המסך -
אולי דוקא הסאונדים של האורגן --שאפשר לשלב כמה כלים ביחד לצליל אחד -- הם יותר יפים מהמקורי
ואולי אני לא מספיק מבין -- זה גם יכול להיות
זו בדיוק התאוריה של מאייר אדלר, הוא אומר את זה בהרבה הזדמנויות וגם בפאנל של הקלידנים. שאין צורך להישמע כמו המקור אלא כמו משהו שאנשים נהנים לשמוע, וזה מה שהוא חיפש, ומצא, והצליח...
ובזה אין זכות שפיטה לכל הדור הקודם שלא נולד לתוך זה, כי יש את המקובעות הטבעית שמה שלא תזמורת לא כלום... (ע''ע עדי נתנאלי, לייבלה ליפסקר עמי כהן, ועוד.. שלא סובלים את סטייל מאיר אדלר) ורק מי שנולד לתוך זה וטעם ונהנה בלי מוסכמות והנחות מוקדמות, לו זכות הדיבור. והציבור מצביע ברגלים... -
@רק-קטרון אתה צודק שצריך את מה שהקהל אוהב וזה לא בהכרח המקורי, אבל זה לא אומר שאין כאלה צעירים (ואני ביניהם) שכן אוהבים את הסאונד של התזמורת ברוב השירים ועם כל זה בשירים כמו שישו ושמחו וכו' וודאי שהסאונד של מאייר אדלר יהיה יותר מתאים ובשירי פופ וכו' וודאי שאלקטרוני יהיה יותר מתאים. זה לא חייב להיות או זה או זה. וחוץ מזה אתה רואה שבתזמורות בשירים מקפיצים כן עושים דיטון וכו' ביחד עם שאר התזמורת, זה לא סותר.
-
@רק-קטרון
יש אפשרות לשלב כמה סאונדים גם בימהה וגם בקורג ובעוד כמה חברות -
@מיכאל כתב בימאהה או קורג?:
@י-פ אם אפשר ב'קשה בלי לזלזל בקורג...
אולי הוא פשוט מנגן על PA300...
או שהוא מנגן בלי מוניטור - אלא דרך הרמקול של האורגן
ומשאיר את הווליום קבוע על הכי גבוה... הכל נשרף ככה!!דבר ראשון אם זה היה נשמע שזלזלתי לא זלזלתי פשוט ניסיתי לתאר איך זה נשמע לפי דעתי יש לקורג שמע של סאונד פחות טוב מימאהה זה הכל דרך אגב אני מנגן על SX900