דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. קלידים
  3. מקצבים מיילך אורלנציק
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

מקצבים מיילך אורלנציק

מתוזמן נעוץ נעול הועבר קלידים
164 פוסטים 46 כותבים 7.9k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יוסי 2י יוסי 2

    שלום לכולם, אכן רציתי לומר לכם מה שנראה לי. כי אני אחד שעברתי כמעט על כל הסטים בכסף מלא. שזה מוטי רוזנפלד שרוליק מנדלסון ויוחנן אורי,
    אבל תמיד הרגשתי שזה לא מושלם לי תמיד חיפשתי משהו קצת יותר, מישהו אמר לי שיש 2 חברה שזה יהודה אשלג ואורלנציק והאמת שגם אני אמרתי לכולם עד עכשיו שיוחנן הכי טוב בשוק ואין כמוהו ו… אבל מלבדוק לא מפסידים ישבתי איתם כמה שעות והאמת שלא חלמתי שיש כאלה אנשים מוכשרים והסיכום שלי עליהם הקטרון שלהם העדכון החדש נשמע בפער מכל מה שהכרתי אני לא מדבר על הבלאנס שלא הרגשתי שאני עובר מדאנס קטרון לפריילך לגבי הדאנסים אני חושב שהם הגזימו הם הביאו מבחר אדיר של דאנסים וגיוונים וסיגנונות מה שהכי אהבתי שהם לא סתם בונים דאנסים קמים בבוקר ובונים דאנסים אלא שכל מקצב שהם בנו כמעט זה יושב על סגנון וז’אנר מסוים חוץ מהמקצבים הראשונים שיש שם כמה מקצבים חיקויים טובים של מוישי מנדלסון למחובבי הז’אנר,
    הDJ פסיכי לחלוטין ואני אחד שהיה לי גם את הסט של יוחנן ואני מכיר גם את רוב הטראקים שקיימים בעולם ואני חושבשיוחנן יש לו הרבה מה ללמוד מהם איזה בניה מטורפת, זה נכון שליוחנן יש טרקים טובים אבל זה מסתכם בכמה יחידים שאפשר להשתמש בהם שכולם עושים רעש מזה לעומת זאת אצלם 92% הם טרקים מטורפים שאפשר להשתמש איתם, לגבי הסט לייב שלהם יש להם דגימות מטורפות שזה תופים, בס, כינורות, קצרים, וארוכים, חצוצרות, ופסנתר נורד, כמובן כל זה לא מהאורגן אלא דגימות ולגבי המקצבים שלהם אין להם כרגע מדי הרבה מקצבים לי זה כרגע מספיק כי כל מקצב מקצב לא דומה אחד לשני וזה יפה שהם לא רוצים להרשים אנשים עם כמה שיותר מקצבים אלא שכל מקצב יהיה טוב והם עובדים רציני עכשיו על עדכון רציני של הלייב, לסיום אני כרגע רק על הסט שלהם אני ממליץ לאלה שבאמת מחפשים משהו טוב ולא רק סתם רעש (למי יש יותר לקוחות או טרקים) ואני מדגיש לכל האלה שלא שמעו את הסט הזה עדיף שלא יגיבו כי גם אני הגבתי פעם לאנשים כמוכם ולכן אנחנו לא מתקדמים לשום מקום ואגב הם שניהם צעירים עם אנדרלין גבוה בשביל להגיע לרחוק אחד מהם אמר לי שנחכה עוד שנה זה אמור לשנות את השוק משמעותי הם לא אוהבים לעשות רעש בחוץ הם קצת הראו לי מה התוכניות לשנה הקרובה ואני חושב שהם יכבשו את השוק אם לא את הדור הישן אז את החדש אני כתבתי את הפוסט הזה בשביל האלה שהולכים כמו עדר של עיזים כמו כולם על תשמעו לאף אחד תשמעו רק לעצמכם תלכו ותבדקו את של כולם ותראו למה אתם הכי מתחברים לא מה שהחבר שלך התחבר כי אני שילמתי עשרות אלפי שקלים בגללם אז אל תהיו פריירים אוהב אותכם

    ש מנותק
    ש מנותק
    שלום צוקר
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #161

    @יוסי-2 מעניין

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יוסי 2י יוסי 2

      שלום לכולם, אכן רציתי לומר לכם מה שנראה לי. כי אני אחד שעברתי כמעט על כל הסטים בכסף מלא. שזה מוטי רוזנפלד שרוליק מנדלסון ויוחנן אורי,
      אבל תמיד הרגשתי שזה לא מושלם לי תמיד חיפשתי משהו קצת יותר, מישהו אמר לי שיש 2 חברה שזה יהודה אשלג ואורלנציק והאמת שגם אני אמרתי לכולם עד עכשיו שיוחנן הכי טוב בשוק ואין כמוהו ו… אבל מלבדוק לא מפסידים ישבתי איתם כמה שעות והאמת שלא חלמתי שיש כאלה אנשים מוכשרים והסיכום שלי עליהם הקטרון שלהם העדכון החדש נשמע בפער מכל מה שהכרתי אני לא מדבר על הבלאנס שלא הרגשתי שאני עובר מדאנס קטרון לפריילך לגבי הדאנסים אני חושב שהם הגזימו הם הביאו מבחר אדיר של דאנסים וגיוונים וסיגנונות מה שהכי אהבתי שהם לא סתם בונים דאנסים קמים בבוקר ובונים דאנסים אלא שכל מקצב שהם בנו כמעט זה יושב על סגנון וז’אנר מסוים חוץ מהמקצבים הראשונים שיש שם כמה מקצבים חיקויים טובים של מוישי מנדלסון למחובבי הז’אנר,
      הDJ פסיכי לחלוטין ואני אחד שהיה לי גם את הסט של יוחנן ואני מכיר גם את רוב הטראקים שקיימים בעולם ואני חושבשיוחנן יש לו הרבה מה ללמוד מהם איזה בניה מטורפת, זה נכון שליוחנן יש טרקים טובים אבל זה מסתכם בכמה יחידים שאפשר להשתמש בהם שכולם עושים רעש מזה לעומת זאת אצלם 92% הם טרקים מטורפים שאפשר להשתמש איתם, לגבי הסט לייב שלהם יש להם דגימות מטורפות שזה תופים, בס, כינורות, קצרים, וארוכים, חצוצרות, ופסנתר נורד, כמובן כל זה לא מהאורגן אלא דגימות ולגבי המקצבים שלהם אין להם כרגע מדי הרבה מקצבים לי זה כרגע מספיק כי כל מקצב מקצב לא דומה אחד לשני וזה יפה שהם לא רוצים להרשים אנשים עם כמה שיותר מקצבים אלא שכל מקצב יהיה טוב והם עובדים רציני עכשיו על עדכון רציני של הלייב, לסיום אני כרגע רק על הסט שלהם אני ממליץ לאלה שבאמת מחפשים משהו טוב ולא רק סתם רעש (למי יש יותר לקוחות או טרקים) ואני מדגיש לכל האלה שלא שמעו את הסט הזה עדיף שלא יגיבו כי גם אני הגבתי פעם לאנשים כמוכם ולכן אנחנו לא מתקדמים לשום מקום ואגב הם שניהם צעירים עם אנדרלין גבוה בשביל להגיע לרחוק אחד מהם אמר לי שנחכה עוד שנה זה אמור לשנות את השוק משמעותי הם לא אוהבים לעשות רעש בחוץ הם קצת הראו לי מה התוכניות לשנה הקרובה ואני חושב שהם יכבשו את השוק אם לא את הדור הישן אז את החדש אני כתבתי את הפוסט הזה בשביל האלה שהולכים כמו עדר של עיזים כמו כולם על תשמעו לאף אחד תשמעו רק לעצמכם תלכו ותבדקו את של כולם ותראו למה אתם הכי מתחברים לא מה שהחבר שלך התחבר כי אני שילמתי עשרות אלפי שקלים בגללם אז אל תהיו פריירים אוהב אותכם

      מייבין באקורדיםמ מחובר
      מייבין באקורדיםמ מחובר
      מייבין באקורדים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #162

      @יוסי-2 להבא, תשתדל לפסק, לנקד, ולעבור שורות
      זה מתיש לקרוא בלי הפסקות באמצע

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מאיר צורףמ מאיר צורף

        @יוסי-2 כתב במקצבים מיילך אורלנציק:

        שלום לכולם, אכן רציתי לומר לכם מה שנראה לי. כי אני אחד שעברתי כמעט על כל הסטים בכסף מלא. שזה מוטי רוזנפלד שרוליק מנדלסון ויוחנן אורי,
        אבל תמיד הרגשתי שזה לא מושלם לי תמיד חיפשתי משהו קצת יותר, מישהו אמר לי שיש 2 חברה שזה יהודה אשלג ואורלנציק והאמת שגם אני אמרתי לכולם עד עכשיו שיוחנן הכי טוב בשוק ואין כמוהו ו… אבל מלבדוק לא מפסידים ישבתי איתם כמה שעות והאמת שלא חלמתי שיש כאלה אנשים מוכשרים והסיכום שלי עליהם הקטרון שלהם העדכון החדש נשמע בפער מכל מה שהכרתי אני לא מדבר על הבלאנס שלא הרגשתי שאני עובר מדאנס קטרון לפריילך לגבי הדאנסים אני חושב שהם הגזימו הם הביאו מבחר אדיר של דאנסים וגיוונים וסיגנונות מה שהכי אהבתי שהם לא סתם בונים דאנסים קמים בבוקר ובונים דאנסים אלא שכל מקצב שהם בנו כמעט זה יושב על סגנון וז’אנר מסוים חוץ מהמקצבים הראשונים שיש שם כמה מקצבים חיקויים טובים של מוישי מנדלסון למחובבי הז’אנר,
        הDJ פסיכי לחלוטין ואני אחד שהיה לי גם את הסט של יוחנן ואני מכיר גם את רוב הטראקים שקיימים בעולם ואני חושבשיוחנן יש לו הרבה מה ללמוד מהם איזה בניה מטורפת, זה נכון שליוחנן יש טרקים טובים אבל זה מסתכם בכמה יחידים שאפשר להשתמש בהם שכולם עושים רעש מזה לעומת זאת אצלם 92% הם טרקים מטורפים שאפשר להשתמש איתם, לגבי הסט לייב שלהם יש להם דגימות מטורפות שזה תופים, בס, כינורות, קצרים, וארוכים, חצוצרות, ופסנתר נורד, כמובן כל זה לא מהאורגן אלא דגימות ולגבי המקצבים שלהם אין להם כרגע מדי הרבה מקצבים לי זה כרגע מספיק כי כל מקצב מקצב לא דומה אחד לשני וזה יפה שהם לא רוצים להרשים אנשים עם כמה שיותר מקצבים אלא שכל מקצב יהיה טוב והם עובדים רציני עכשיו על עדכון רציני של הלייב, לסיום אני כרגע רק על הסט שלהם אני ממליץ לאלה שבאמת מחפשים משהו טוב ולא רק סתם רעש (למי יש יותר לקוחות או טרקים) ואני מדגיש לכל האלה שלא שמעו את הסט הזה עדיף שלא יגיבו כי גם אני הגבתי פעם לאנשים כמוכם ולכן אנחנו לא מתקדמים לשום מקום ואגב הם שניהם צעירים עם אנדרלין גבוה בשביל להגיע לרחוק אחד מהם אמר לי שנחכה עוד שנה זה אמור לשנות את השוק משמעותי הם לא אוהבים לעשות רעש בחוץ הם קצת הראו לי מה התוכניות לשנה הקרובה ואני חושב שהם יכבשו את השוק אם לא את הדור הישן אז את החדש אני כתבתי את הפוסט הזה בשביל האלה שהולכים כמו עדר של עיזים כמו כולם על תשמעו לאף אחד תשמעו רק לעצמכם תלכו ותבדקו את של כולם ותראו למה אתם הכי מתחברים לא מה שהחבר שלך התחבר כי אני שילמתי עשרות אלפי שקלים בגללם אז אל תהיו פריירים אוהב אותכם

        @יוסי-2 כתב במקצבים מיילך אורלנציק:

        שלום לכולם, אכן רציתי לומר לכם מה שנראה לי. כי אני אחד שעברתי כמעט על כל הסטים בכסף מלא. שזה מוטי רוזנפלד שרוליק מנדלסון ויוחנן אורי,
        אבל תמיד הרגשתי שזה לא מושלם לי תמיד חיפשתי משהו קצת יותר, מישהו אמר לי שיש 2 חברה שזה יהודה אשלג ואורלנציק והאמת שגם אני אמרתי לכולם עד עכשיו שיוחנן הכי טוב בשוק ואין כמוהו ו… אבל מלבדוק לא מפסידים ישבתי איתם כמה שעות והאמת שלא חלמתי שיש כאלה אנשים מוכשרים והסיכום שלי עליהם הקטרון שלהם העדכון החדש נשמע בפער מכל מה שהכרתי אני לא מדבר על הבלאנס שלא הרגשתי שאני עובר מדאנס קטרון לפריילך לגבי הדאנסים אני חושב שהם הגזימו הם הביאו מבחר אדיר של דאנסים וגיוונים וסיגנונות מה שהכי אהבתי שהם לא סתם בונים דאנסים קמים בבוקר ובונים דאנסים אלא שכל מקצב שהם בנו כמעט זה יושב על סגנון וז’אנר מסוים חוץ מהמקצבים הראשונים שיש שם כמה מקצבים חיקויים טובים של מוישי מנדלסון למחובבי הז’אנר,
        הDJ פסיכי לחלוטין ואני אחד שהיה לי גם את הסט של יוחנן ואני מכיר גם את רוב הטראקים שקיימים בעולם ואני חושבשיוחנן יש לו הרבה מה ללמוד מהם איזה בניה מטורפת, זה נכון שליוחנן יש טרקים טובים אבל זה מסתכם בכמה יחידים שאפשר להשתמש בהם שכולם עושים רעש מזה לעומת זאת אצלם 92% הם טרקים מטורפים שאפשר להשתמש איתם, לגבי הסט לייב שלהם יש להם דגימות מטורפות שזה תופים, בס, כינורות, קצרים, וארוכים, חצוצרות, ופסנתר נורד, כמובן כל זה לא מהאורגן אלא דגימות ולגבי המקצבים שלהם אין להם כרגע מדי הרבה מקצבים לי זה כרגע מספיק כי כל מקצב מקצב לא דומה אחד לשני וזה יפה שהם לא רוצים להרשים אנשים עם כמה שיותר מקצבים אלא שכל מקצב יהיה טוב והם עובדים רציני עכשיו על עדכון רציני של הלייב, לסיום אני כרגע רק על הסט שלהם אני ממליץ לאלה שבאמת מחפשים משהו טוב ולא רק סתם רעש (למי יש יותר לקוחות או טרקים) ואני מדגיש לכל האלה שלא שמעו את הסט הזה עדיף שלא יגיבו כי גם אני הגבתי פעם לאנשים כמוכם ולכן אנחנו לא מתקדמים לשום מקום ואגב הם שניהם צעירים עם אנדרלין גבוה בשביל להגיע לרחוק אחד מהם אמר לי שנחכה עוד שנה זה אמור לשנות את השוק משמעותי הם לא אוהבים לעשות רעש בחוץ הם קצת הראו לי מה התוכניות לשנה הקרובה ואני חושב שהם יכבשו את השוק אם לא את הדור הישן אז את החדש אני כתבתי את הפוסט הזה בשביל האלה שהולכים כמו עדר של עיזים כמו כולם על תשמעו לאף אחד תשמעו רק לעצמכם תלכו ותבדקו את של כולם ותראו למה אתם הכי מתחברים לא מה שהחבר שלך התחבר כי אני שילמתי עשרות אלפי שקלים בגללם אז אל תהיו פריירים אוהב אותכם

        כמה עולה הסט?

        יואל גלסי מחובר
        יואל גלסי מחובר
        יואל גלס
        כתב נערך לאחרונה על ידי יואל גלס
        #163

        @מאיר-צורף

        למה לעשות ציטוט פשוט תעשה תגובה, קצת קשה להיות מותש פעמיים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        1
        • יוסי 2י יוסי 2

          שלום לכולם, אכן רציתי לומר לכם מה שנראה לי. כי אני אחד שעברתי כמעט על כל הסטים בכסף מלא. שזה מוטי רוזנפלד שרוליק מנדלסון ויוחנן אורי,
          אבל תמיד הרגשתי שזה לא מושלם לי תמיד חיפשתי משהו קצת יותר, מישהו אמר לי שיש 2 חברה שזה יהודה אשלג ואורלנציק והאמת שגם אני אמרתי לכולם עד עכשיו שיוחנן הכי טוב בשוק ואין כמוהו ו… אבל מלבדוק לא מפסידים ישבתי איתם כמה שעות והאמת שלא חלמתי שיש כאלה אנשים מוכשרים והסיכום שלי עליהם הקטרון שלהם העדכון החדש נשמע בפער מכל מה שהכרתי אני לא מדבר על הבלאנס שלא הרגשתי שאני עובר מדאנס קטרון לפריילך לגבי הדאנסים אני חושב שהם הגזימו הם הביאו מבחר אדיר של דאנסים וגיוונים וסיגנונות מה שהכי אהבתי שהם לא סתם בונים דאנסים קמים בבוקר ובונים דאנסים אלא שכל מקצב שהם בנו כמעט זה יושב על סגנון וז’אנר מסוים חוץ מהמקצבים הראשונים שיש שם כמה מקצבים חיקויים טובים של מוישי מנדלסון למחובבי הז’אנר,
          הDJ פסיכי לחלוטין ואני אחד שהיה לי גם את הסט של יוחנן ואני מכיר גם את רוב הטראקים שקיימים בעולם ואני חושבשיוחנן יש לו הרבה מה ללמוד מהם איזה בניה מטורפת, זה נכון שליוחנן יש טרקים טובים אבל זה מסתכם בכמה יחידים שאפשר להשתמש בהם שכולם עושים רעש מזה לעומת זאת אצלם 92% הם טרקים מטורפים שאפשר להשתמש איתם, לגבי הסט לייב שלהם יש להם דגימות מטורפות שזה תופים, בס, כינורות, קצרים, וארוכים, חצוצרות, ופסנתר נורד, כמובן כל זה לא מהאורגן אלא דגימות ולגבי המקצבים שלהם אין להם כרגע מדי הרבה מקצבים לי זה כרגע מספיק כי כל מקצב מקצב לא דומה אחד לשני וזה יפה שהם לא רוצים להרשים אנשים עם כמה שיותר מקצבים אלא שכל מקצב יהיה טוב והם עובדים רציני עכשיו על עדכון רציני של הלייב, לסיום אני כרגע רק על הסט שלהם אני ממליץ לאלה שבאמת מחפשים משהו טוב ולא רק סתם רעש (למי יש יותר לקוחות או טרקים) ואני מדגיש לכל האלה שלא שמעו את הסט הזה עדיף שלא יגיבו כי גם אני הגבתי פעם לאנשים כמוכם ולכן אנחנו לא מתקדמים לשום מקום ואגב הם שניהם צעירים עם אנדרלין גבוה בשביל להגיע לרחוק אחד מהם אמר לי שנחכה עוד שנה זה אמור לשנות את השוק משמעותי הם לא אוהבים לעשות רעש בחוץ הם קצת הראו לי מה התוכניות לשנה הקרובה ואני חושב שהם יכבשו את השוק אם לא את הדור הישן אז את החדש אני כתבתי את הפוסט הזה בשביל האלה שהולכים כמו עדר של עיזים כמו כולם על תשמעו לאף אחד תשמעו רק לעצמכם תלכו ותבדקו את של כולם ותראו למה אתם הכי מתחברים לא מה שהחבר שלך התחבר כי אני שילמתי עשרות אלפי שקלים בגללם אז אל תהיו פריירים אוהב אותכם

          מ מנותק
          מ מנותק
          מני שוהם
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #164

          @יוסי-2 כל מילה בסלע💪 💪

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0

          תגובה
          • תגובה כנושא
          התחברו כדי לפרסם תגובה
          • מהישן לחדש
          • מהחדש לישן
          • הכי הרבה הצבעות


          20

          מחובר

          3.7k

          משתמשים

          3.1k

          נושאים

          51.7k

          פוסטים

          ניוזלטר

          ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

          תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
          אתר מאובטח SSL בתוקף

          מידע

          • צור קשר
          • נבחרות המוזיקאי
          • תקנון הפורום
          • חיפוש מתקדם

          הקהילה

          • כל הקטגוריות
          • המוזיקאי בווטסאפ
          • דיונים אחרונים
          • תגיות פופולריות

          המוזיקאי.

          הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

          © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

          נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

          • התחברות

          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
          • פוסט ראשון
            פוסט אחרון
          0
          • דף הבית
          • תקנון הפורום
          • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
          • חפש באמצעות Google
          • פוסטים אחרונים
          • משתמשים
          • יצירת קשר