
איך אתם עורכים את הווקאל שיישב בדיוק על הביט
-
@אורגו-מדלי כתב באיך אתם עורכים את הווקאל שיישב בדיוק על הביט:
תבדוק שהווקאל והביט באותו עוצמת שמע
לא הבנתי מה הקשר?! אני מדבר על שמירת קצב לא על ווליום.
@אורגו-מדלי כתב באיך אתם עורכים את הווקאל שיישב בדיוק על הביט:
ונראה לי גם אתה יכול לכסות את זה באפקטים
מה לכסות באפקטים? שהזמר לא שר בקצב???
@אורגו-מדלי כתב באיך אתם עורכים את הווקאל שיישב בדיוק על הביט:
אח שלי אומר שתלך על האודיו וורפ
אני מחפש לדעת מה המעלות והחסרונות של כל פלאגין, וגם לאיזה דבר פלאגין מסויים מתאים יותר, אז זה לא כ"כ עוזר לי מה אח שלך אמר…
תודה בכל אופן… -
@natinati כתב באיך אתם עורכים את הווקאל שיישב בדיוק על הביט:
שאלה למקצוענים שיש פה בפורום:
איך אתם עורכים את השירה מבחינת “הקצב” [לא תיקון זיופים וכו’] ?
אם הזמר קצת איחר/הקדים/שר מהר/לאט.הדרך הכי טובה כמובן זה ידני (יש לי בשביל זה קונטרולר שמוזיז את האיוונטים במיליסקנד בודדים)
הSync VX החדש של Waves מתיימר לעשות את זה בצורה מעניינת אם יש לך את השירה של השיר המקורי -
@natinati קוונטייז, אודיו וורפ ווארי אודיו עובדים אותו דבר.
הקוונטייז נקבע לפי Hitpoints המוגדרים על קובץ הוויב, שבאודיו וורפ מוסיפים אותם ידנית/על ידי כלים שונים. בוואריה אודיו הוא עובד באותו שיטה כשמותחים את התו הוא יוצר Hotpoint ואז הוא מותח את הוויב.
אין שיטה שהכי עדיפה. זה תלוי לפי העניין ולפי איכות ההקלטה והקצב. -
@Studio-Bit זה טוב רק אם הוא לא התחיל בזמן.
-
@Hagai-Habani כתב באיך אתם עורכים את הווקאל שיישב בדיוק על הביט:
זה טוב רק אם הוא לא התחיל בזמן.
אז מה שאל פותח האשכול @natinati ?
בד’‘כ אנחנו לא נמתח שום קטע אודיו זה מוריד מהאיכות .(אא’'כ הקלטת ב88K) פשוט נחתוך ונוזיז את המילים בעצמם -
@Studio-Bit כשיש לזמר בריחות בקצב
-
@Hagai-Habani כתב באיך אתם עורכים את הווקאל שיישב בדיוק על הביט:
כשיש לזמר בריחות בקצב
זה מה שרוב העורכים עושים תוחתכים ומוזיזים לא מותחים עם אודיו וורפ
-
@Studio-Bit אם זה תיקונים קטנים אז אין בעיה למתוח קצת. אלא אם כן זה ממש בעייתי.
-
@Studio-Bit
אצל אסף רטוביץ הברירת מחדל זה לחתוך ולמתוח -
@המעבד-המתאבד @Hagai-Habani @Studio-Bit תודה רבה לכם.
אתם מכירים אולי שיטה מתקדמת יותר מלחתוך ולסדר? כי זה מאוד קשה לשמור על קצב מדוייק-שנצרך בז’אנרים מסויימים?? -
@natinati
הדבר היחיד זה לקבל חומר גלם טוב
כבר בשלב ההקלטות לעמוד על זה שיהיה כמה שיותר מדויק בקצב ובטון
ולא להסתמך על תיקונים אחר כך -
@המעבד-המתאבד כתב באיך אתם עורכים את הווקאל שיישב בדיוק על הביט:
הדבר היחיד זה לקבל חומר גלם טוב
כבר בשלב ההקלטות לעמוד על זה שיהיה כמה שיותר מדויק בקצב ובטון
ולא להסתמך על תיקונים אחר כךאי אפר לשיר מדויק על הקצב תמיד צריך לסדר אחרי ההקלטה
-
@natinati כתב באיך אתם עורכים את הווקאל שיישב בדיוק על הביט:
אתם מכירים אולי שיטה מתקדמת יותר מלחתוך ולסדר? כי זה מאוד קשה לשמור על קצב מדוייק-שנצרך בז’אנרים מסויימים??
בWawes טוענים שהכלי הזה יכול לעזור (אישית עשיתי את זה והוא נתן לי 80 אחוז דיוק)
-
@Studio-Bit ברור שצריך תיקונים אחר כך
אבל שהבסיס יהיה כמה שיותר מדויק -
@Studio-Bit השאלה אם הוא מצליח לזהות את הפיץ’ [כי לדוגמא בקיובייס- לפעמים הוא מראה כאילו שזה פיץ’. ותכלס זה לא. וכן להפך.]
-
@Studio-Bit כתב באיך אתם עורכים את הווקאל שיישב בדיוק על הביט:
הSync VX החדש של Waves מתיימר לעשות את זה בצורה מעניינת אם יש לך את השירה של השיר המקורי
בWawes טוענים שהכלי הזה יכול לעזור (אישית עשיתי את זה והוא נתן לי 80 אחוז דיוק)
אני כבר שנים משתמש בווקאליין (אותו עיקרון של ה Sync VX החדש) כשיש צורך, ולפעמים זה מציל חיים…