
איך אתם עורכים את הווקאל שיישב בדיוק על הביט
-
@Hagai-Habani כתב באיך אתם עורכים את הווקאל שיישב בדיוק על הביט:
כשיש לזמר בריחות בקצב
זה מה שרוב העורכים עושים תוחתכים ומוזיזים לא מותחים עם אודיו וורפ
-
@Studio-Bit אם זה תיקונים קטנים אז אין בעיה למתוח קצת. אלא אם כן זה ממש בעייתי.
-
@Studio-Bit
אצל אסף רטוביץ הברירת מחדל זה לחתוך ולמתוח -
@המעבד-המתאבד @Hagai-Habani @Studio-Bit תודה רבה לכם.
אתם מכירים אולי שיטה מתקדמת יותר מלחתוך ולסדר? כי זה מאוד קשה לשמור על קצב מדוייק-שנצרך בז’אנרים מסויימים?? -
@natinati
הדבר היחיד זה לקבל חומר גלם טוב
כבר בשלב ההקלטות לעמוד על זה שיהיה כמה שיותר מדויק בקצב ובטון
ולא להסתמך על תיקונים אחר כך -
@המעבד-המתאבד כתב באיך אתם עורכים את הווקאל שיישב בדיוק על הביט:
הדבר היחיד זה לקבל חומר גלם טוב
כבר בשלב ההקלטות לעמוד על זה שיהיה כמה שיותר מדויק בקצב ובטון
ולא להסתמך על תיקונים אחר כךאי אפר לשיר מדויק על הקצב תמיד צריך לסדר אחרי ההקלטה
-
@natinati כתב באיך אתם עורכים את הווקאל שיישב בדיוק על הביט:
אתם מכירים אולי שיטה מתקדמת יותר מלחתוך ולסדר? כי זה מאוד קשה לשמור על קצב מדוייק-שנצרך בז’אנרים מסויימים??
בWawes טוענים שהכלי הזה יכול לעזור (אישית עשיתי את זה והוא נתן לי 80 אחוז דיוק)
-
@Studio-Bit ברור שצריך תיקונים אחר כך
אבל שהבסיס יהיה כמה שיותר מדויק -
@Studio-Bit השאלה אם הוא מצליח לזהות את הפיץ’ [כי לדוגמא בקיובייס- לפעמים הוא מראה כאילו שזה פיץ’. ותכלס זה לא. וכן להפך.]
-
@Studio-Bit כתב באיך אתם עורכים את הווקאל שיישב בדיוק על הביט:
הSync VX החדש של Waves מתיימר לעשות את זה בצורה מעניינת אם יש לך את השירה של השיר המקורי
בWawes טוענים שהכלי הזה יכול לעזור (אישית עשיתי את זה והוא נתן לי 80 אחוז דיוק)
אני כבר שנים משתמש בווקאליין (אותו עיקרון של ה Sync VX החדש) כשיש צורך, ולפעמים זה מציל חיים…