דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. תיאוריית המוזיקה
  3. דיונים מקצועיים
  4. אבי דרור ותזמורתו - באמת הגיע הזמן

אבי דרור ותזמורתו - באמת הגיע הזמן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים מקצועיים
39 פוסטים 14 כותבים 572 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ל לוי ל
    21 באפר׳ 2025, 8:27

    @kobi-man כתב באבי דרור ותזמורתו - באמת הגיע הזמן:

    מי שלא יודע תוים הוא לא מוזיקאי

    אבי דרור לא יודע תווים והוא עובד עם תזמורות בארה"ב לפעמים כשהוא מנגן עם מרדכי בן דוד
    אני חושב שמי שזכה בשמיעה מעולה ולעיתים גם אבסולוטית לא צריך תווים ,אני אעזוב את הדיון בזה…

    K מנותק
    K מנותק
    kobi man
    כתב ב21 באפר׳ 2025, 10:53 נערך לאחרונה על ידי
    #30

    @לוי-ל אז הוא מוזיקאלי אבל לא מוזיקאי אחי יש הבדל גדול מאד…כמובן שמוזיקאלי (אדם שיש לו חוש וכישרון)זה חשוב אבל זה רק 50 אחוז…

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ח חובבן
      21 באפר׳ 2025, 9:24

      @יצחק-1 כתב באבי דרור ותזמורתו - באמת הגיע הזמן:

      מי שזכה בשמיעה אבסולוטית זה לא אומר שגם הנגנים שלו זכו בשמיעה אבסולוטית ונבואה…

      יש היום תוכנות שכותבות תוים לפי קלידים
      כדי לכתוב תפקידים לתזמורת - כבר לא חייבים לדעת תוים

      K מנותק
      K מנותק
      kobi man
      כתב ב21 באפר׳ 2025, 11:04 נערך לאחרונה על ידי איש אחד
      #31

      @חובבן הגבנו עלזה למעלה… זה לא אותו דבר בכלל לא מסודר ויש “שגיאות כתיב” גם אחרי שאתה מסדר את זה זה אומר שברייל טים לא תקבל את זה מהנגנים מדויק ולפעמים זה מדויק מדי נגיד שכתוב בשיר רוק פראזה של חלקי שש עשרה בסטקאטו כל מוזיקאי שעובד בעולם החתונות וכותב תווים יודע שבכזה מהירות לא עוזים סטאקטו כי א"א בכלל לגאטו…וזה אומר שכתבת עוד ערך לנגנים סתם אתה צריך להבין שבישביל נגן שקורא את זה בפעם הראשונה צריך לכתוב הכי מדויק והכי קל (וזה אפילו יותר חשוב) עוד דוגמה עדיף הרבה פעמים לכתוב רבעים עם סטאקטו מאשר שמיניות עם השתקים שזה יותר קל לקריאה ונשמע אותו דבר ויש עוד מלא אלמנטים שמי שכותב במידי נופל בהם נגיד שזה כותב סול דיאז איפה שצריך לה במול וגם זה שבמידי התוכנה לא חוצה את התיבה(נגיד כתבתי רבע מנוקד ועכשיו אני רוצה רבע חייב לכתוב שתי שמיניות עם קשת ולא רבע כמו שהוא ) ויש עוד מליון דוגמאות קיצר אם אתה רוצה שהנגנים ינגנו לך את זה בקלות ובנוחות בלי לבזבז זמן יקר ואנרגיה וכו וכו אין לך ברירה תיהיה מוזיקאי אמיתי ובלי קיצורי דרך רדודים

      מ ח מ מ 4 תגובות תגובה אחרונה 21 באפר׳ 2025, 14:53
      2
      • K kobi man
        21 באפר׳ 2025, 11:04

        @חובבן הגבנו עלזה למעלה… זה לא אותו דבר בכלל לא מסודר ויש “שגיאות כתיב” גם אחרי שאתה מסדר את זה זה אומר שברייל טים לא תקבל את זה מהנגנים מדויק ולפעמים זה מדויק מדי נגיד שכתוב בשיר רוק פראזה של חלקי שש עשרה בסטקאטו כל מוזיקאי שעובד בעולם החתונות וכותב תווים יודע שבכזה מהירות לא עוזים סטאקטו כי א"א בכלל לגאטו…וזה אומר שכתבת עוד ערך לנגנים סתם אתה צריך להבין שבישביל נגן שקורא את זה בפעם הראשונה צריך לכתוב הכי מדויק והכי קל (וזה אפילו יותר חשוב) עוד דוגמה עדיף הרבה פעמים לכתוב רבעים עם סטאקטו מאשר שמיניות עם השתקים שזה יותר קל לקריאה ונשמע אותו דבר ויש עוד מלא אלמנטים שמי שכותב במידי נופל בהם נגיד שזה כותב סול דיאז איפה שצריך לה במול וגם זה שבמידי התוכנה לא חוצה את התיבה(נגיד כתבתי רבע מנוקד ועכשיו אני רוצה רבע חייב לכתוב שתי שמיניות עם קשת ולא רבע כמו שהוא ) ויש עוד מליון דוגמאות קיצר אם אתה רוצה שהנגנים ינגנו לך את זה בקלות ובנוחות בלי לבזבז זמן יקר ואנרגיה וכו וכו אין לך ברירה תיהיה מוזיקאי אמיתי ובלי קיצורי דרך רדודים

        מ מנותק
        מ מנותק
        מענטשקייט
        כתב ב21 באפר׳ 2025, 14:53 נערך לאחרונה על ידי
        #32
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • K kobi man
          21 באפר׳ 2025, 11:04

          @חובבן הגבנו עלזה למעלה… זה לא אותו דבר בכלל לא מסודר ויש “שגיאות כתיב” גם אחרי שאתה מסדר את זה זה אומר שברייל טים לא תקבל את זה מהנגנים מדויק ולפעמים זה מדויק מדי נגיד שכתוב בשיר רוק פראזה של חלקי שש עשרה בסטקאטו כל מוזיקאי שעובד בעולם החתונות וכותב תווים יודע שבכזה מהירות לא עוזים סטאקטו כי א"א בכלל לגאטו…וזה אומר שכתבת עוד ערך לנגנים סתם אתה צריך להבין שבישביל נגן שקורא את זה בפעם הראשונה צריך לכתוב הכי מדויק והכי קל (וזה אפילו יותר חשוב) עוד דוגמה עדיף הרבה פעמים לכתוב רבעים עם סטאקטו מאשר שמיניות עם השתקים שזה יותר קל לקריאה ונשמע אותו דבר ויש עוד מלא אלמנטים שמי שכותב במידי נופל בהם נגיד שזה כותב סול דיאז איפה שצריך לה במול וגם זה שבמידי התוכנה לא חוצה את התיבה(נגיד כתבתי רבע מנוקד ועכשיו אני רוצה רבע חייב לכתוב שתי שמיניות עם קשת ולא רבע כמו שהוא ) ויש עוד מליון דוגמאות קיצר אם אתה רוצה שהנגנים ינגנו לך את זה בקלות ובנוחות בלי לבזבז זמן יקר ואנרגיה וכו וכו אין לך ברירה תיהיה מוזיקאי אמיתי ובלי קיצורי דרך רדודים

          ח מנותק
          ח מנותק
          חובבן
          כתב ב21 באפר׳ 2025, 18:24 נערך לאחרונה על ידי
          #33

          @kobi-man כתב באבי דרור ותזמורתו - באמת הגיע הזמן:

          @חובבן הגבנו עלזה למעלה… זה לא אותו דבר בכלל לא מסודר ויש “שגיאות כתיב” גם אחרי שאתה מסדר את זה זה אומר שברייל טים לא תקבל את זה מהנגנים מדויק ולפעמים זה מדויק מדי נגיד שכתוב בשיר רוק פראזה של חלקי שש עשרה בסטקאטו כל מוזיקאי שעובד בעולם החתונות וכותב תווים יודע שבכזה מהירות לא עוזים סטאקטו כי א"א בכלל לגאטו…וזה אומר שכתבת עוד ערך לנגנים סתם אתה צריך להבין שבישביל נגן שקורא את זה בפעם הראשונה צריך לכתוב הכי מדויק והכי קל (וזה אפילו יותר חשוב) עוד דוגמה עדיף הרבה פעמים לכתוב רבעים עם סטאקטו מאשר שמיניות עם השתקים שזה יותר קל לקריאה ונשמע אותו דבר ויש עוד מלא אלמנטים שמי שכותב במידי נופל בהם נגיד שזה כותב סול דיאז איפה שצריך לה במול וגם זה שבמידי התוכנה לא חוצה את התיבה(נגיד כתבתי רבע מנוקד ועכשיו אני רוצה רבע חייב לכתוב שתי שמיניות עם קשת ולא רבע כמו שהוא ) ויש עוד מליון דוגמאות קיצר אם אתה רוצה שהנגנים ינגנו לך את זה בקלות ובנוחות בלי לבזבז זמן יקר ואנרגיה וכו וכו אין לך ברירה תיהיה מוזיקאי אמיתי ובלי קיצורי דרך רדודים

          היה לי יותר קל להבין אם היית מפסק.
          בכל אופן אני לא מוזיקאי, ובטח שלא רוצה לכתוב תוים לתזמורת
          רק ידעתי על האופציה והזכרתי אותה
          זה הכל

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • K kobi man
            21 באפר׳ 2025, 11:04

            @חובבן הגבנו עלזה למעלה… זה לא אותו דבר בכלל לא מסודר ויש “שגיאות כתיב” גם אחרי שאתה מסדר את זה זה אומר שברייל טים לא תקבל את זה מהנגנים מדויק ולפעמים זה מדויק מדי נגיד שכתוב בשיר רוק פראזה של חלקי שש עשרה בסטקאטו כל מוזיקאי שעובד בעולם החתונות וכותב תווים יודע שבכזה מהירות לא עוזים סטאקטו כי א"א בכלל לגאטו…וזה אומר שכתבת עוד ערך לנגנים סתם אתה צריך להבין שבישביל נגן שקורא את זה בפעם הראשונה צריך לכתוב הכי מדויק והכי קל (וזה אפילו יותר חשוב) עוד דוגמה עדיף הרבה פעמים לכתוב רבעים עם סטאקטו מאשר שמיניות עם השתקים שזה יותר קל לקריאה ונשמע אותו דבר ויש עוד מלא אלמנטים שמי שכותב במידי נופל בהם נגיד שזה כותב סול דיאז איפה שצריך לה במול וגם זה שבמידי התוכנה לא חוצה את התיבה(נגיד כתבתי רבע מנוקד ועכשיו אני רוצה רבע חייב לכתוב שתי שמיניות עם קשת ולא רבע כמו שהוא ) ויש עוד מליון דוגמאות קיצר אם אתה רוצה שהנגנים ינגנו לך את זה בקלות ובנוחות בלי לבזבז זמן יקר ואנרגיה וכו וכו אין לך ברירה תיהיה מוזיקאי אמיתי ובלי קיצורי דרך רדודים

            מ מנותק
            מ מנותק
            מוישי ב
            כתב ב21 באפר׳ 2025, 18:29 נערך לאחרונה על ידי
            #34

            @kobi-man כתב באבי דרור ותזמורתו - באמת הגיע הזמן:

            @חובבן הגבנו עלזה למעלה… זה לא אותו דבר בכלל לא מסודר ויש “שגיאות כתיב” גם אחרי שאתה מסדר את זה זה אומר שברייל טים לא תקבל את זה מהנגנים מדויק ולפעמים זה מדויק מדי נגיד שכתוב בשיר רוק פראזה של חלקי שש עשרה בסטקאטו כל מוזיקאי שעובד בעולם החתונות וכותב תווים יודע שבכזה מהירות לא עוזים סטאקטו כי א"א בכלל לגאטו…וזה אומר שכתבת עוד ערך לנגנים סתם אתה צריך להבין שבישביל נגן שקורא את זה בפעם הראשונה צריך לכתוב הכי מדויק והכי קל (וזה אפילו יותר חשוב) עוד דוגמה עדיף הרבה פעמים לכתוב רבעים עם סטאקטו מאשר שמיניות עם השתקים שזה יותר קל לקריאה ונשמע אותו דבר ויש עוד מלא אלמנטים שמי שכותב במידי נופל בהם נגיד שזה כותב סול דיאז איפה שצריך לה במול וגם זה שבמידי התוכנה לא חוצה את התיבה(נגיד כתבתי רבע מנוקד ועכשיו אני רוצה רבע חייב לכתוב שתי שמיניות עם קשת ולא רבע כמו שהוא ) ויש עוד מליון דוגמאות קיצר אם אתה רוצה שהנגנים ינגנו לך את זה בקלות ובנוחות בלי לבזבז זמן יקר ואנרגיה וכו וכו אין לך ברירה תיהיה מוזיקאי אמיתי ובלי קיצורי דרך רדודים

            כל מילה פנינה!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חובבן
              21 באפר׳ 2025, 9:24

              @יצחק-1 כתב באבי דרור ותזמורתו - באמת הגיע הזמן:

              מי שזכה בשמיעה אבסולוטית זה לא אומר שגם הנגנים שלו זכו בשמיעה אבסולוטית ונבואה…

              יש היום תוכנות שכותבות תוים לפי קלידים
              כדי לכתוב תפקידים לתזמורת - כבר לא חייבים לדעת תוים

              י מנותק
              י מנותק
              יעקב קוט
              כתב ב22 באפר׳ 2025, 18:20 נערך לאחרונה על ידי
              #35

              @חובבן אתה מחדש לי… תן לי שם של תוכנה?

              ח S 2 תגובות תגובה אחרונה 22 באפר׳ 2025, 18:25
              0
              • י יעקב קוט
                22 באפר׳ 2025, 18:20

                @חובבן אתה מחדש לי… תן לי שם של תוכנה?

                ח מנותק
                ח מנותק
                חובבן
                כתב ב22 באפר׳ 2025, 18:25 נערך לאחרונה על ידי
                #36

                @יעקב-קוט https://musescore.org/he

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • K kobi man
                  21 באפר׳ 2025, 11:04

                  @חובבן הגבנו עלזה למעלה… זה לא אותו דבר בכלל לא מסודר ויש “שגיאות כתיב” גם אחרי שאתה מסדר את זה זה אומר שברייל טים לא תקבל את זה מהנגנים מדויק ולפעמים זה מדויק מדי נגיד שכתוב בשיר רוק פראזה של חלקי שש עשרה בסטקאטו כל מוזיקאי שעובד בעולם החתונות וכותב תווים יודע שבכזה מהירות לא עוזים סטאקטו כי א"א בכלל לגאטו…וזה אומר שכתבת עוד ערך לנגנים סתם אתה צריך להבין שבישביל נגן שקורא את זה בפעם הראשונה צריך לכתוב הכי מדויק והכי קל (וזה אפילו יותר חשוב) עוד דוגמה עדיף הרבה פעמים לכתוב רבעים עם סטאקטו מאשר שמיניות עם השתקים שזה יותר קל לקריאה ונשמע אותו דבר ויש עוד מלא אלמנטים שמי שכותב במידי נופל בהם נגיד שזה כותב סול דיאז איפה שצריך לה במול וגם זה שבמידי התוכנה לא חוצה את התיבה(נגיד כתבתי רבע מנוקד ועכשיו אני רוצה רבע חייב לכתוב שתי שמיניות עם קשת ולא רבע כמו שהוא ) ויש עוד מליון דוגמאות קיצר אם אתה רוצה שהנגנים ינגנו לך את זה בקלות ובנוחות בלי לבזבז זמן יקר ואנרגיה וכו וכו אין לך ברירה תיהיה מוזיקאי אמיתי ובלי קיצורי דרך רדודים

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מוזיקאי צעיר
                  כתב ב22 באפר׳ 2025, 19:46 נערך לאחרונה על ידי מוזיקאי צעיר
                  #37

                  @kobi-man

                  אתה לא בהכרח צודק, יש היום תוכנות ברמה מעולה, ואם אתה מאד מוזיקלי אפשר די בקלות להגיע לביצועים מדהימים, ולרוב מוזיקליים תוך לא הרבה זמן קולטים ת’רעיון של התווים, רק לקרוא תוך כדי נגינה ובמהירות עם כל הכללים זה עניין של ניסיון ואימון.
                  הבעיה היא שגם אלה שנחשבים בתעשייה למוזיקאים (בעיקר בתחום האלקטרוני), אלו אנשים עם כישרון לא מאד מפותח אלא טיפה ניסיון, כי אם אתה לא מאד מוזיקלי קשה להגיע לאותה רמה שאפשר להגיע בלימוד באוניברסיטה, להכיר את הכלים ולא רק קלידים, לדעת מה היכולות של כל כלי וצורת כתיבה שתיצור הרמוניה ולא אוסף מלודיות, מה שחסר היום גם לקלידנים ידועים מארה"ב.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • S מנותק
                    S מנותק
                    Studio Bit
                    מאסטר
                    כתב ב22 באפר׳ 2025, 22:20 נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
                    #38

                    @kobi-man אני רואה שאתה כותב מתוך ידע ונסיון רב שיש לך בהקלטות אז קודם כל שאפו ותודה שאתה איתנו כאן בפורום. כבוד גדול בשבילנו… נשמח שתשתף אותנו יותר בנסיון שיש לך ובאמת האם אתה מקליט\מנגן איפה על איזה תוכנה? איך אומרים שתף…

                    אני רואה מבין השורות שאתה כותב, שיש נקודה שמפריע לך מאד בין כתיבת תווים למידי, משו שבעינך נראה לא מקצועי.
                    גם אני הקטן מקליט באולפנים אמנם לא הקלטתי סשנים של כינורות או כלים חיים אבל בהחלט הייתי מעורב בהם, ראיתי איך התווים כתובים לנגנים ובא נגיד שהם לא מדויקים כי כמו שאתה אומר נגינה זה יותר ‘פיל’ -הרגשה ולא קונצרט שהכל צריך לשבת במאה אחוז, ומצד שני יש גם את הדינמיקה שזה חובה שיהיה כתוב בתווים, וזה בהחלט בעייתי. אבל לפי הידוע לי מהרבה מפיקים שהם אנשים מוזיקלים ופחות טכניים, אבל אם היית להם את האפשרות להשתמש בטכנולוגיה של היום, הם היו עושים את זה ממזמן…

                    פחות דיבורים על מיקס—יותר מיקס שמדבר בעד עצמו!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • י יעקב קוט
                      22 באפר׳ 2025, 18:20

                      @חובבן אתה מחדש לי… תן לי שם של תוכנה?

                      S מנותק
                      S מנותק
                      Studio Bit
                      מאסטר
                      כתב ב23 באפר׳ 2025, 1:16 נערך לאחרונה על ידי
                      #39

                      @יעקב-קוט כתב באבי דרור ותזמורתו - באמת הגיע הזמן:

                      אתה מחדש לי… תן לי שם של תוכנה?

                      בקיובס תכתוב תפקידים במידי ואז תלחץ קונטרול וR

                      פחות דיבורים על מיקס—יותר מיקס שמדבר בעד עצמו!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      תגובה
                      • תגובה כנושא
                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                      • מהישן לחדש
                      • מהחדש לישן
                      • הכי הרבה הצבעות

                      39/39

                      23 באפר׳ 2025, 1:16


                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      39 מתוך 39
                      • פוסט ראשון
                        39/39
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                      • חפש באמצעות Google
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • יצירת קשר
                      emailfacebookgooglepluspinteresttwitterwhatsapp