דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. תוכנה | DAW
  3. תוכנות - עזרה הדדית
  4. FL studio
  5. שאלה באף אל סטודיו
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

שאלה באף אל סטודיו

מתוזמן נעוץ נעול הועבר FL studio
118 פוסטים 12 כותבים 2.4k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

    @מוזיקה-ללב אתה לא יכול לבחור את הפטרן ולהזיז אותו?

    מ מנותק
    מ מנותק
    מוזיקה ללב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה ללב
    #69

    @מייבין-באקורדים
    לא
    אולי יש איזו דרך לעשות את זה שאני לא יודע?

    מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מוזיקה ללב

      @מייבין-באקורדים
      לא
      אולי יש איזו דרך לעשות את זה שאני לא יודע?

      מייבין באקורדיםמ מחובר
      מייבין באקורדיםמ מחובר
      מייבין באקורדים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #70

      @מוזיקה-ללב תעלה הסרטה כי אני לא מבין איך זה קורה.
      תסריט ותארוז בזיפ ותעלה.

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

        @מוזיקה-ללב תעלה הסרטה כי אני לא מבין איך זה קורה.
        תסריט ותארוז בזיפ ותעלה.

        מ מנותק
        מ מנותק
        מוזיקה ללב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה ללב
        #71

        @מייבין-באקורדים
        27e111aa-152f-47c3-8add-a7cfebca75f0-image.png
        אני יודע להסריט מסך רק דרך פאואר פוינט.
        העתקתי מפאואר פוינט וזה נראה שזה עלה כתמונה ולא כהסרטה.
        אז אני מצרף את הקובץ, תפתח ותראה
        הסרטת מסך.pptx

        מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מוזיקה ללב

          @מייבין-באקורדים
          27e111aa-152f-47c3-8add-a7cfebca75f0-image.png
          אני יודע להסריט מסך רק דרך פאואר פוינט.
          העתקתי מפאואר פוינט וזה נראה שזה עלה כתמונה ולא כהסרטה.
          אז אני מצרף את הקובץ, תפתח ותראה
          הסרטת מסך.pptx

          מייבין באקורדיםמ מחובר
          מייבין באקורדיםמ מחובר
          מייבין באקורדים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #72

          @מוזיקה-ללב בא נראה אם הצלחתי להבין את הבעיה שלך.
          אתה מתלונן שאתה יכול למתוח את הפטרנים קדימה על ציר הזמן, אבל למתוח אותם אחורה אתה לא יכול, נכון?
          העניין הוא שכל הרעיון של פטרן זה שהוא מתחיל מנקודת הפתיחה של הפיאנו רול בצאנל ריק. אתה יכול למתוח את הפטרנים קדימה (ואין שם שום מידע), אבל אחרוה אתה לא יכול
          זה העניין או שלא הבנתי אותך?

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

            @מוזיקה-ללב בא נראה אם הצלחתי להבין את הבעיה שלך.
            אתה מתלונן שאתה יכול למתוח את הפטרנים קדימה על ציר הזמן, אבל למתוח אותם אחורה אתה לא יכול, נכון?
            העניין הוא שכל הרעיון של פטרן זה שהוא מתחיל מנקודת הפתיחה של הפיאנו רול בצאנל ריק. אתה יכול למתוח את הפטרנים קדימה (ואין שם שום מידע), אבל אחרוה אתה לא יכול
            זה העניין או שלא הבנתי אותך?

            מ מנותק
            מ מנותק
            מוזיקה ללב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #73

            @מייבין-באקורדים
            כמעט…
            הענין שהביטים בתוך הפטרן לא זזים יחד עם מתיחת הפטרן וזה נמתח ריק.

            מייבין באקורדיםמ IL FLI 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • מ מוזיקה ללב

              @מייבין-באקורדים
              כמעט…
              הענין שהביטים בתוך הפטרן לא זזים יחד עם מתיחת הפטרן וזה נמתח ריק.

              מייבין באקורדיםמ מחובר
              מייבין באקורדיםמ מחובר
              מייבין באקורדים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #74

              @מוזיקה-ללב זה לא אמור לזוז.
              כל הרעיון הוא שהמיקום של התווים ביחס לתחילת הפטרן נקבע בצאנל ריק.
              המתיחה של הפטרן היא רק בשביל לראות ולהשמיע את מה שקיים במקום הזה בצ’אנל.
              אם אין שם כלום זה לא יימתח.
              כדי שיהיה לך יותר זמן תופים אתה צריך להוסיף עוד זמן בצאנל ריק!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              0
              • מ מוזיקה ללב

                @מייבין-באקורדים
                כמעט…
                הענין שהביטים בתוך הפטרן לא זזים יחד עם מתיחת הפטרן וזה נמתח ריק.

                IL FLI מנותק
                IL FLI מנותק
                IL FL
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #75

                @מוזיקה-ללב כתב בשאלה באף אל סטודיו:

                וזה נמתח ריק.

                בשביל זה או שפשוט תניח את הפטרנים אחד אחד, או שתעשה מצב לופ ואז תגרור אחד ארוך
                לופ.png

                מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • IL FLI IL FL

                  @מוזיקה-ללב כתב בשאלה באף אל סטודיו:

                  וזה נמתח ריק.

                  בשביל זה או שפשוט תניח את הפטרנים אחד אחד, או שתעשה מצב לופ ואז תגרור אחד ארוך
                  לופ.png

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מוזיקה ללב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #76

                  @IL-FL
                  מעניין
                  אנסה.
                  👍

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מ מוזיקה ללב

                    @IL-FL
                    מעניין
                    אנסה.
                    👍

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מוזיקה ללב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #77

                    ניסיתי
                    פצצה!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • IL FLI IL FL

                      @מוזיקה-ללב כתב בשאלה באף אל סטודיו:

                      וזה נמתח ריק.

                      בשביל זה או שפשוט תניח את הפטרנים אחד אחד, או שתעשה מצב לופ ואז תגרור אחד ארוך
                      לופ.png

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מוזיקה ללב
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה ללב
                      #78

                      @IL-FL
                      שאלה בקשר לסאונדים
                      בסרטון של אקילה ביסט מופיע, שאם לוחצים לחצן ימני
                      כאן
                      61c08302-4606-4f53-8f91-a1589b2f2a57-image.png

                      מופיע הדבר הזה:
                      49aaf084-cd65-4277-94a2-049fd8cbc97f-image.png
                      [וככה זה היה לי גם בגירסה הנסיונית]

                      אצלי [נראה לי גירסא חדשה], כשלוחצים שם מופיע כזה:
                      4ab14c6e-207d-44c6-84cf-7315486ad087-image.png

                      ידוע לך אם גם בגירסא שלי אפשר לראות הכל ביחד על המסך בפעם אחת?

                      מייבין באקורדיםמ IL FLI 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מוזיקה ללב

                        @IL-FL
                        שאלה בקשר לסאונדים
                        בסרטון של אקילה ביסט מופיע, שאם לוחצים לחצן ימני
                        כאן
                        61c08302-4606-4f53-8f91-a1589b2f2a57-image.png

                        מופיע הדבר הזה:
                        49aaf084-cd65-4277-94a2-049fd8cbc97f-image.png
                        [וככה זה היה לי גם בגירסה הנסיונית]

                        אצלי [נראה לי גירסא חדשה], כשלוחצים שם מופיע כזה:
                        4ab14c6e-207d-44c6-84cf-7315486ad087-image.png

                        ידוע לך אם גם בגירסא שלי אפשר לראות הכל ביחד על המסך בפעם אחת?

                        מייבין באקורדיםמ מחובר
                        מייבין באקורדיםמ מחובר
                        מייבין באקורדים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #79

                        @מוזיקה-ללב לא ידוע לי
                        יש לך את כל הפריסטים גם בתיקיית ה PLOGIN PRESETS בצורה יותר נוחה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מוזיקה ללב

                          @IL-FL
                          שאלה בקשר לסאונדים
                          בסרטון של אקילה ביסט מופיע, שאם לוחצים לחצן ימני
                          כאן
                          61c08302-4606-4f53-8f91-a1589b2f2a57-image.png

                          מופיע הדבר הזה:
                          49aaf084-cd65-4277-94a2-049fd8cbc97f-image.png
                          [וככה זה היה לי גם בגירסה הנסיונית]

                          אצלי [נראה לי גירסא חדשה], כשלוחצים שם מופיע כזה:
                          4ab14c6e-207d-44c6-84cf-7315486ad087-image.png

                          ידוע לך אם גם בגירסא שלי אפשר לראות הכל ביחד על המסך בפעם אחת?

                          IL FLI מנותק
                          IL FLI מנותק
                          IL FL
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #80

                          @מוזיקה-ללב בטח
                          רק תלחץ למטה על מה שמסומן בוי כי זה ממיין את זה לפי תיקיות

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • IL FLI IL FL

                            @מוזיקה-ללב בטח
                            רק תלחץ למטה על מה שמסומן בוי כי זה ממיין את זה לפי תיקיות

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מוזיקה ללב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #81

                            @IL-FL
                            אם אני לוחץ על הוי נפתח לי רשימה מלאה?
                            או שלא הבנתי אותך נכון

                            מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מוזיקה ללב

                              @IL-FL
                              אם אני לוחץ על הוי נפתח לי רשימה מלאה?
                              או שלא הבנתי אותך נכון

                              מייבין באקורדיםמ מחובר
                              מייבין באקורדיםמ מחובר
                              מייבין באקורדים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #82

                              @מוזיקה-ללב להיפף, תוריד את הוי וזה יציג לך הכל כרשימה פתוחה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍
                              1
                              • מ מנותק
                                מ מנותק
                                מוזיקה ללב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה ללב
                                #83

                                @IL-FL @מייבין-באקורדים
                                למה אני לא מצליח לעשות את זה?:

                                image.png
                                אני לוחץ קליק ימני שזה עם סמן מברשת וזה מוסיף פטרן.
                                זה לא מצליח לבחור לי כמו בצילום מסך הזה!

                                ואם כבר, אז עוד שאלה:
                                מה זה הדבר הזה?
                                0eb52c6a-b127-465c-8eea-3a1d50ae7336-image.png

                                bendaB תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ מוזיקה ללב

                                  @IL-FL @מייבין-באקורדים
                                  למה אני לא מצליח לעשות את זה?:

                                  image.png
                                  אני לוחץ קליק ימני שזה עם סמן מברשת וזה מוסיף פטרן.
                                  זה לא מצליח לבחור לי כמו בצילום מסך הזה!

                                  ואם כבר, אז עוד שאלה:
                                  מה זה הדבר הזה?
                                  0eb52c6a-b127-465c-8eea-3a1d50ae7336-image.png

                                  bendaB מנותק
                                  bendaB מנותק
                                  benda
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #84

                                  @מוזיקה-ללב לשאלתך הראשונה תלחץ על קונטרול (ctrl) + מקש שמאלי
                                  ולשאלתך השנייה זה נקרא ספלייס מאגר סאונדים (בעיקר) אינטרנטי (אין בפרוץ!) בתשלום…

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • bendaB benda

                                    @מוזיקה-ללב לשאלתך הראשונה תלחץ על קונטרול (ctrl) + מקש שמאלי
                                    ולשאלתך השנייה זה נקרא ספלייס מאגר סאונדים (בעיקר) אינטרנטי (אין בפרוץ!) בתשלום…

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מוזיקה ללב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #85

                                    @benda
                                    תודה
                                    הצלחתי לבחור עם קונטרול ולחצן עכבר שמאלי כמו שכתבת,
                                    אבל לעשות ‘הדבק’ לא הצלחתי

                                    מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מוזיקה ללב

                                      @benda
                                      תודה
                                      הצלחתי לבחור עם קונטרול ולחצן עכבר שמאלי כמו שכתבת,
                                      אבל לעשות ‘הדבק’ לא הצלחתי

                                      מייבין באקורדיםמ מחובר
                                      מייבין באקורדיםמ מחובר
                                      מייבין באקורדים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #86

                                      @מוזיקה-ללב הדברק על ידי קונטרול (ctrl) + V

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                                        @מוזיקה-ללב הדברק על ידי קונטרול (ctrl) + V

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מוזיקה ללב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה ללב
                                        #87

                                        @מייבין-באקורדים
                                        אוקיי.
                                        לא עובד לי.
                                        אולי תעשה הסרטת מסך? יש?
                                        אני לא מבין איך מסמנים איפה להדביק.

                                        מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מוזיקה ללב

                                          @מייבין-באקורדים
                                          אוקיי.
                                          לא עובד לי.
                                          אולי תעשה הסרטת מסך? יש?
                                          אני לא מבין איך מסמנים איפה להדביק.

                                          מייבין באקורדיםמ מחובר
                                          מייבין באקורדיםמ מחובר
                                          מייבין באקורדים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #88

                                          @מוזיקה-ללב מסובך לי כרגע להסריט
                                          אחרי שבחרת את הפטרנים על ידי לחיצה שמאלית בעכבר +קונטרול
                                          (צריך להתחיל את הבחירה כשהחץ לא על הפטרנים, כשהוא עליו זה מפעיל את כלי הזכוכי מגדלת)
                                          אתה ממקם את הסמן של ציר הזמן איפה שאתה רוצה ולוח קונטרול+ V.
                                          או למפרע לוחץ על שיפט וגורר את הפטרנים (השיפט עושה שזה יוכפל ולא יוזז.)

                                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          19

                                          מחובר

                                          3.7k

                                          משתמשים

                                          3.1k

                                          נושאים

                                          51.8k

                                          פוסטים

                                          ניוזלטר

                                          ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                                          תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                                          אתר מאובטח SSL בתוקף

                                          מידע

                                          • צור קשר
                                          • נבחרות המוזיקאי
                                          • תקנון הפורום
                                          • חיפוש מתקדם

                                          הקהילה

                                          • כל הקטגוריות
                                          • המוזיקאי בווטסאפ
                                          • דיונים אחרונים
                                          • תגיות פופולריות

                                          המוזיקאי.

                                          הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                                          © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                                          נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                                          • חפש באמצעות Google
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • יצירת קשר