
לחן חדש
-
@איש-אחד
מזתומרת אם יש את הפריבילגיה?
יש לך את החובה לומר לא אם אתה לא חושב שאתה תשרת את השיר בצורה הטובה ביותר.@יוחנן-בלייך זהו, שבינתיים בכל המקרים שכן אמרתי כן על לחנים כאלו, בסוף יצאה תוצאה מספקת.
אם הייתי יודע שמישהו אחר בתקציב הזה פחות או יותר היה מוציא תוצאה יותר טובה, הייתי שולח את זה אליו. אבל בכל המקרים הללו הייתי בטוח שאין כאן אפשרות ליותר מזה…
מקרה אחד בלבד היה לי שבו הגיע אלי לחן זוועתי, אבל בכל זאת נתתי את הנשמה ויצאה תוצאה שאני ב"ה מאוד אוהב (כמובן ביחס ללחן, לתקציב, ושאר ירקות של לעומת…). אבל הלקוח לא אהב כי הוא רצה מה שנקרא ‘פריילך קטרון’, ואני נתתי לו במקום זה תזמור מלא… סיפור הזוי. -
@דוד-בוגנים
שמעתי עכשיו את שני הלחנים
אהבתי מאוד (גם את הליווי)
תשמע יש לך פונטנציאל אדיר!! -
@יוחנן-בלייך זהו, שבינתיים בכל המקרים שכן אמרתי כן על לחנים כאלו, בסוף יצאה תוצאה מספקת.
אם הייתי יודע שמישהו אחר בתקציב הזה פחות או יותר היה מוציא תוצאה יותר טובה, הייתי שולח את זה אליו. אבל בכל המקרים הללו הייתי בטוח שאין כאן אפשרות ליותר מזה…
מקרה אחד בלבד היה לי שבו הגיע אלי לחן זוועתי, אבל בכל זאת נתתי את הנשמה ויצאה תוצאה שאני ב"ה מאוד אוהב (כמובן ביחס ללחן, לתקציב, ושאר ירקות של לעומת…). אבל הלקוח לא אהב כי הוא רצה מה שנקרא ‘פריילך קטרון’, ואני נתתי לו במקום זה תזמור מלא… סיפור הזוי. -
@יוחנן-בלייך זהו, שבינתיים בכל המקרים שכן אמרתי כן על לחנים כאלו, בסוף יצאה תוצאה מספקת.
אם הייתי יודע שמישהו אחר בתקציב הזה פחות או יותר היה מוציא תוצאה יותר טובה, הייתי שולח את זה אליו. אבל בכל המקרים הללו הייתי בטוח שאין כאן אפשרות ליותר מזה…
מקרה אחד בלבד היה לי שבו הגיע אלי לחן זוועתי, אבל בכל זאת נתתי את הנשמה ויצאה תוצאה שאני ב"ה מאוד אוהב (כמובן ביחס ללחן, לתקציב, ושאר ירקות של לעומת…). אבל הלקוח לא אהב כי הוא רצה מה שנקרא ‘פריילך קטרון’, ואני נתתי לו במקום זה תזמור מלא… סיפור הזוי.סיפור הזוי
מי שבעיקר הזוי בסיפור זה הלקוח ככל הנראה…
@דוד-בוגנים
התחברתי מאוד ללחן ולמילים בעיקר והתחלתי לעבוד על עיבוד לשיר, הסרתי את הווקאל מההקלטה שצירפת, שיפרתי אותו עם מסנני רעש ומשפרי וווקאל למיניהם והתחלתי, כשאסיים אצרף כאן בעז"ה את העיבוד ובאם תאהב אוכל לשלוח לך דרך ההנהלה את העיבוד בלי הווקאל, אם לא - מקסימום יש לי עוד עיבוד לתיק עבודות -
@יוחנן-בלייך זהו, שבינתיים בכל המקרים שכן אמרתי כן על לחנים כאלו, בסוף יצאה תוצאה מספקת.
אם הייתי יודע שמישהו אחר בתקציב הזה פחות או יותר היה מוציא תוצאה יותר טובה, הייתי שולח את זה אליו. אבל בכל המקרים הללו הייתי בטוח שאין כאן אפשרות ליותר מזה…
מקרה אחד בלבד היה לי שבו הגיע אלי לחן זוועתי, אבל בכל זאת נתתי את הנשמה ויצאה תוצאה שאני ב"ה מאוד אוהב (כמובן ביחס ללחן, לתקציב, ושאר ירקות של לעומת…). אבל הלקוח לא אהב כי הוא רצה מה שנקרא ‘פריילך קטרון’, ואני נתתי לו במקום זה תזמור מלא… סיפור הזוי. -
@אני-ואני בד"כ כן, אבל יש מקרים שיש חוסר הבנה בין המעבד ללקוח וגם מקרים שהלקוח אומר שהוא סומך על המעבד אבל בתכל’ס אח"כ הוא פחות אוהב את התוצאה
@לוי-ל מדויק.
הוא פשוט לא הסביר ברור מה הוא רוצה ואמר שהוא סומך עלי ולא מבין בזה.
רק שבסוף התברר שהוא באמת לא מבין בזה…לא נהוג לעשות חפיפה, לבדוק מה הוא מדמיין שיצא מהשיר? (אני באמת שואל, אין לי מושג)
הוא באמת אמר בהתחלה משהו כזה, אך כמובן שברור שהוא לא ידע איך לומר את זה, ואמר שהוא רוצה משהו מאוד פשוט.
אך היות שהיה נשמע שהבעיה שלו היא בתקציב, אמרתי לו שאני יכול לבוא לקראתו, כי חבל על כזה לחן מדהים (…) שיתבזבז. והוא הסכים.
והסיבה שניסיתי למשוך לשם- כי ריחמתי על הלקוח שברגע שאנשים אחרים ישמעו את הלחן הם יגיבו כמו שצריכים להגיב על לחן שכזה… אז רציתי לפחות לשים מעל הרבה נצנצים, שאף אחד לא יראה איזה לחן ‘מדהים’ יש כאן.
אבל גם זו שגיאה… למדתי מזה לקחים חשובים לחיים… -
-
כי הוא רצה מה שנקרא ‘פריילך קטרון’,
כמו ששמעתי את השירים של @דוד-בוגנים נראה לי שההפקה צריכה להיות
בבסיס אקוסטית עם קצת אפקטים של אוירה ברקע –
פריילך וטרנסי לדעתי לא מתאים לשירים הנ"ל ולא חייבים להסכים איתי@אילן-פ שים לב למה התייחסת ולשרשור שנכתב.
-
כי הוא רצה מה שנקרא ‘פריילך קטרון’,
כמו ששמעתי את השירים של @דוד-בוגנים נראה לי שההפקה צריכה להיות
בבסיס אקוסטית עם קצת אפקטים של אוירה ברקע –
פריילך וטרנסי לדעתי לא מתאים לשירים הנ"ל ולא חייבים להסכים איתי -
-
@אילן-פ עדיין בעבודה אבל הנה הצצה איך הפתיח נשמע כרגע, חסר קצת מיקס כללי שאעשה כשאגמור את השיר אבל הוא נשמע די טוב
@דוד-בוגנים -
@אילן-פ עדיין בעבודה אבל הנה הצצה איך הפתיח נשמע כרגע, חסר קצת מיקס כללי שאעשה כשאגמור את השיר אבל הוא נשמע די טוב
@דוד-בוגנים@אילן-פ עדיין בעבודה אבל הנה הצצה איך הפתיח נשמע כרגע, חסר קצת מיקס כללי שאעשה כשאגמור את השיר אבל הוא נשמע די טוב
@דוד-בוגניםלמרות שאני משתדל לא לשמוע מוזיקה בימי המצרים – הייתי חייב לשמוע
נשמע טוב מגניב – מחכה לשמוע את זה מושלם משולב עם השירה אחרי ט באב בעז"ה -
לגבי החוויה עם הלקוח הבלתי מרוצה.
זה ממש טבעי שאם הלקוח לא מעורב בכל השלבים ובוודאי אם המעבד לא עשה לו סקיצה בהתחלה, שייצא לא מרוצה.
זה דומה לשף שבא אליו מישהו ומבקש מנה אסאדו עם קצת בזיליקום טיפה כורכום וטיפטיפה מלח. שיש המון סיכויים שהטעם לא ייצא בדיוק כמו שהוא אוהב, גם אם הוא יאמר לשף ‘אני סומך עליך בעינים עצומות…’ -
לגבי החוויה עם הלקוח הבלתי מרוצה.
זה ממש טבעי שאם הלקוח לא מעורב בכל השלבים ובוודאי אם המעבד לא עשה לו סקיצה בהתחלה, שייצא לא מרוצה.
זה דומה לשף שבא אליו מישהו ומבקש מנה אסאדו עם קצת בזיליקום טיפה כורכום וטיפטיפה מלח. שיש המון סיכויים שהטעם לא ייצא בדיוק כמו שהוא אוהב, גם אם הוא יאמר לשף ‘אני סומך עליך בעינים עצומות…’@מוזיקה-ללב מסכים.
האמת שזה היה פיילוט שעשיתי כדי לראות מה קורה כשאני לא שולח סקיצה,
כי כשכן שלחתי היו ללקוחות מסויימים מסוג זה הערות מכאן ועד תרפפ"א, שבשניה זו וזו שיניתי מעט את הלחן, ושצריך לומר במלעיל ולא במלרע, ועוד הגיגים בסגנון זה.
לא שיש לי התנגדות להערות כאלו, אבל רק כשהן באות בגבול הטעם הטוב, וכשמולן יש לפחות 50% גם פידבק חיובי…
והאמת שכן שלחתי סקיצות למישהו מטעם הלקוח, והוא אמר לאורך כל הדרך שזה נשמע טוב אבל הוא לא מבין בזה. היו לו רק הערות על הזמר שלטענתו לא היה נשמע טוב (מבחינת הביצוע).אך משום מה, הלקוחות היחידים שהיו להם הערות על הפרויקטים שקיבלו, היו דווקא אלו שנחנו בעודף הבנה מוסיקלית… מוזר שאלו שמבינים דבר ושנים במוזיקה פערו פה על אותם פרויקטים ממש…