חדשות ועידכונים על פלאגינים, טכניקות מיקס וכל מיני דברים מעניינים
-
@shimix-dj כתב בחדשות ועידכונים על פלאגינים, טכניקות מיקס וכל מיני דברים מעניינים:
@SHLNX
יש את כל הטכניוקות החדשות ליצור דרופים פאנצ’יים בלי להקפוץ מעל 0 DB
ועדיין להשאר על LUFS מאוזן
אני מכיר את המרכזיים
אשמח אם תוכל לכתוב כאן איך אתה ‘ממאסטר’
ואשמח אם תכתוב את השיטות המרכזיות
(יש ליצור פאנצ’ בשיטה הידועה כמו עם קיק שעושים ירידה בפיטצ’ נכון?
זה לסאונדים
ואח’‘כ אתה משתמש ב’טרנזיאנט שייפר’ או שאתה אוהב לשים קומפרסור ולצלול לפרטים?
בFL יש אחד כזה ממש טוב ונוח…
שם אותו על BUS של הסינטים והבסים גם לפעמים)
ועוד משו’ אתה משתמש בSOFT CLIPPER? \ SATURARION עם CLIIPER במיקס\מאסטרינג?וואו כמה אינפורמציה… אשתדל לענות -
קודם כל אני אציין שיש לי שתי גישות שונות לגמרי אם אני עושה מיקס ומאסטר למישהו אחר או שאני עושה לעצמי, אם זה עבודה למישהו אחר, אז כמעט ואין לי כללים ופריסטים או דברים קבועים, זה הכל בהתאם למה שקיבלתי ולאן אני רוצה להביא את זה, וזה ממש כל מקרה לגופו.
אם זה עיבוד שאני עושה אז אני משתדל מאוד להשיג את הסאונד שאני רוצה כבר ברמת הסורס, אני מתאמץ מאוד למצוא סורסים מדוייקים, מאשר למצוא משהו בערך ואז לעשות פרוסס עם פלאגינים.
עכשיו יותר לפרטים,
לגבי המאסטרינג, אם זה לאחרים אז כמו שכתבתי, אין משהו קבוע בכלל, ואם זה פרוייקט שלי (גם אם זה מיקס של מישהו אחר) אני עובד מההתחלה לתוך מאסטר צ’יין קבוע שכמעט ולא משתנה, ואני כמעט ולא נוגע בו עד סוף השיר, ככה שאני תמיד עובד לתוך מאסטרינג, יש הרבה יתרונות לסגנון העבודה הזאת, בטח ובטח במוזיקה מודרנית, אבל לא כאן המקום להתייחס לזה…
לגבי פאנץ’, אני אוהב טראנזיינט שייפר יותר במקרים שהסאונד הוא קבוע ויציב (למשל קיק או סנר וכדו’) שהסאונד הוא אותו סאונד תמיד ורק חסר לו פאנץ’, וקומפרסור יורת למקרים שהסאונד לא יציב (למשל גיטרה מיוט קצב), כמובן שיש כל מיני סטואציות, אבל זה בגדול
מתשמש בקליפר בעיקר במיקס, במאסטרינג פחות, לפעמים כדי לתפוס כמה פיקים אז משתמש בהארד קליפינג ולפעמים גם משתמש בסופט קליפינג בשביל יותר צבע כדי לעגל את הסאונד, אבל זה רק בז’אנרים מסוימים.ו…
עוד שאלה היה פה את הדיון על פארלל קופרש’ן
אני מבין את ההגיון בפארלל דיסטרושן או כל אפקט אח אבל דחיסה?
מה ההיגיון(חוץ מזה שה ‘נוב’ של WET ו DRY שיש כמעט בכל קומפרסור זה לא זה?)ההיגיון הוא, שבמקום להתאמץ לכוון את הקומפרסור בדיוק הנכון, עם איזון נכון בין שליטה דינמית לבין איבוד הדינמיקה, אז יוצרים ערוץ אחד שהוא לגמרי בלי דינמיקה ואז מוסיפים אותו בהדרגה וככה פחות מסתכנים באיבוד טראנזיינטים וכו’, לדעתי זה טריק לעצלנים, אני לרוב נמנע מזה, וככה גם רוב הטכנאים שאני מעריך את העבודה שלהם (@Studio-Bit , סליחה, אני יודע שאנדרו שפס, מכור לפרלל), וכן אתה צודק, הכפתור מיקס הוא לגמרי פרלל, אבל צריך לבדוק שהוא כולל את המיקס של המייקאפ גיין, כי יש קומפרסורים (למשל ה 160 DBX של ווייבס) שהמיקס לא כולל את המייקאפ גיין.
טיפה ברחתי לכל מיני כיונים
אבל אשמח לשמוע קצת מידה מאחד כמוךמקווה שעזרתי…
-
@SHLNX אהבתי ת’הסבר תודה
מסכים לגמרי עם העניין של פארלל לגמרי קומפרסייה
עוד שאלה מהתעיינות
עם איזה קומפרסורים אתה משתמש בשביל להוסיף גם ‘טון’ חדש(הרמוניות נוספות)@shimix-dj כתב בחדשות ועידכונים על פלאגינים, טכניקות מיקס וכל מיני דברים מעניינים:
@SHLNX אהבתי ת’הסבר תודה
מסכים לגמרי עם העניין של פארלל לגמרי קומפרסייה
עוד שאלה מהתעיינות
עם איזה קומפרסורים אתה משתמש בשביל להוסיף גם ‘טון’ חדש(הרמוניות נוספות)האמת שאני פחות משתמש עם קומפרסורים בשביל הצבע של ההרמוניות (אולי לפעמים ה 670 בשביל לואו מיד חם ועגול),
בשביל הרמוניות אני מעדיף פשוט סטוראטורים למיניהם ויש לי המון כאלה שאני אוהב,
אני כן משתמש בקומפרסורים בשביל “אופי” שמגיע מהסגנון קומפרסיה, בלי קשר להרמוניות, למשל 1176 לאגרסיביות ותחושה של “לחוץ” יותר או DBX 160 בשביל סאונד “סנאפי” ו"קליקי" יותר (לפחות באוזניי),
עם הזמן אני אוסף לעצמי זיכרונות וחוויות של טעמים ואז שולף אותם כשצריך… -
@shimix-dj כתב בחדשות ועידכונים על פלאגינים, טכניקות מיקס וכל מיני דברים מעניינים:
@SHLNX אהבתי ת’הסבר תודה
מסכים לגמרי עם העניין של פארלל לגמרי קומפרסייה
עוד שאלה מהתעיינות
עם איזה קומפרסורים אתה משתמש בשביל להוסיף גם ‘טון’ חדש(הרמוניות נוספות)האמת שאני פחות משתמש עם קומפרסורים בשביל הצבע של ההרמוניות (אולי לפעמים ה 670 בשביל לואו מיד חם ועגול),
בשביל הרמוניות אני מעדיף פשוט סטוראטורים למיניהם ויש לי המון כאלה שאני אוהב,
אני כן משתמש בקומפרסורים בשביל “אופי” שמגיע מהסגנון קומפרסיה, בלי קשר להרמוניות, למשל 1176 לאגרסיביות ותחושה של “לחוץ” יותר או DBX 160 בשביל סאונד “סנאפי” ו"קליקי" יותר (לפחות באוזניי),
עם הזמן אני אוסף לעצמי זיכרונות וחוויות של טעמים ואז שולף אותם כשצריך… -
סתם משתף אתכם במשהו שעשה לי שמח היום!
-
@shimix-dj כתב בחדשות ועידכונים על פלאגינים, טכניקות מיקס וכל מיני דברים מעניינים:
@SHLNX יפה
נחמדמאדדדד שאפו אחינותודה אח יקר!
מה זה השיר הזה
תן לי לשמוע חומר שלך איפה אתה מעלה?
-
@shimix-dj כתב בחדשות ועידכונים על פלאגינים, טכניקות מיקס וכל מיני דברים מעניינים:
@SHLNX יפה
נחמדמאדדדד שאפו אחינותודה אח יקר!
מה זה השיר הזה
תן לי לשמוע חומר שלך איפה אתה מעלה?
-
@shimix-dj כתב בחדשות ועידכונים על פלאגינים, טכניקות מיקס וכל מיני דברים מעניינים:
@SHLNX אהבתי את הC 7
ואי איזה יופי של מיקסאיזה כיף! תודה!
-
@shimix-dj כתב בחדשות ועידכונים על פלאגינים, טכניקות מיקס וכל מיני דברים מעניינים:
@SHLNX אהבתי את הC 7
ואי איזה יופי של מיקסאיזה כיף! תודה!
@SHLNX תשמע
רמת הניקיון שם היא פסיכית
והמרחב שם, אהבתי שבז’אנר אלקטרוני הצלחת לקבוע מקום לכל דבר, ואו, הסטראו שם משו’ והדינמיקה והמתח והאנרגיה פיצוווווץ
והגיטרה שם ואי ואי הפלוקים האלה עשו לי את זה
היה חסר לי בקטע של ה’ממעמקים’ REESE BASS קצת יותר עם צליל או לא יודע איך לקרוא לזה קצת יותר דיסטורשן אולי
והמשחקים על הוואקאל ממש טכניקות חדשות ומתקדמות שעשית פצצה
(וגם היה חסר לי פשוט דרופ עם הקטע היפה שעשית עם הקלאפ כאילו להוסיף קיק וסייד צ’אין וזהו(לא בדיוק זהו אבל הבנת) אבל זה לא שיר פרוגרסיב ההוס לועזי…)
וגם פחות התחברתי לסגנון של הקיק אבל זה עניין של טעם…) -
@SHLNX תשמע
רמת הניקיון שם היא פסיכית
והמרחב שם, אהבתי שבז’אנר אלקטרוני הצלחת לקבוע מקום לכל דבר, ואו, הסטראו שם משו’ והדינמיקה והמתח והאנרגיה פיצוווווץ
והגיטרה שם ואי ואי הפלוקים האלה עשו לי את זה
היה חסר לי בקטע של ה’ממעמקים’ REESE BASS קצת יותר עם צליל או לא יודע איך לקרוא לזה קצת יותר דיסטורשן אולי
והמשחקים על הוואקאל ממש טכניקות חדשות ומתקדמות שעשית פצצה
(וגם היה חסר לי פשוט דרופ עם הקטע היפה שעשית עם הקלאפ כאילו להוסיף קיק וסייד צ’אין וזהו(לא בדיוק זהו אבל הבנת) אבל זה לא שיר פרוגרסיב ההוס לועזי…)
וגם פחות התחברתי לסגנון של הקיק אבל זה עניין של טעם…)@shimix-dj כתב בחדשות ועידכונים על פלאגינים, טכניקות מיקס וכל מיני דברים מעניינים:
@SHLNX תשמע
רמת הניקיון שם היא פסיכית
והמרחב שם, אהבתי שבז’אנר אלקטרוני הצלחת לקבוע מקום לכל דבר, ואו, הסטראו שם משו’ והדינמיקה והמתח והאנרגיה פיצוווווץוואו אחי תודה!
זה מדהים שכל מי שמבין עניין ושמע את זה, פירגן לי בעיקר על העניין הזה, והאמת שזה באמת היה אתגר, מצד אחד להשיג את הסאונד הלחוץ הזה של הז’אנר, ומצד שני כן ליצור עומק ותלת ממדיות עם דינמיקה (או לפחות אשליה של דינמיקה),והגיטרה שם ואי ואי הפלוקים האלה עשו לי את זה
האמת שבהתחלה הגיטריסט שלח לי את הערוץ הזה כבר עם אפקט, אז ביקשתי ממנו להקליט שוב ושישלח לי יבש לגמרי, כי היה לי כיוון די ברור בראש, איך אני רוצה לשמוע את זה…
היה חסר לי בקטע של ה’ממעמקים’ REESE BASS קצת יותר עם צליל או לא יודע איך לקרוא לזה קצת יותר דיסטורשן אולי
הוא היה הרבה יותר שמן ונוכח, אבל כשאני מפיק שיר לזמר, הדבר שהכי חשוב, לי הוא ששום דבר לא ייקח פוקוס מהווקאל, הווקאל הוא המלך של המיקס מבחינתי, ומי שלא מסתדר איתו, שיקטין את עצמו…
והמשחקים על הוואקאל ממש טכניקות חדשות ומתקדמות שעשית פצצה

(וגם היה חסר לי פשוט דרופ עם הקטע היפה שעשית עם הקלאפ כאילו להוסיף קיק וסייד צ’אין וזהו(לא בדיוק זהו אבל הבנת) אבל זה לא שיר פרוגרסיב ההוס לועזי…)
כן, הרבה אומרים לי את זה, אבל זה היה כל הרעיון, בכוונה לא הלכתי למוכר והמתבקש, מה גם שלא רציתי שהרושם הכללי של השיר יהיה “האוסי” (פחות מתאים לקונספט הכללי של האמן).
וגם פחות התחברתי לסגנון של הקיק אבל זה עניין של טעם…)
לגמרי עניין של טעם!
-
@SHLNX תשמע
רמת הניקיון שם היא פסיכית
והמרחב שם, אהבתי שבז’אנר אלקטרוני הצלחת לקבוע מקום לכל דבר, ואו, הסטראו שם משו’ והדינמיקה והמתח והאנרגיה פיצוווווץ
והגיטרה שם ואי ואי הפלוקים האלה עשו לי את זה
היה חסר לי בקטע של ה’ממעמקים’ REESE BASS קצת יותר עם צליל או לא יודע איך לקרוא לזה קצת יותר דיסטורשן אולי
והמשחקים על הוואקאל ממש טכניקות חדשות ומתקדמות שעשית פצצה
(וגם היה חסר לי פשוט דרופ עם הקטע היפה שעשית עם הקלאפ כאילו להוסיף קיק וסייד צ’אין וזהו(לא בדיוק זהו אבל הבנת) אבל זה לא שיר פרוגרסיב ההוס לועזי…)
וגם פחות התחברתי לסגנון של הקיק אבל זה עניין של טעם…) -
@SHLNX תשמע
רמת הניקיון שם היא פסיכית
והמרחב שם, אהבתי שבז’אנר אלקטרוני הצלחת לקבוע מקום לכל דבר, ואו, הסטראו שם משו’ והדינמיקה והמתח והאנרגיה פיצוווווץ
והגיטרה שם ואי ואי הפלוקים האלה עשו לי את זה
היה חסר לי בקטע של ה’ממעמקים’ REESE BASS קצת יותר עם צליל או לא יודע איך לקרוא לזה קצת יותר דיסטורשן אולי
והמשחקים על הוואקאל ממש טכניקות חדשות ומתקדמות שעשית פצצה
(וגם היה חסר לי פשוט דרופ עם הקטע היפה שעשית עם הקלאפ כאילו להוסיף קיק וסייד צ’אין וזהו(לא בדיוק זהו אבל הבנת) אבל זה לא שיר פרוגרסיב ההוס לועזי…)
וגם פחות התחברתי לסגנון של הקיק אבל זה עניין של טעם…)@shimix-dj כתב בחדשות ועידכונים על פלאגינים, טכניקות מיקס וכל מיני דברים מעניינים:
רמת הניקיון שם היא פסיכית
והמרחב שם, אהבתי שבז’אנר אלקטרוני הצלחת לקבוע מקום לכל דבר, ואו, הסטראו שם משו’ והדינמיקה והמתח והאנרגיה פיצוווווץ
והגיטרה שם ואי ואי הפלוקים האלה עשו לי את זההצלחת לכתוב את כל מה שהרגשתי…
אני מת לדעת להוציא כזה סאונד!
מטורףףףףףףףףףףףףףף -
@shimix-dj כתב בחדשות ועידכונים על פלאגינים, טכניקות מיקס וכל מיני דברים מעניינים:
רמת הניקיון שם היא פסיכית
והמרחב שם, אהבתי שבז’אנר אלקטרוני הצלחת לקבוע מקום לכל דבר, ואו, הסטראו שם משו’ והדינמיקה והמתח והאנרגיה פיצוווווץ
והגיטרה שם ואי ואי הפלוקים האלה עשו לי את זההצלחת לכתוב את כל מה שהרגשתי…
אני מת לדעת להוציא כזה סאונד!
מטורףףףףףףףףףףףףףף@natinati כתב בחדשות ועידכונים על פלאגינים, טכניקות מיקס וכל מיני דברים מעניינים:
@shimix-dj כתב בחדשות ועידכונים על פלאגינים, טכניקות מיקס וכל מיני דברים מעניינים:
רמת הניקיון שם היא פסיכית
והמרחב שם, אהבתי שבז’אנר אלקטרוני הצלחת לקבוע מקום לכל דבר, ואו, הסטראו שם משו’ והדינמיקה והמתח והאנרגיה פיצוווווץ
והגיטרה שם ואי ואי הפלוקים האלה עשו לי את זההצלחת לכתוב את כל מה שהרגשתי…
אני מת לדעת להוציא כזה סאונד!
מטורףףףףףףףףףףףףףףאיזה כיף לקבל כזה פירגון!
תודה!