הפלאגין המזרחי המושלם! - TAQS.IM SOLO
-
@SHLNX כתב בהפלאגין המזרחי המושלם! - TAQS.IM SOLO:
מחכים לשמוע חומרים שלך…
טוב אחרי הבקשה של ידידי היקר @SHLNX לשמוע חומרים שלי לא יכולתי לסרב
את פתחתי את התוכנה ועשיתי משהו בקטנה (שלקח אומנם שעה וחצי אבל בקטנה
) עם הפלאגין החדש שנשמע טוב מאוד (באופן מפתיע למדי…)אז הנה התוצאה לפניכם מקווה שתאהבו…
@חכם_בלילה כתב בהפלאגין המזרחי המושלם! - TAQS.IM SOLO:
@SHLNX כתב בהפלאגין המזרחי המושלם! - TAQS.IM SOLO:
מחכים לשמוע חומרים שלך…
טוב אחרי הבקשה של ידידי היקר @SHLNX לשמוע חומרים שלי לא יכולתי לסרב
את פתחתי את התוכנה ועשיתי משהו בקטנה (שלקח אומנם שעה וחצי אבל בקטנה
) עם הפלאגין החדש שנשמע טוב מאוד (באופן מפתיע למדי…)אז הנה התוצאה לפניכם מקווה שתאהבו…
ווואו, ידעתי ממי לבקש…
תענוג! -
@SHLNX כתב בהפלאגין המזרחי המושלם! - TAQS.IM SOLO:
מחכים לשמוע חומרים שלך…
טוב אחרי הבקשה של ידידי היקר @SHLNX לשמוע חומרים שלי לא יכולתי לסרב
את פתחתי את התוכנה ועשיתי משהו בקטנה (שלקח אומנם שעה וחצי אבל בקטנה
) עם הפלאגין החדש שנשמע טוב מאוד (באופן מפתיע למדי…)אז הנה התוצאה לפניכם מקווה שתאהבו…
@חכם_בלילה כתב בהפלאגין המזרחי המושלם! - TAQS.IM SOLO:
נשמע טוב מאוד
חכה שתגיע לכינורות המזרחים
קצת גלייד וזה מטורף -
יש לזה סאונד של PA 600 אני לא צוחק הנקסוס נשמע באמת הרבה יותר טוב
-
@Studio-Bit לא מבין בכלל על מה אתה מדבר
הסאונד של הכלים המזרחים האלה הוא הכי טוב בשוק -
לי זה מזכיר את הקורג שהיה לי פעם נחמד סבבה לא יותר
-
@Studio-Bit לא מבין בכלל על מה אתה מדבר
הסאונד של הכלים המזרחים האלה הוא הכי טוב בשוק@לוי-ל כתב בהפלאגין המזרחי המושלם! - TAQS.IM SOLO:
הסאונד של הכלים המזרחים האלה הוא הכי טוב בשוק
בוודאי אחרי שגם את הספריה הזאת בדקת נכון?
https://getintopc.com/softwares/audio-processing/aviram-dayan-production-aviram-arabic-strings-2-0-0-kontakt-free-download/ -
@Studio-Bit כן
זה הייתה הספרייה הראשונה של כינורות מזרחים שהיו לי
היא די טובה, אבל קצת מיושנת מבחינת סאונד לטעמי -
@חכם_בלילה כתב בהפלאגין המזרחי המושלם! - TAQS.IM SOLO:
אני לא נעלמתי, תמיד הייתי פה רק בשקט…
שתיקה רועמת…

אתה באמת שקט מידי לאחרונהמחכים לאלבום שלך

-
ל לוי ל התייחס לנושא זה ב
-
@מייבין-באקורדים כתב בהפלאגין המזרחי המושלם! - TAQS.IM SOLO:
@SHLNX @לוי-ל סליחה על ההקפצה, אבל התקנתי את ההרחבות ואני לא רואה אותם בפלאגין.
יש אפשרות להוסיף נתיבי סאמפלים לפלאגין, הוספתי את התיקייה וזה לא עבד.
מה לעשות?אין לי מושג, לא עובד עם הפלאגין הזה…
