דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. plugins | פלאגינים
  3. המאגר הרשמי של פורום המוזיקאי!
  4. בקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

בקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר המאגר הרשמי של פורום המוזיקאי!
203 פוסטים 25 כותבים 3.8k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • רה מינורר רה מינור

    @איש-אחד כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:

    keyscape בקובץ אחד דחוס, תבדקו שזה יורד לכם.

    לאן זה נעלם?

    איש אחדא מנותק
    איש אחדא מנותק
    איש אחד
    DigitalAudio צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #104

    @רה-מינור לא נעלם לשום מקום!
    3f527bc0-5d01-487e-b072-9f65e5854d53-image.png
    מחקתי רק את התיקיה הגדולה המקורית.
    תעשה ריענון ולכאורה תראה את זה.

    רה מינורר תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • איש אחדא איש אחד

      @רה-מינור לא נעלם לשום מקום!
      3f527bc0-5d01-487e-b072-9f65e5854d53-image.png
      מחקתי רק את התיקיה הגדולה המקורית.
      תעשה ריענון ולכאורה תראה את זה.

      רה מינורר מחובר
      רה מינורר מחובר
      רה מינור
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #105
      פוסט זה נמחק!
      איש אחדא תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • רה מינורר רה מינור

        פוסט זה נמחק!

        איש אחדא מנותק
        איש אחדא מנותק
        איש אחד
        DigitalAudio צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #106

        @רה-מינור הרחבות לפלאגינים, ושם ב: spectrasonic/STEAM, ושם יש קובץ גדול (73.47 GB) בשם keyscape.

        רה מינורר תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מאיר מיוזיק.מ מנותק
          מאיר מיוזיק.מ מנותק
          מאיר מיוזיק.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר מיוזיק.
          #107

          @איש-אחד קודם כל תודה רבה!!
          הורדתי את “הקלידנים להורדה” וזה לא מראה לי כלום בתוך התיקייה… וכן שאר התיקיות רובם של התיקייות ריקות… (יכול להיות שהתיקייות רק “שלד”?)

          איש אחדא המוזיקאיה 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • מאיר מיוזיק.מ מאיר מיוזיק.

            @איש-אחד קודם כל תודה רבה!!
            הורדתי את “הקלידנים להורדה” וזה לא מראה לי כלום בתוך התיקייה… וכן שאר התיקיות רובם של התיקייות ריקות… (יכול להיות שהתיקייות רק “שלד”?)

            איש אחדא מנותק
            איש אחדא מנותק
            איש אחד
            DigitalAudio צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #108

            @מאיר-מיוזיק. ספציפית אין שם באמת כלום, זה היה בעבר בדרייב של @המוזיקאי ובשל תקלה טכנית הקבצים נמחקו בעת ההעברה לדרייב החדש.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מאיר מיוזיק.מ מאיר מיוזיק.

              @איש-אחד קודם כל תודה רבה!!
              הורדתי את “הקלידנים להורדה” וזה לא מראה לי כלום בתוך התיקייה… וכן שאר התיקיות רובם של התיקייות ריקות… (יכול להיות שהתיקייות רק “שלד”?)

              המוזיקאיה מנותק
              המוזיקאיה מנותק
              המוזיקאי
              ניהול
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #109

              @מאיר-מיוזיק. בהחלט פשלה רצינית כמו ש @איש-אחד אמר…

              אם מישהו צריך משהו שהיה שם, או דברים אחרים יכול לבקש בנושא המיועד לכך ונשתדל להעלות

              ליצירת קשר: info@hamusicay.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • איש אחדא איש אחד

                @רה-מינור הרחבות לפלאגינים, ושם ב: spectrasonic/STEAM, ושם יש קובץ גדול (73.47 GB) בשם keyscape.

                רה מינורר מחובר
                רה מינורר מחובר
                רה מינור
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #110

                @איש-אחד איך בעצם עובד הkeyscape? עם איזה פלאגין?
                (כי בתוך הקובץ RAR אני לא רואה קובץ התקנה כלשהו)

                איש אחדא תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • רה מינורר רה מינור

                  @איש-אחד איך בעצם עובד הkeyscape? עם איזה פלאגין?
                  (כי בתוך הקובץ RAR אני לא רואה קובץ התקנה כלשהו)

                  איש אחדא מנותק
                  איש אחדא מנותק
                  איש אחד
                  DigitalAudio צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #111

                  @רה-מינור עם עצמו.
                  העליתי לתיקית פלאגינים/אינסטרומנטים וסמפלרים את ההתקנה שלו.
                  צריך להתקין את מה שנמצא בפנים, ולהעתיק ולהחליף את הפלאגינים מהתיקיה הפנימית.
                  קודם צריך להעתיק את שניהם ל- C:\ProgramData\Spectrasonics\plug-ins\64bit
                  ואח"כ להעתיק את VST3 ל- C:\Program Files\Common Files\VST3
                  ואת DLL להעתיק ל- C:\Program Files\Steinberg\VSTPlugins\

                  רה מינורר תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • איש אחדא איש אחד

                    @רה-מינור עם עצמו.
                    העליתי לתיקית פלאגינים/אינסטרומנטים וסמפלרים את ההתקנה שלו.
                    צריך להתקין את מה שנמצא בפנים, ולהעתיק ולהחליף את הפלאגינים מהתיקיה הפנימית.
                    קודם צריך להעתיק את שניהם ל- C:\ProgramData\Spectrasonics\plug-ins\64bit
                    ואח"כ להעתיק את VST3 ל- C:\Program Files\Common Files\VST3
                    ואת DLL להעתיק ל- C:\Program Files\Steinberg\VSTPlugins\

                    רה מינורר מחובר
                    רה מינורר מחובר
                    רה מינור
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #112

                    @איש-אחד התקנתי את הkeyscape, ווואו איזה אוצר!!! (בחלק מהסאונדים הוא מראה לי לפעמים הודעת שגיאה שהסמפל לא נמצא)
                    את סשן סטרינגס פרו אני עדיין מנסה שוב ושוב והוא מראה בקונטקט שזה דמו, עכשיו אני מנסה להוריד דרך IDM, בתקווה שזה יצליח (גם בIDM הוא לא נותן להוריד את כל התיקייה בקובץ אחד, אלא ב17 קבצים)

                    מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • רה מינורר רה מינור

                      @איש-אחד התקנתי את הkeyscape, ווואו איזה אוצר!!! (בחלק מהסאונדים הוא מראה לי לפעמים הודעת שגיאה שהסמפל לא נמצא)
                      את סשן סטרינגס פרו אני עדיין מנסה שוב ושוב והוא מראה בקונטקט שזה דמו, עכשיו אני מנסה להוריד דרך IDM, בתקווה שזה יצליח (גם בIDM הוא לא נותן להוריד את כל התיקייה בקובץ אחד, אלא ב17 קבצים)

                      מייבין באקורדיםמ מנותק
                      מייבין באקורדיםמ מנותק
                      מייבין באקורדים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #113

                      @רה-מינור תחפש את מה שכתבתי על CMD.
                      יעזור לך מאד

                      רה מינורר תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                        @רה-מינור תחפש את מה שכתבתי על CMD.
                        יעזור לך מאד

                        רה מינורר מחובר
                        רה מינורר מחובר
                        רה מינור
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רה מינור
                        #114

                        @מייבין-באקורדים אבל לא הבנתי איך אני מפנה אותו לתיקיית דרייב לא שלי
                        (במילים אחרות: איזה פקודה אני רושם לו כדי שיוריד את Native Instruments - Session Strings Pro 2 (KONTAKT)‏?)

                        מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • רה מינורר רה מינור

                          @מייבין-באקורדים אבל לא הבנתי איך אני מפנה אותו לתיקיית דרייב לא שלי
                          (במילים אחרות: איזה פקודה אני רושם לו כדי שיוריד את Native Instruments - Session Strings Pro 2 (KONTAKT)‏?)

                          מייבין באקורדיםמ מנותק
                          מייבין באקורדיםמ מנותק
                          מייבין באקורדים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #115

                          @רה-מינור אני לא זוכר כרגע את הכללים, תנסה את גמיני, אם לא תסתדר תכתוב לי ואעזור לך בס"ד

                          רה מינורר תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                            @רה-מינור אני לא זוכר כרגע את הכללים, תנסה את גמיני, אם לא תסתדר תכתוב לי ואעזור לך בס"ד

                            רה מינורר מחובר
                            רה מינורר מחובר
                            רה מינור
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #116

                            @מייבין-באקורדים כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:

                            תנסה את גמיני

                            אין לי

                            מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • איש אחדא איש אחד

                              @ניסויועי-ניסויני קרדיט ל @המוזיקאי !
                              @לוי-ל זה גם בשבילך…

                              ניסויועי ניסוינינ מנותק
                              ניסויועי ניסוינינ מנותק
                              ניסויועי ניסויני
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #117

                              @איש-אחד כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:

                              @ניסויועי-ניסויני קרדיט ל @המוזיקאי !
                              @לוי-ל זה גם בשבילך…

                              לא עובד…
                              כאשר אני מחלץ את הקובץ עצמו ממש שגוגל דרייב דחס הכל בסדר .
                              אבל בדחיסה המקורית של מה שהועלה לדרייב לא משנה איזה קוד אני מכניס זה לא עובד…
                              זה לא www.4download.net
                              וגם לא 123456…

                              רה מינורר איש אחדא 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • ניסויועי ניסוינינ ניסויועי ניסויני

                                @איש-אחד כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:

                                @ניסויועי-ניסויני קרדיט ל @המוזיקאי !
                                @לוי-ל זה גם בשבילך…

                                לא עובד…
                                כאשר אני מחלץ את הקובץ עצמו ממש שגוגל דרייב דחס הכל בסדר .
                                אבל בדחיסה המקורית של מה שהועלה לדרייב לא משנה איזה קוד אני מכניס זה לא עובד…
                                זה לא www.4download.net
                                וגם לא 123456…

                                רה מינורר מחובר
                                רה מינורר מחובר
                                רה מינור
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי רה מינור
                                #118

                                @ניסויועי-ניסויני תנסה

                                המוזיקאי
                                

                                או

                                123
                                

                                או

                                taiwebs.com
                                
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ניסויועי ניסוינינ ניסויועי ניסויני

                                  @איש-אחד כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:

                                  @ניסויועי-ניסויני קרדיט ל @המוזיקאי !
                                  @לוי-ל זה גם בשבילך…

                                  לא עובד…
                                  כאשר אני מחלץ את הקובץ עצמו ממש שגוגל דרייב דחס הכל בסדר .
                                  אבל בדחיסה המקורית של מה שהועלה לדרייב לא משנה איזה קוד אני מכניס זה לא עובד…
                                  זה לא www.4download.net
                                  וגם לא 123456…

                                  איש אחדא מנותק
                                  איש אחדא מנותק
                                  איש אחד
                                  DigitalAudio צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש אחד
                                  #119

                                  @ניסויועי-ניסויני @המוזיקאי כבר כתב שהסיסמה היא DJSHAY.

                                  המוזיקאיה ניסויועי ניסוינינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • איש אחדא איש אחד

                                    @ניסויועי-ניסויני @המוזיקאי כבר כתב שהסיסמה היא DJSHAY.

                                    המוזיקאיה מנותק
                                    המוזיקאיה מנותק
                                    המוזיקאי
                                    ניהול
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המוזיקאי
                                    #120

                                    @איש-אחד @ניסויועי-ניסויני באותיות גדולות

                                    ליצירת קשר: info@hamusicay.com

                                    איש אחדא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • המוזיקאיה המוזיקאי

                                      @איש-אחד @ניסויועי-ניסויני באותיות גדולות

                                      איש אחדא מנותק
                                      איש אחדא מנותק
                                      איש אחד
                                      DigitalAudio צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #121

                                      @המוזיקאי תיקנתי

                                      (למניעת וכו’…)

                                      י.פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • איש אחדא איש אחד

                                        @ניסויועי-ניסויני @המוזיקאי כבר כתב שהסיסמה היא DJSHAY.

                                        ניסויועי ניסוינינ מנותק
                                        ניסויועי ניסוינינ מנותק
                                        ניסויועי ניסויני
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #122

                                        @איש-אחד כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:

                                        @ניסויועי-ניסויני @המוזיקאי כבר כתב שהסיסמה היא DJSHAY.

                                        תודה רבה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • איש אחדא איש אחד

                                          @המוזיקאי תיקנתי

                                          (למניעת וכו’…)

                                          י.פי מנותק
                                          י.פי מנותק
                                          י.פ
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי י.פ
                                          #123

                                          @איש-אחד שאני מוריד את הסמפלים שיש במאגר ,התיקיות ריקות… זה בעיה אצלי או שפשוט אין שם דברים?
                                          כנ"ל לגבי תוכנות מסוימות שגם בהם אין כלום בתיקייה

                                          ניסויועי ניסוינינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          22

                                          מחובר

                                          3.7k

                                          משתמשים

                                          3.1k

                                          נושאים

                                          51.8k

                                          פוסטים

                                          ניוזלטר

                                          ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                                          תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                                          אתר מאובטח SSL בתוקף

                                          מידע

                                          • צור קשר
                                          • נבחרות המוזיקאי
                                          • תקנון הפורום
                                          • חיפוש מתקדם

                                          הקהילה

                                          • כל הקטגוריות
                                          • המוזיקאי בווטסאפ
                                          • דיונים אחרונים
                                          • תגיות פופולריות

                                          המוזיקאי.

                                          הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                                          © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                                          נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                                          • חפש באמצעות Google
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • יצירת קשר