בקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי
-
@איש-אחד התקנתי את הkeyscape, ווואו איזה אוצר!!! (בחלק מהסאונדים הוא מראה לי לפעמים הודעת שגיאה שהסמפל לא נמצא)
את סשן סטרינגס פרו אני עדיין מנסה שוב ושוב והוא מראה בקונטקט שזה דמו, עכשיו אני מנסה להוריד דרך IDM, בתקווה שזה יצליח (גם בIDM הוא לא נותן להוריד את כל התיקייה בקובץ אחד, אלא ב17 קבצים)@רה-מינור תחפש את מה שכתבתי על CMD.
יעזור לך מאד -
@רה-מינור תחפש את מה שכתבתי על CMD.
יעזור לך מאד@מייבין-באקורדים אבל לא הבנתי איך אני מפנה אותו לתיקיית דרייב לא שלי
(במילים אחרות: איזה פקודה אני רושם לו כדי שיוריד את Native Instruments - Session Strings Pro 2 (KONTAKT)?) -
@מייבין-באקורדים אבל לא הבנתי איך אני מפנה אותו לתיקיית דרייב לא שלי
(במילים אחרות: איזה פקודה אני רושם לו כדי שיוריד את Native Instruments - Session Strings Pro 2 (KONTAKT)?)@רה-מינור אני לא זוכר כרגע את הכללים, תנסה את גמיני, אם לא תסתדר תכתוב לי ואעזור לך בס"ד
-
@רה-מינור אני לא זוכר כרגע את הכללים, תנסה את גמיני, אם לא תסתדר תכתוב לי ואעזור לך בס"ד
-
@ניסויועי-ניסויני קרדיט ל @המוזיקאי !
@לוי-ל זה גם בשבילך…@איש-אחד כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:
@ניסויועי-ניסויני קרדיט ל @המוזיקאי !
@לוי-ל זה גם בשבילך…לא עובד…
כאשר אני מחלץ את הקובץ עצמו ממש שגוגל דרייב דחס הכל בסדר .
אבל בדחיסה המקורית של מה שהועלה לדרייב לא משנה איזה קוד אני מכניס זה לא עובד…
זה לא www.4download.net
וגם לא 123456… -
@איש-אחד כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:
@ניסויועי-ניסויני קרדיט ל @המוזיקאי !
@לוי-ל זה גם בשבילך…לא עובד…
כאשר אני מחלץ את הקובץ עצמו ממש שגוגל דרייב דחס הכל בסדר .
אבל בדחיסה המקורית של מה שהועלה לדרייב לא משנה איזה קוד אני מכניס זה לא עובד…
זה לא www.4download.net
וגם לא 123456… -
@איש-אחד כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:
@ניסויועי-ניסויני קרדיט ל @המוזיקאי !
@לוי-ל זה גם בשבילך…לא עובד…
כאשר אני מחלץ את הקובץ עצמו ממש שגוגל דרייב דחס הכל בסדר .
אבל בדחיסה המקורית של מה שהועלה לדרייב לא משנה איזה קוד אני מכניס זה לא עובד…
זה לא www.4download.net
וגם לא 123456…@ניסויועי-ניסויני @המוזיקאי כבר כתב שהסיסמה היא DJSHAY.
-
@ניסויועי-ניסויני @המוזיקאי כבר כתב שהסיסמה היא DJSHAY.
-
@איש-אחד @ניסויועי-ניסויני באותיות גדולות
-
@ניסויועי-ניסויני @המוזיקאי כבר כתב שהסיסמה היא DJSHAY.
@איש-אחד כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:
@ניסויועי-ניסויני @המוזיקאי כבר כתב שהסיסמה היא DJSHAY.
תודה רבה
-
אם אפשר להכניס לתוכו את קשמיר ואיזי דראמר
-
@איש-אחד שאני מוריד את הסמפלים שיש במאגר ,התיקיות ריקות… זה בעיה אצלי או שפשוט אין שם דברים?
כנ"ל לגבי תוכנות מסוימות שגם בהם אין כלום בתיקייה@י.פ
יש סמפלים ותיקיות ריקות עדיין…מחכים שימלאו אותם
אתה יכול לראות את זה גם בדרייב עצמו שהתיקיות ריקות -
אם אפשר להכניס לתוכו את קשמיר ואיזי דראמר
-
יש הרבה תקיות שנכנסים אליהם והם ריקות
נ.ב אם יש גם איזי דראמאר לעלות לשם
תודה רבה מראש אין עליכם בעולם
ואיך אני מתקין את קשמיר -
פוסט זה נמחק!
-
תודה רבה לכולם על כל המאגר הזה
אם אין לי מקום ל200 גיגה של נקסוס , יש אפשרות להוריד רק חלקים?@IL-FL מהדרייב הזה לא, יש שם רק את כל הספריה ומורכב מאוד להפריד משם חבילות.
@יוסי-תורג-מן כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:
אם יש גם איזי דראמאר לעלות לשם
טופל!
יש להוריד את הכל כולל התיקיה הדחוסה (כמובן שצריך לחלץ אותה), ולשים הכל בתיקיה אחת כמו שזה.
@יוסי-תורג-מן כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:יש הרבה תקיות שנכנסים אליהם והם ריקות
@ניסויועי-ניסויני כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:
יש סמפלים ותיקיות ריקות עדיין…מחכים שימלאו אותם
כבר כתבתי-
כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:
ספציפית אין שם באמת כלום, זה היה בעבר בדרייב של @המוזיקאי ובשל תקלה טכנית הקבצים נמחקו בעת ההעברה לדרייב החדש.
וכבר כתב @המוזיקאי -
@המוזיקאי כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:
אם מישהו צריך משהו שהיה שם, או דברים אחרים יכול לבקש בנושא המיועד לכך ונשתדל להעלות
בהצלחה!
-
@איש-אחד
האם תוכל להעלות אלחבילות הסאמפלים את ביג האוס דרום ואת פיוצר האוס?
כמו כן אולי תוכל לפתוח תיקיהה לפסריסטים לסרום וכדו’ ולהעלות חבילות של אובייף וכדו’