בקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי
-
אם אפשר להכניס לתוכו את קשמיר ואיזי דראמר
-
@איש-אחד שאני מוריד את הסמפלים שיש במאגר ,התיקיות ריקות… זה בעיה אצלי או שפשוט אין שם דברים?
כנ"ל לגבי תוכנות מסוימות שגם בהם אין כלום בתיקייה@י.פ
יש סמפלים ותיקיות ריקות עדיין…מחכים שימלאו אותם
אתה יכול לראות את זה גם בדרייב עצמו שהתיקיות ריקות -
אם אפשר להכניס לתוכו את קשמיר ואיזי דראמר
-
יש הרבה תקיות שנכנסים אליהם והם ריקות
נ.ב אם יש גם איזי דראמאר לעלות לשם
תודה רבה מראש אין עליכם בעולם
ואיך אני מתקין את קשמיר -
פוסט זה נמחק!
-
תודה רבה לכולם על כל המאגר הזה
אם אין לי מקום ל200 גיגה של נקסוס , יש אפשרות להוריד רק חלקים?@IL-FL מהדרייב הזה לא, יש שם רק את כל הספריה ומורכב מאוד להפריד משם חבילות.
@יוסי-תורג-מן כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:
אם יש גם איזי דראמאר לעלות לשם
טופל!
יש להוריד את הכל כולל התיקיה הדחוסה (כמובן שצריך לחלץ אותה), ולשים הכל בתיקיה אחת כמו שזה.
@יוסי-תורג-מן כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:יש הרבה תקיות שנכנסים אליהם והם ריקות
@ניסויועי-ניסויני כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:
יש סמפלים ותיקיות ריקות עדיין…מחכים שימלאו אותם
כבר כתבתי-
כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:
ספציפית אין שם באמת כלום, זה היה בעבר בדרייב של @המוזיקאי ובשל תקלה טכנית הקבצים נמחקו בעת ההעברה לדרייב החדש.
וכבר כתב @המוזיקאי -
@המוזיקאי כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:
אם מישהו צריך משהו שהיה שם, או דברים אחרים יכול לבקש בנושא המיועד לכך ונשתדל להעלות
בהצלחה!
-
@איש-אחד
האם תוכל להעלות אלחבילות הסאמפלים את ביג האוס דרום ואת פיוצר האוס?
כמו כן אולי תוכל לפתוח תיקיהה לפסריסטים לסרום וכדו’ ולהעלות חבילות של אובייף וכדו’ -
@איש-אחד האם יש סיכוי שתעלה את session strings וsession horns כתיקייה דחוסה, כמו שעשית בקייספייס?, תודה רבה!
@לוי-ל טופל!
@מייבין-באקורדים כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:
האם תוכל להעלות אלחבילות הסאמפלים את ביג האוס דרום ואת פיוצר האוס?
כמו כן אולי תוכל לפתוח תיקיהה לפסריסטים לסרום וכדו’ ולהעלות חבילות של אובייף וכדו’@מייבין-באקורדים אני חושב ש @המוזיקאי יותר יוכל לעזור בזה.
-
@איש-אחד
האם תוכל להעלות אלחבילות הסאמפלים את ביג האוס דרום ואת פיוצר האוס?
כמו כן אולי תוכל לפתוח תיקיהה לפסריסטים לסרום וכדו’ ולהעלות חבילות של אובייף וכדו’פוסט זה נמחק! -
@איש-אחד
האם תוכל להעלות אלחבילות הסאמפלים את ביג האוס דרום ואת פיוצר האוס?
כמו כן אולי תוכל לפתוח תיקיהה לפסריסטים לסרום וכדו’ ולהעלות חבילות של אובייף וכדו’ -
@לוי-ל טופל!
@מייבין-באקורדים כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:
האם תוכל להעלות אלחבילות הסאמפלים את ביג האוס דרום ואת פיוצר האוס?
כמו כן אולי תוכל לפתוח תיקיהה לפסריסטים לסרום וכדו’ ולהעלות חבילות של אובייף וכדו’@מייבין-באקורדים אני חושב ש @המוזיקאי יותר יוכל לעזור בזה.
-
-
@איש-אחד זה בסדר, ב"ה סוף אחרי כ"כ הרבה זמן הצלחתי להוריד את SESSION HORNS!, האמת שאני בכנות לא כ"כ מתלהב, ולטעמי SWAM עדיין מנצחת מבחינת הסאונד והשליטה.
@לוי-ל שמח לשמוע!
טוב, עניין של טעם. -
@איש-אחד עכשיו כשב"ה יש הרבה מקום להעלאה, אנסה שתנסו להשיג את arabian ethnic orchestra, הבנתי שיש את זה במקומות שונים, אבל אי אפשר להשיג את זה בגלל שזה שוקל 60 GB, תודה רבה!