דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. plugins | פלאגינים
  3. המאגר הרשמי של פורום המוזיקאי!
  4. בקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

בקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר המאגר הרשמי של פורום המוזיקאי!
203 פוסטים 25 כותבים 3.7k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • IL FLI מנותק
    IL FLI מנותק
    IL FL
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #128

    תודה רבה לכולם על כל המאגר הזה
    אם אין לי מקום ל200 גיגה של נקסוס , יש אפשרות להוריד רק חלקים?

    איש אחדא תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יוסי תורג'מןי מנותק
      יוסי תורג'מןי מנותק
      יוסי תורג'מן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #129
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • IL FLI IL FL

        תודה רבה לכולם על כל המאגר הזה
        אם אין לי מקום ל200 גיגה של נקסוס , יש אפשרות להוריד רק חלקים?

        איש אחדא מנותק
        איש אחדא מנותק
        איש אחד
        DigitalAudio צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש אחד
        #130

        @IL-FL מהדרייב הזה לא, יש שם רק את כל הספריה ומורכב מאוד להפריד משם חבילות.

        @יוסי-תורג-מן כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:

        אם יש גם איזי דראמאר לעלות לשם

        טופל!
        יש להוריד את הכל כולל התיקיה הדחוסה (כמובן שצריך לחלץ אותה), ולשים הכל בתיקיה אחת כמו שזה.


        @יוסי-תורג-מן כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:

        יש הרבה תקיות שנכנסים אליהם והם ריקות

        @ניסויועי-ניסויני כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:

        יש סמפלים ותיקיות ריקות עדיין…מחכים שימלאו אותם

        כבר כתבתי-

        כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:

        ספציפית אין שם באמת כלום, זה היה בעבר בדרייב של @המוזיקאי ובשל תקלה טכנית הקבצים נמחקו בעת ההעברה לדרייב החדש.

        וכבר כתב @המוזיקאי -

        @המוזיקאי כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:

        אם מישהו צריך משהו שהיה שם, או דברים אחרים יכול לבקש בנושא המיועד לכך ונשתדל להעלות

        בהצלחה!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • לוי לל מנותק
          לוי לל מנותק
          לוי ל
          SynthMaster
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לוי ל
          #131

          @איש-אחד האם יש סיכוי שתעלה את session strings וsession horns כתיקייה דחוסה, כמו שעשית בקייספייס?, תודה רבה!

          איש אחדא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מייבין באקורדיםמ מנותק
            מייבין באקורדיםמ מנותק
            מייבין באקורדים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #132

            @איש-אחד
            האם תוכל להעלות אלחבילות הסאמפלים את ביג האוס דרום ואת פיוצר האוס?
            כמו כן אולי תוכל לפתוח תיקיהה לפסריסטים לסרום וכדו’ ולהעלות חבילות של אובייף וכדו’

            איש אחדא המוזיקאיה 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • לוי לל לוי ל

              @איש-אחד האם יש סיכוי שתעלה את session strings וsession horns כתיקייה דחוסה, כמו שעשית בקייספייס?, תודה רבה!

              איש אחדא מנותק
              איש אחדא מנותק
              איש אחד
              DigitalAudio צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש אחד
              #133

              @לוי-ל טופל!

              @מייבין-באקורדים כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:

              האם תוכל להעלות אלחבילות הסאמפלים את ביג האוס דרום ואת פיוצר האוס?
              כמו כן אולי תוכל לפתוח תיקיהה לפסריסטים לסרום וכדו’ ולהעלות חבילות של אובייף וכדו’

              @מייבין-באקורדים אני חושב ש @המוזיקאי יותר יוכל לעזור בזה.

              לוי לל תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              1
              • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                @איש-אחד
                האם תוכל להעלות אלחבילות הסאמפלים את ביג האוס דרום ואת פיוצר האוס?
                כמו כן אולי תוכל לפתוח תיקיהה לפסריסטים לסרום וכדו’ ולהעלות חבילות של אובייף וכדו’

                איש אחדא מנותק
                איש אחדא מנותק
                איש אחד
                DigitalAudio צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #134
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                  @איש-אחד
                  האם תוכל להעלות אלחבילות הסאמפלים את ביג האוס דרום ואת פיוצר האוס?
                  כמו כן אולי תוכל לפתוח תיקיהה לפסריסטים לסרום וכדו’ ולהעלות חבילות של אובייף וכדו’

                  המוזיקאיה מנותק
                  המוזיקאיה מנותק
                  המוזיקאי
                  ניהול
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #135

                  @מייבין-באקורדים תכתוב לי באנגלית ואם אפשר גם תמונה

                  ליצירת קשר: info@hamusicay.com

                  מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • איש אחדא איש אחד

                    @לוי-ל טופל!

                    @מייבין-באקורדים כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:

                    האם תוכל להעלות אלחבילות הסאמפלים את ביג האוס דרום ואת פיוצר האוס?
                    כמו כן אולי תוכל לפתוח תיקיהה לפסריסטים לסרום וכדו’ ולהעלות חבילות של אובייף וכדו’

                    @מייבין-באקורדים אני חושב ש @המוזיקאי יותר יוכל לעזור בזה.

                    לוי לל מנותק
                    לוי לל מנותק
                    לוי ל
                    SynthMaster
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #136

                    @איש-אחד כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:

                    טופל!

                    ישר כוח גדול!

                    איש אחדא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • לוי לל לוי ל

                      @איש-אחד כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:

                      טופל!

                      ישר כוח גדול!

                      איש אחדא מנותק
                      איש אחדא מנותק
                      איש אחד
                      DigitalAudio צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש אחד
                      #137

                      @לוי-ל שים לב ש- @המוזיקאי העלה כעת את הקבצים מחולקים לכרכים, שיהיה יותר קל להוריד.
                      סיסמה-

                      DJSHAY
                      
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • לוי לל מנותק
                        לוי לל מנותק
                        לוי ל
                        SynthMaster
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לוי ל
                        #138

                        @איש-אחד זה בסדר, ב"ה סוף אחרי כ"כ הרבה זמן הצלחתי להוריד את SESSION HORNS!, האמת שאני בכנות לא כ"כ מתלהב, ולטעמי SWAM עדיין מנצחת מבחינת הסאונד והשליטה.

                        איש אחדא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • לוי לל לוי ל

                          @איש-אחד זה בסדר, ב"ה סוף אחרי כ"כ הרבה זמן הצלחתי להוריד את SESSION HORNS!, האמת שאני בכנות לא כ"כ מתלהב, ולטעמי SWAM עדיין מנצחת מבחינת הסאונד והשליטה.

                          איש אחדא מנותק
                          איש אחדא מנותק
                          איש אחד
                          DigitalAudio צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש אחד
                          #139

                          @לוי-ל שמח לשמוע!
                          טוב, עניין של טעם.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • לוי לל מנותק
                            לוי לל מנותק
                            לוי ל
                            SynthMaster
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי לוי ל
                            #140

                            @איש-אחד עכשיו כשב"ה יש הרבה מקום להעלאה, אנסה שתנסו להשיג את arabian ethnic orchestra, הבנתי שיש את זה במקומות שונים, אבל אי אפשר להשיג את זה בגלל שזה שוקל 60 GB, תודה רבה!

                            איש אחדא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מנותק
                              מ מנותק
                              מני שוהם
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מני שוהם
                              #141

                              תודה ענקית על הכל…
                              אשמח מאוד אם תוכל להעלות בבקשה את Session Guitarist – Electric Neon Essentials

                              זה דיי חדש… יש אותו פרוץ כבר?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • לוי לל לוי ל

                                @איש-אחד עכשיו כשב"ה יש הרבה מקום להעלאה, אנסה שתנסו להשיג את arabian ethnic orchestra, הבנתי שיש את זה במקומות שונים, אבל אי אפשר להשיג את זה בגלל שזה שוקל 60 GB, תודה רבה!

                                איש אחדא מנותק
                                איש אחדא מנותק
                                איש אחד
                                DigitalAudio צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #142

                                @לוי-ל @מני-שוהם אני חושב ש @המוזיקאי יוכל יותר לעזור בעניין…

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • המוזיקאיה המוזיקאי

                                  @מייבין-באקורדים תכתוב לי באנגלית ואם אפשר גם תמונה

                                  מייבין באקורדיםמ מנותק
                                  מייבין באקורדיםמ מנותק
                                  מייבין באקורדים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #143

                                  @המוזיקאי כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:

                                  @מייבין-באקורדים תכתוב לי באנגלית ואם אפשר גם תמונה

                                  זה התמונה היחידה שמצאתי בנטפרי
                                  השם באנגלית : BACKBONE BUNDLE של חברת ofivesounds
                                  באופן כללי כל החבילות של החברה הזאת יבואו בברכה מרובה…
                                  ( @לוי-ל אם יש לך תמונה טובה יותר-תעלה לכאן…)
                                  83d01ca6-1fd6-483c-8ab9-d7a59cb82570-image.png

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • רה מינורר רה מינור

                                    @מייבין-באקורדים כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:

                                    תנסה את גמיני

                                    אין לי

                                    מייבין באקורדיםמ מנותק
                                    מייבין באקורדיםמ מנותק
                                    מייבין באקורדים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #144

                                    @רה-מינור אחרי שהתקנת את התוכנה של RECLONE, אתה פותח את ה CMD, מפנה לתיקייה של התוכנה (כפי שמופיע בהוראות), וכדי לדוגמא להוריד את כל התיקייה של הסאמפלים לתוך דיסק אונקי, לתוך תיקיה שיצרת שקוראים לה 123
                                    אתה שם את הפקודה הזאת

                                    rclone copy gdrive: E:\123 --drive-root-folder-id 1P7MH9LPhK1wB00vOr4YvdICufl3OeqX_ --progress
                                    

                                    כמובן עובד גם על שמות בעברית
                                    זה פקודה קצת שונה כי היא יותר נוחה, השתמשתי ב ID של התיקיייה
                                    זה הדרך למצוא את ה ID.
                                    3ca7ee43-5a49-4236-8cb4-4529a00344d0-צילום מסך 2026-05-11 221415.jpg
                                    שימו לב להשמיט את ה / שמופיע בהתחלה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍
                                    0
                                    • יוני ברי מנותק
                                      יוני ברי מנותק
                                      יוני בר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוני בר
                                      #145

                                      @המוזיקאי
                                      https://hamusicay.com/post/19770

                                      https://hamusicay.com/post/19836

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • רה מינורר מחובר
                                        רה מינורר מחובר
                                        רה מינור
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #146

                                        @איש-אחד האם יכול להיות שהתיקייה של נקסוס 4 וקצת מ5 שוקל רק כ84 GB? (הבנתי שזה אמור להיות כ-200)
                                        גם - ברוב הפריסטים הוא כותב שהסאונד לא נמצא
                                        (עכשיו התקנתי את ספריית נקסוס 5 בלבד, והוא כתב לי על פריסט אחד לפחות שהקובץ של הפריסט שגוי)

                                        איש אחדא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • רה מינורר רה מינור

                                          @איש-אחד האם יכול להיות שהתיקייה של נקסוס 4 וקצת מ5 שוקל רק כ84 GB? (הבנתי שזה אמור להיות כ-200)
                                          גם - ברוב הפריסטים הוא כותב שהסאונד לא נמצא
                                          (עכשיו התקנתי את ספריית נקסוס 5 בלבד, והוא כתב לי על פריסט אחד לפחות שהקובץ של הפריסט שגוי)

                                          איש אחדא מנותק
                                          איש אחדא מנותק
                                          איש אחד
                                          DigitalAudio צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #147

                                          @רה-מינור לא אמור להיות.
                                          הכל עלה, ב-100%.
                                          גם התיקיה של ה-5 מלאה, ואמורה לשקול כ-10 GB.

                                          רה מינורר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          18

                                          מחובר

                                          3.7k

                                          משתמשים

                                          3.1k

                                          נושאים

                                          51.8k

                                          פוסטים

                                          ניוזלטר

                                          ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                                          תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                                          אתר מאובטח SSL בתוקף

                                          מידע

                                          • צור קשר
                                          • נבחרות המוזיקאי
                                          • תקנון הפורום
                                          • חיפוש מתקדם

                                          הקהילה

                                          • כל הקטגוריות
                                          • המוזיקאי בווטסאפ
                                          • דיונים אחרונים
                                          • תגיות פופולריות

                                          המוזיקאי.

                                          הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                                          © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                                          נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                                          • חפש באמצעות Google
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • יצירת קשר