בקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי
-
פוסט זה נמחק!
-
תודה רבה לכולם על כל המאגר הזה
אם אין לי מקום ל200 גיגה של נקסוס , יש אפשרות להוריד רק חלקים?@IL-FL מהדרייב הזה לא, יש שם רק את כל הספריה ומורכב מאוד להפריד משם חבילות.
@יוסי-תורג-מן כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:
אם יש גם איזי דראמאר לעלות לשם
טופל!
יש להוריד את הכל כולל התיקיה הדחוסה (כמובן שצריך לחלץ אותה), ולשים הכל בתיקיה אחת כמו שזה.
@יוסי-תורג-מן כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:יש הרבה תקיות שנכנסים אליהם והם ריקות
@ניסויועי-ניסויני כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:
יש סמפלים ותיקיות ריקות עדיין…מחכים שימלאו אותם
כבר כתבתי-
כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:
ספציפית אין שם באמת כלום, זה היה בעבר בדרייב של @המוזיקאי ובשל תקלה טכנית הקבצים נמחקו בעת ההעברה לדרייב החדש.
וכבר כתב @המוזיקאי -
@המוזיקאי כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:
אם מישהו צריך משהו שהיה שם, או דברים אחרים יכול לבקש בנושא המיועד לכך ונשתדל להעלות
בהצלחה!
-
@איש-אחד
האם תוכל להעלות אלחבילות הסאמפלים את ביג האוס דרום ואת פיוצר האוס?
כמו כן אולי תוכל לפתוח תיקיהה לפסריסטים לסרום וכדו’ ולהעלות חבילות של אובייף וכדו’ -
@איש-אחד האם יש סיכוי שתעלה את session strings וsession horns כתיקייה דחוסה, כמו שעשית בקייספייס?, תודה רבה!
@לוי-ל טופל!
@מייבין-באקורדים כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:
האם תוכל להעלות אלחבילות הסאמפלים את ביג האוס דרום ואת פיוצר האוס?
כמו כן אולי תוכל לפתוח תיקיהה לפסריסטים לסרום וכדו’ ולהעלות חבילות של אובייף וכדו’@מייבין-באקורדים אני חושב ש @המוזיקאי יותר יוכל לעזור בזה.
-
@איש-אחד
האם תוכל להעלות אלחבילות הסאמפלים את ביג האוס דרום ואת פיוצר האוס?
כמו כן אולי תוכל לפתוח תיקיהה לפסריסטים לסרום וכדו’ ולהעלות חבילות של אובייף וכדו’פוסט זה נמחק! -
@איש-אחד
האם תוכל להעלות אלחבילות הסאמפלים את ביג האוס דרום ואת פיוצר האוס?
כמו כן אולי תוכל לפתוח תיקיהה לפסריסטים לסרום וכדו’ ולהעלות חבילות של אובייף וכדו’ -
@לוי-ל טופל!
@מייבין-באקורדים כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:
האם תוכל להעלות אלחבילות הסאמפלים את ביג האוס דרום ואת פיוצר האוס?
כמו כן אולי תוכל לפתוח תיקיהה לפסריסטים לסרום וכדו’ ולהעלות חבילות של אובייף וכדו’@מייבין-באקורדים אני חושב ש @המוזיקאי יותר יוכל לעזור בזה.
-
-
@איש-אחד זה בסדר, ב"ה סוף אחרי כ"כ הרבה זמן הצלחתי להוריד את SESSION HORNS!, האמת שאני בכנות לא כ"כ מתלהב, ולטעמי SWAM עדיין מנצחת מבחינת הסאונד והשליטה.
@לוי-ל שמח לשמוע!
טוב, עניין של טעם. -
@איש-אחד עכשיו כשב"ה יש הרבה מקום להעלאה, אנסה שתנסו להשיג את arabian ethnic orchestra, הבנתי שיש את זה במקומות שונים, אבל אי אפשר להשיג את זה בגלל שזה שוקל 60 GB, תודה רבה!
-
@מייבין-באקורדים תכתוב לי באנגלית ואם אפשר גם תמונה
@המוזיקאי כתב בבקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי:
@מייבין-באקורדים תכתוב לי באנגלית ואם אפשר גם תמונה
זה התמונה היחידה שמצאתי בנטפרי
השם באנגלית : BACKBONE BUNDLE של חברת ofivesounds
באופן כללי כל החבילות של החברה הזאת יבואו בברכה מרובה…
( @לוי-ל אם יש לך תמונה טובה יותר-תעלה לכאן…)

-
@רה-מינור אחרי שהתקנת את התוכנה של RECLONE, אתה פותח את ה CMD, מפנה לתיקייה של התוכנה (כפי שמופיע בהוראות), וכדי לדוגמא להוריד את כל התיקייה של הסאמפלים לתוך דיסק אונקי, לתוך תיקיה שיצרת שקוראים לה 123
אתה שם את הפקודה הזאתrclone copy gdrive: E:\123 --drive-root-folder-id 1P7MH9LPhK1wB00vOr4YvdICufl3OeqX_ --progressכמובן עובד גם על שמות בעברית
זה פקודה קצת שונה כי היא יותר נוחה, השתמשתי ב ID של התיקיייה
זה הדרך למצוא את ה ID.

שימו לב להשמיט את ה / שמופיע בהתחלה. -
-
@איש-אחד האם יכול להיות שהתיקייה של נקסוס 4 וקצת מ5 שוקל רק כ84 GB? (הבנתי שזה אמור להיות כ-200)
גם - ברוב הפריסטים הוא כותב שהסאונד לא נמצא
(עכשיו התקנתי את ספריית נקסוס 5 בלבד, והוא כתב לי על פריסט אחד לפחות שהקובץ של הפריסט שגוי)@רה-מינור לא אמור להיות.
הכל עלה, ב-100%.
גם התיקיה של ה-5 מלאה, ואמורה לשקול כ-10 GB.