דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. שיתוף התוצרת
  3. שיתוף התוצרת...
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

שיתוף התוצרת...

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שיתוף התוצרת
26 פוסטים 9 כותבים 253 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מוישי 0
    כתב נערך לאחרונה על ידי מוישי 0
    #1

    בניתי טראק בDAW אשמח לביקורת בונה {ולזהוי כישרון 🙄 }
    אטמוספיר 6.mp3

    י.פי מייבין באקורדיםמ N 3 תגובות תגובה אחרונה
    5
    • מ מוישי 0

      בניתי טראק בDAW אשמח לביקורת בונה {ולזהוי כישרון 🙄 }
      אטמוספיר 6.mp3

      י.פי מנותק
      י.פי מנותק
      י.פ
      כתב נערך לאחרונה על ידי י.פ
      #2

      @מוישי-0 יפה מאד עלה והצלח!

      המלודיה לא מדויקת למקור חוץ מזה יפה מאד

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מוישי 0

        בניתי טראק בDAW אשמח לביקורת בונה {ולזהוי כישרון 🙄 }
        אטמוספיר 6.mp3

        מייבין באקורדיםמ מנותק
        מייבין באקורדיםמ מנותק
        מייבין באקורדים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @מוישי-0 מאד יפה!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • איציק שטייןא מנותק
          איציק שטייןא מנותק
          איציק שטיין
          כתב נערך לאחרונה על ידי איציק שטיין
          #4

          @מוישי-0
          מגניב ומדהים אפילו… אבל בפעם השניה בהתחלה והלאה היה לי ריק מדי מבחינת הבאסים אלא אם כן בכוונה תחילה רצית את זה עדין. אבל אתה מוכשר

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • איציק שטייןא איציק שטיין

            @מוישי-0
            מגניב ומדהים אפילו… אבל בפעם השניה בהתחלה והלאה היה לי ריק מדי מבחינת הבאסים אלא אם כן בכוונה תחילה רצית את זה עדין. אבל אתה מוכשר

            מ מנותק
            מ מנותק
            מוישי 0
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @איציק-שטיין כתב בשיתוף התוצרת...:

            אבל בפעם השניה בהתחלה והלאה היה לי ריק מדי מבחינת הבאסים אלא אם כן בכוונה תחילה רצית את זה עדין. אבל אתה מוכשר

            כן אחרי הבילדפ חסר משהו… לא היה לי רעיון איך לעשות את זה. יש לך מושג איך מרימים פזמונים? {זה משהו שאני נתקע בו הרבה…}

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • איציק שטייןא מנותק
              איציק שטייןא מנותק
              איציק שטיין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              אני פחות יודע להגיד לך על משהו ספציפי אבל צריך שיהיה התפתחות אם זה לא מצד ההרמוניה אז לפחות שבמעטפת ישתנה משהו, לי מאוד היה חסר באס

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מ מוישי 0

                בניתי טראק בDAW אשמח לביקורת בונה {ולזהוי כישרון 🙄 }
                אטמוספיר 6.mp3

                N מנותק
                N מנותק
                natinati
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @מוישי-0 אחי יש לך את זה!!!
                עלה והצלח!!!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מ מנותק
                  מ מנותק
                  מוישי 0
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  ביקורת בונה… יש?

                  מעבד צעירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מ מוישי 0

                    ביקורת בונה… יש?

                    מעבד צעירמ מנותק
                    מעבד צעירמ מנותק
                    מעבד צעיר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @מוישי-0
                    יפה מאוד, עבודה יפה
                    המלצות שלי לשיפור בשבילך

                    1. לשמור על עוצמת ווליום שווה יחסית בין הלידים ולמשל להגביע טיפה את התופים
                    2. ואת הקיק אתה יכול לשים על כל הארבע פעימות בעיקר לקראת המשך השיר

                    סתם מעניין אותי איזה תוכנה את עובד?

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מעבד צעירמ מעבד צעיר

                      @מוישי-0
                      יפה מאוד, עבודה יפה
                      המלצות שלי לשיפור בשבילך

                      1. לשמור על עוצמת ווליום שווה יחסית בין הלידים ולמשל להגביע טיפה את התופים
                      2. ואת הקיק אתה יכול לשים על כל הארבע פעימות בעיקר לקראת המשך השיר

                      סתם מעניין אותי איזה תוכנה את עובד?

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מוישי 0
                      כתב נערך לאחרונה על ידי מוישי 0
                      #10

                      @מעבד-צעיר יפה… תודה!
                      נ.ב. אני עובד על קיובייס 15

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        מוישי 0
                        כתב נערך לאחרונה על ידי מוישי 0
                        #11
                        פוסט זה נמחק!
                        מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מוישי 0

                          פוסט זה נמחק!

                          מייבין באקורדיםמ מנותק
                          מייבין באקורדיםמ מנותק
                          מייבין באקורדים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @מוישי-0 אולי אני לא שומע טוב, אבל הקולות השניים פשוט לא קשורים להרמוניה…

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מנותק
                            מ מנותק
                            מוישי 0
                            כתב נערך לאחרונה על ידי מוישי 0
                            #13

                            @מייבין-באקורדים אתה שומע טוב מאוד ובאמת צריך לתקן את זה (הקולות השניים הם של הצל’ו-קולות שניים מאוקטבה למטה. רק שהמלודיה זייפה קצת בייחס למקור)… אתקן והעלה שוב… ואז-אל תשכח להחמיא 😊

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            😊
                            0
                            • מ מוישי 0 סימן נושא זה כשאלה
                            • מ מוישי 0 סימן נושא זה כנפתר
                            • מ מוישי 0 סימן נושא זה כנושא רגיל
                            • מ מנותק
                              מ מנותק
                              מוישי 0
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              הי ניסיתי לחקות את הפתיח לשיר מאן דיהיב של בערי וובר - וזה מה יצא לי.
                              אשמח לשמוע את דעתכם על המיקס בדגש על הכינורות. וכן למחמאות כמובן…😊
                              מאן דיהיב.mp3

                              N ש מייבין באקורדיםמ יואל גלסי 4 תגובות תגובה אחרונה
                              👍 👏
                              1
                              • מ מוישי 0

                                הי ניסיתי לחקות את הפתיח לשיר מאן דיהיב של בערי וובר - וזה מה יצא לי.
                                אשמח לשמוע את דעתכם על המיקס בדגש על הכינורות. וכן למחמאות כמובן…😊
                                מאן דיהיב.mp3

                                N מנותק
                                N מנותק
                                natinati
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @מוישי-0 מדהים!!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                🤔
                                0
                                • מ מוישי 0

                                  הי ניסיתי לחקות את הפתיח לשיר מאן דיהיב של בערי וובר - וזה מה יצא לי.
                                  אשמח לשמוע את דעתכם על המיקס בדגש על הכינורות. וכן למחמאות כמובן…😊
                                  מאן דיהיב.mp3

                                  ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שלום צוקר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @מוישי-0 אחי יש שם זיוףףף
                                  תקשיב לזה שוב ומעניין אותי אם לא שמעת את זה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מוישי 0

                                    הי ניסיתי לחקות את הפתיח לשיר מאן דיהיב של בערי וובר - וזה מה יצא לי.
                                    אשמח לשמוע את דעתכם על המיקס בדגש על הכינורות. וכן למחמאות כמובן…😊
                                    מאן דיהיב.mp3

                                    מייבין באקורדיםמ מנותק
                                    מייבין באקורדיםמ מנותק
                                    מייבין באקורדים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @מוישי-0 עדיין זה מלא זיופים.
                                    תעלה את הMIDI.
                                    זה פשוט לא נכון.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • לוי לל מנותק
                                      לוי לל מנותק
                                      לוי ל
                                      SynthMaster
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @מוישי-0 צר לי, אבל אני מסכים עם @שלום-צוקר ו @מייבין-באקורדים זה פשוט מלא בהמון זיופים שבלתי אפשרי לשמוע, צריך לעשות פה תיקונים רצינים ולהבין איך בכלל בונים קול שני נכון(תזמור בלע"ז), כי כרגע זה עוד לא שם.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מוישי 0

                                        הי ניסיתי לחקות את הפתיח לשיר מאן דיהיב של בערי וובר - וזה מה יצא לי.
                                        אשמח לשמוע את דעתכם על המיקס בדגש על הכינורות. וכן למחמאות כמובן…😊
                                        מאן דיהיב.mp3

                                        יואל גלסי מנותק
                                        יואל גלסי מנותק
                                        יואל גלס
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @מוישי-0 מסכים כמובן עם ההערות פה, ואולי באמת בנית נכון אלא שבנית על אקורד מסוים ובפועל אתה מנגן את הפתיח על אקורד אחר, אבל גם להוציא כזה דבר להקלטה זה קצת מוזר (אא"כ לא שמעת מה אתה מוציא), אבל מה שכן צריך לומר ביושר שהתופים יפהפיים, ממש, ומעניין איזו דגימה זו, אגב שגם להם צריך קצת יותר Reverb, עלה והצלח בן אדם

                                        מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • יואל גלסי יואל גלס

                                          @מוישי-0 מסכים כמובן עם ההערות פה, ואולי באמת בנית נכון אלא שבנית על אקורד מסוים ובפועל אתה מנגן את הפתיח על אקורד אחר, אבל גם להוציא כזה דבר להקלטה זה קצת מוזר (אא"כ לא שמעת מה אתה מוציא), אבל מה שכן צריך לומר ביושר שהתופים יפהפיים, ממש, ומעניין איזו דגימה זו, אגב שגם להם צריך קצת יותר Reverb, עלה והצלח בן אדם

                                          מייבין באקורדיםמ מנותק
                                          מייבין באקורדיםמ מנותק
                                          מייבין באקורדים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @יואל-גלס לגבי התופים-מסכים ממש!!
                                          @מוישי-0 -כל הכבוד!!!

                                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          😳
                                          1

                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          21

                                          מחובר

                                          3.7k

                                          משתמשים

                                          3.1k

                                          נושאים

                                          51.7k

                                          פוסטים

                                          ניוזלטר

                                          ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                                          תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                                          אתר מאובטח SSL בתוקף

                                          מידע

                                          • צור קשר
                                          • נבחרות המוזיקאי
                                          • תקנון הפורום
                                          • חיפוש מתקדם

                                          הקהילה

                                          • כל הקטגוריות
                                          • המוזיקאי בווטסאפ
                                          • דיונים אחרונים
                                          • תגיות פופולריות

                                          המוזיקאי.

                                          הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                                          © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                                          נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                                          • חפש באמצעות Google
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • יצירת קשר