דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. תיאוריית המוזיקה
  3. דיונים מקצועיים
  4. מיקס נכון ב EZdramer
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

מיקס נכון ב EZdramer

מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים מקצועיים
50 פוסטים 7 כותבים 641 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לוי לל מנותק
    לוי לל מנותק
    לוי ל
    SynthMaster
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @מוישי-0 הוא ענה לך, במיקסר של איזי דרומר תוכל לשלוח כל סאונד לערוץ אחר בקיובייס ותוכל לשלוט על הערוץ הזה ולמקסס אותו בנפרד

    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    1
    • לוי לל לוי ל

      @מוישי-0 הוא ענה לך, במיקסר של איזי דרומר תוכל לשלוח כל סאונד לערוץ אחר בקיובייס ותוכל לשלוט על הערוץ הזה ולמקסס אותו בנפרד

      מ מנותק
      מ מנותק
      מוישי 0
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @לוי-ל כתב במיקס נכון ב EZdramer:

      @מוישי-0 הוא ענה לך, במיקסר של איזי דרומר תוכל לשלוח כל סאונד לערוץ אחר בקיובייס ותוכל לשלוט על הערוץ הזה ולמקסס אותו בנפרד

      איך בדיוק?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מוישי 0

        יש לי את הEZdramer ואני רוצה לחלק אותו לכמה ערוצים בקיובייס שאני יוכל לשלוט על כל אחד בנפרד {קיק סנר וכו’} איך אפשר להעביר את הערוצים מתוך הEZdramer לקיובייס ןלמקסס אותם בנפרד?

        מעבד צעירמ מנותק
        מעבד צעירמ מנותק
        מעבד צעיר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @מוישי-0
        אתה יכול לפתוח כמה ערוצים בקיובייס שבכולם תפתח את הEZdramer ובכל אחד מהערוצים יהיה לך תפקיד אחר

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מעבד צעירמ מעבד צעיר

          @מוישי-0
          אתה יכול לפתוח כמה ערוצים בקיובייס שבכולם תפתח את הEZdramer ובכל אחד מהערוצים יהיה לך תפקיד אחר

          מ מנותק
          מ מנותק
          מוישי 0
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @מעבד-צעיר כתב במיקס נכון ב EZdramer:

          @מוישי-0
          אתה יכול לפתוח כמה ערוצים בקיובייס שבכולם תפתח את הEZdramer ובכל אחד מהערוצים יהיה לך תפקיד אחר

          זה לא רלוונטי… תוקע לי את המחשב…

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Studio BitS מנותק
            Studio BitS מנותק
            Studio Bit
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
            #8

            @מוישי-0 כמו ש @natinati כתב שבמיקסר של EZD ניתן להוציא לערוצים בקיובס
            צריך להגדיר גם ביוקבס בכרטיסיה של ה VSTI בצד ימין את היציאות וכדי לראות את היציאות יש אופציה לפתוח כמו באוטומציה את הערוצים (אין לי EZD אז זה מורכב לי לעלות תמונות)
            אבל בפועל לא כדאי למקסס על ערוצים של מידי זה לא באמת הסאונד האמיתי תרנדר לאודיו ואז תמקסס

            מייבין באקורדיםמ מ 3 תגובות תגובה אחרונה
            👍
            2
            • Studio BitS Studio Bit

              @מוישי-0 כמו ש @natinati כתב שבמיקסר של EZD ניתן להוציא לערוצים בקיובס
              צריך להגדיר גם ביוקבס בכרטיסיה של ה VSTI בצד ימין את היציאות וכדי לראות את היציאות יש אופציה לפתוח כמו באוטומציה את הערוצים (אין לי EZD אז זה מורכב לי לעלות תמונות)
              אבל בפועל לא כדאי למקסס על ערוצים של מידי זה לא באמת הסאונד האמיתי תרנדר לאודיו ואז תמקסס

              מייבין באקורדיםמ מנותק
              מייבין באקורדיםמ מנותק
              מייבין באקורדים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

              אבל בפועל לא כדאי למקסס על ערוצים של מידי זה לא באמת הסאונד האמיתי תרנדר לאודיו ואז תמקסס

              וואלה, תוכל בבקשה להרחיב בזה?
              כי ההגיון אומר שאין הבדל בין לשים קומפרסור במיקסר על פריסט של סרום או על רינדור…

              Studio BitS מ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                אבל בפועל לא כדאי למקסס על ערוצים של מידי זה לא באמת הסאונד האמיתי תרנדר לאודיו ואז תמקסס

                וואלה, תוכל בבקשה להרחיב בזה?
                כי ההגיון אומר שאין הבדל בין לשים קומפרסור במיקסר על פריסט של סרום או על רינדור…

                Studio BitS מנותק
                Studio BitS מנותק
                Studio Bit
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @מייבין-באקורדים כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                כי ההגיון אומר שאין הבדל בין לשים קומפרסור במיקסר על פריסט של סרום או על רינדור…

                בקיובס יש חילוק בסאונד בין מידי לאודיו
                (אף אחד לא מודה בזה אבל זה מציאות)

                מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                🙄
                1
                • Studio BitS Studio Bit

                  @מייבין-באקורדים כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                  כי ההגיון אומר שאין הבדל בין לשים קומפרסור במיקסר על פריסט של סרום או על רינדור…

                  בקיובס יש חילוק בסאונד בין מידי לאודיו
                  (אף אחד לא מודה בזה אבל זה מציאות)

                  מייבין באקורדיםמ מנותק
                  מייבין באקורדיםמ מנותק
                  מייבין באקורדים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @Studio-Bit איך זה הגיוני?
                  מה יש במידי שמשמיע את הסאונד אחרת?

                  Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                    @Studio-Bit איך זה הגיוני?
                    מה יש במידי שמשמיע את הסאונד אחרת?

                    Studio BitS מנותק
                    Studio BitS מנותק
                    Studio Bit
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @מייבין-באקורדים כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                    מה יש במידי שמשמיע את הסאונד אחרת?

                    תנסו תבדקו תשוו ותחליטו לבד.
                    אשמח לשמוע…

                    רה מינורר תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • Studio BitS Studio Bit

                      @מייבין-באקורדים כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                      מה יש במידי שמשמיע את הסאונד אחרת?

                      תנסו תבדקו תשוו ותחליטו לבד.
                      אשמח לשמוע…

                      רה מינורר מנותק
                      רה מינורר מנותק
                      רה מינור
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @Studio-Bit זה נשמע לי מאד הגיוני, כל זמן שהפלאגין אינסטרומנט עדיין פועל, מסתבר שהוא גם עלול להגיב בעצמו לשינויים שנעשים בסאונד,
                      אבל ברגע שמדובר באודיו , הסיגנל המקורי לא ישתנה מאפקטים שיוסיפו עליו.
                      אמנם אני לא מתעסק במיקס, אבל את הדילמה הזאת של EZDrummer יש לי גם, וניסיתי לפתוח כל כלי בערוץ מידי אחר שמחווט לEZDrummer , ומשום מה זה גרם לזה להשמע מזעזע.
                      @מוישי-0 בEZDrummer יש אפשרות לייצא ערוצי אודיו מתוך הפלאגין עצמו, יכול להיות שזה רק אם המידי נמצא בתוך הפלאגין, ולא בתוכנה. (אפשר פשוט לגרור את זה מהתוכנה לפלאגין), אבל אם יש לך שינוי טמפו באמצע השיר זה יסתבך.
                      מה שאני עושה זה כך:
                      אני מפריד את הכלים לטייקים נפרדים באותו ערוץ אינסטרומנט

                      צילום מסך 2026-06-05 144349.png
                      ומרנדר אחד אחד

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Studio BitS Studio Bit

                        @מוישי-0 כמו ש @natinati כתב שבמיקסר של EZD ניתן להוציא לערוצים בקיובס
                        צריך להגדיר גם ביוקבס בכרטיסיה של ה VSTI בצד ימין את היציאות וכדי לראות את היציאות יש אופציה לפתוח כמו באוטומציה את הערוצים (אין לי EZD אז זה מורכב לי לעלות תמונות)
                        אבל בפועל לא כדאי למקסס על ערוצים של מידי זה לא באמת הסאונד האמיתי תרנדר לאודיו ואז תמקסס

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מוישי 0
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                        @מוישי-0 כמו ש @natinati כתב שבמיקסר של EZD ניתן להוציא לערוצים בקיובס
                        צריך להגדיר גם ביוקבס בכרטיסיה של ה VSTI בצד ימין את היציאות וכדי לראות את היציאות יש אופציה לפתוח כמו באוטומציה את הערוצים (אין לי EZD אז זה מורכב לי לעלות תמונות)
                        אבל בפועל לא כדאי למקסס על ערוצים של מידי זה לא באמת הסאונד האמיתי תרנדר לאודיו ואז תמקסס

                        לא הבנתי איך, הרי שאתה פותח אותם כמו באוטומציה אתה לא יכול לשים על כל תוף עוד אפקטים חיצוניים אני התכוונתי שלכל תוף יהיה ערוץ בנפרד שאני יוכל לכל אחד לחתוך תדרים ולשלוט על הפאנינג והרברב בצורה יותר קלה…

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • Studio BitS מנותק
                          Studio BitS מנותק
                          Studio Bit
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          @מוישי-0 ככה זה אמור להיות
                          image.png

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍 👏 👑
                          2
                          • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                            @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                            אבל בפועל לא כדאי למקסס על ערוצים של מידי זה לא באמת הסאונד האמיתי תרנדר לאודיו ואז תמקסס

                            וואלה, תוכל בבקשה להרחיב בזה?
                            כי ההגיון אומר שאין הבדל בין לשים קומפרסור במיקסר על פריסט של סרום או על רינדור…

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מוישי 0
                            כתב נערך לאחרונה על ידי מוישי 0
                            #16

                            @מייבין-באקורדים כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                            כי ההגיון אומר שאין הבדל בין לשים קומפרסור במיקסר על פריסט של סרום או על רינדור…

                            יש הרבה הגיון בזה שבסינטזה למשל כל פעם שהסינט מנגן הוא מסנתז את הצליל ממקור אחר ולכן זה יוצא אחרת {יש אופציות לסדר את זה יש לך ||כאן|| סרטון הסבר לזה…} רק שבEZDRUMER זה לא אמור לקרות כי בסופו של דבר זה משמיע קבצי שמע של הקלטת תופים… {כך נראה לעניות דעתי… {או שיש עוד בעיות במידי ואני לא מכיר-ולכן יש את @Studio-Bit…}

                            מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • Studio BitS מנותק
                              Studio BitS מנותק
                              Studio Bit
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #17

                              המידי נמצא במנוע שמע שונה מהאודיו

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מוישי 0

                                @מייבין-באקורדים כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                                כי ההגיון אומר שאין הבדל בין לשים קומפרסור במיקסר על פריסט של סרום או על רינדור…

                                יש הרבה הגיון בזה שבסינטזה למשל כל פעם שהסינט מנגן הוא מסנתז את הצליל ממקור אחר ולכן זה יוצא אחרת {יש אופציות לסדר את זה יש לך ||כאן|| סרטון הסבר לזה…} רק שבEZDRUMER זה לא אמור לקרות כי בסופו של דבר זה משמיע קבצי שמע של הקלטת תופים… {כך נראה לעניות דעתי… {או שיש עוד בעיות במידי ואני לא מכיר-ולכן יש את @Studio-Bit…}

                                מייבין באקורדיםמ מנותק
                                מייבין באקורדיםמ מנותק
                                מייבין באקורדים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                @מוישי-0
                                עוד לא ראיתי את הסרטון, אבל אני מקןןה שברור לך

                                1. ברוב הפסריטים של סרום מבטילים את ה PASHE כדי שהצילי ישמע אותו דבר תמיד.
                                2. ספציפית קומפרסור שקוף, שעובד על DB ולא על תדרים לא אמור לשתנות בגלל פאזה.
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • Studio BitS Studio Bit

                                  @מוישי-0 ככה זה אמור להיות
                                  image.png

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מוישי 0
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                                  @מוישי-0 ככה זה אמור להיות
                                  image.png

                                  הבנתי שאתה פותח את האוטומציה ואז זה מופיע, אבל איך עושים את זה? כי אצלי בתוך הפלאגין לא כתוב על כל אחד OUT אחר אלא על כולם כתו OUT 1/2 איך עושים שיהיה מחולק בתוך הפלאגין ואיך מעבירים את זה שבאוטומציות יפתחו כל הערוצים האלה? {אגב איך זה עובד זה פותח באוטומציות עוד EZDRUMER ומעמיס על המחשב?}

                                  Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מוישי 0

                                    @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                                    @מוישי-0 ככה זה אמור להיות
                                    image.png

                                    הבנתי שאתה פותח את האוטומציה ואז זה מופיע, אבל איך עושים את זה? כי אצלי בתוך הפלאגין לא כתוב על כל אחד OUT אחר אלא על כולם כתו OUT 1/2 איך עושים שיהיה מחולק בתוך הפלאגין ואיך מעבירים את זה שבאוטומציות יפתחו כל הערוצים האלה? {אגב איך זה עובד זה פותח באוטומציות עוד EZDRUMER ומעמיס על המחשב?}

                                    Studio BitS מנותק
                                    Studio BitS מנותק
                                    Studio Bit
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #20

                                    @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                                    הבנתי שאתה פותח את האוטומציה ואז זה מופיע, אבל איך עושים את זה? כי אצלי בתוך הפלאגין לא כתוב על כל אחד OUT אחר אלא על כולם כתו OUT 1/2 איך עושים שיהיה מחולק בתוך הפלאגין ואיך מעבירים את זה שבאוטומציות יפתחו כל הערוצים האלה? {אגב איך זה עובד זה פותח באוטומציות עוד EZDRUMER ומעמיס על המחשב?}

                                    תעבוד לפי התמונה

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • Studio BitS Studio Bit

                                      @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                                      הבנתי שאתה פותח את האוטומציה ואז זה מופיע, אבל איך עושים את זה? כי אצלי בתוך הפלאגין לא כתוב על כל אחד OUT אחר אלא על כולם כתו OUT 1/2 איך עושים שיהיה מחולק בתוך הפלאגין ואיך מעבירים את זה שבאוטומציות יפתחו כל הערוצים האלה? {אגב איך זה עובד זה פותח באוטומציות עוד EZDRUMER ומעמיס על המחשב?}

                                      תעבוד לפי התמונה

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מוישי 0
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #21

                                      @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                                      תעבוד לפי התמונה

                                      לא כ"כ הבנתי ממנה אבל אני ינסה, נראה…

                                      Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מוישי 0

                                        @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                                        תעבוד לפי התמונה

                                        לא כ"כ הבנתי ממנה אבל אני ינסה, נראה…

                                        Studio BitS מנותק
                                        Studio BitS מנותק
                                        Studio Bit
                                        מאסטר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #22

                                        @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                                        לא כ"כ הבנתי ממנה אבל אני ינסה, נראה…

                                        כל מה שמופיע בריבוע צהוב זה אומר הגדרות שצריך לשנות:

                                        1. להגדיר יציאות בקיובס- ימין
                                        2. להגדיר יציאות בEZD - אמצע
                                        3. לפתוח את היציאות בשביל לראות אותם - שמאל
                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👍 👏
                                        3
                                        • Studio BitS Studio Bit

                                          @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                                          לא כ"כ הבנתי ממנה אבל אני ינסה, נראה…

                                          כל מה שמופיע בריבוע צהוב זה אומר הגדרות שצריך לשנות:

                                          1. להגדיר יציאות בקיובס- ימין
                                          2. להגדיר יציאות בEZD - אמצע
                                          3. לפתוח את היציאות בשביל לראות אותם - שמאל
                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מוישי 0
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי מוישי 0
                                          #23

                                          @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                                          כל מה שמופיע בריבוע צהוב זה אומר הגדרות שצריך לשנות:

                                          להגדיר יציאות בקיובס- ימין
                                          להגדיר יציאות בEZD - אמצע
                                          לפתוח את היציאות בשביל לראות אותם - שמאל

                                          אה,👍 וואלה תודה רבה! עכשיו הצלחתי…
                                          ||באמת מזל שחזרת…😊 ||

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          2

                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          4

                                          מחובר

                                          3.7k

                                          משתמשים

                                          3.1k

                                          נושאים

                                          51.9k

                                          פוסטים

                                          ניוזלטר

                                          ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                                          תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                                          אתר מאובטח SSL בתוקף

                                          מידע

                                          • צור קשר
                                          • נבחרות המוזיקאי
                                          • תקנון הפורום
                                          • חיפוש מתקדם

                                          הקהילה

                                          • כל הקטגוריות
                                          • המוזיקאי בווטסאפ
                                          • דיונים אחרונים
                                          • תגיות פופולריות

                                          המוזיקאי.

                                          הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                                          © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                                          נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                                          • חפש באמצעות Google
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • יצירת קשר