דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. קלידים
  3. קלידים - כללי
  4. מחפש את המקצב הזה באיכות
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

מחפש את המקצב הזה באיכות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר קלידים - כללי
14 פוסטים 5 כותבים 234 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אורגו מדליא אורגו מדלי

    https://youtu.be/NW6ZGzdrMm8
    מי שמכיר את הניגון הזה אשמח למקור שלו ולטראנס שלו אם יש
    בנוסף למי שיש את המקור של המקצב של יוחנן אורי אשמח גם👍
    הטראנס משניה 7 בערך כמובן
    @יוחנן-אורי

    יהודה גוטסמן Y.Gי מנותק
    יהודה גוטסמן Y.Gי מנותק
    יהודה גוטסמן Y.G
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @אורגו-מדלי הניגון הוא קטע ממוזיקה קלאסית (לא זוכר בדיוק של מי אם זה חשוב לך אני יכול לבדוק) ויוחנן עשה על זה מקצב וזה המקצב בקובץ שמע מהאתר שלו11-dj-2025.mp3

    מ אורגו מדליא 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • מ מנותק
      מ מנותק
      מנדי 0
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      אגב את אותו ניגון בניתי ב SX 920 וחיכתי את יוחנןhttps://hamusicay.com/assets/uploads/files/1774802694165-df0f7940-29d7-4007-8a37-246d0dc517c4-audio_0004.wav

      אורגו מדליא תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • יהודה גוטסמן Y.Gי יהודה גוטסמן Y.G

        @אורגו-מדלי הניגון הוא קטע ממוזיקה קלאסית (לא זוכר בדיוק של מי אם זה חשוב לך אני יכול לבדוק) ויוחנן עשה על זה מקצב וזה המקצב בקובץ שמע מהאתר שלו11-dj-2025.mp3

        מ מנותק
        מ מנותק
        מנדי 0
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @יהודה-גוטסמן-Y.G תגיד הדרופ הוא רק ארד סטייל או גם תוף?
        אני שבניתי התלבטי מאוד

        מייבין באקורדיםמ יהודה גוטסמן Y.Gי 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • מ מנדי 0

          @יהודה-גוטסמן-Y.G תגיד הדרופ הוא רק ארד סטייל או גם תוף?
          אני שבניתי התלבטי מאוד

          מייבין באקורדיםמ מחובר
          מייבין באקורדיםמ מחובר
          מייבין באקורדים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @מנדי-0 קשה לשמוע בסרטון, עושה רושם שיש שם תוף של הארדסטייל של שנות ה 2000, משהו מאד ישן.
          לגבי המלודיה- זה לא כל כך נשמע סגנון הארדסטיילי, אבל @לוי-ל ידע לעזור בזה יותר.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מנותק
            מ מנותק
            מנדי 0
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            אני יודע אבל שיש שם שלוש מרכיבים - ערוצים של ארד סטייל, ונראה לי שאחד מהם תוף
            ובשביל זה אני צריך בתוכנה של יממה אקספישין לשים דגימות של ארד סטייל אבל אני תקוע כבר מעל חודש ביגלל
            שיש לי בעיה בתוכנה כפי שכבר כתבתי ואין לי שום פתרון.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מנדי 0

              @יהודה-גוטסמן-Y.G תגיד הדרופ הוא רק ארד סטייל או גם תוף?
              אני שבניתי התלבטי מאוד

              יהודה גוטסמן Y.Gי מנותק
              יהודה גוטסמן Y.Gי מנותק
              יהודה גוטסמן Y.G
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @מנדי-0 לפי מה שבדקתי על אורגן עם מקצבים של יוחנן יש שם קיק רגיל וקיק של הארד סטייל
              אם אני לא טועה יש שם איזה 4 או 5 ערוצים שהם רק בשביל הקיק, אפקטים וכד’'ו

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • יהודה גוטסמן Y.Gי יהודה גוטסמן Y.G

                @אורגו-מדלי הניגון הוא קטע ממוזיקה קלאסית (לא זוכר בדיוק של מי אם זה חשוב לך אני יכול לבדוק) ויוחנן עשה על זה מקצב וזה המקצב בקובץ שמע מהאתר שלו11-dj-2025.mp3

                אורגו מדליא מנותק
                אורגו מדליא מנותק
                אורגו מדלי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @יהודה-גוטסמן-Y.G תודה רבה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מנדי 0

                  אגב את אותו ניגון בניתי ב SX 920 וחיכתי את יוחנןhttps://hamusicay.com/assets/uploads/files/1774802694165-df0f7940-29d7-4007-8a37-246d0dc517c4-audio_0004.wav

                  אורגו מדליא מנותק
                  אורגו מדליא מנותק
                  אורגו מדלי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @מנדי-0 יפה מאוד

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מ מנותק
                    מ מנותק
                    מנדי 0
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    אני מתלבלט אם הארד סטיל הזה טוב,
                    Audio_0043.wav

                    מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מנדי 0

                      אני מתלבלט אם הארד סטיל הזה טוב,
                      Audio_0043.wav

                      מייבין באקורדיםמ מחובר
                      מייבין באקורדיםמ מחובר
                      מייבין באקורדים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @מנדי-0 מעולה… נשמע כמו הזאנר.
                      במקור- הזאנר הוא יותר מלוכלך, אבל זה מספיק לאורגן…

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • לוי לל מנותק
                        לוי לל מנותק
                        לוי ל
                        SynthMaster
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        @מנדי-0 מצוין ממש!, רק שני הערות - הליד נמוך בבלאנס, וכדאי להגביה אותו(אולי לעשות ליירינג של עוד כמה לידים שינגנו אותו הדבר, לא יודע אם אפשרי באורגן), והמהירות ממש איטית.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        תגובה
                        • תגובה כנושא
                        התחברו כדי לפרסם תגובה
                        • מהישן לחדש
                        • מהחדש לישן
                        • הכי הרבה הצבעות


                        25

                        מחובר

                        3.7k

                        משתמשים

                        3.1k

                        נושאים

                        51.5k

                        פוסטים

                        ניוזלטר

                        ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                        תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                        אתר מאובטח SSL בתוקף

                        מידע

                        • צור קשר
                        • נבחרות המוזיקאי
                        • תקנון הפורום
                        • חיפוש מתקדם

                        הקהילה

                        • כל הקטגוריות
                        • המוזיקאי בווטסאפ
                        • דיונים אחרונים
                        • תגיות פופולריות

                        המוזיקאי.

                        הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                        © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                        נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • תקנון הפורום
                        • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                        • חפש באמצעות Google
                        • פוסטים אחרונים
                        • משתמשים
                        • יצירת קשר