מחפש את המקצב הזה באיכות
-
אגב את אותו ניגון בניתי ב SX 920 וחיכתי את יוחנןhttps://hamusicay.com/assets/uploads/files/1774802694165-df0f7940-29d7-4007-8a37-246d0dc517c4-audio_0004.wav
-
@אורגו-מדלי הניגון הוא קטע ממוזיקה קלאסית (לא זוכר בדיוק של מי אם זה חשוב לך אני יכול לבדוק) ויוחנן עשה על זה מקצב וזה המקצב בקובץ שמע מהאתר שלו11-dj-2025.mp3
@יהודה-גוטסמן-Y.G תגיד הדרופ הוא רק ארד סטייל או גם תוף?
אני שבניתי התלבטי מאוד -
@יהודה-גוטסמן-Y.G תגיד הדרופ הוא רק ארד סטייל או גם תוף?
אני שבניתי התלבטי מאוד -
@יהודה-גוטסמן-Y.G תגיד הדרופ הוא רק ארד סטייל או גם תוף?
אני שבניתי התלבטי מאוד@מנדי-0 לפי מה שבדקתי על אורגן עם מקצבים של יוחנן יש שם קיק רגיל וקיק של הארד סטייל
אם אני לא טועה יש שם איזה 4 או 5 ערוצים שהם רק בשביל הקיק, אפקטים וכד’'ו -
@אורגו-מדלי הניגון הוא קטע ממוזיקה קלאסית (לא זוכר בדיוק של מי אם זה חשוב לך אני יכול לבדוק) ויוחנן עשה על זה מקצב וזה המקצב בקובץ שמע מהאתר שלו11-dj-2025.mp3
@יהודה-גוטסמן-Y.G תודה רבה
-
אגב את אותו ניגון בניתי ב SX 920 וחיכתי את יוחנןhttps://hamusicay.com/assets/uploads/files/1774802694165-df0f7940-29d7-4007-8a37-246d0dc517c4-audio_0004.wav
@מנדי-0 יפה מאוד
-
אני מתלבלט אם הארד סטיל הזה טוב,
Audio_0043.wav -
אני מתלבלט אם הארד סטיל הזה טוב,
Audio_0043.wav@מנדי-0 מעולה… נשמע כמו הזאנר.
במקור- הזאנר הוא יותר מלוכלך, אבל זה מספיק לאורגן…