הקלידנים 3
-
@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:
בשביל להפיק צריך מחשב עם מעבד טוב וגישה לאינטרנט ולא לכל אחד יש את זה היום בבית…
לדעתי הכיוון הוא למצוא מעבד מוזיקלי שיכול להפיק שיר דרך המחשב\אורגן (נפגשתי בבחורים צדיקים שלא רוצים גישה למחשב והביאו לי עיבודים מושלמים מהטיירוס)
ולכן:
1.המבחן הוא לא להגיע לרמת סאונד מושלמת ( אולי על זה נעשה תחרות ממקסים בנפרד
) אלא רמת עיבוד גבוהה והבנה מוזיקלית
2. זה ברור שיש הבדל בין הקלטות של כלים חיים לבין הפקה במחשב כך שגם בזה צריך להתחשב (ואולי חלק מהפרטמרים יהיו להצליח להפיק כמה שיותר קרוב לאמיתי)@Studio-Bit ואתה חושב שהקהל יכול להתחבר לתחרות כזאת?
-
@Studio-Bit ואתה חושב שהקהל יכול להתחבר לתחרות כזאת?
@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:
ואתה חושב שהקהל יכול להתחבר לתחרות כזאת?
יותר מכל תוכנית אחרת זה חתיכת כשרון. וכמובן שיהיה שיתוף מסך של המתמודד והוא יצטרך להראות מה הוא עשה אחרת זה לא שווה כלום
אפילו הפקה של שיר עם תווים. אלו הטאלנטים האמיתיים -
@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:
ואתה חושב שהקהל יכול להתחבר לתחרות כזאת?
יותר מכל תוכנית אחרת זה חתיכת כשרון. וכמובן שיהיה שיתוף מסך של המתמודד והוא יצטרך להראות מה הוא עשה אחרת זה לא שווה כלום
אפילו הפקה של שיר עם תווים. אלו הטאלנטים האמיתיים@Studio-Bit ואתה חושב שיהיה מספיק ביקוש לתוכנית כזאת?
ומספיק אנשים ירשמו? -
@Studio-Bit ואתה חושב שיהיה מספיק ביקוש לתוכנית כזאת?
ומספיק אנשים ירשמו?@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:
ואתה חושב שיהיה מספיק ביקוש לתוכנית כזאת?
ומספיק אנשים ירשמו?אותי יותר מעניין כרגע מי יהיו השופטים שיפוט גרוע זה אסון
-
@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:
בשביל להפיק צריך מחשב עם מעבד טוב וגישה לאינטרנט ולא לכל אחד יש את זה היום בבית…
לדעתי הכיוון הוא למצוא מעבד מוזיקלי שיכול להפיק שיר דרך המחשב\אורגן (נפגשתי בבחורים צדיקים שלא רוצים גישה למחשב והביאו לי עיבודים מושלמים מהטיירוס)
ולכן:
1.המבחן הוא לא להגיע לרמת סאונד מושלמת ( אולי על זה נעשה תחרות ממקסים בנפרד
) אלא רמת עיבוד גבוהה והבנה מוזיקלית
2. זה ברור שיש הבדל בין הקלטות של כלים חיים לבין הפקה במחשב כך שגם בזה צריך להתחשב (ואולי חלק מהפרטמרים יהיו להצליח להפיק כמה שיותר קרוב לאמיתי)@Studio-Bit כתב בהקלידנים 3:
אולי על זה נעשה תחרות ממקסים בנפרד
הלוואי, תחרות ממקססים זה חלום מבחינתי…
הבעיה שאף אחד לא יתחבר לזה כי אף בן אדם נורמלי לא יבין מה הכוונה “הנמכתי 3 DB בסיידס של ה10K עם הSSL9000” -
@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:
ואתה חושב שיהיה מספיק ביקוש לתוכנית כזאת?
ומספיק אנשים ירשמו?אותי יותר מעניין כרגע מי יהיו השופטים שיפוט גרוע זה אסון
@Studio-Bit לפני השופטים צריך לראות שיש ביקוש וקהל…
-
@Studio-Bit לפני השופטים צריך לראות שיש ביקוש וקהל…
-
@Studio-Bit כתב בהקלידנים 3:
אולי על זה נעשה תחרות ממקסים בנפרד
הלוואי, תחרות ממקססים זה חלום מבחינתי…
הבעיה שאף אחד לא יתחבר לזה כי אף בן אדם נורמלי לא יבין מה הכוונה “הנמכתי 3 DB בסיידס של ה10K עם הSSL9000”@לוי-ל כתב בהקלידנים 3:
הבעיה שאף אחד לא יתחבר לזה כי אף בן אדם נורמלי לא יבין מה הכוונה “הנמכתי 3 DB בסיידס של ה10K עם הSSL9000”
את אף אחד לא מעניין (גם לא את השופטים) עם איזה פלאגין השתמשת. השאלה היא האם השיר שמיקססת יצא טוב או לא.
אתה חושב שאתה יכול להביא תוצאה ותהפוך אותך לממקסס הבא של הציבור החרדי קדימה.
אבל אנשים לא מבינים בסאונד והם יכולים לשמוע שיר באיכות MP3 128 KB ומבתחינתם הכל טוב כך שלזה אתה צודק לא בטוח שזה יעניין מישהו -
תכלס לא ייצא מה כלום אבל למה לא
-
תכלס לא ייצא מה כלום אבל למה לא
@Studio-Bit כי את מי זה יעניין? רק אותנו המפיקים
הציבור שלא מבין ישתעמם מאודשלא תבין לא נכון אני הכי בעד אבל הציבור לא…