הנושאים החמים
טוען נתונים...
שרשור שאלות ותשובות בקיובייס.
cubase
451
פוסטים
46
כותבים
16.6k
צפיות
12
עוקבים
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
כשאני גורר/מייבא אודיו לתוכנה הוא פותח שני ערוצים (רייט ולפט) נפרדים
איך אני משנה את ההגדרה שייבא לערוץ סטריאו אחד כמו זה

(מכאן)וגם- התקנתי את SpectraLayers 11
וזה לא מופיע לי בהרחבות של קיובייסכמו בסרטון הנ"ל של @Studio-Bit
איך אני מטפל בזה?
-
כשאני גורר/מייבא אודיו לתוכנה הוא פותח שני ערוצים (רייט ולפט) נפרדים
איך אני משנה את ההגדרה שייבא לערוץ סטריאו אחד כמו זה

(מכאן)וגם- התקנתי את SpectraLayers 11
וזה לא מופיע לי בהרחבות של קיובייסכמו בסרטון הנ"ל של @Studio-Bit
איך אני מטפל בזה?
@רה-מינור יש לי חבר שהיה לו את הבעיה הזו, סגרתי את הקיובייס ופתחתי מחדש וזה עזר.
-
בדוק את זה:
