טראקים להשראה
-
הנה עוד טראקים שלו אני מקוה שלא העלו את זה לפה בעבר
@לוי-ל זה של שניהם - Martin Garrix & Brooks - Quantum (Official Video)
.
בדקתי בחפיף כל טראק שאין בו משהו לא בסדר אז אם יש משהו לא בסדר באיזה טראק תגידו לי באיזה ואמחק אותו
פוסט זה נמחק! -
יש סגנון שנקרא אפרו האוס ובשנתיים שלוש האחרונות וביחוד בשנה האחרונה הוא פרץ ונהיה ממש ויראלי…
לאחרונה שלמה חיים מאייעס הוציא קאבר לניגון לא תבושי של מוזדי’ץ בסגנון אפרו האוס, ממש נהנתי להאזין, אז בהנאה!:
לא תבושי חיים שלמה מאייעס.mp3 -
יש סגנון שנקרא אפרו האוס ובשנתיים שלוש האחרונות וביחוד בשנה האחרונה הוא פרץ ונהיה ממש ויראלי…
לאחרונה שלמה חיים מאייעס הוציא קאבר לניגון לא תבושי של מוזדי’ץ בסגנון אפרו האוס, ממש נהנתי להאזין, אז בהנאה!:
לא תבושי חיים שלמה מאייעס.mp3@לוי-ל כתב בטראקים להשראה:
יש סגנון שנקרא אפרו האוס ובשנתיים שלוש האחרונות וביחוד בשנה האחרונה הוא פרץ ונהיה ממש ויראלי…
אכן אחד הז’אנרים החמים בתקופה האחרונה, אולי שזה יהיה האתגר הבא (אבל בחירת הזוכה אחרי ל"ג בעומר)…
לאחרונה שלמה חיים מאייעס הוציא קאבר לניגון לא תבושי של מוזדי’ץ בסגנון אפרו האוס, ממש נהנתי להאזין, אז בהנאה!:
לא תבושי חיים שלמה מאייעס.mp3עיבוד מדהים של ידידי המוכשר מני גילקרוב!
-
@SHLNX רעיון טוב
@SHLNX כתב בטראקים להשראה:
ידידי המוכשר
איך הוא קשור אליך?, תוכל לספר על שיטות העבודה שלו ועליו?
-
@SHLNX רעיון טוב
@SHLNX כתב בטראקים להשראה:
ידידי המוכשר
איך הוא קשור אליך?, תוכל לספר על שיטות העבודה שלו ועליו?
@לוי-ל כתב בטראקים להשראה:
@SHLNX רעיון טוב
@SHLNX כתב בטראקים להשראה:
ידידי המוכשר
איך הוא קשור אליך?
חבר טוב וגם השותף שלי לחברת פלאגינים (הבן אדם גאון!)
תוכל לספר על שיטות העבודה שלו ועליו?
שאלה גדולה מדי… (אבל הוא עובד על אייבלטון
) -
-
-
חברים אני מעלה לכם טראק שאני חושב שיש לו פוטנציאל להיכנס לרחבת הריקודים
זה טראק יחסית ישן אבל הוא טוב!
{זה לא משהו שאני בניתי זה של Vluarr _ Mesto}
Vluarr _ Mesto - Gemini.mp3 -
Martin Garrix & Mesto - Limitless (Arcando Remix).mp3
אחד הטראקים המטורפים ששמעתי לאחרונה, הסגנון נקרא דראם אנד בייס והוא אחד המטורפים כיום בעולם בכל המוזיקה האלקטרונית מבחינת המקצב והאנרגיה שהוא מביא איתו, יוצר הטראק הוא יוצר בשם ארקנדו שהוא יוצר מטורף לחלוטין(מומלץ לשמוע!) בזאנ’ר הזה, הטראק הנ"ל הוא רמיקס לטראק של מרטין גריקס ומסטו, ומתעלה בהרבה על המקור לטעמי האישי.
הנה המקור -
Martin Garrix & Mesto - Limitless (Official Video).mp3
אז לכל מי ששאל מה זה רמיקס ואיך עושים את זה טוב בלי חפלות של דרבוקות, הנה דוגמא מדהימה.נ.ב.
מדובר בטראקים ישנים יחסית מ2022, אבל שווה מאוד לשמוע אותם. -
Martin Garrix & Mesto - Limitless (Arcando Remix).mp3
אחד הטראקים המטורפים ששמעתי לאחרונה, הסגנון נקרא דראם אנד בייס והוא אחד המטורפים כיום בעולם בכל המוזיקה האלקטרונית מבחינת המקצב והאנרגיה שהוא מביא איתו, יוצר הטראק הוא יוצר בשם ארקנדו שהוא יוצר מטורף לחלוטין(מומלץ לשמוע!) בזאנ’ר הזה, הטראק הנ"ל הוא רמיקס לטראק של מרטין גריקס ומסטו, ומתעלה בהרבה על המקור לטעמי האישי.
הנה המקור -
Martin Garrix & Mesto - Limitless (Official Video).mp3
אז לכל מי ששאל מה זה רמיקס ואיך עושים את זה טוב בלי חפלות של דרבוקות, הנה דוגמא מדהימה.נ.ב.
מדובר בטראקים ישנים יחסית מ2022, אבל שווה מאוד לשמוע אותם.@לוי-ל באמת רמיקס מטורף, אבל דווקא קשה לי לשמוע אותו אחרי שאני כל כך מחובר למקור ולBPM שלו, ודווקא בגלל שהמלודיה מאד משמעותית בטראק הזה וכשהיא רצה יותר מהר היא מאבדת את זה (קצת מזכיר מקצב Ballad במהירות 130…), ענין של טעם, וזו סתם נקודה מעניינת למחשבה על רמיקסים שלוקחים טראק לסטייל אחר שמאופיין בBPM גבוה משמעותית - אצלי בכל אופן זה לא עובד טוב באוזן, שוב, בטראקים עם מלודיה “חשובה”, אבל כנראה שאני לא מייבין גדול כמו אוהדי Arcando

-
@יואל-גלס מה שמיוחד בזאנ’ר הנ"ל זו האנרגיה שהוא מביא איתו לטראק הנ"ל, ואני אגב לא הכרתי את המקור לפני ששמעתי את הרמיקס הנ"ל משום מה, ואני אוהב את הרמיקס יותר מהמקור.
@יואל-גלס כתב בטראקים להשראה:
אצלי בכל אופן זה לא עובד טוב באוזן
כשזה עם ווקאל אצלי זה ג"כ פחות עובד טוב(אלא אם כן אנחנו מדברים על העלאה של 5-10 BPM שזה לא כ"כ משמעותי כמו כאן.)
