
מיועד לקלידנים מתקדמים בלבד...
-
אני מעלה רצף אקורדים שהעיקרון דומה למהלך מאד מוכר בפסנתר
על השיר כה אמר של MBD המקצב נטו בשביל להדגיש את הענין וכן האיכות לא משהו אבל הנהb427abde-c2bf-487d-ab77-d258382150d9-Audio_0054.wav
שכחתי שההקלטה בסול מינור…
-
@י-פ כנ"ל אפשר לעשות בחצי מהשירים (החסידיים עכ"פ) רק צריך להזהר לא להגזים ולשמור את זה למקומות שזה יושב בול כמו בשיר הנ"ל
-
תודה על המחמאות. עזבו נראה שכולכם הכרתם את זה ומזדהים עם זה.
נעבור לעוד משהו קטן. סיומת מעניינת במז’ור.
bk 002.MP3
אקורדים: F/G9.SUS/G
האקורד הזה הוא בעצם G ביד שמאל וF ביד ימין - ביחד(פירוק אקורד כמובן).
תנסו… -
@BK-קלידים כתב במיועד לקלידנים מתקדמים בלבד...:
אוקי נעבור גם קצת לשירים שקטים(פסנתר).
קודם כל מעבר חמוד לסיום ב - מז’ור.
bk 001.MP3
אקורדים: C/EM/E.DIM/F/FM/G7/C/FM9/C
נ.ב. זה יפה בעיקר בפירוק אקורד על פסנתר. ו - FM9 זה בעצם סי עם בס של אף…מופיע הרבה בשירים של שוואקי המעבר בין המז’ור למינור גם בפתיחים וגם בשירים
-
@BK-קלידים תלוי באיזה מקום
-
@BK-קלידים אני איתך יותר יפר לרדת מלעלות…
-
@BK-קלידים אני איתך יותר יפר לרדת מלעלות…
@חכם_בלילה הירידה יותר מצויה בשירים ובאמת זה יפה
-
תודה על המחמאות. עזבו נראה שכולכם הכרתם את זה ומזדהים עם זה.
נעבור לעוד משהו קטן. סיומת מעניינת במז’ור.
bk 002.MP3
אקורדים: F/G9.SUS/G
האקורד הזה הוא בעצם G ביד שמאל וF ביד ימין - ביחד(פירוק אקורד כמובן).
תנסו… -
תודה על המחמאות. עזבו נראה שכולכם הכרתם את זה ומזדהים עם זה.
נעבור לעוד משהו קטן. סיומת מעניינת במז’ור.
bk 002.MP3
אקורדים: F/G9.SUS/G
האקורד הזה הוא בעצם G ביד שמאל וF ביד ימין - ביחד(פירוק אקורד כמובן).
תנסו… -
עכשיו סיומת מעניינת במינור.
b4f3f236-120e-45dc-84e5-9751797e9b28-BK004~1.MP3
אקורדים: F/G/B7.SUS
או: F/G/A2.SUS
מה שחשוב זה הפירוק ההפוך, מצד ימין לצד שמאל… -
היום הרת עולם במנגינה המוכרת.s 1.mp3
שמתי לב שאפשר לעשות אקורדים של E מינור זאת אומרת(משמאל לימין): AM F ואז D G G#5 - לעלות בצלילי השלישי עוד חצי טון
-
היום הרת עולם במנגינה המוכרת.s 1.mp3
שמתי לב שאפשר לעשות אקורדים של E מינור זאת אומרת(משמאל לימין): AM F ואז D G G#5 - לעלות בצלילי השלישי עוד חצי טון
-
@BK-קלידים כרומטית