דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. קלידים
  3. Yamaha | יאמהה
  4. סקר טיירוס 5 או ג'נוס
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

סקר טיירוס 5 או ג'נוס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר Yamaha | יאמהה
146 פוסטים 39 כותבים 4.2k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חולםח חולם

    @מוזיקה-ללב
    יש הבדל מסויים בסאונד
    אבל לא זה מה שמונע מכולם לעבור [זה תוספת…]
    בעיקר זה 2 דברים
    אין קיצורי דרך למעבר מהיר בין תיקיות שונות
    טאצ’ מעצבן מאוד [אפשר להתרגל וכו אבל זה לא הופך את זה לטאצ’ טוב…]

    איש אחדא מנותק
    איש אחדא מנותק
    איש אחד
    DigitalAudio צוות פיקוח
    כתב נערך לאחרונה על ידי איש אחד
    #134

    @חולם אתה עדיין על הג’נוס או שכבר עזבת לטיירוס?
    אישית יש לי SX 900 (שזה אותו רעיון), ולאחרונה הוא התחיל לעשות לי בעיות חריפות עם הטאצ’. אבל חוץ מזה הייתי איתו בסדר גמור עד היום.

    מ חולםח 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • איש אחדא איש אחד

      @חולם אתה עדיין על הג’נוס או שכבר עזבת לטיירוס?
      אישית יש לי SX 900 (שזה אותו רעיון), ולאחרונה הוא התחיל לעשות לי בעיות חריפות עם הטאצ’. אבל חוץ מזה הייתי איתו בסדר גמור עד היום.

      מ מחובר
      מ מחובר
      מוזיקה ללב
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #135

      @איש-אחד
      שים לב שהוא (@חולם) שאל בימים האחרונים איפה מחליפים משך לטיירוס.
      אז כנראה הוא משתמש בזה…

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • shimix djS מנותק
        shimix djS מנותק
        shimix dj
        SynthMaster
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #136

        אני על ג’נוס [1] ואני מת עליו
        ממש נוח גם כמובן הכמות של הדגימות
        וגם בעיני נראה הרבההה יותר טוב…
        ואת מה שהמעבד המתאבד אמר קודם וגם את ששת ה’נובים’ שמעל הסליידרים
        שזה מממממש נח וטוב בעיקר כשאני בונה לשלוט ישר על הריירב ועל ה ATCK והRELEASE של הצליל
        ועל הטווח של הפיצ’ והפילטר וכו’ וכו’ מלא פרמטרים שאני מגיע אליהם ברגע והגדרתי מה אני רוצה שייהיה שם
        קיצור אני מאד מחובד לג’נוס
        מצד שני
        מכיר טוב ת’טיירוס ומבין למה יש כאלה שנשארים(רק אורגניסטים כמובן…)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • יוסי די מנותק
          יוסי די מנותק
          יוסי ד
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #137

          סתם דרך אגב יש אפשרות ב 920 לעשות כיול {איפוס } לטאצ בהגדרות וזה מסדר את זה בדרך כלל

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • איש אחדא איש אחד

            @חולם אתה עדיין על הג’נוס או שכבר עזבת לטיירוס?
            אישית יש לי SX 900 (שזה אותו רעיון), ולאחרונה הוא התחיל לעשות לי בעיות חריפות עם הטאצ’. אבל חוץ מזה הייתי איתו בסדר גמור עד היום.

            חולםח מנותק
            חולםח מנותק
            חולם
            מתמחה פלוס
            כתב נערך לאחרונה על ידי חולם
            #138

            @איש-אחד
            יש לי את שניהם, בגדול הגנוס אורגן יותר טוב [עליו אני יושב בתכנות וכו]
            רק ללייב בשטח הוא קצת מעצבן…

            אגב עוד יש משהו שחסר בגנוס,
            כשרוצים לערוך ערוץ מסויים בתך מקצב ומשנים את הווליום שלו אז אי אפשר לאפס אותו חזרה למה שהיה לפני שנגעו בו,
            בטיירוס יש אפשרות ללחוץ על שתי הכפתורים שמתחת לערוץ בו זמנית וזה חוזר למצב הקודם [למצב שלפני שמירה]

            איש אחדא תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • חולםח חולם

              @איש-אחד
              יש לי את שניהם, בגדול הגנוס אורגן יותר טוב [עליו אני יושב בתכנות וכו]
              רק ללייב בשטח הוא קצת מעצבן…

              אגב עוד יש משהו שחסר בגנוס,
              כשרוצים לערוך ערוץ מסויים בתך מקצב ומשנים את הווליום שלו אז אי אפשר לאפס אותו חזרה למה שהיה לפני שנגעו בו,
              בטיירוס יש אפשרות ללחוץ על שתי הכפתורים שמתחת לערוץ בו זמנית וזה חוזר למצב הקודם [למצב שלפני שמירה]

              איש אחדא מנותק
              איש אחדא מנותק
              איש אחד
              DigitalAudio צוות פיקוח
              כתב נערך לאחרונה על ידי איש אחד
              #139

              @חולם כתב בסקר טיירוס 5 או ג'נוס:

              כשרוצים לערוך ערוץ מסויים בתך מקצב ומשנים את הווליום שלו אז אי אפשר לאפס אותו חזרה למה שהיה לפני שנגעו בו,

              זכור לי שאפשר בבחירת הפיידר של הערוץ ובלחיצה על ה+ - מתחת הגלגל.

              חולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • המעבד המתאבדה המעבד המתאבד

                @לאצי
                בוא נעשה סדר
                אני ארשום את המעלות שיש לגנוס כלפי הטיירוס
                וחסידי הטיירוס יכתבו ההפך.

                אני מתחיל:

                מסך מגע
                ג’ויסטיק מתקדם
                צלילים חדשניים
                סאונד מתקדם 2024
                3 ג’יגה דגימות
                כפתור הפעלה במקום נגיש ובלי לנחש את המיקום😆
                6 אוקטבות
                ועוד ועוד
                והיפוכם בטיירוס…

                משפחת נדלמ מנותק
                משפחת נדלמ מנותק
                משפחת נדל
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #140

                @המעבד-המתאבד כתב בסקר טיירוס 5 או ג'נוס:

                @לאצי
                בוא נעשה סדר
                אני ארשום את המעלות שיש לגנוס כלפי הטיירוס
                וחסידי הטיירוס יכתבו ההפך.

                אני מתחיל:

                מסך מגע
                ג’ויסטיק מתקדם
                צלילים חדשניים
                סאונד מתקדם 2024
                3 ג’יגה דגימות
                כפתור הפעלה במקום נגיש ובלי לנחש את המיקום😆
                6 אוקטבות
                ועוד ועוד
                והיפוכם בטיירוס…

                אז כך:
                הג’ויסטיק, לא בהכרח מעלה, זה תלוי למה רגילים.
                ה6. אקטובות א. יש גם טיירוס ארוך. ב. זה חיסרון [כמו שאפשר לראות שטיירוס קצר עולה יותר מערוך]
                הכפתור הדלקה. טוב אנחנו מעל זה…
                ועוד ועוד. יש גם בטיירוס😉.
                מסך מגע. גם לא בהכרח מעלה… תלוי למה רגילים.

                לעומת זה בטיירוס יש את הפלוס הרציני של הקיצורי מקשים למקצבים, שזה חשוב מאד בשעת ארוע.
                וכן מסך מתרומם.

                קטרוניסטק תגובה 1 תגובה אחרונה
                -1
                • משפחת נדלמ משפחת נדל

                  @המעבד-המתאבד כתב בסקר טיירוס 5 או ג'נוס:

                  @לאצי
                  בוא נעשה סדר
                  אני ארשום את המעלות שיש לגנוס כלפי הטיירוס
                  וחסידי הטיירוס יכתבו ההפך.

                  אני מתחיל:

                  מסך מגע
                  ג’ויסטיק מתקדם
                  צלילים חדשניים
                  סאונד מתקדם 2024
                  3 ג’יגה דגימות
                  כפתור הפעלה במקום נגיש ובלי לנחש את המיקום😆
                  6 אוקטבות
                  ועוד ועוד
                  והיפוכם בטיירוס…

                  אז כך:
                  הג’ויסטיק, לא בהכרח מעלה, זה תלוי למה רגילים.
                  ה6. אקטובות א. יש גם טיירוס ארוך. ב. זה חיסרון [כמו שאפשר לראות שטיירוס קצר עולה יותר מערוך]
                  הכפתור הדלקה. טוב אנחנו מעל זה…
                  ועוד ועוד. יש גם בטיירוס😉.
                  מסך מגע. גם לא בהכרח מעלה… תלוי למה רגילים.

                  לעומת זה בטיירוס יש את הפלוס הרציני של הקיצורי מקשים למקצבים, שזה חשוב מאד בשעת ארוע.
                  וכן מסך מתרומם.

                  קטרוניסטק מנותק
                  קטרוניסטק מנותק
                  קטרוניסט
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #141

                  @משפחת-נדל כתב בסקר טיירוס 5 או ג'נוס:

                  ה6. אקטובות א. יש גם טיירוס ארוך. ב. זה חיסרון [כמו שאפשר לראות שטיירוס קצר עולה יותר מערוך]

                  זה לא הוכחה לזה שזה יותר טוב אלא לזה שיש לטיירוס הקצר יותר ביקוש.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • נפתלי בר נתןנ מנותק
                    נפתלי בר נתןנ מנותק
                    נפתלי בר נתן
                    כתב נערך לאחרונה על ידי נפתלי בר נתן
                    #142

                    שתי שאלות
                    1: מה ההבדל בין גנוס אחד ל2
                    2:כמה זמן לוקח להכניס סט של 2 ג’יגה נניח על טירוס וכמה על גנוס (1ו2)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • איש אחדא איש אחד

                      @חולם כתב בסקר טיירוס 5 או ג'נוס:

                      כשרוצים לערוך ערוץ מסויים בתך מקצב ומשנים את הווליום שלו אז אי אפשר לאפס אותו חזרה למה שהיה לפני שנגעו בו,

                      זכור לי שאפשר בבחירת הפיידר של הערוץ ובלחיצה על ה+ - מתחת הגלגל.

                      חולםח מנותק
                      חולםח מנותק
                      חולם
                      מתמחה פלוס
                      כתב נערך לאחרונה על ידי חולם
                      #143

                      @איש-אחד

                      @איש-אחד כתב בסקר טיירוס 5 או ג'נוס:

                      זכור לי שאפשר בבחירת הפיידר של הערוץ ובלחיצה על ה+ - מתחת הגלגל.

                      אתה בטוח?
                      כי ניסיתי את זה ולא קורה כלום
                      אולי צריך להגדיר משהו?

                      איש אחדא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • חולםח חולם

                        @איש-אחד

                        @איש-אחד כתב בסקר טיירוס 5 או ג'נוס:

                        זכור לי שאפשר בבחירת הפיידר של הערוץ ובלחיצה על ה+ - מתחת הגלגל.

                        אתה בטוח?
                        כי ניסיתי את זה ולא קורה כלום
                        אולי צריך להגדיר משהו?

                        איש אחדא מנותק
                        איש אחדא מנותק
                        איש אחד
                        DigitalAudio צוות פיקוח
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #144

                        @חולם בדקתי את זה עכשיו, ואכרן כדברי (בכל אופן ב-SX900).
                        אני מסביר שוב:
                        אתה נכנס במיקסר (הדיגיטלי כמובן, לא הפיזי שעל האורגן), בוחר את הפיידר עצמו של העוצמה (האזור שלו יסומן בכתום), ואז + ו- ביחד.

                        חולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • איש אחדא איש אחד

                          @חולם בדקתי את זה עכשיו, ואכרן כדברי (בכל אופן ב-SX900).
                          אני מסביר שוב:
                          אתה נכנס במיקסר (הדיגיטלי כמובן, לא הפיזי שעל האורגן), בוחר את הפיידר עצמו של העוצמה (האזור שלו יסומן בכתום), ואז + ו- ביחד.

                          חולםח מנותק
                          חולםח מנותק
                          חולם
                          מתמחה פלוס
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #145

                          @איש-אחד
                          תודה
                          זה באמת עובד
                          אבל זה לא הכי נוח…

                          איש אחדא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • חולםח חולם

                            @איש-אחד
                            תודה
                            זה באמת עובד
                            אבל זה לא הכי נוח…

                            איש אחדא מנותק
                            איש אחדא מנותק
                            איש אחד
                            DigitalAudio צוות פיקוח
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #146

                            @חולם אבל עדיף מכלום…

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            תגובה
                            • תגובה כנושא
                            התחברו כדי לפרסם תגובה
                            • מהישן לחדש
                            • מהחדש לישן
                            • הכי הרבה הצבעות


                            22

                            מחובר

                            3.7k

                            משתמשים

                            3.1k

                            נושאים

                            51.5k

                            פוסטים

                            ניוזלטר

                            ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                            תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                            אתר מאובטח SSL בתוקף

                            מידע

                            • צור קשר
                            • נבחרות המוזיקאי
                            • תקנון הפורום
                            • חיפוש מתקדם

                            הקהילה

                            • כל הקטגוריות
                            • המוזיקאי בווטסאפ
                            • דיונים אחרונים
                            • תגיות פופולריות

                            המוזיקאי.

                            הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                            © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                            נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                            • חפש באמצעות Google
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • יצירת קשר