דילוג לתוכן

דיונים מקצועיים

157 נושאים 2.5k פוסטים
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...
  • נושא זה נמחק!

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    28 צפיות
  • כמה כסף לקחת לאירועי פורים???? דחוףףףףף

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    178 צפיות
    ח
    @אוריה-אדרעי כמו שכתב @אלי-לב-0 הכל תלוי במי שאתה ובכלי וכו’ מה שכן בגדול למזרחי השוק קצת יותר יקר מהחסידי, גם כי יש פחות קלידנים מהחסידי, וגם כי זה בד"כ מגזר שמשלם יותר. מעבר לזה אם תצטרך משהו מנתניה דבר איתי…
  • נושא זה נמחק!

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    9 צפיות
  • נושא זה נמחק!

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    12 צפיות
  • חרוזים בשירים

    7
    1 הצבעות
    7 פוסטים
    255 צפיות
    מ
    @יוחנן-בלייך קיבלתי. נשמע הגיוני מאד ונורמלי. תודה רבה
  • נושא זה נמחק!

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    15 צפיות
  • כישרון להלחין

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    212 צפיות
    מ
    @אלי-לב-0 טוב מאד שהעלית את הנושא החשוב. אכתוב על הנושא מה שעולה לי עכשיו בראש, ומתנצל מראש על האריכות. [נושא ההלחנה הוא חשוב ואי אפשר להסביר ב2 מילים]. יש היום הרבה שמנסים להלחין, לחלק זה מצליח ולחלק לא כל כך (אולי הם בעצמם חושבים שכן הלך להם…) אכתוב מה שעולה לי עכשיו בראש (לא בלב…). א. כן. לדעתי רוב המלחינים יש להם סוג של כשרון או גאונות מוזיקלית מסוימת. ב. בכל זאת זה לא אומר בכלל שמי שלא נולד עם הכשרון הזה לא יוכל להלחין. ואני יסביר. יש מבנה די מסודר של שיר. שזה אומר בגדול, התחלה טובה, פזמון שהוא טוב יותר מהבית. מעבר מוצלח של מדולציה מהבית לפזמון (שלא יהיה קפיצה או ירידה חדה), ושיהיה נעים ומעניין לאוזן. - זה ממש בגדול. מי שיש לו את הכשרון להלחין, זה כמו לכתוב סיפור, עם התחלה אמצע וסוף, ממש ככה. זה אומר שיש לו בראש איך שיר אמור להיראות, והוא יכול לשבת ולהלחין שיר. דבר נוסף שחשוב לא פחות: יש כאלה שחושבים שרק בלכתוב שיר עם מילים עצמאיות צריך להיות מוכשר בכתיבה. אבל זה לא נכון. אם תקשיב לשירים מהמקורות, תשים לב שכאן המילה הזו חוזרת על עצמה פעמיים, שם נכנס איזה אייייייי, וכו’. לא פחות מלדעת להלחין צריך גם לדעת איך להכניס את המילים למנגינה! דבר נוסף, יש כאלה שאמנם כותבים מהמקורות, אבל משלבים בשיר אחד מילים מכמה מקורות שונים. לדעתי צריך לזה כשרון טוב, כדי לדעת לשלב את זה בצורה מוצלחת. אבל, בגלל שלשיר אמור להיות מבנה מסודר מבחינה מוזיקלית, מי שלומד תיאוריה מוזיקלית טוב יכול להצליח להלחין שירים. אמנם זה יהיה לו יותר קשה, אבל בהחלט אפשרי. עד כאן בקשר לשאלה ששאלת. טיפים נוספים: בשביל להצליח להלחין שירים איכותיים צריך להיות אמיתי עם עצמך ומספיק חזק כדי לומר על שירים שהלחנת שהם לא מספיק טובים. בלי ביקורת עצמית בונה אין סיכוי להיות מלחין טוב. ודבר נוסף, לדעתי צריך לעשות על זה הרבה סטא’ז ולהלחין כמה וכמה שירים עד שמתחיל לצאת שירים טובים. המון הצלחה!!!
  • המלחינים 4

    53
    12 הצבעות
    53 פוסטים
    2k צפיות
    מ
    @מרדכי-S מחילה פשוט ציטטתי מהפוסט האחרון וזה מה שיצא…
  • האם ה-AI יחליף את המפיקים המוזיקליים? [דעה]

    92
    9 הצבעות
    92 פוסטים
    2k צפיות
    מייבין באקורדיםמ
    @יהודה-ממליה בשמע שם באתר זה נשמע זוועה מבחינת סאונד אבל אולי בגלל שזה הקלטה מהרדיו, תעלה קישור ישיר לשיר
  • יוסי פולצ'ק

    5
    1
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    199 צפיות
    ש
    @האורניסט יש לו את הדיגמות של יוחנן אבל כל המקצביים הכללל הוא בונה לבד ולא מוכר.
  • שמים הכל על השולחן .....

    24
    4 הצבעות
    24 פוסטים
    558 צפיות
    M
    @מייבין-במוזיקה כתב בשמים הכל על השולחן .....: יותר מדי דנים פה בפורום על כל המחירים של הזמרי חתונות עזבו הכל בואו נבדוק את זה בתכלס’ אני הצבעתי שלא מצדיק אבל תמיד צריך לזכור שזה עבודה קשה מאוד וזה על חשבון של המשפחה ועוד הרבה דברים ולמה בכל זאת הצבעתי שזה לא מצדיק כי תכלס הם עושים כמיות של כסף וכל הזמן מעלים תלוי לפי הביקוש אז זה לא קשור לכמות העבודה
  • אולפן במודיעין עילית

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    161 צפיות
    ישיבה בוחערי
    @אלי-לב-0 איזה שיר עשיתם בסוף?..
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    5 צפיות
    אין תגובות
  • אתגר מעניין - מה הפתיח הכי ארוךךךך ששמעתם 🥱💤

    12
    4 הצבעות
    12 פוסטים
    374 צפיות
    הערשילה
    אם זה נקרא שיר… השיר קרב של ארי סאמט 1:53!!! 07 קרב - Kareiv.mp3
  • שיר פורים תשפ'ו

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    367 צפיות
    אילן פא
    @מייבין-במוזיקה סיפור קצת מעניין --מפרסם לטובת החברים התשלום זו לא בעיה --8 $ --בחודש – הבעיה ברישום כעיקרון אני חסום באתרוג ולא היתה לי גישה לסונו שלחתי פניה לאתרוג --ולא רצו לפתוח לי את התוכנה אז כתבתי להם מכתב רציני – והפנו אותי לועדת רבנים של אתרוג גם אתם היתה לי חלופת מיילים ואפילו התקשרו אלי לברורים בסוף אחרי שבועיים פתחו לי את האתר סונו – רק בשבילי באופן חריג עם שמוש חינמי בנתיים – הגבלת זמן ואופציות הפקה אני מתכוון להרשם --כדי שאוכל להשתמש עם יותר אופציות בלי הגבלות ועדיין לא הספקתי להתעסק עם זה – צריך ללמוד
  • 6 הצבעות
    2 פוסטים
    76 צפיות
    א
    יש אצלם הרבה סשנים בסגנון הזה, וזה באמת מיוחד!
  • האם אפשר לתקן את זה ?

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    139 צפיות
    איש אחדא
    @לוי-ל מעניין…
  • לשמוע באוזניות חובה!!!!!

    7
    1 הצבעות
    7 פוסטים
    112 צפיות
    חולםח
    @מייבין-באקורדים כתב בלשמוע באוזניות חובה!!!!!: לכן לא הבנתי למה כתבת שהפקה צריכה להישמע טוב בווליום נמוך הכוונה בווליום נורמלי ולא כמו הרבה חברה שנוטים לעבוד בווליום מחריש אוזניים
  • איך עובד קליפים? הכל עושים קודם באולפן והקליפ הצגה בלבד?

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    307 צפיות
    מ
    @יעקב-קוט אוקיי, קיבלתי. מעניין מאד לשמוע ממישהו שמתעסק בהפקות מוזיקה, למה ומתי כן עושים הקלטה מראש ומתי לא. אני מתכוון לגבי זמרים שנמצאים חזק בתחום, ולא על ילדים כמו שי וינר וכדומה.
  • מורה לכינור בבני ברק

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    131 צפיות
    איש אחדא
    @da5258 דרך צור קשר

5

מחובר

3.7k

משתמשים

3.1k

נושאים

51.6k

פוסטים