סט חדש לקורג של נפתלי בר נתן
-
@מייבין-באקורדים כתב בסט חדש לקורג של נפתלי בר נתן:
בתנה על כל DAW באשר הוא, עם מידי אין ואאוט…
אני דווקא תומך בזה שימשיך לבנות על אורגן, מעבדים ומפיקים יש ב"ה הרבה, אנשים שיודעים לבנות על PA900(שזה אורגן שלא נחשב לטוב בשוק) ברמה כ"כ גבוהה כמעט ואין, ובפרט שהוא רכש כ"כ הרבה ידע מן הסתם בבניה על האורגן הנ"ל, חבל שילך לDAW, תמשיך להצליח @נפתלי-בר-נתן !
@נפתלי-בר-נתן , @מייבין-באקורדים רוצה בעצם שתתחיל לעבד ולהפיק במחשב באמצעות תוכנות וכו’
@לוי-ל תודה על הפירגון
-
@לוי-ל תודה על הפירגון
@נפתלי-בר-נתן @לוי-ל
אני התכוונתי אשית לבנות את המקצבים, על תוכנות לכתיבת MIDI.
במקום לבנות את ה CC לכל דבר שורה-שורה, לכתוב אותה על תוכנה, זה ייעל את העבודה, ויאפשר לך לעשות שינויים וכו’ בלי לפחד מעבודה קשה -
@נפתלי-בר-נתן @לוי-ל
אני התכוונתי אשית לבנות את המקצבים, על תוכנות לכתיבת MIDI.
במקום לבנות את ה CC לכל דבר שורה-שורה, לכתוב אותה על תוכנה, זה ייעל את העבודה, ויאפשר לך לעשות שינויים וכו’ בלי לפחד מעבודה קשה@מייבין-באקורדים השאלה אם אני יכול לעשות ע’'ז גם את כל הקטרולים
והאפקטים כי אם לא אז זה כבר לא שווה
רוב העבודה זה כל האפקטים והמעטפת מסביב -
@מייבין-באקורדים השאלה אם אני יכול לעשות ע’'ז גם את כל הקטרולים
והאפקטים כי אם לא אז זה כבר לא שווה
רוב העבודה זה כל האפקטים והמעטפת מסביב@נפתלי-בר-נתן ברור.
זה כל העניין -
@נפתלי-בר-נתן ברור.
זה כל העניין@מייבין-באקורדים אם ככה זה נשמע מעניין
על מה אני יכול לבנות, על כל תוכנה כמו קיובייס ואפל סטודיו? -
@מייבין-באקורדים אם ככה זה נשמע מעניין
על מה אני יכול לבנות, על כל תוכנה כמו קיובייס ואפל סטודיו?@נפתלי-בר-נתן כן.
אתה תצטרך ללמוד לפתוח ערוצי מידי ולצייר אוטומציות לפרמטרי ה CC.
ולחווט עם מידי אאוט ומידי אין להתחבר לאורגן…
כצובן שאפשר גם לייצא מידי לאונקי ומשם לאורגן, אבל יותר נח לבנות עם הסט של הדגימות שלך כבר… -
@נפתלי-בר-נתן כן.
אתה תצטרך ללמוד לפתוח ערוצי מידי ולצייר אוטומציות לפרמטרי ה CC.
ולחווט עם מידי אאוט ומידי אין להתחבר לאורגן…
כצובן שאפשר גם לייצא מידי לאונקי ומשם לאורגן, אבל יותר נח לבנות עם הסט של הדגימות שלך כבר…@מייבין-באקורדים וואלאק יש לי הרבה מה ללמוד אני לא מבין כלום בתוכנות האלה…
תודה על ההסבר… -
אגב אם אתה בונה על קורג היה לך הרבה יותר קל כי המקצבים בקורג הם בקובץ MIDI ולא תיצטרך תוכנה מיוחדת להעמיר את המקצבים מהתוכנה לאורגן.
@מנדי-0 וימהה זה לא מידי?
-
@מנדי-0 וימהה זה לא מידי?
@נפתלי-בר-נתן לא ויש תוכנה מיוחדת להעמיר את זה לאורגן.
-
@נפתלי-בר-נתן לא ויש תוכנה מיוחדת להעמיר את זה לאורגן.
@מנדי-0 מע
מעניין… אבל בימהה אפשר לעשות הקלטת מידי ואפשר אפילו להעביר את זה אח’'כ לקורג -
@מנדי-0 מע
מעניין… אבל בימהה אפשר לעשות הקלטת מידי ואפשר אפילו להעביר את זה אח’'כ לקורג@נפתלי-בר-נתן כפי מה שידוע לי אי אפשר להוציא מהאורגן הקלטה של מידי, אלא רק של אודיו.
-
@נפתלי-בר-נתן כפי מה שידוע לי אי אפשר להוציא מהאורגן הקלטה של מידי, אלא רק של אודיו.
@מנדי-0 אני בעצמי עשיתי את זה על טירוס 5
-
בס’'ד עוד ריפ חדש!!!
@נפתלי-בר-נתן זה קורג???
אני בהלם…
וואו פשוט מדהיםםםם