סט חדש לקורג של נפתלי בר נתן
-
@נפתלי-בר-נתן ברור.
זה כל העניין@מייבין-באקורדים אם ככה זה נשמע מעניין
על מה אני יכול לבנות, על כל תוכנה כמו קיובייס ואפל סטודיו? -
@מייבין-באקורדים אם ככה זה נשמע מעניין
על מה אני יכול לבנות, על כל תוכנה כמו קיובייס ואפל סטודיו?@נפתלי-בר-נתן כן.
אתה תצטרך ללמוד לפתוח ערוצי מידי ולצייר אוטומציות לפרמטרי ה CC.
ולחווט עם מידי אאוט ומידי אין להתחבר לאורגן…
כצובן שאפשר גם לייצא מידי לאונקי ומשם לאורגן, אבל יותר נח לבנות עם הסט של הדגימות שלך כבר… -
@נפתלי-בר-נתן כן.
אתה תצטרך ללמוד לפתוח ערוצי מידי ולצייר אוטומציות לפרמטרי ה CC.
ולחווט עם מידי אאוט ומידי אין להתחבר לאורגן…
כצובן שאפשר גם לייצא מידי לאונקי ומשם לאורגן, אבל יותר נח לבנות עם הסט של הדגימות שלך כבר…@מייבין-באקורדים וואלאק יש לי הרבה מה ללמוד אני לא מבין כלום בתוכנות האלה…
תודה על ההסבר… -
אגב אם אתה בונה על קורג היה לך הרבה יותר קל כי המקצבים בקורג הם בקובץ MIDI ולא תיצטרך תוכנה מיוחדת להעמיר את המקצבים מהתוכנה לאורגן.
@מנדי-0 וימהה זה לא מידי?
-
@מנדי-0 וימהה זה לא מידי?
@נפתלי-בר-נתן לא ויש תוכנה מיוחדת להעמיר את זה לאורגן.
-
@נפתלי-בר-נתן לא ויש תוכנה מיוחדת להעמיר את זה לאורגן.
@מנדי-0 מע
מעניין… אבל בימהה אפשר לעשות הקלטת מידי ואפשר אפילו להעביר את זה אח’'כ לקורג -
@מנדי-0 מע
מעניין… אבל בימהה אפשר לעשות הקלטת מידי ואפשר אפילו להעביר את זה אח’'כ לקורג@נפתלי-בר-נתן כפי מה שידוע לי אי אפשר להוציא מהאורגן הקלטה של מידי, אלא רק של אודיו.
-
@נפתלי-בר-נתן כפי מה שידוע לי אי אפשר להוציא מהאורגן הקלטה של מידי, אלא רק של אודיו.
@מנדי-0 אני בעצמי עשיתי את זה על טירוס 5
-
בס’'ד עוד ריפ חדש!!!
@נפתלי-בר-נתן זה קורג???
אני בהלם…
וואו פשוט מדהיםםםם