דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. תיאוריית המוזיקה
  3. דיונים מקצועיים
  4. עבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

עבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE

מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים מקצועיים
22 פוסטים 4 כותבים 72 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Studio BitS מחובר
    Studio BitS מחובר
    Studio Bit
    מאסטר
    כתב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
    #9

    יש לי המוווון מה לכתוב
    אבל קודם נחכה ל @Hagai-Habani וכן ל @SHLNX
    בוידאו הזה טמון בעצם את כל התאוריה שלי על הסאונד האנלוגי.

    מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • Studio BitS Studio Bit

      יש לי המוווון מה לכתוב
      אבל קודם נחכה ל @Hagai-Habani וכן ל @SHLNX
      בוידאו הזה טמון בעצם את כל התאוריה שלי על הסאונד האנלוגי.

      מייבין באקורדיםמ מנותק
      מייבין באקורדיםמ מנותק
      מייבין באקורדים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #10

      @Studio-Bit כבר כתבתי פעם, שאחד הדברים הכי מטופשים לדעתי בעולם הזה זה אנלוג.
      פרהאמפ במקור מיועד להגביר את עוצמת הקלט.
      והיות והמכשירים האלה אנלוגיים הם לא מדוייקים, ועושים קצת קומפרסיה וקצת גייט וקצת סיטורציה, ומגיב לכל אזור תדרים ולכל תמונת סטריאו בצורה שונה, ומתמודד מאד כשיש טרייזנטים,
      נהיה לו ''צבע ‘’ אחר.
      ואז-כולנו השתכנוענו שהעיוות הזה יפה.
      ולכן אם אתה לא שם על הוואקל שלך מדמי אנלוג-זה כביכול לא נשמע יפה
      ואם אתה שם במקום מדמים יוקרתיים, WaveShaper פשוט שמאפשר לך לשלוט בדיוק מה אתה מוסיף לסאונד, ולדייק את הבחירה שלך, כולם יגידו ‘‘חסר לזה חום’’
      וזה כמו להוסיף ל EDM סאונד LO-FI, ולהתרגל לזה…

      Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • לוי לל לוי ל

        @Studio-Bit נשמע לי כמו פרובוקציה מגוחכת, השתמשתי בARTURIA 1973, פלאג מדהים ממש, לא יצא לי להשתמש במגבר המקורי, אבל זה נשמע לחלוטין כמו פרובוקציה כל שהיא.

        הנה הסרטונים לצפייה ישירה באתר -
        הסרטון המקורי - בגללו התעוררה כל הסערה
        videoplayback (58).mp4

        סרטון תגובה של מישהו -
        [videoplayback (59).mp4

        מייבין באקורדיםמ מנותק
        מייבין באקורדיםמ מנותק
        מייבין באקורדים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #11

        @לוי-ל תצרף בZIP לנטפרי, יש מצב?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

          @Studio-Bit כבר כתבתי פעם, שאחד הדברים הכי מטופשים לדעתי בעולם הזה זה אנלוג.
          פרהאמפ במקור מיועד להגביר את עוצמת הקלט.
          והיות והמכשירים האלה אנלוגיים הם לא מדוייקים, ועושים קצת קומפרסיה וקצת גייט וקצת סיטורציה, ומגיב לכל אזור תדרים ולכל תמונת סטריאו בצורה שונה, ומתמודד מאד כשיש טרייזנטים,
          נהיה לו ''צבע ‘’ אחר.
          ואז-כולנו השתכנוענו שהעיוות הזה יפה.
          ולכן אם אתה לא שם על הוואקל שלך מדמי אנלוג-זה כביכול לא נשמע יפה
          ואם אתה שם במקום מדמים יוקרתיים, WaveShaper פשוט שמאפשר לך לשלוט בדיוק מה אתה מוסיף לסאונד, ולדייק את הבחירה שלך, כולם יגידו ‘‘חסר לזה חום’’
          וזה כמו להוסיף ל EDM סאונד LO-FI, ולהתרגל לזה…

          Studio BitS מחובר
          Studio BitS מחובר
          Studio Bit
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
          #12

          @מייבין-באקורדים כתב בעבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE:

          כבר כתבתי פעם, שאחד הדברים הכי מטופשים לדעתי בעולם הזה זה אנלוג.

          לדעתי אחד הדברים המטופשים בעולם זה פלאגין פרה אמפ. אם כבר הקלטת עם פרה-אמפ (לא משנה איזה אפילו של הכרטיס קול) זה לא הגיוני להוסיף גיין אח’'כ.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • לוי לל מנותק
            לוי לל מנותק
            לוי ל
            SynthMaster
            כתב נערך לאחרונה על ידי לוי ל
            #13

            @מייבין-באקורדים במחילה, אבל מה שנראה לי מטופש הוא דווקא לזלזל באנלוג ובגישה שכ"כ הרבה עובדים איתה, לא לחינם כל העולם משתמש באנלוג, גם אם אתה אישית לא שומע ולא מבין את זה, אי אפשר לזלזל בגישה הזו, ספציפית לגבי אמולציות פריאמפ אני מסכים איתך שפחות הגיוני להשתמש בהם כי כפי שאמר @Studio-Bit לא הגיוני להוסיף גיין אם כבר הקלטת עם פריאמפ, אבל אפשר להשתמש בהם מעט נטו בשביל הצבע(להגביר ממש בקטנה)

            @מייבין-באקורדים כתב בעבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE:

            יש מצב?

            יש לי גרסה חוקית שקיבלתי חינם.

            מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • לוי לל לוי ל

              @מייבין-באקורדים במחילה, אבל מה שנראה לי מטופש הוא דווקא לזלזל באנלוג ובגישה שכ"כ הרבה עובדים איתה, לא לחינם כל העולם משתמש באנלוג, גם אם אתה אישית לא שומע ולא מבין את זה, אי אפשר לזלזל בגישה הזו, ספציפית לגבי אמולציות פריאמפ אני מסכים איתך שפחות הגיוני להשתמש בהם כי כפי שאמר @Studio-Bit לא הגיוני להוסיף גיין אם כבר הקלטת עם פריאמפ, אבל אפשר להשתמש בהם מעט נטו בשביל הצבע(להגביר ממש בקטנה)

              @מייבין-באקורדים כתב בעבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE:

              יש מצב?

              יש לי גרסה חוקית שקיבלתי חינם.

              מייבין באקורדיםמ מנותק
              מייבין באקורדיםמ מנותק
              מייבין באקורדים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #14

              @לוי-ל לא אמרתי שאין הבדל.
              אמרתי שיש, אבל האובססיה להבדל הזה היא מטופשת, זה כמו כל אלו שנוסעים באמצע הקיץ הלוהט עם רכב אספנות בלי מזגן.

              ביקשתי שתעלה את הסרטונים שהבאת בזיפ, יש מצב?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • לוי לל מנותק
                לוי לל מנותק
                לוי ל
                SynthMaster
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #15

                @מייבין-באקורדים טוב, אני לא מסכים איתך, החום והצבע שאנלוג מוסיף לדברים הוא הכרחי(לא פריאמפ, אלא סטורציה וכו’), וכל ממקסס מהמתחיל ביותר למקצוען ביותר יגיד לך את זה.
                סרטונים.zip

                מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                2
                • Studio BitS מחובר
                  Studio BitS מחובר
                  Studio Bit
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #16

                  אבקש לא להגיב לפני שאתם רואים את הוידאו מהתחלה עד הסוף
                  הוא מחלק בין צבע תדרים תגובה
                  זה הבייסיק של אנלוג
                  (בין אם הוא צודק ובין אם לא)

                  מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  3
                  • לוי לל לוי ל

                    @מייבין-באקורדים טוב, אני לא מסכים איתך, החום והצבע שאנלוג מוסיף לדברים הוא הכרחי(לא פריאמפ, אלא סטורציה וכו’), וכל ממקסס מהמתחיל ביותר למקצוען ביותר יגיד לך את זה.
                    סרטונים.zip

                    מייבין באקורדיםמ מנותק
                    מייבין באקורדיםמ מנותק
                    מייבין באקורדים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #17

                    @לוי-ל
                    תודה רבה על הסרטונים!!
                    לא אמרתי לא להוסיף סיטורציה.
                    אמרתי שלחפש את הסיטורציה הספציפית שיוצר האנלוג, זה לא הסיטורציה הכי טובה ששמעתי, זה רק ההרגשה ששמים משהו שאנחנו לא כל כך יודעים מה הוא עושה, ולהרגיש שעכשיו עשיתי את זה…

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • Studio BitS Studio Bit

                      אבקש לא להגיב לפני שאתם רואים את הוידאו מהתחלה עד הסוף
                      הוא מחלק בין צבע תדרים תגובה
                      זה הבייסיק של אנלוג
                      (בין אם הוא צודק ובין אם לא)

                      מייבין באקורדיםמ מנותק
                      מייבין באקורדיםמ מנותק
                      מייבין באקורדים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #18

                      @Studio-Bit מה עונים לטיעונים שלו אנשים?
                      זה נשמע די נכון…

                      Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                        @Studio-Bit מה עונים לטיעונים שלו אנשים?
                        זה נשמע די נכון…

                        Studio BitS מחובר
                        Studio BitS מחובר
                        Studio Bit
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
                        #19

                        @מייבין-באקורדים כתב בעבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE:

                        מה עונים לטיעונים שלו אנשים?
                        זה נשמע די נכון…

                        בא נתחיל מזה שרופרט ניב עבר לפוקוסרייט. כך שיש מצב שהמגברים של שתיהם נושאים את אותו DNA
                        אבל זה לא הרעיון אם הוא צודק או לא - כי ברור שלא. אלא כל הגישה לאנלוג וסטורציה צריך לקבל פורפוציות
                        קח פלאגין של ניב (רשימה חלקית בפוסט הראשון שלי) ותבדוק לבד אם הוא צודק או לא. אה רגע יש מצב שבעצם הפלאגין זה חירטוט ואין כזה דבר סאונד של ניב כי זה שקוף (הרי זה כל המטרה שלהם בההתחלה הייתה ליצור פרה אמפ הכי נקי שיש)

                        מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • Studio BitS Studio Bit

                          @מייבין-באקורדים כתב בעבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE:

                          מה עונים לטיעונים שלו אנשים?
                          זה נשמע די נכון…

                          בא נתחיל מזה שרופרט ניב עבר לפוקוסרייט. כך שיש מצב שהמגברים של שתיהם נושאים את אותו DNA
                          אבל זה לא הרעיון אם הוא צודק או לא - כי ברור שלא. אלא כל הגישה לאנלוג וסטורציה צריך לקבל פורפוציות
                          קח פלאגין של ניב (רשימה חלקית בפוסט הראשון שלי) ותבדוק לבד אם הוא צודק או לא. אה רגע יש מצב שבעצם הפלאגין זה חירטוט ואין כזה דבר סאונד של ניב כי זה שקוף (הרי זה כל המטרה שלהם בההתחלה הייתה ליצור פרה אמפ הכי נקי שיש)

                          מייבין באקורדיםמ מנותק
                          מייבין באקורדיםמ מנותק
                          מייבין באקורדים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #20

                          @Studio-Bit למה כל כך ברור לך שהוא לא צודק?
                          אולי באמת?

                          Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • Studio BitS מחובר
                            Studio BitS מחובר
                            Studio Bit
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
                            #21
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                              @Studio-Bit למה כל כך ברור לך שהוא לא צודק?
                              אולי באמת?

                              Studio BitS מחובר
                              Studio BitS מחובר
                              Studio Bit
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #22

                              @מייבין-באקורדים כתב בעבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE:

                              למה כל כך ברור לך שהוא לא צודק?
                              אולי באמת?

                              על הנייר הוא צודק ב100 אחוז כי לכאו’ הוא עשה את כל הבדיקות האפשריות ויש לו גם הוכחות לזה ולכן קשה לענות על זה
                              התשובה היא בעצם מאד פשוטה: אני יוכיח לך שמוצרט זייפן כי רואים שבאמצע היצירה שלו הוא עובר סולמות ומכניס תווים לא קשורים
                              אם הוא לא מבין בסאונד אז שילך לשיר בהופעות…

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1

                              תגובה
                              • תגובה כנושא
                              התחברו כדי לפרסם תגובה
                              • מהישן לחדש
                              • מהחדש לישן
                              • הכי הרבה הצבעות


                              21

                              מחובר

                              3.7k

                              משתמשים

                              3.1k

                              נושאים

                              51.6k

                              פוסטים

                              ניוזלטר

                              ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                              תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                              אתר מאובטח SSL בתוקף

                              מידע

                              • צור קשר
                              • נבחרות המוזיקאי
                              • תקנון הפורום
                              • חיפוש מתקדם

                              הקהילה

                              • כל הקטגוריות
                              • המוזיקאי בווטסאפ
                              • דיונים אחרונים
                              • תגיות פופולריות

                              המוזיקאי.

                              הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                              © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                              נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                              • חפש באמצעות Google
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • יצירת קשר