דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. קלידים
  3. קלידים - כללי
  4. הקלידנים 3
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

הקלידנים 3

מתוזמן נעוץ נעול הועבר קלידים - כללי
24 פוסטים 12 כותבים 146 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מנדי 0
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    מישהו יודע מה אם הקלידנים 3 ???
    דיברתי אם אבי דרור והוא אמר לי שזה היה אמור להתחיל אחרי פסח, ומכיוון שהיה עוד תוכניות - המלחינים אז זה נדחה, מישהו יודע מה הצפי?

    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • האש שלי תוקדה מנותק
      האש שלי תוקדה מנותק
      האש שלי תוקד
      כתב נערך לאחרונה על ידי האש שלי תוקד
      #2
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מנדי 0

        מישהו יודע מה אם הקלידנים 3 ???
        דיברתי אם אבי דרור והוא אמר לי שזה היה אמור להתחיל אחרי פסח, ומכיוון שהיה עוד תוכניות - המלחינים אז זה נדחה, מישהו יודע מה הצפי?

        מ מנותק
        מ מנותק
        מוישי 0
        כתב נערך לאחרונה על ידי מוישי 0
        #3

        @מנדי-0 אני דיברתי איתו כחצי שנה אחרי העונה השניה והוא אמר לי שזה אמור להתחיל בקיץ הקרוב-שהיה לפני כשנתיים…

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • Studio BitS מחובר
          Studio BitS מחובר
          Studio Bit
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          נראה לי זה התוכנית הכי פופלרית אצלינו בציבור נכון?
          שיהיה ריאלזים אז תשתמשו בג’ויסטיק - מקווה שהפעם ירדו מהשיקול הזה וישפטו על דברים יותר הגיוניים.

          מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • Studio BitS Studio Bit

            נראה לי זה התוכנית הכי פופלרית אצלינו בציבור נכון?
            שיהיה ריאלזים אז תשתמשו בג’ויסטיק - מקווה שהפעם ירדו מהשיקול הזה וישפטו על דברים יותר הגיוניים.

            מייבין באקורדיםמ מנותק
            מייבין באקורדיםמ מנותק
            מייבין באקורדים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @Studio-Bit אני אישית יותר אהבתי את המאסטרו, ולו בגלל שהיו שם מבינים אמיתיים (כל מי שעף שם היה עולה לגמר ב’‘הקלידנים’')
            (אמנם עצוב מה שקרה בסוף, אבל זה לא הוריד מהתוכנית עצמה…)

            יואל גלסי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

              @Studio-Bit אני אישית יותר אהבתי את המאסטרו, ולו בגלל שהיו שם מבינים אמיתיים (כל מי שעף שם היה עולה לגמר ב’‘הקלידנים’')
              (אמנם עצוב מה שקרה בסוף, אבל זה לא הוריד מהתוכנית עצמה…)

              יואל גלסי מנותק
              יואל גלסי מנותק
              יואל גלס
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @מייבין-באקורדים לדעתי העניה המאסטרו היתה בושה לאינטלגנציה של הרדיו, תוכנית שגם השופטים לא הבינו מה הם אמורים לעשות ומה רוצים מהם (עם כל הביטחון העצמי), בלאגן שלם שנגמר רק בזכות הגמר… פשוט גאוני לשפוט מנדולינה מול מעבד אלקטרוני, אין דברים כאלה

              מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • יואל גלסי יואל גלס

                @מייבין-באקורדים לדעתי העניה המאסטרו היתה בושה לאינטלגנציה של הרדיו, תוכנית שגם השופטים לא הבינו מה הם אמורים לעשות ומה רוצים מהם (עם כל הביטחון העצמי), בלאגן שלם שנגמר רק בזכות הגמר… פשוט גאוני לשפוט מנדולינה מול מעבד אלקטרוני, אין דברים כאלה

                מייבין באקורדיםמ מנותק
                מייבין באקורדיםמ מנותק
                מייבין באקורדים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @יואל-גלס מבחינת הגדרת התחרות אני מסכים
                גם בציבור הכללי להבדיל יש תוכניות גילוי כשרונות שמתמודד יצרן גלידה מול להטוטן, הבעיה הייתה בהגדרת ‘‘מאסטרו’’
                אבל בלי קשר, היה כיף לצפות באנשים מוכשרים באמת (ע"ע @יוחנן-בלייך , והזמר סטייל ריבו שהיה שם לא זוכר את שמו, ועוד) ולראות מקצוענות
                כמו"כ חלק מהשופטים היו באמת מיקצוענים, עמו אבי אילסון ועוד, והביאו שופטים אורחים ברמה כמו יהודה גלילי ועוד…
                היה כיף לשמוע איכות מוזזיקלית
                הרעיון של ‘‘תחרות’’ של מאסטרו באמת לא הצליח
                ובחירת השופטים הגרועה שלהם לגמר, בשילוב המבוכה הגדולה מהזכיה קברה את הסיכויים של התוכנית הזאת להצליח שוב, וחבל

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                👌
                2
                • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                  @יואל-גלס מבחינת הגדרת התחרות אני מסכים
                  גם בציבור הכללי להבדיל יש תוכניות גילוי כשרונות שמתמודד יצרן גלידה מול להטוטן, הבעיה הייתה בהגדרת ‘‘מאסטרו’’
                  אבל בלי קשר, היה כיף לצפות באנשים מוכשרים באמת (ע"ע @יוחנן-בלייך , והזמר סטייל ריבו שהיה שם לא זוכר את שמו, ועוד) ולראות מקצוענות
                  כמו"כ חלק מהשופטים היו באמת מיקצוענים, עמו אבי אילסון ועוד, והביאו שופטים אורחים ברמה כמו יהודה גלילי ועוד…
                  היה כיף לשמוע איכות מוזזיקלית
                  הרעיון של ‘‘תחרות’’ של מאסטרו באמת לא הצליח
                  ובחירת השופטים הגרועה שלהם לגמר, בשילוב המבוכה הגדולה מהזכיה קברה את הסיכויים של התוכנית הזאת להצליח שוב, וחבל

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מוזיקה ללב
                  כתב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה ללב
                  #8

                  @מייבין-באקורדים
                  אני חושב שהם הבינו את זה לבד.
                  ולכן לא חזרו על זה שוב.

                  אני כמלחין מאד אוהב את הקונספט שיצרו עכשיו לעונה הנוכחית של המלחינים. עם האתגרים למלחינים.
                  זה באמת משהו מאתגר ומוציא מהמלחינים את המירב.
                  וגם להביא את הזמרים שזכו בקול החדש לבצע את הלחנים זה רעיון ממש טוב.
                  אם כי ההתאמה בין הלחן לזמר המבצע לא תמיד טובה לדעתי.
                  כמו אביה שרמן שביצע את השיר של ישי שין.

                  כמובן שקלידנים יתחברו הרבה יותר לתחרות קלידנים מאשר למלחינים…
                  ומחילה אם סטיתי מהנושא…

                  מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מוזיקה ללב

                    @מייבין-באקורדים
                    אני חושב שהם הבינו את זה לבד.
                    ולכן לא חזרו על זה שוב.

                    אני כמלחין מאד אוהב את הקונספט שיצרו עכשיו לעונה הנוכחית של המלחינים. עם האתגרים למלחינים.
                    זה באמת משהו מאתגר ומוציא מהמלחינים את המירב.
                    וגם להביא את הזמרים שזכו בקול החדש לבצע את הלחנים זה רעיון ממש טוב.
                    אם כי ההתאמה בין הלחן לזמר המבצע לא תמיד טובה לדעתי.
                    כמו אביה שרמן שביצע את השיר של ישי שין.

                    כמובן שקלידנים יתחברו הרבה יותר לתחרות קלידנים מאשר למלחינים…
                    ומחילה אם סטיתי מהנושא…

                    מייבין באקורדיםמ מנותק
                    מייבין באקורדיםמ מנותק
                    מייבין באקורדים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @מוזיקה-ללב אישית, (וזה סתם ספאם, אבל אני מרשה לעצמי פעם אחת להגיב בעניין), המלחינים היא תוכנית משעממת, ופשוט לא מענייינת.
                    בא נניח שיצא משם שיר אחד, שיהיה להיט ענק בכל הארץ. זה אולי יפרסם את המלחין לזמרים.
                    לי, כאחד ששנהנה מלשמוע מוזיקה זה לא מעניין מי המלחין, ויותר מזה, גם אין לי כח לשמוע שירים שלא מעניינים אותי
                    ותוכנית שאני צופה בה בדילוגים כל הזמן, פשוט לא כיף להמשיך לצפות בה…

                    Studio BitS אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
                    🤕
                    4
                    • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                      @מוזיקה-ללב אישית, (וזה סתם ספאם, אבל אני מרשה לעצמי פעם אחת להגיב בעניין), המלחינים היא תוכנית משעממת, ופשוט לא מענייינת.
                      בא נניח שיצא משם שיר אחד, שיהיה להיט ענק בכל הארץ. זה אולי יפרסם את המלחין לזמרים.
                      לי, כאחד ששנהנה מלשמוע מוזיקה זה לא מעניין מי המלחין, ויותר מזה, גם אין לי כח לשמוע שירים שלא מעניינים אותי
                      ותוכנית שאני צופה בה בדילוגים כל הזמן, פשוט לא כיף להמשיך לצפות בה…

                      Studio BitS מחובר
                      Studio BitS מחובר
                      Studio Bit
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
                      #10

                      @מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:

                      לי, כאחד ששנהנה מלשמוע מוזיקה זה לא מעניין מי המלחין, ויותר מזה, גם אין לי כח לשמוע שירים שלא מעניינים אותי

                      לשמוע לחנים חדשים בפרט בתוכנית כזאת זה יכול להיות מורכב כי הרבה פעמים הלחן לא מספיר מלוטש
                      אני אישית למדתי הרבה מהשופטים איך שיר אמור להיות בנוי ומבחינתי זה שווה ומומלץ
                      (כמובן יש את נושא הקצב וריקוד שדי מפריע לאחד לדבר ולהסביר כמו שצריך משו אבל עדיין יש המון מה להחכים)

                      מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • Studio BitS Studio Bit

                        @מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:

                        לי, כאחד ששנהנה מלשמוע מוזיקה זה לא מעניין מי המלחין, ויותר מזה, גם אין לי כח לשמוע שירים שלא מעניינים אותי

                        לשמוע לחנים חדשים בפרט בתוכנית כזאת זה יכול להיות מורכב כי הרבה פעמים הלחן לא מספיר מלוטש
                        אני אישית למדתי הרבה מהשופטים איך שיר אמור להיות בנוי ומבחינתי זה שווה ומומלץ
                        (כמובן יש את נושא הקצב וריקוד שדי מפריע לאחד לדבר ולהסביר כמו שצריך משו אבל עדיין יש המון מה להחכים)

                        מייבין באקורדיםמ מנותק
                        מייבין באקורדיםמ מנותק
                        מייבין באקורדים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @Studio-Bit מסכים
                        הכל עניין של תמורה.
                        זמן שביזבזת על משהו- זה זמן שלא עשית משהו אחר.
                        סדרי עדיפויות,…

                        Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                          @Studio-Bit מסכים
                          הכל עניין של תמורה.
                          זמן שביזבזת על משהו- זה זמן שלא עשית משהו אחר.
                          סדרי עדיפויות,…

                          Studio BitS מחובר
                          Studio BitS מחובר
                          Studio Bit
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
                          #12

                          @מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:

                          זמן שביזבזת על משהו-

                          לא הייתי קורא לזה בזבוז יש שמה המון ידע (אולי בקטעים שהמתמודדים שרים אתה יכול לדלג עד שאתה מגיע למתמודד שהקליט אצלך באולפן…)

                          מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • Studio BitS Studio Bit

                            @מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:

                            זמן שביזבזת על משהו-

                            לא הייתי קורא לזה בזבוז יש שמה המון ידע (אולי בקטעים שהמתמודדים שרים אתה יכול לדלג עד שאתה מגיע למתמודד שהקליט אצלך באולפן…)

                            מייבין באקורדיםמ מנותק
                            מייבין באקורדיםמ מנותק
                            מייבין באקורדים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @Studio-Bit

                            @Studio-Bit כתב בהקלידנים 3:

                            אתה יכול לדלג עד שאתה מגיע למתמודד שהקליט אצלך באולפן

                            זה כבר משהו אחר…😆
                            בכל אופן, קשה לילראות תוכניות ב’‘דילוגים’', אבל זה כבר באמת אישי
                            מה שכתבתי בעיקר, שלדעתי התוכנית הזאת, כתוכנית שמיועדת לקהל הרחב פשוט לא מוצלחת
                            ולפי הבנתי-אתה איתי בעניין…

                            Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                              @Studio-Bit

                              @Studio-Bit כתב בהקלידנים 3:

                              אתה יכול לדלג עד שאתה מגיע למתמודד שהקליט אצלך באולפן

                              זה כבר משהו אחר…😆
                              בכל אופן, קשה לילראות תוכניות ב’‘דילוגים’', אבל זה כבר באמת אישי
                              מה שכתבתי בעיקר, שלדעתי התוכנית הזאת, כתוכנית שמיועדת לקהל הרחב פשוט לא מוצלחת
                              ולפי הבנתי-אתה איתי בעניין…

                              Studio BitS מחובר
                              Studio BitS מחובר
                              Studio Bit
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:

                              מה שכתבתי בעיקר, שלדעתי התוכנית הזאת, כתוכנית שמיועדת לקהל הרחב פשוט לא מוצלחת

                              כמו שאתה אומר זה לא קשור לתוכן אלא למה שמעניין את הקהל (רייטינג בלע’'ז) ובזה אין לי שמץ של הבנה, אולי אתה צודק.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              😊
                              0
                              • חכם_בלילהח מנותק
                                חכם_בלילהח מנותק
                                חכם_בלילה
                                SynthMaster
                                כתב נערך לאחרונה על ידי חכם_בלילה
                                #15

                                @מנדי-0 קול חי אף פעם לא מתחילים עונה באמצע השנה
                                הם מתחילים בחורף בערך באזור חנוכה והגמר של התוכנית זה בבין הזמנים אב

                                לפי התכנון אמור להיות הקלידנים עונה 3 בע"ה אחרי המלחינים, מאמין שנדע יותר לקראת הגמר של המלחינים…

                                נ.ב אין עניין לשאול את השופטים סתם, הם לא יודעים מתי היא תהיה…

                                ש B הפקותB 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                                  @מנדי-0 קול חי אף פעם לא מתחילים עונה באמצע השנה
                                  הם מתחילים בחורף בערך באזור חנוכה והגמר של התוכנית זה בבין הזמנים אב

                                  לפי התכנון אמור להיות הקלידנים עונה 3 בע"ה אחרי המלחינים, מאמין שנדע יותר לקראת הגמר של המלחינים…

                                  נ.ב אין עניין לשאול את השופטים סתם, הם לא יודעים מתי היא תהיה…

                                  ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שלום צוקר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @חכם_בלילה הלוואי
                                  כי כרגע אני בכלל לא מחכה שיהיה מוצש😊

                                  חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ש שלום צוקר

                                    @חכם_בלילה הלוואי
                                    כי כרגע אני בכלל לא מחכה שיהיה מוצש😊

                                    חכם_בלילהח מנותק
                                    חכם_בלילהח מנותק
                                    חכם_בלילה
                                    SynthMaster
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @שלום-צוקר למה לא? המלחינים זו תוכנית מאוד מעניינת…

                                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                                      @מנדי-0 קול חי אף פעם לא מתחילים עונה באמצע השנה
                                      הם מתחילים בחורף בערך באזור חנוכה והגמר של התוכנית זה בבין הזמנים אב

                                      לפי התכנון אמור להיות הקלידנים עונה 3 בע"ה אחרי המלחינים, מאמין שנדע יותר לקראת הגמר של המלחינים…

                                      נ.ב אין עניין לשאול את השופטים סתם, הם לא יודעים מתי היא תהיה…

                                      B הפקותB מנותק
                                      B הפקותB מנותק
                                      B הפקות
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @חכם_בלילה אתה אומר את זה מידיעה? כי אחרי המלחינים יש את הקול החדש בדרכים שכבר הוקלט רוב הפרקים שלו,
                                      והבנתי שזה מתחיל בבין הזמנים

                                      חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                                        @שלום-צוקר למה לא? המלחינים זו תוכנית מאוד מעניינת…

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שלום צוקר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @חכם_בלילה אני לא מתחבר

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • B הפקותB B הפקות

                                          @חכם_בלילה אתה אומר את זה מידיעה? כי אחרי המלחינים יש את הקול החדש בדרכים שכבר הוקלט רוב הפרקים שלו,
                                          והבנתי שזה מתחיל בבין הזמנים

                                          חכם_בלילהח מנותק
                                          חכם_בלילהח מנותק
                                          חכם_בלילה
                                          SynthMaster
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @B-הפקות זה יהיה במקביל למלחינים, הגמר מתוכנן לבין הזמנים אב

                                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          8

                                          מחובר

                                          3.7k

                                          משתמשים

                                          3.1k

                                          נושאים

                                          51.8k

                                          פוסטים

                                          ניוזלטר

                                          ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                                          תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                                          אתר מאובטח SSL בתוקף

                                          מידע

                                          • צור קשר
                                          • נבחרות המוזיקאי
                                          • תקנון הפורום
                                          • חיפוש מתקדם

                                          הקהילה

                                          • כל הקטגוריות
                                          • המוזיקאי בווטסאפ
                                          • דיונים אחרונים
                                          • תגיות פופולריות

                                          המוזיקאי.

                                          הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                                          © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                                          נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                                          • חפש באמצעות Google
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • יצירת קשר