הקלידנים 3
-
פוסט זה נמחק!
-
מישהו יודע מה אם הקלידנים 3 ???
דיברתי אם אבי דרור והוא אמר לי שזה היה אמור להתחיל אחרי פסח, ומכיוון שהיה עוד תוכניות - המלחינים אז זה נדחה, מישהו יודע מה הצפי? -
נראה לי זה התוכנית הכי פופלרית אצלינו בציבור נכון?
שיהיה ריאלזים אז תשתמשו בג’ויסטיק - מקווה שהפעם ירדו מהשיקול הזה וישפטו על דברים יותר הגיוניים. -
נראה לי זה התוכנית הכי פופלרית אצלינו בציבור נכון?
שיהיה ריאלזים אז תשתמשו בג’ויסטיק - מקווה שהפעם ירדו מהשיקול הזה וישפטו על דברים יותר הגיוניים.@Studio-Bit אני אישית יותר אהבתי את המאסטרו, ולו בגלל שהיו שם מבינים אמיתיים (כל מי שעף שם היה עולה לגמר ב’‘הקלידנים’')
(אמנם עצוב מה שקרה בסוף, אבל זה לא הוריד מהתוכנית עצמה…) -
@Studio-Bit אני אישית יותר אהבתי את המאסטרו, ולו בגלל שהיו שם מבינים אמיתיים (כל מי שעף שם היה עולה לגמר ב’‘הקלידנים’')
(אמנם עצוב מה שקרה בסוף, אבל זה לא הוריד מהתוכנית עצמה…)@מייבין-באקורדים לדעתי העניה המאסטרו היתה בושה לאינטלגנציה של הרדיו, תוכנית שגם השופטים לא הבינו מה הם אמורים לעשות ומה רוצים מהם (עם כל הביטחון העצמי), בלאגן שלם שנגמר רק בזכות הגמר… פשוט גאוני לשפוט מנדולינה מול מעבד אלקטרוני, אין דברים כאלה
-
@מייבין-באקורדים לדעתי העניה המאסטרו היתה בושה לאינטלגנציה של הרדיו, תוכנית שגם השופטים לא הבינו מה הם אמורים לעשות ומה רוצים מהם (עם כל הביטחון העצמי), בלאגן שלם שנגמר רק בזכות הגמר… פשוט גאוני לשפוט מנדולינה מול מעבד אלקטרוני, אין דברים כאלה
@יואל-גלס מבחינת הגדרת התחרות אני מסכים
גם בציבור הכללי להבדיל יש תוכניות גילוי כשרונות שמתמודד יצרן גלידה מול להטוטן, הבעיה הייתה בהגדרת ‘‘מאסטרו’’
אבל בלי קשר, היה כיף לצפות באנשים מוכשרים באמת (ע"ע @יוחנן-בלייך , והזמר סטייל ריבו שהיה שם לא זוכר את שמו, ועוד) ולראות מקצוענות
כמו"כ חלק מהשופטים היו באמת מיקצוענים, עמו אבי אילסון ועוד, והביאו שופטים אורחים ברמה כמו יהודה גלילי ועוד…
היה כיף לשמוע איכות מוזזיקלית
הרעיון של ‘‘תחרות’’ של מאסטרו באמת לא הצליח
ובחירת השופטים הגרועה שלהם לגמר, בשילוב המבוכה הגדולה מהזכיה קברה את הסיכויים של התוכנית הזאת להצליח שוב, וחבל -
@יואל-גלס מבחינת הגדרת התחרות אני מסכים
גם בציבור הכללי להבדיל יש תוכניות גילוי כשרונות שמתמודד יצרן גלידה מול להטוטן, הבעיה הייתה בהגדרת ‘‘מאסטרו’’
אבל בלי קשר, היה כיף לצפות באנשים מוכשרים באמת (ע"ע @יוחנן-בלייך , והזמר סטייל ריבו שהיה שם לא זוכר את שמו, ועוד) ולראות מקצוענות
כמו"כ חלק מהשופטים היו באמת מיקצוענים, עמו אבי אילסון ועוד, והביאו שופטים אורחים ברמה כמו יהודה גלילי ועוד…
היה כיף לשמוע איכות מוזזיקלית
הרעיון של ‘‘תחרות’’ של מאסטרו באמת לא הצליח
ובחירת השופטים הגרועה שלהם לגמר, בשילוב המבוכה הגדולה מהזכיה קברה את הסיכויים של התוכנית הזאת להצליח שוב, וחבל@מייבין-באקורדים
אני חושב שהם הבינו את זה לבד.
ולכן לא חזרו על זה שוב.אני כמלחין מאד אוהב את הקונספט שיצרו עכשיו לעונה הנוכחית של המלחינים. עם האתגרים למלחינים.
זה באמת משהו מאתגר ומוציא מהמלחינים את המירב.
וגם להביא את הזמרים שזכו בקול החדש לבצע את הלחנים זה רעיון ממש טוב.
אם כי ההתאמה בין הלחן לזמר המבצע לא תמיד טובה לדעתי.
כמו אביה שרמן שביצע את השיר של ישי שין.כמובן שקלידנים יתחברו הרבה יותר לתחרות קלידנים מאשר למלחינים…
ומחילה אם סטיתי מהנושא… -
@מייבין-באקורדים
אני חושב שהם הבינו את זה לבד.
ולכן לא חזרו על זה שוב.אני כמלחין מאד אוהב את הקונספט שיצרו עכשיו לעונה הנוכחית של המלחינים. עם האתגרים למלחינים.
זה באמת משהו מאתגר ומוציא מהמלחינים את המירב.
וגם להביא את הזמרים שזכו בקול החדש לבצע את הלחנים זה רעיון ממש טוב.
אם כי ההתאמה בין הלחן לזמר המבצע לא תמיד טובה לדעתי.
כמו אביה שרמן שביצע את השיר של ישי שין.כמובן שקלידנים יתחברו הרבה יותר לתחרות קלידנים מאשר למלחינים…
ומחילה אם סטיתי מהנושא…@מוזיקה-ללב אישית, (וזה סתם ספאם, אבל אני מרשה לעצמי פעם אחת להגיב בעניין), המלחינים היא תוכנית משעממת, ופשוט לא מענייינת.
בא נניח שיצא משם שיר אחד, שיהיה להיט ענק בכל הארץ. זה אולי יפרסם את המלחין לזמרים.
לי, כאחד ששנהנה מלשמוע מוזיקה זה לא מעניין מי המלחין, ויותר מזה, גם אין לי כח לשמוע שירים שלא מעניינים אותי
ותוכנית שאני צופה בה בדילוגים כל הזמן, פשוט לא כיף להמשיך לצפות בה… -
@מוזיקה-ללב אישית, (וזה סתם ספאם, אבל אני מרשה לעצמי פעם אחת להגיב בעניין), המלחינים היא תוכנית משעממת, ופשוט לא מענייינת.
בא נניח שיצא משם שיר אחד, שיהיה להיט ענק בכל הארץ. זה אולי יפרסם את המלחין לזמרים.
לי, כאחד ששנהנה מלשמוע מוזיקה זה לא מעניין מי המלחין, ויותר מזה, גם אין לי כח לשמוע שירים שלא מעניינים אותי
ותוכנית שאני צופה בה בדילוגים כל הזמן, פשוט לא כיף להמשיך לצפות בה…@מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:
לי, כאחד ששנהנה מלשמוע מוזיקה זה לא מעניין מי המלחין, ויותר מזה, גם אין לי כח לשמוע שירים שלא מעניינים אותי
לשמוע לחנים חדשים בפרט בתוכנית כזאת זה יכול להיות מורכב כי הרבה פעמים הלחן לא מספיר מלוטש
אני אישית למדתי הרבה מהשופטים איך שיר אמור להיות בנוי ומבחינתי זה שווה ומומלץ
(כמובן יש את נושא הקצב וריקוד שדי מפריע לאחד לדבר ולהסביר כמו שצריך משו אבל עדיין יש המון מה להחכים) -
@מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:
לי, כאחד ששנהנה מלשמוע מוזיקה זה לא מעניין מי המלחין, ויותר מזה, גם אין לי כח לשמוע שירים שלא מעניינים אותי
לשמוע לחנים חדשים בפרט בתוכנית כזאת זה יכול להיות מורכב כי הרבה פעמים הלחן לא מספיר מלוטש
אני אישית למדתי הרבה מהשופטים איך שיר אמור להיות בנוי ומבחינתי זה שווה ומומלץ
(כמובן יש את נושא הקצב וריקוד שדי מפריע לאחד לדבר ולהסביר כמו שצריך משו אבל עדיין יש המון מה להחכים)@Studio-Bit מסכים
הכל עניין של תמורה.
זמן שביזבזת על משהו- זה זמן שלא עשית משהו אחר.
סדרי עדיפויות,… -
@Studio-Bit מסכים
הכל עניין של תמורה.
זמן שביזבזת על משהו- זה זמן שלא עשית משהו אחר.
סדרי עדיפויות,…@מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:
זמן שביזבזת על משהו-
לא הייתי קורא לזה בזבוז יש שמה המון ידע (אולי בקטעים שהמתמודדים שרים אתה יכול לדלג עד שאתה מגיע למתמודד שהקליט אצלך באולפן…)
-
@מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:
זמן שביזבזת על משהו-
לא הייתי קורא לזה בזבוז יש שמה המון ידע (אולי בקטעים שהמתמודדים שרים אתה יכול לדלג עד שאתה מגיע למתמודד שהקליט אצלך באולפן…)
@Studio-Bit כתב בהקלידנים 3:
אתה יכול לדלג עד שאתה מגיע למתמודד שהקליט אצלך באולפן
זה כבר משהו אחר…

בכל אופן, קשה לילראות תוכניות ב’‘דילוגים’', אבל זה כבר באמת אישי
מה שכתבתי בעיקר, שלדעתי התוכנית הזאת, כתוכנית שמיועדת לקהל הרחב פשוט לא מוצלחת
ולפי הבנתי-אתה איתי בעניין… -
@Studio-Bit כתב בהקלידנים 3:
אתה יכול לדלג עד שאתה מגיע למתמודד שהקליט אצלך באולפן
זה כבר משהו אחר…

בכל אופן, קשה לילראות תוכניות ב’‘דילוגים’', אבל זה כבר באמת אישי
מה שכתבתי בעיקר, שלדעתי התוכנית הזאת, כתוכנית שמיועדת לקהל הרחב פשוט לא מוצלחת
ולפי הבנתי-אתה איתי בעניין…@מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:
מה שכתבתי בעיקר, שלדעתי התוכנית הזאת, כתוכנית שמיועדת לקהל הרחב פשוט לא מוצלחת
כמו שאתה אומר זה לא קשור לתוכן אלא למה שמעניין את הקהל (רייטינג בלע’'ז) ובזה אין לי שמץ של הבנה, אולי אתה צודק.
-
@מנדי-0 קול חי אף פעם לא מתחילים עונה באמצע השנה
הם מתחילים בחורף בערך באזור חנוכה והגמר של התוכנית זה בבין הזמנים אבלפי התכנון אמור להיות הקלידנים עונה 3 בע"ה אחרי המלחינים, מאמין שנדע יותר לקראת הגמר של המלחינים…
נ.ב אין עניין לשאול את השופטים סתם, הם לא יודעים מתי היא תהיה…
-
@מנדי-0 קול חי אף פעם לא מתחילים עונה באמצע השנה
הם מתחילים בחורף בערך באזור חנוכה והגמר של התוכנית זה בבין הזמנים אבלפי התכנון אמור להיות הקלידנים עונה 3 בע"ה אחרי המלחינים, מאמין שנדע יותר לקראת הגמר של המלחינים…
נ.ב אין עניין לשאול את השופטים סתם, הם לא יודעים מתי היא תהיה…
@חכם_בלילה הלוואי
כי כרגע אני בכלל לא מחכה שיהיה מוצש
-
@חכם_בלילה הלוואי
כי כרגע אני בכלל לא מחכה שיהיה מוצש
@שלום-צוקר למה לא? המלחינים זו תוכנית מאוד מעניינת…
-
@מנדי-0 קול חי אף פעם לא מתחילים עונה באמצע השנה
הם מתחילים בחורף בערך באזור חנוכה והגמר של התוכנית זה בבין הזמנים אבלפי התכנון אמור להיות הקלידנים עונה 3 בע"ה אחרי המלחינים, מאמין שנדע יותר לקראת הגמר של המלחינים…
נ.ב אין עניין לשאול את השופטים סתם, הם לא יודעים מתי היא תהיה…
@חכם_בלילה אתה אומר את זה מידיעה? כי אחרי המלחינים יש את הקול החדש בדרכים שכבר הוקלט רוב הפרקים שלו,
והבנתי שזה מתחיל בבין הזמנים -
@שלום-צוקר למה לא? המלחינים זו תוכנית מאוד מעניינת…
@חכם_בלילה אני לא מתחבר
-
@חכם_בלילה אתה אומר את זה מידיעה? כי אחרי המלחינים יש את הקול החדש בדרכים שכבר הוקלט רוב הפרקים שלו,
והבנתי שזה מתחיל בבין הזמנים