מיקס נכון ב EZdramer
-
@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
שיש בעיה בספריות כבדות שעל מחשב
ספריות כבדות לא אמור לעשות בעיות בשמע -כי בפועל זה יושב על הראם של המחשב שהוא מאד מהיר
אם תוכל לשתף נתונים של המחשב שלך כמו איזה מעבד יש לך ואיזה דור כמה ראם ואיזה אחסון הייתי יכול לקבל יותר אינדקציה@Studio-Bit ראם 32{!}GB ומעבד I7 דור 9 כרטיס מסך 1050 קיבלתי את זה מחבר {צריך לדעת איזה חברים למצוא…
} וטענו כאן שזה נקרה מחשב ישן ולא וואו… -
@Studio-Bit ראם 32{!}GB ומעבד I7 דור 9 כרטיס מסך 1050 קיבלתי את זה מחבר {צריך לדעת איזה חברים למצוא…
} וטענו כאן שזה נקרה מחשב ישן ולא וואו…@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
ראם 32{!}GB ומעבד I7 דור 9 כרטיס מסך 1050
מחשב בסדר גמור- (הטענה היתה על דור 3 לא על דור 9). תנסה לראות בF12 (תוך כדי עבודה של הקיובס) האם ישנם פיקים (חיווי אדום שנדלק) ואם כן על מה
-
@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
ראם 32{!}GB ומעבד I7 דור 9 כרטיס מסך 1050
מחשב בסדר גמור- (הטענה היתה על דור 3 לא על דור 9). תנסה לראות בF12 (תוך כדי עבודה של הקיובס) האם ישנם פיקים (חיווי אדום שנדלק) ואם כן על מה
@Studio-Bit כן. בעקרון זה ווחד של מחשב-באמת רץ מהר. רק אין לי כרגע את הקיובייס פתוח על פרוייקט אבל בכללי אני משתמש עם ספריות ממש גדולות בכל פרוייקט אקוסטי-EZDRUMER כינורות וגיטרות של קונטקט-לכן עדיין הגיוני שהוא מפספס ניאואנסים למרות הכוח של המחשב… אבדוק עוד מעט בF12…
-
@Studio-Bit כן. בעקרון זה ווחד של מחשב-באמת רץ מהר. רק אין לי כרגע את הקיובייס פתוח על פרוייקט אבל בכללי אני משתמש עם ספריות ממש גדולות בכל פרוייקט אקוסטי-EZDRUMER כינורות וגיטרות של קונטקט-לכן עדיין הגיוני שהוא מפספס ניאואנסים למרות הכוח של המחשב… אבדוק עוד מעט בF12…
@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
לכן עדיין הגיוני שהוא מפספס ניאואנסים למרות הכוח של המחשב
אם יש בעיות אז אתה אמור לשמוע פיקים וקפיצות. מחשב לא מפספס ניואנסים
-
@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
לכן עדיין הגיוני שהוא מפספס ניאואנסים למרות הכוח של המחשב
אם יש בעיות אז אתה אמור לשמוע פיקים וקפיצות. מחשב לא מפספס ניואנסים
@Studio-Bit אני כן שומע פספוסים של ניואנסים… וכן. יש קצת קפיצות אבל ממש קצת ורק שאני פותח את הפרוייקט ואני מתחיל לעבוד אחרי חצי דקה זה מסתדר-אבל מדי פעם מפספס ניואנסים ולפעמים אפילו תוים שלמים{!}…
-
@Studio-Bit אני כן שומע פספוסים של ניואנסים… וכן. יש קצת קפיצות אבל ממש קצת ורק שאני פותח את הפרוייקט ואני מתחיל לעבוד אחרי חצי דקה זה מסתדר-אבל מדי פעם מפספס ניואנסים ולפעמים אפילו תוים שלמים{!}…
@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
אבל מדי פעם מפספס ניואנסים ולפעמים אפילו תוים שלמים
מעניין מאד צריך לבדוק את זה - לפי מה שאתה כותב זה קורה רק כשאתה משתמש בספריות גדולות של קונטקט אבל בפרויקטים קטנים אין בעיות?
-
@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
זה גם לא בגלל זה. זה באמת נכנס לרינדור. התכונתי על מה שכתבתי קודם-שגם ברינדור הרינדור מפספס חלק מהניאואנסים ואז זה פיספוס שממש מורגש ולזה באמת לא עוזר רינדור כי גם שם הוא מפספס אלא צריך לרנדר פעמיים ולחבר אותם אחד עם השני איפה שיש פחות פספוסים… ולגבי ה"ראונד רובין" זה באמת לא קשור-כך לדעתי אחרי שהבנתי מה זה…
אם זה נכנס גם לרינדור אז יש מצב שיש בעיה
@Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:
התכונתי על מה שכתבתי קודם-שגם ברינדור הרינדור מפספס חלק מהניאואנסים
אפרופו רינדור- תוכל להסביר קצת על התהליך של “פריז” [הקפאה] ?!
שכשאני מקפיא הוא מייצר קובץ אודיו…
האם זה ממש כמו רינדור קלאסי?
האם ה"ראונד רובין" ג"כ קופא והכל נשאר כמו בזמן ההקפאה?!
-
@natinati אל תבהל מזה שהסאונד משתנה כי גם אחרי האקספורט הסאונד משתנה (זה חלק מהסיבות שרוב הממקססים עובדים על פרוטולס - יחסית הסאונד שלו משקף את המציאות הכי טוב גם אחרי האקספורט)
הכי חשוב זה לעבוד בעוצמות נכונות לא לדחוף מידי חזק במאסטר כל עוד שאתה לא עושה מאסטרינג -
@natinati אל תבהל מזה שהסאונד משתנה כי גם אחרי האקספורט הסאונד משתנה (זה חלק מהסיבות שרוב הממקססים עובדים על פרוטולס - יחסית הסאונד שלו משקף את המציאות הכי טוב גם אחרי האקספורט)
הכי חשוב זה לעבוד בעוצמות נכונות לא לדחוף מידי חזק במאסטר כל עוד שאתה לא עושה מאסטרינג@Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:
הכי חשוב זה לעבוד בעוצמות נכונות לא לדחוף מידי חזק במאסטר כל עוד שאתה לא עושה מאסטרינג
מה הקשר?! למה?
-
@Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:
הכי חשוב זה לעבוד בעוצמות נכונות לא לדחוף מידי חזק במאסטר כל עוד שאתה לא עושה מאסטרינג
מה הקשר?! למה?
@natinati כתב במיקס נכון ב EZdramer:
מה הקשר?! למה?
כי הדיגיטל עדיין לא כזה חזק כמו האנלוג גם בזמנים שלנו ואם אתה באמת רוצה לדייק בסאונד אז אל תעבוד מעל המינוס 10 במאסטר זה משפיע על הסאונד
-
@natinati כתב במיקס נכון ב EZdramer:
מה הקשר?! למה?
כי הדיגיטל עדיין לא כזה חזק כמו האנלוג גם בזמנים שלנו ואם אתה באמת רוצה לדייק בסאונד אז אל תעבוד מעל המינוס 10 במאסטר זה משפיע על הסאונד
@Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:
ל תעבוד מעל המינוס 10 במאסטר זה משפיע על הסאונד
אתה מתכוון בייצוא או גם בלי?!
-
@Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:
ל תעבוד מעל המינוס 10 במאסטר זה משפיע על הסאונד
אתה מתכוון בייצוא או גם בלי?!
@natinati כתב במיקס נכון ב EZdramer:
אתה מתכוון בייצוא או גם בלי?!
בעבודה הכללית - כשאתה ממקס או יוצר לא משנה מה, תמיד להקפיד על עוצמות עבודה נכונות. כשאתה עושה מאסטר (או מייצא) אתה צריך לעלות במאסטר - כמובן צריך לדעת איך
-
@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
אבל מדי פעם מפספס ניואנסים ולפעמים אפילו תוים שלמים
מעניין מאד צריך לבדוק את זה - לפי מה שאתה כותב זה קורה רק כשאתה משתמש בספריות גדולות של קונטקט אבל בפרויקטים קטנים אין בעיות?
@Studio-Bit לא. רק בפרוייקטים גדולים זה קורה ואכן רק שאני רואה בF12 שזה באמת עם פיקים, שהמחשב עם מצב רוח טוב יותר-בלי קפיצות ופיקים אני מרנדר ואז זה כן יוצא אותו דבר… אגב באמת עזרת עם הF12 ככה אני יודע מתי לרנדר. (לא תמיד זה עוזר כי זה משתנה בשניות אבל בדר"כ זה נותן כיוון מתי לרנדר.)