דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. תיאוריית המוזיקה
  3. דיונים מקצועיים
  4. מיקס נכון ב EZdramer
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

מיקס נכון ב EZdramer

מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים מקצועיים
50 פוסטים 7 כותבים 527 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מוישי 0

    @Studio-Bit ראם 32{!}GB ומעבד I7 דור 9 כרטיס מסך 1050 קיבלתי את זה מחבר {צריך לדעת איזה חברים למצוא…😊 } וטענו כאן שזה נקרה מחשב ישן ולא וואו…

    Studio BitS מנותק
    Studio BitS מנותק
    Studio Bit
    מאסטר
    כתב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
    #38

    @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

    ראם 32{!}GB ומעבד I7 דור 9 כרטיס מסך 1050

    מחשב בסדר גמור- (הטענה היתה על דור 3 לא על דור 9). תנסה לראות בF12 (תוך כדי עבודה של הקיובס) האם ישנם פיקים (חיווי אדום שנדלק) ואם כן על מה

    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • Studio BitS Studio Bit

      @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

      ראם 32{!}GB ומעבד I7 דור 9 כרטיס מסך 1050

      מחשב בסדר גמור- (הטענה היתה על דור 3 לא על דור 9). תנסה לראות בF12 (תוך כדי עבודה של הקיובס) האם ישנם פיקים (חיווי אדום שנדלק) ואם כן על מה

      מ מחובר
      מ מחובר
      מוישי 0
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #39

      @Studio-Bit כן. בעקרון זה ווחד של מחשב-באמת רץ מהר. רק אין לי כרגע את הקיובייס פתוח על פרוייקט אבל בכללי אני משתמש עם ספריות ממש גדולות בכל פרוייקט אקוסטי-EZDRUMER כינורות וגיטרות של קונטקט-לכן עדיין הגיוני שהוא מפספס ניאואנסים למרות הכוח של המחשב… אבדוק עוד מעט בF12…

      Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מוישי 0

        @Studio-Bit כן. בעקרון זה ווחד של מחשב-באמת רץ מהר. רק אין לי כרגע את הקיובייס פתוח על פרוייקט אבל בכללי אני משתמש עם ספריות ממש גדולות בכל פרוייקט אקוסטי-EZDRUMER כינורות וגיטרות של קונטקט-לכן עדיין הגיוני שהוא מפספס ניאואנסים למרות הכוח של המחשב… אבדוק עוד מעט בF12…

        Studio BitS מנותק
        Studio BitS מנותק
        Studio Bit
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
        #40

        @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

        לכן עדיין הגיוני שהוא מפספס ניאואנסים למרות הכוח של המחשב

        אם יש בעיות אז אתה אמור לשמוע פיקים וקפיצות. מחשב לא מפספס ניואנסים

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • Studio BitS Studio Bit

          @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

          לכן עדיין הגיוני שהוא מפספס ניאואנסים למרות הכוח של המחשב

          אם יש בעיות אז אתה אמור לשמוע פיקים וקפיצות. מחשב לא מפספס ניואנסים

          מ מחובר
          מ מחובר
          מוישי 0
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #41

          @Studio-Bit אני כן שומע פספוסים של ניואנסים… וכן. יש קצת קפיצות אבל ממש קצת ורק שאני פותח את הפרוייקט ואני מתחיל לעבוד אחרי חצי דקה זה מסתדר-אבל מדי פעם מפספס ניואנסים ולפעמים אפילו תוים שלמים{!}…

          Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מוישי 0

            @Studio-Bit אני כן שומע פספוסים של ניואנסים… וכן. יש קצת קפיצות אבל ממש קצת ורק שאני פותח את הפרוייקט ואני מתחיל לעבוד אחרי חצי דקה זה מסתדר-אבל מדי פעם מפספס ניואנסים ולפעמים אפילו תוים שלמים{!}…

            Studio BitS מנותק
            Studio BitS מנותק
            Studio Bit
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #42

            @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

            אבל מדי פעם מפספס ניואנסים ולפעמים אפילו תוים שלמים

            מעניין מאד צריך לבדוק את זה - לפי מה שאתה כותב זה קורה רק כשאתה משתמש בספריות גדולות של קונטקט אבל בפרויקטים קטנים אין בעיות?

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Studio BitS Studio Bit

              @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

              זה גם לא בגלל זה. זה באמת נכנס לרינדור. התכונתי על מה שכתבתי קודם-שגם ברינדור הרינדור מפספס חלק מהניאואנסים ואז זה פיספוס שממש מורגש ולזה באמת לא עוזר רינדור כי גם שם הוא מפספס אלא צריך לרנדר פעמיים ולחבר אותם אחד עם השני איפה שיש פחות פספוסים… ולגבי ה"ראונד רובין" זה באמת לא קשור-כך לדעתי אחרי שהבנתי מה זה…

              אם זה נכנס גם לרינדור אז יש מצב שיש בעיה

              N מנותק
              N מנותק
              natinati
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #43

              @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

              התכונתי על מה שכתבתי קודם-שגם ברינדור הרינדור מפספס חלק מהניאואנסים

              אפרופו רינדור- תוכל להסביר קצת על התהליך של “פריז” [הקפאה] ?!

              שכשאני מקפיא הוא מייצר קובץ אודיו…

              האם זה ממש כמו רינדור קלאסי?

              האם ה"ראונד רובין" ג"כ קופא והכל נשאר כמו בזמן ההקפאה?!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • Studio BitS מנותק
                Studio BitS מנותק
                Studio Bit
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #44

                @natinati כן הפריז זה כמו רנדרר הוא אמור להתייחס לכל הפרמטרים עם הראוניד רובין (וגם בזה הסאונד משתנה)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍 😨
                0
                • Studio BitS מנותק
                  Studio BitS מנותק
                  Studio Bit
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
                  #45

                  @natinati אל תבהל מזה שהסאונד משתנה כי גם אחרי האקספורט הסאונד משתנה (זה חלק מהסיבות שרוב הממקססים עובדים על פרוטולס - יחסית הסאונד שלו משקף את המציאות הכי טוב גם אחרי האקספורט)
                  הכי חשוב זה לעבוד בעוצמות נכונות לא לדחוף מידי חזק במאסטר כל עוד שאתה לא עושה מאסטרינג

                  N תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍 👑
                  0
                  • Studio BitS Studio Bit

                    @natinati אל תבהל מזה שהסאונד משתנה כי גם אחרי האקספורט הסאונד משתנה (זה חלק מהסיבות שרוב הממקססים עובדים על פרוטולס - יחסית הסאונד שלו משקף את המציאות הכי טוב גם אחרי האקספורט)
                    הכי חשוב זה לעבוד בעוצמות נכונות לא לדחוף מידי חזק במאסטר כל עוד שאתה לא עושה מאסטרינג

                    N מנותק
                    N מנותק
                    natinati
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #46

                    @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                    הכי חשוב זה לעבוד בעוצמות נכונות לא לדחוף מידי חזק במאסטר כל עוד שאתה לא עושה מאסטרינג

                    מה הקשר?! למה?

                    Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • N natinati

                      @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                      הכי חשוב זה לעבוד בעוצמות נכונות לא לדחוף מידי חזק במאסטר כל עוד שאתה לא עושה מאסטרינג

                      מה הקשר?! למה?

                      Studio BitS מנותק
                      Studio BitS מנותק
                      Studio Bit
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #47

                      @natinati כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                      מה הקשר?! למה?

                      כי הדיגיטל עדיין לא כזה חזק כמו האנלוג גם בזמנים שלנו ואם אתה באמת רוצה לדייק בסאונד אז אל תעבוד מעל המינוס 10 במאסטר זה משפיע על הסאונד

                      N תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍
                      0
                      • Studio BitS Studio Bit

                        @natinati כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                        מה הקשר?! למה?

                        כי הדיגיטל עדיין לא כזה חזק כמו האנלוג גם בזמנים שלנו ואם אתה באמת רוצה לדייק בסאונד אז אל תעבוד מעל המינוס 10 במאסטר זה משפיע על הסאונד

                        N מנותק
                        N מנותק
                        natinati
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #48

                        @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                        ל תעבוד מעל המינוס 10 במאסטר זה משפיע על הסאונד

                        אתה מתכוון בייצוא או גם בלי?!

                        Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • N natinati

                          @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                          ל תעבוד מעל המינוס 10 במאסטר זה משפיע על הסאונד

                          אתה מתכוון בייצוא או גם בלי?!

                          Studio BitS מנותק
                          Studio BitS מנותק
                          Studio Bit
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
                          #49

                          @natinati כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                          אתה מתכוון בייצוא או גם בלי?!

                          בעבודה הכללית - כשאתה ממקס או יוצר לא משנה מה, תמיד להקפיד על עוצמות עבודה נכונות. כשאתה עושה מאסטר (או מייצא) אתה צריך לעלות במאסטר - כמובן צריך לדעת איך

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍
                          0
                          • Studio BitS Studio Bit

                            @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                            אבל מדי פעם מפספס ניואנסים ולפעמים אפילו תוים שלמים

                            מעניין מאד צריך לבדוק את זה - לפי מה שאתה כותב זה קורה רק כשאתה משתמש בספריות גדולות של קונטקט אבל בפרויקטים קטנים אין בעיות?

                            מ מחובר
                            מ מחובר
                            מוישי 0
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #50

                            @Studio-Bit לא. רק בפרוייקטים גדולים זה קורה ואכן רק שאני רואה בF12 שזה באמת עם פיקים, שהמחשב עם מצב רוח טוב יותר-בלי קפיצות ופיקים אני מרנדר ואז זה כן יוצא אותו דבר… אגב באמת עזרת עם הF12 ככה אני יודע מתי לרנדר. (לא תמיד זה עוזר כי זה משתנה בשניות אבל בדר"כ זה נותן כיוון מתי לרנדר.)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            תגובה
                            • תגובה כנושא
                            התחברו כדי לפרסם תגובה
                            • מהישן לחדש
                            • מהחדש לישן
                            • הכי הרבה הצבעות


                            38

                            מחובר

                            3.7k

                            משתמשים

                            3.1k

                            נושאים

                            51.7k

                            פוסטים

                            ניוזלטר

                            ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                            תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                            אתר מאובטח SSL בתוקף

                            מידע

                            • צור קשר
                            • נבחרות המוזיקאי
                            • תקנון הפורום
                            • חיפוש מתקדם

                            הקהילה

                            • כל הקטגוריות
                            • המוזיקאי בווטסאפ
                            • דיונים אחרונים
                            • תגיות פופולריות

                            המוזיקאי.

                            הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                            © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                            נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                            • חפש באמצעות Google
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • יצירת קשר