דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. קלידים
  3. קלידים - כללי
  4. הקלידנים 3
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

הקלידנים 3

מתוזמן נעוץ נעול הועבר קלידים - כללי
51 פוסטים 17 כותבים 345 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חכם_בלילהח חכם_בלילה

    @שלום-צוקר למה לא? המלחינים זו תוכנית מאוד מעניינת…

    ש מנותק
    ש מנותק
    שלום צוקר
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #19

    @חכם_בלילה אני לא מתחבר

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • B הפקותB B הפקות

      @חכם_בלילה אתה אומר את זה מידיעה? כי אחרי המלחינים יש את הקול החדש בדרכים שכבר הוקלט רוב הפרקים שלו,
      והבנתי שזה מתחיל בבין הזמנים

      חכם_בלילהח מנותק
      חכם_בלילהח מנותק
      חכם_בלילה
      SynthMaster
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #20

      @B-הפקות זה יהיה במקביל למלחינים, הגמר מתוכנן לבין הזמנים אב

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • חכם_בלילהח חכם_בלילה

        @B-הפקות זה יהיה במקביל למלחינים, הגמר מתוכנן לבין הזמנים אב

        ה מנותק
        ה מנותק
        המנגן 1
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #21

        @חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:

        @B-הפקות זה יהיה במקביל למלחינים, הגמר מתוכנן לבין הזמנים אב

        של שנה הבאה ?
        כי אם כך, זה לא סותר את הקול החדש בדרכים, כי אמרו שהפרקים האלו ישודרו מדי יום

        חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ה המנגן 1

          @חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:

          @B-הפקות זה יהיה במקביל למלחינים, הגמר מתוכנן לבין הזמנים אב

          של שנה הבאה ?
          כי אם כך, זה לא סותר את הקול החדש בדרכים, כי אמרו שהפרקים האלו ישודרו מדי יום

          חכם_בלילהח מנותק
          חכם_בלילהח מנותק
          חכם_בלילה
          SynthMaster
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #22

          @המנגן-1 אני התכוונתי שהלו"ז יהיה ככה:

          המלחינים ממשיך כרגיל על לגמר בבין הזמנים אב תשפ"ו
          ובבין הזמנים אב ישודר כל יום פרק של הקול החדש בדרכים

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

            @מוזיקה-ללב אישית, (וזה סתם ספאם, אבל אני מרשה לעצמי פעם אחת להגיב בעניין), המלחינים היא תוכנית משעממת, ופשוט לא מענייינת.
            בא נניח שיצא משם שיר אחד, שיהיה להיט ענק בכל הארץ. זה אולי יפרסם את המלחין לזמרים.
            לי, כאחד ששנהנה מלשמוע מוזיקה זה לא מעניין מי המלחין, ויותר מזה, גם אין לי כח לשמוע שירים שלא מעניינים אותי
            ותוכנית שאני צופה בה בדילוגים כל הזמן, פשוט לא כיף להמשיך לצפות בה…

            אילן פא מנותק
            אילן פא מנותק
            אילן פ
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #23

            @מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:

            @המלחינים היא תוכנית משעממת, ופשוט לא מענייינת.

            בהחלט יכול להבין שחושבים שזו תוכנית משעממת אבל כל אחד מתעניין בתוכניות האלה
            בתחום המוזיקה שנוגע אליו --נגינה שירה הלחנה וכ"ו --אבל אי אפשר להכליל כי אני
            להבדיל דוקא בתוכנית הזו יש לי הכי עניין ועוקב אחריה ואפילו השתתפתי כמתמודד
            ולמרות שמדובר בריאלטי עם הרבה "לא לשם שמיים " יותר חיצוניות ופחות תוכן
            אבל כמתעסק בהלחנה למדתי הרבה --לטוב ולמוטב – ולא יכול לפרט
            ובוא נגיד שאם הייתי יודע מראש מה הם מחפשים הייתי מתנהל אחרת לגמרי או שבכלל לא הייתי משתתף

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • חכם_בלילהח חכם_בלילה

              @המנגן-1 אני התכוונתי שהלו"ז יהיה ככה:

              המלחינים ממשיך כרגיל על לגמר בבין הזמנים אב תשפ"ו
              ובבין הזמנים אב ישודר כל יום פרק של הקול החדש בדרכים

              מ מנותק
              מ מנותק
              מוזיקה ללב
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #24

              @חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:

              המלחינים ממשיך כרגיל על לגמר בבין הזמנים אב תשפ"ו
              ובבין הזמנים אב ישודר כל יום פרק של הקול החדש בדרכים

              מה הולך להיות בקול החדש בדרכים?

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מוזיקה ללב

                @חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:

                המלחינים ממשיך כרגיל על לגמר בבין הזמנים אב תשפ"ו
                ובבין הזמנים אב ישודר כל יום פרק של הקול החדש בדרכים

                מה הולך להיות בקול החדש בדרכים?

                ש מנותק
                ש מנותק
                שלום צוקר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #25

                @מוזיקה-ללב הם עוברים לכל מיני הרים ומקימים אולפן נייד וסוג של תושבי העיר מגיעים להתמודד
                משהו כזה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                  @יואל-גלס מבחינת הגדרת התחרות אני מסכים
                  גם בציבור הכללי להבדיל יש תוכניות גילוי כשרונות שמתמודד יצרן גלידה מול להטוטן, הבעיה הייתה בהגדרת ‘‘מאסטרו’’
                  אבל בלי קשר, היה כיף לצפות באנשים מוכשרים באמת (ע"ע @יוחנן-בלייך , והזמר סטייל ריבו שהיה שם לא זוכר את שמו, ועוד) ולראות מקצוענות
                  כמו"כ חלק מהשופטים היו באמת מיקצוענים, עמו אבי אילסון ועוד, והביאו שופטים אורחים ברמה כמו יהודה גלילי ועוד…
                  היה כיף לשמוע איכות מוזזיקלית
                  הרעיון של ‘‘תחרות’’ של מאסטרו באמת לא הצליח
                  ובחירת השופטים הגרועה שלהם לגמר, בשילוב המבוכה הגדולה מהזכיה קברה את הסיכויים של התוכנית הזאת להצליח שוב, וחבל

                  יוחנן בלייךי מנותק
                  יוחנן בלייךי מנותק
                  יוחנן בלייך
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #26

                  @מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:

                  הזמר סטייל ריבו

                  יהודה גלר? בחור מוכשר ואלוף, יש שיר משותף שלנו שאני מחכה שיצא אבל הוא מטייל לו במזרח הרחוק.

                  B הפקותB תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • יוחנן בלייךי יוחנן בלייך

                    @מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:

                    הזמר סטייל ריבו

                    יהודה גלר? בחור מוכשר ואלוף, יש שיר משותף שלנו שאני מחכה שיצא אבל הוא מטייל לו במזרח הרחוק.

                    B הפקותB מנותק
                    B הפקותB מנותק
                    B הפקות
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #27

                    @יוחנן-בלייך עברתי עכשיו על הקצת חומר שלו תגיד למה הוא מחכה? שיוציא וזריז אני מת לשמוע את החומרים שלו

                    אל תגיד, הוא חייב להוציא שיר אם דוד בן ארזה לא?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י מנותק
                      י מנותק
                      יודלה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #28

                      בהמשך לנושאים שנידונו פה על תוכניות הריאלטי השונות, לדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?

                      הטופ שבמתמחיםה Studio BitS 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • י יודלה

                        בהמשך לנושאים שנידונו פה על תוכניות הריאלטי השונות, לדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?

                        הטופ שבמתמחיםה מנותק
                        הטופ שבמתמחיםה מנותק
                        הטופ שבמתמחים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #29

                        @יודלה לא נראה לי כי כמה כבר גיטריסטים יש זה לא מתקרב לכמות של הקלידנים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י יודלה

                          בהמשך לנושאים שנידונו פה על תוכניות הריאלטי השונות, לדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?

                          Studio BitS מנותק
                          Studio BitS מנותק
                          Studio Bit
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #30

                          @יודלה כתב בהקלידנים 3:

                          לדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?

                          ברווווור שכן
                          יכול להיות מעניין
                          אקורדים, ליווי, אילטור, עיצוב של גיטרה.
                          2 נקודות קטנות
                          1.אני חושב שאין לזה ביקוש ביומיום כמו זמר אורגניסט מלחין -ואז אין רייטינג
                          2. יכול להיות משעמם טיפה צריך להיות כישרון באמת טוב

                          מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • Studio BitS Studio Bit

                            @יודלה כתב בהקלידנים 3:

                            לדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?

                            ברווווור שכן
                            יכול להיות מעניין
                            אקורדים, ליווי, אילטור, עיצוב של גיטרה.
                            2 נקודות קטנות
                            1.אני חושב שאין לזה ביקוש ביומיום כמו זמר אורגניסט מלחין -ואז אין רייטינג
                            2. יכול להיות משעמם טיפה צריך להיות כישרון באמת טוב

                            מייבין באקורדיםמ מנותק
                            מייבין באקורדיםמ מנותק
                            מייבין באקורדים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #31

                            @Studio-Bit אני אומר תחרות המתכנתים.
                            ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
                            השופטים יצטרכן להיות הטופ בתעשייה שלנו בסאונד והפקה.
                            זה-יהיה באמת מעניין

                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • Studio BitS מנותק
                              Studio BitS מנותק
                              Studio Bit
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #32

                              @מייבין-באקורדים
                              אהבתי
                              לא יודע אם ברמה של מיקס ומאסטר כי זה משו אחר
                              אבל כן תחרות של מפיקים

                              מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • Studio BitS Studio Bit

                                @מייבין-באקורדים
                                אהבתי
                                לא יודע אם ברמה של מיקס ומאסטר כי זה משו אחר
                                אבל כן תחרות של מפיקים

                                מייבין באקורדיםמ מנותק
                                מייבין באקורדיםמ מנותק
                                מייבין באקורדים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #33

                                @Studio-Bit אתה תגיע לזה?
                                (כנראה תלוי מי יהיו השופטים…)
                                מי אתה חושב שמתאחם להיות שופט? (מי הטופ בתעשייה שלנו ברמת הפקה?)

                                Studio BitS SHLNXS 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                                  @Studio-Bit אתה תגיע לזה?
                                  (כנראה תלוי מי יהיו השופטים…)
                                  מי אתה חושב שמתאחם להיות שופט? (מי הטופ בתעשייה שלנו ברמת הפקה?)

                                  Studio BitS מנותק
                                  Studio BitS מנותק
                                  Studio Bit
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #34

                                  @מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:

                                  אתה תגיע לזה?

                                  חחחח לא אני לא מפיק
                                  מי מתאים להיות שופט? שאלה קשה מאד כל אחד הוא טופ בסגנון שלו
                                  אני הייתי בוחר 4 מקצוענים ועוד 2 לא ברמה גבוהה (מוזיקלים נחמדים) ועליהם הייתי מסתמך

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  😊
                                  0
                                  • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                                    @Studio-Bit אני אומר תחרות המתכנתים.
                                    ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
                                    השופטים יצטרכן להיות הטופ בתעשייה שלנו בסאונד והפקה.
                                    זה-יהיה באמת מעניין

                                    ה מנותק
                                    ה מנותק
                                    המנגן 1
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #35

                                    @מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:

                                    @Studio-Bit אני אומר תחרות המתכנתים.
                                    ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
                                    השופטים יצטרכן להיות הטופ בתעשייה שלנו בסאונד והפקה.
                                    זה-יהיה באמת מעניין

                                    אפשר לעשות את זה כאן באתר
                                    זה יהיה באשכול נפרד
                                    שכמה מפיקים מכאן יהיו השופטים, אם אפשרות דירוג של השומעים
                                    אולי גם אפשר לעשות תחרות הקלידנים כאן באתר ?
                                    @המוזיקאי מה אתה אומר ?
                                    @איש-אחד ?

                                    Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ה המנגן 1

                                      @מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:

                                      @Studio-Bit אני אומר תחרות המתכנתים.
                                      ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
                                      השופטים יצטרכן להיות הטופ בתעשייה שלנו בסאונד והפקה.
                                      זה-יהיה באמת מעניין

                                      אפשר לעשות את זה כאן באתר
                                      זה יהיה באשכול נפרד
                                      שכמה מפיקים מכאן יהיו השופטים, אם אפשרות דירוג של השומעים
                                      אולי גם אפשר לעשות תחרות הקלידנים כאן באתר ?
                                      @המוזיקאי מה אתה אומר ?
                                      @איש-אחד ?

                                      Studio BitS מנותק
                                      Studio BitS מנותק
                                      Studio Bit
                                      מאסטר
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #36

                                      @המנגן-1 כתב בהקלידנים 3:

                                      אפשר לעשות את זה כאן באתר

                                      האתר הזה אין לו מספיק חשיפה (ומימון) בשביל להרים כזה פרויקט.
                                      מה שיש כאן עד עכשיו של שיתוף התוצר זה מעולה, אבל לדעתי צריך יותר.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                                        @Studio-Bit אתה תגיע לזה?
                                        (כנראה תלוי מי יהיו השופטים…)
                                        מי אתה חושב שמתאחם להיות שופט? (מי הטופ בתעשייה שלנו ברמת הפקה?)

                                        SHLNXS מנותק
                                        SHLNXS מנותק
                                        SHLNX
                                        מאסטר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי SHLNX
                                        #37

                                        @מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:

                                        מי אתה חושב שמתאחם להיות שופט? (מי הטופ בתעשייה שלנו ברמת הפקה?)

                                        אני חושב שלתחרות הפקה צריך שופטים שהם מולטי ז’אנרים כמו קליין ברי, שריקי, שמואל כהן, איתמר שקדי…

                                        (שימו לב ש 3 מתוך ה 4 שהזכרתי, עובדים צמוד עם אלחנן אלחדד - הבן אדם יודע עם מי לעבוד!)

                                        "שימו איקיו על העבר שלכם, תקמפרסו את הדברים השליליים ותוסיפו ריוורב לרגעים היפים, החיים עצמם הם רק ערוצים, את המיקס תכתיבו אתם - היו הממקססים של חייכם!" (SHLNX)

                                        חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • SHLNXS SHLNX

                                          @מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:

                                          מי אתה חושב שמתאחם להיות שופט? (מי הטופ בתעשייה שלנו ברמת הפקה?)

                                          אני חושב שלתחרות הפקה צריך שופטים שהם מולטי ז’אנרים כמו קליין ברי, שריקי, שמואל כהן, איתמר שקדי…

                                          (שימו לב ש 3 מתוך ה 4 שהזכרתי, עובדים צמוד עם אלחנן אלחדד - הבן אדם יודע עם מי לעבוד!)

                                          חכם_בלילהח מנותק
                                          חכם_בלילהח מנותק
                                          חכם_בלילה
                                          SynthMaster
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #38

                                          @מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:

                                          אני אומר תחרות המתכנתים.
                                          ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
                                          הרעיון מאוד יפה אבל לדעתי אין מספיק קהל לתחרויות מפיקים

                                          אי אפשר להשוות בין מפיק במחשב למתכנת באורגן, אלה שתי תחומים שונים בהחלט

                                          @Studio-Bit כתב בהקלידנים 3:

                                          אבל כן תחרות של מפיקים

                                          בשביל להפיק צריך מחשב עם מעבד טוב וגישה לאינטרנט ולא לכל אחד יש את זה היום בבית…
                                          יש המון שאין להם מחשב אבל אורגן כן ככה שתחרות קלידנים יותר נגישה לציבור

                                          לדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?

                                          אני מסכים עם מה שכתב @Studio-Bit צריך כישרון יוצא דופן בגיטרה ואלא לא דברים שיש בארץ, כיום רוב מי שמנגן בגיטרה מנגן רגיל ולא מיוחד, בחו"ל למשל יש לך המון כישרונות שעושים עם גיטרה אקוסטית דברים מטורפים (ארי אטינגר) בארץ זה פחות נפוץ וא"כ לא במגזר שלנו

                                          לוי לל Studio BitS 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          2

                                          מחובר

                                          3.7k

                                          משתמשים

                                          3.1k

                                          נושאים

                                          51.9k

                                          פוסטים

                                          ניוזלטר

                                          ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                                          תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                                          אתר מאובטח SSL בתוקף

                                          מידע

                                          • צור קשר
                                          • נבחרות המוזיקאי
                                          • תקנון הפורום
                                          • חיפוש מתקדם

                                          הקהילה

                                          • כל הקטגוריות
                                          • המוזיקאי בווטסאפ
                                          • דיונים אחרונים
                                          • תגיות פופולריות

                                          המוזיקאי.

                                          הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                                          © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                                          נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                                          • חפש באמצעות Google
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • יצירת קשר