דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. בלוגים
  3. הבלוג של SHLNX
  4. שאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

שאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר הבלוג של SHLNX
shlnx
472 פוסטים 36 כותבים 12.9k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • SHLNXS SHLNX

    @דוד-משה כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:

    @SHLNX

    אני עובר פה על השרשור הזה ולא מפסיק להתפעל מכמות הידע והמשנה הסדורה שלך, אני אשמח לדעת אם חוץ ממה שלמדת לבד, יש קורסים או דברים כאלה שלמדת מהם
    תודה אלוף!

    בגדול לא למדתי בשום קורס או משהו כזה, חוץ מדברים חד פעמיים כמו סדנאות של טריאנגל, שי סיוון, עומרי בר הוד ועידו אופיר, שלמדתי מהם הרבה!

    דוד משהד מנותק
    דוד משהד מנותק
    דוד משה
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #462

    @SHLNX כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:

    עומרי בר הוד ועידו אופיר, שלמדתי מהם הרבה!

    וואו הם הדבר הכי היום במוזיקה הכללית מבחינת מאסטרינג… אלוף!

    SHLNXS תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • N natinati

      @SHLNX איפה הייתי עד היום. חשבתי שזה רק כמה “חייזרים” בחו"ל😊

      אתה ממליץ על זה גם אם אתה שולח מאסטר למישהו אחר?!

      SHLNXS מנותק
      SHLNXS מנותק
      SHLNX
      מאסטר
      כתב נערך לאחרונה על ידי SHLNX
      #463

      @natinati כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:

      @SHLNX איפה הייתי עד היום. חשבתי שזה רק כמה “חייזרים” בחו"ל😊

      רוב הממקססים היום, עובדים ככה, בארץ ובחו"ל.

      אתה ממליץ על זה גם אם אתה שולח מאסטר למישהו אחר?!

      כשאתה שולח למאסטר, אתה מוריד את הלימיטר, ושולח לממאסטר, תמונה של הלימיטר עם ההגדרות שהשתמשת בהם, והוא כבר ייקח את זה משם לשלב הבא.

      "שימו איקיו על העבר שלכם, תקמפרסו את הדברים השליליים ותוסיפו ריוורב לרגעים היפים, החיים עצמם הם רק ערוצים, את המיקס תכתיבו אתם - היו הממקססים של חייכם!" (SHLNX)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍 👑
      1
      • דוד משהד דוד משה

        @SHLNX כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:

        עומרי בר הוד ועידו אופיר, שלמדתי מהם הרבה!

        וואו הם הדבר הכי היום במוזיקה הכללית מבחינת מאסטרינג… אלוף!

        SHLNXS מנותק
        SHLNXS מנותק
        SHLNX
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #464

        @דוד-משה כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:

        וואו הם הדבר הכי היום במוזיקה הכללית מבחינת מאסטרינג… אלוף!

        כן, אני גם נמצא איתם בקבוצה סגורה עם כמה מהאנשים הכי טובים בארץ מבחינת סאונד וכו’, הם חברה באמת גאונים!

        "שימו איקיו על העבר שלכם, תקמפרסו את הדברים השליליים ותוסיפו ריוורב לרגעים היפים, החיים עצמם הם רק ערוצים, את המיקס תכתיבו אתם - היו הממקססים של חייכם!" (SHLNX)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👏 👑
        5
        • לוי לל מנותק
          לוי לל מנותק
          לוי ל
          SynthMaster
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #465

          @SHLNX אני מחפש להוסיף רוורבים מעניינים ולא שגרתים למיקסים שלי, כרגע הריוורבים שאני משתמש בהם הם ווהלה, הפלייט של UAD, וACON DIGITAL, שהוא ריוורב בסיסי מאוד והוא פשוט מהיר.
          יש לך ריוורב עם צבע מעניין כל שהוא שאתה ממליץ עליו?

          SHLNXS תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • לוי לל לוי ל

            @SHLNX אני מחפש להוסיף רוורבים מעניינים ולא שגרתים למיקסים שלי, כרגע הריוורבים שאני משתמש בהם הם ווהלה, הפלייט של UAD, וACON DIGITAL, שהוא ריוורב בסיסי מאוד והוא פשוט מהיר.
            יש לך ריוורב עם צבע מעניין כל שהוא שאתה ממליץ עליו?

            SHLNXS מנותק
            SHLNXS מנותק
            SHLNX
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #466

            @לוי-ל כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:

            @SHLNX אני מחפש להוסיף רוורבים מעניינים ולא שגרתים למיקסים שלי, כרגע הריוורבים שאני משתמש בהם הם ווהלה, הפלייט של UAD, וACON DIGITAL, שהוא ריוורב בסיסי מאוד והוא פשוט מהיר.
            יש לך ריוורב עם צבע מעניין כל שהוא שאתה ממליץ עליו?

            תגדיר לי מה זה צבע מעניין, אני אנסה לחשוב…

            אתמול נזכרתי פתאום ב SEVENTH HEAVEN, שיחקתי איתו קצת ומאוד אהבתי, צבע “יקר” כזה של עשירים…

            תנסה את זה!

            "שימו איקיו על העבר שלכם, תקמפרסו את הדברים השליליים ותוסיפו ריוורב לרגעים היפים, החיים עצמם הם רק ערוצים, את המיקס תכתיבו אתם - היו הממקססים של חייכם!" (SHLNX)

            Hagai HabaniH 2 תגובות תגובה אחרונה
            👍
            2
            • SHLNXS SHLNX

              @לוי-ל כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:

              @SHLNX אני מחפש להוסיף רוורבים מעניינים ולא שגרתים למיקסים שלי, כרגע הריוורבים שאני משתמש בהם הם ווהלה, הפלייט של UAD, וACON DIGITAL, שהוא ריוורב בסיסי מאוד והוא פשוט מהיר.
              יש לך ריוורב עם צבע מעניין כל שהוא שאתה ממליץ עליו?

              תגדיר לי מה זה צבע מעניין, אני אנסה לחשוב…

              אתמול נזכרתי פתאום ב SEVENTH HEAVEN, שיחקתי איתו קצת ומאוד אהבתי, צבע “יקר” כזה של עשירים…

              תנסה את זה!

              Hagai HabaniH מנותק
              Hagai HabaniH מנותק
              Hagai Habani
              DigitalAudio
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #467
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • SHLNXS SHLNX

                @לוי-ל כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:

                @SHLNX אני מחפש להוסיף רוורבים מעניינים ולא שגרתים למיקסים שלי, כרגע הריוורבים שאני משתמש בהם הם ווהלה, הפלייט של UAD, וACON DIGITAL, שהוא ריוורב בסיסי מאוד והוא פשוט מהיר.
                יש לך ריוורב עם צבע מעניין כל שהוא שאתה ממליץ עליו?

                תגדיר לי מה זה צבע מעניין, אני אנסה לחשוב…

                אתמול נזכרתי פתאום ב SEVENTH HEAVEN, שיחקתי איתו קצת ומאוד אהבתי, צבע “יקר” כזה של עשירים…

                תנסה את זה!

                Hagai HabaniH מנותק
                Hagai HabaniH מנותק
                Hagai Habani
                DigitalAudio
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #468

                @SHLNX כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:

                אתמול נזכרתי פתאום ב SEVENTH HEAVEN, שיחקתי איתו קצת ומאוד אהבתי, צבע “יקר” כזה של עשירים…

                זה גם באמת פלאגין מאוד יקר…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍 😞
                2
                • N מנותק
                  N מנותק
                  natinati
                  כתב נערך לאחרונה על ידי natinati
                  #469

                  אם תוכל להסביר קצת מה גורם ל"באלנס" להשתנות בין מערכות שמע שונות?

                  שמתי לב שיש שירים ששומרים על הבלאנס בכל סוג של מערכת שמע, ויש שירים שהיחס משתנה מערכת למערכת, למשל: שהווקאל פתאום במערכת שמע מסויימת מקבל “בוסט” ביחס למוזיקה, או להיפך…

                  ומה הפיתרון לזה?

                  SHLNXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מייבין באקורדיםמ מנותק
                    מייבין באקורדיםמ מנותק
                    מייבין באקורדים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #470

                    @SHLNX אני מנסה ללמוד את ה ‘‘דה גוד פרטיקל’’,
                    יש לו הגבהת ווילוים מובנת?
                    כי הכל נשמע יותר טוב גם אם הכל על 0…

                    SHLNXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • N natinati

                      אם תוכל להסביר קצת מה גורם ל"באלנס" להשתנות בין מערכות שמע שונות?

                      שמתי לב שיש שירים ששומרים על הבלאנס בכל סוג של מערכת שמע, ויש שירים שהיחס משתנה מערכת למערכת, למשל: שהווקאל פתאום במערכת שמע מסויימת מקבל “בוסט” ביחס למוזיקה, או להיפך…

                      ומה הפיתרון לזה?

                      SHLNXS מנותק
                      SHLNXS מנותק
                      SHLNX
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #471

                      @natinati כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:

                      אם תוכל להסביר קצת מה גורם ל"באלנס" להשתנות בין מערכות שמע שונות?

                      שמתי לב שיש שירים ששומרים על הבלאנס בכל סוג של מערכת שמע, ויש שירים שהיחס משתנה מערכת למערכת, למשל: שהווקאל פתאום במערכת שמע מסויימת מקבל “בוסט” ביחס למוזיקה, או להיפך…

                      ומה הפיתרון לזה?

                      אני חושב שזה קשור לזה שהדברים החשובים במיקס יהיה כמה שפחות דינמיים ועם כמה שיותר ספקטרום,
                      אם ניקח לדוגמא את הווקאל שהוא לרוב הדבר הכי חשוב במיקס, אז לדאוג שהוא יהיה יציב לאורך הספקטרום כמה שיותר, ואז יש פחות סיכונים שהוא ישתנה בין מערכות,
                      בכללי הנושא הזה של “תרגום” במערכות שונות, הוא קצת מורכב, כי זה תלוי בהרבה גורמים שלא תמיד קשורים למיקס,
                      הייתי גם ממליץ לך, שבכל פעם שאתה שם לב לשיר ששומר על יציבות בהרבה מערכות (לעומת שירים אחרים), תשמור לך אותו כרפרנס.

                      "שימו איקיו על העבר שלכם, תקמפרסו את הדברים השליליים ותוסיפו ריוורב לרגעים היפים, החיים עצמם הם רק ערוצים, את המיקס תכתיבו אתם - היו הממקססים של חייכם!" (SHLNX)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                        @SHLNX אני מנסה ללמוד את ה ‘‘דה גוד פרטיקל’’,
                        יש לו הגבהת ווילוים מובנת?
                        כי הכל נשמע יותר טוב גם אם הכל על 0…

                        SHLNXS מנותק
                        SHLNXS מנותק
                        SHLNX
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #472

                        @מייבין-באקורדים כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:

                        @SHLNX אני מנסה ללמוד את ה ‘‘דה גוד פרטיקל’’,
                        יש לו הגבהת ווילוים מובנת?
                        כי הכל נשמע יותר טוב גם אם הכל על 0…

                        אם הכל על 0, לא אמורה להיות הגברת ווליום.

                        "שימו איקיו על העבר שלכם, תקמפרסו את הדברים השליליים ותוסיפו ריוורב לרגעים היפים, החיים עצמם הם רק ערוצים, את המיקס תכתיבו אתם - היו הממקססים של חייכם!" (SHLNX)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        תגובה
                        • תגובה כנושא
                        התחברו כדי לפרסם תגובה
                        • מהישן לחדש
                        • מהחדש לישן
                        • הכי הרבה הצבעות


                        3

                        מחובר

                        3.7k

                        משתמשים

                        3.1k

                        נושאים

                        51.9k

                        פוסטים

                        ניוזלטר

                        ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                        תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                        אתר מאובטח SSL בתוקף

                        מידע

                        • צור קשר
                        • נבחרות המוזיקאי
                        • תקנון הפורום
                        • חיפוש מתקדם

                        הקהילה

                        • כל הקטגוריות
                        • המוזיקאי בווטסאפ
                        • דיונים אחרונים
                        • תגיות פופולריות

                        המוזיקאי.

                        הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                        © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                        נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • תקנון הפורום
                        • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                        • חפש באמצעות Google
                        • פוסטים אחרונים
                        • משתמשים
                        • יצירת קשר