שאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!
-
@SHLNX איפה הייתי עד היום. חשבתי שזה רק כמה “חייזרים” בחו"ל

אתה ממליץ על זה גם אם אתה שולח מאסטר למישהו אחר?!
@natinati כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:
@SHLNX איפה הייתי עד היום. חשבתי שזה רק כמה “חייזרים” בחו"ל

רוב הממקססים היום, עובדים ככה, בארץ ובחו"ל.
אתה ממליץ על זה גם אם אתה שולח מאסטר למישהו אחר?!
כשאתה שולח למאסטר, אתה מוריד את הלימיטר, ושולח לממאסטר, תמונה של הלימיטר עם ההגדרות שהשתמשת בהם, והוא כבר ייקח את זה משם לשלב הבא.
-
@SHLNX כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:
עומרי בר הוד ועידו אופיר, שלמדתי מהם הרבה!
וואו הם הדבר הכי היום במוזיקה הכללית מבחינת מאסטרינג… אלוף!
-
@SHLNX אני מחפש להוסיף רוורבים מעניינים ולא שגרתים למיקסים שלי, כרגע הריוורבים שאני משתמש בהם הם ווהלה, הפלייט של UAD, וACON DIGITAL, שהוא ריוורב בסיסי מאוד והוא פשוט מהיר.
יש לך ריוורב עם צבע מעניין כל שהוא שאתה ממליץ עליו?@לוי-ל כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:
@SHLNX אני מחפש להוסיף רוורבים מעניינים ולא שגרתים למיקסים שלי, כרגע הריוורבים שאני משתמש בהם הם ווהלה, הפלייט של UAD, וACON DIGITAL, שהוא ריוורב בסיסי מאוד והוא פשוט מהיר.
יש לך ריוורב עם צבע מעניין כל שהוא שאתה ממליץ עליו?תגדיר לי מה זה צבע מעניין, אני אנסה לחשוב…
אתמול נזכרתי פתאום ב SEVENTH HEAVEN, שיחקתי איתו קצת ומאוד אהבתי, צבע “יקר” כזה של עשירים…
תנסה את זה!
-
@לוי-ל כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:
@SHLNX אני מחפש להוסיף רוורבים מעניינים ולא שגרתים למיקסים שלי, כרגע הריוורבים שאני משתמש בהם הם ווהלה, הפלייט של UAD, וACON DIGITAL, שהוא ריוורב בסיסי מאוד והוא פשוט מהיר.
יש לך ריוורב עם צבע מעניין כל שהוא שאתה ממליץ עליו?תגדיר לי מה זה צבע מעניין, אני אנסה לחשוב…
אתמול נזכרתי פתאום ב SEVENTH HEAVEN, שיחקתי איתו קצת ומאוד אהבתי, צבע “יקר” כזה של עשירים…
תנסה את זה!
פוסט זה נמחק! -
@לוי-ל כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:
@SHLNX אני מחפש להוסיף רוורבים מעניינים ולא שגרתים למיקסים שלי, כרגע הריוורבים שאני משתמש בהם הם ווהלה, הפלייט של UAD, וACON DIGITAL, שהוא ריוורב בסיסי מאוד והוא פשוט מהיר.
יש לך ריוורב עם צבע מעניין כל שהוא שאתה ממליץ עליו?תגדיר לי מה זה צבע מעניין, אני אנסה לחשוב…
אתמול נזכרתי פתאום ב SEVENTH HEAVEN, שיחקתי איתו קצת ומאוד אהבתי, צבע “יקר” כזה של עשירים…
תנסה את זה!
@SHLNX כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:
אתמול נזכרתי פתאום ב SEVENTH HEAVEN, שיחקתי איתו קצת ומאוד אהבתי, צבע “יקר” כזה של עשירים…
זה גם באמת פלאגין מאוד יקר…
-
אם תוכל להסביר קצת מה גורם ל"באלנס" להשתנות בין מערכות שמע שונות?
שמתי לב שיש שירים ששומרים על הבלאנס בכל סוג של מערכת שמע, ויש שירים שהיחס משתנה מערכת למערכת, למשל: שהווקאל פתאום במערכת שמע מסויימת מקבל “בוסט” ביחס למוזיקה, או להיפך…
ומה הפיתרון לזה?
-
@SHLNX אני מנסה ללמוד את ה ‘‘דה גוד פרטיקל’’,
יש לו הגבהת ווילוים מובנת?
כי הכל נשמע יותר טוב גם אם הכל על 0… -
אם תוכל להסביר קצת מה גורם ל"באלנס" להשתנות בין מערכות שמע שונות?
שמתי לב שיש שירים ששומרים על הבלאנס בכל סוג של מערכת שמע, ויש שירים שהיחס משתנה מערכת למערכת, למשל: שהווקאל פתאום במערכת שמע מסויימת מקבל “בוסט” ביחס למוזיקה, או להיפך…
ומה הפיתרון לזה?
@natinati כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:
אם תוכל להסביר קצת מה גורם ל"באלנס" להשתנות בין מערכות שמע שונות?
שמתי לב שיש שירים ששומרים על הבלאנס בכל סוג של מערכת שמע, ויש שירים שהיחס משתנה מערכת למערכת, למשל: שהווקאל פתאום במערכת שמע מסויימת מקבל “בוסט” ביחס למוזיקה, או להיפך…
ומה הפיתרון לזה?
אני חושב שזה קשור לזה שהדברים החשובים במיקס יהיה כמה שפחות דינמיים ועם כמה שיותר ספקטרום,
אם ניקח לדוגמא את הווקאל שהוא לרוב הדבר הכי חשוב במיקס, אז לדאוג שהוא יהיה יציב לאורך הספקטרום כמה שיותר, ואז יש פחות סיכונים שהוא ישתנה בין מערכות,
בכללי הנושא הזה של “תרגום” במערכות שונות, הוא קצת מורכב, כי זה תלוי בהרבה גורמים שלא תמיד קשורים למיקס,
הייתי גם ממליץ לך, שבכל פעם שאתה שם לב לשיר ששומר על יציבות בהרבה מערכות (לעומת שירים אחרים), תשמור לך אותו כרפרנס. -
@SHLNX אני מנסה ללמוד את ה ‘‘דה גוד פרטיקל’’,
יש לו הגבהת ווילוים מובנת?
כי הכל נשמע יותר טוב גם אם הכל על 0…@מייבין-באקורדים כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:
@SHLNX אני מנסה ללמוד את ה ‘‘דה גוד פרטיקל’’,
יש לו הגבהת ווילוים מובנת?
כי הכל נשמע יותר טוב גם אם הכל על 0…אם הכל על 0, לא אמורה להיות הגברת ווליום.