דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. קלידים
  3. מקצבים מיילך אורלנציק
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

מקצבים מיילך אורלנציק

מתוזמן נעוץ נעול הועבר קלידים
165 פוסטים 46 כותבים 7.9k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חיים של מנגינהח מנותק
    חיים של מנגינהח מנותק
    חיים של מנגינה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #152

    יעקב בלייך
    אני אדאג להוכיח לך את זה זה קרה ממש עכשיו

    יעקב בלייךי תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • חיים של מנגינהח חיים של מנגינה

      יעקב בלייך
      אני אדאג להוכיח לך את זה זה קרה ממש עכשיו

      יעקב בלייךי מנותק
      יעקב בלייךי מנותק
      יעקב בלייך
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #153
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • לוי לל מנותק
        לוי לל מנותק
        לוי ל
        SynthMaster
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #154

        @יעקב-בלייך גם בוויכוחים “סוערים” אפשר לשמור על הרמה של האתר…

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • חיים של מנגינהח מנותק
          חיים של מנגינהח מנותק
          חיים של מנגינה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיים של מנגינה
          #155
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מוטי למ מנותק
            מוטי למ מנותק
            מוטי ל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #156

            מה נסגר עבר???

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יעקב בלייךי יעקב בלייך

              סימן ההיכר.mp4

              מאיר מיוזיק.מ מנותק
              מאיר מיוזיק.מ מנותק
              מאיר מיוזיק.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר מיוזיק.
              #157

              @יעקב-בלייך חסום באתרוג… אשמח אם תעלה את זה ממש כקובץ דרייב, או לשלוח לבדיקה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יעקב בלייךי יעקב בלייך

                סימן ההיכר.mp4

                uuuuuuU מנותק
                uuuuuuU מנותק
                uuuuuu
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #158

                @יעקב-בלייך כתב במקצבים מיילך אורלנציק:

                סימן ההיכר.mp4

                יש עוד סרטונים כאלה?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יוסי 2י מחובר
                  יוסי 2י מחובר
                  יוסי 2
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #159

                  שלום לכולם, אכן רציתי לומר לכם מה שנראה לי. כי אני אחד שעברתי כמעט על כל הסטים בכסף מלא. שזה מוטי רוזנפלד שרוליק מנדלסון ויוחנן אורי,
                  אבל תמיד הרגשתי שזה לא מושלם לי תמיד חיפשתי משהו קצת יותר, מישהו אמר לי שיש 2 חברה שזה יהודה אשלג ואורלנציק והאמת שגם אני אמרתי לכולם עד עכשיו שיוחנן הכי טוב בשוק ואין כמוהו ו… אבל מלבדוק לא מפסידים ישבתי איתם כמה שעות והאמת שלא חלמתי שיש כאלה אנשים מוכשרים והסיכום שלי עליהם הקטרון שלהם העדכון החדש נשמע בפער מכל מה שהכרתי אני לא מדבר על הבלאנס שלא הרגשתי שאני עובר מדאנס קטרון לפריילך לגבי הדאנסים אני חושב שהם הגזימו הם הביאו מבחר אדיר של דאנסים וגיוונים וסיגנונות מה שהכי אהבתי שהם לא סתם בונים דאנסים קמים בבוקר ובונים דאנסים אלא שכל מקצב שהם בנו כמעט זה יושב על סגנון וז’אנר מסוים חוץ מהמקצבים הראשונים שיש שם כמה מקצבים חיקויים טובים של מוישי מנדלסון למחובבי הז’אנר,
                  הDJ פסיכי לחלוטין ואני אחד שהיה לי גם את הסט של יוחנן ואני מכיר גם את רוב הטראקים שקיימים בעולם ואני חושבשיוחנן יש לו הרבה מה ללמוד מהם איזה בניה מטורפת, זה נכון שליוחנן יש טרקים טובים אבל זה מסתכם בכמה יחידים שאפשר להשתמש בהם שכולם עושים רעש מזה לעומת זאת אצלם 92% הם טרקים מטורפים שאפשר להשתמש איתם, לגבי הסט לייב שלהם יש להם דגימות מטורפות שזה תופים, בס, כינורות, קצרים, וארוכים, חצוצרות, ופסנתר נורד, כמובן כל זה לא מהאורגן אלא דגימות ולגבי המקצבים שלהם אין להם כרגע מדי הרבה מקצבים לי זה כרגע מספיק כי כל מקצב מקצב לא דומה אחד לשני וזה יפה שהם לא רוצים להרשים אנשים עם כמה שיותר מקצבים אלא שכל מקצב יהיה טוב והם עובדים רציני עכשיו על עדכון רציני של הלייב, לסיום אני כרגע רק על הסט שלהם אני ממליץ לאלה שבאמת מחפשים משהו טוב ולא רק סתם רעש (למי יש יותר לקוחות או טרקים) ואני מדגיש לכל האלה שלא שמעו את הסט הזה עדיף שלא יגיבו כי גם אני הגבתי פעם לאנשים כמוכם ולכן אנחנו לא מתקדמים לשום מקום ואגב הם שניהם צעירים עם אנדרלין גבוה בשביל להגיע לרחוק אחד מהם אמר לי שנחכה עוד שנה זה אמור לשנות את השוק משמעותי הם לא אוהבים לעשות רעש בחוץ הם קצת הראו לי מה התוכניות לשנה הקרובה ואני חושב שהם יכבשו את השוק אם לא את הדור הישן אז את החדש אני כתבתי את הפוסט הזה בשביל האלה שהולכים כמו עדר של עיזים כמו כולם על תשמעו לאף אחד תשמעו רק לעצמכם תלכו ותבדקו את של כולם ותראו למה אתם הכי מתחברים לא מה שהחבר שלך התחבר כי אני שילמתי עשרות אלפי שקלים בגללם אז אל תהיו פריירים אוהב אותכם

                  מאיר צורףמ ש מייבין באקורדיםמ מ 4 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • יוסי 2י יוסי 2

                    שלום לכולם, אכן רציתי לומר לכם מה שנראה לי. כי אני אחד שעברתי כמעט על כל הסטים בכסף מלא. שזה מוטי רוזנפלד שרוליק מנדלסון ויוחנן אורי,
                    אבל תמיד הרגשתי שזה לא מושלם לי תמיד חיפשתי משהו קצת יותר, מישהו אמר לי שיש 2 חברה שזה יהודה אשלג ואורלנציק והאמת שגם אני אמרתי לכולם עד עכשיו שיוחנן הכי טוב בשוק ואין כמוהו ו… אבל מלבדוק לא מפסידים ישבתי איתם כמה שעות והאמת שלא חלמתי שיש כאלה אנשים מוכשרים והסיכום שלי עליהם הקטרון שלהם העדכון החדש נשמע בפער מכל מה שהכרתי אני לא מדבר על הבלאנס שלא הרגשתי שאני עובר מדאנס קטרון לפריילך לגבי הדאנסים אני חושב שהם הגזימו הם הביאו מבחר אדיר של דאנסים וגיוונים וסיגנונות מה שהכי אהבתי שהם לא סתם בונים דאנסים קמים בבוקר ובונים דאנסים אלא שכל מקצב שהם בנו כמעט זה יושב על סגנון וז’אנר מסוים חוץ מהמקצבים הראשונים שיש שם כמה מקצבים חיקויים טובים של מוישי מנדלסון למחובבי הז’אנר,
                    הDJ פסיכי לחלוטין ואני אחד שהיה לי גם את הסט של יוחנן ואני מכיר גם את רוב הטראקים שקיימים בעולם ואני חושבשיוחנן יש לו הרבה מה ללמוד מהם איזה בניה מטורפת, זה נכון שליוחנן יש טרקים טובים אבל זה מסתכם בכמה יחידים שאפשר להשתמש בהם שכולם עושים רעש מזה לעומת זאת אצלם 92% הם טרקים מטורפים שאפשר להשתמש איתם, לגבי הסט לייב שלהם יש להם דגימות מטורפות שזה תופים, בס, כינורות, קצרים, וארוכים, חצוצרות, ופסנתר נורד, כמובן כל זה לא מהאורגן אלא דגימות ולגבי המקצבים שלהם אין להם כרגע מדי הרבה מקצבים לי זה כרגע מספיק כי כל מקצב מקצב לא דומה אחד לשני וזה יפה שהם לא רוצים להרשים אנשים עם כמה שיותר מקצבים אלא שכל מקצב יהיה טוב והם עובדים רציני עכשיו על עדכון רציני של הלייב, לסיום אני כרגע רק על הסט שלהם אני ממליץ לאלה שבאמת מחפשים משהו טוב ולא רק סתם רעש (למי יש יותר לקוחות או טרקים) ואני מדגיש לכל האלה שלא שמעו את הסט הזה עדיף שלא יגיבו כי גם אני הגבתי פעם לאנשים כמוכם ולכן אנחנו לא מתקדמים לשום מקום ואגב הם שניהם צעירים עם אנדרלין גבוה בשביל להגיע לרחוק אחד מהם אמר לי שנחכה עוד שנה זה אמור לשנות את השוק משמעותי הם לא אוהבים לעשות רעש בחוץ הם קצת הראו לי מה התוכניות לשנה הקרובה ואני חושב שהם יכבשו את השוק אם לא את הדור הישן אז את החדש אני כתבתי את הפוסט הזה בשביל האלה שהולכים כמו עדר של עיזים כמו כולם על תשמעו לאף אחד תשמעו רק לעצמכם תלכו ותבדקו את של כולם ותראו למה אתם הכי מתחברים לא מה שהחבר שלך התחבר כי אני שילמתי עשרות אלפי שקלים בגללם אז אל תהיו פריירים אוהב אותכם

                    מאיר צורףמ מנותק
                    מאיר צורףמ מנותק
                    מאיר צורף
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #160

                    @יוסי-2 כתב במקצבים מיילך אורלנציק:

                    שלום לכולם, אכן רציתי לומר לכם מה שנראה לי. כי אני אחד שעברתי כמעט על כל הסטים בכסף מלא. שזה מוטי רוזנפלד שרוליק מנדלסון ויוחנן אורי,
                    אבל תמיד הרגשתי שזה לא מושלם לי תמיד חיפשתי משהו קצת יותר, מישהו אמר לי שיש 2 חברה שזה יהודה אשלג ואורלנציק והאמת שגם אני אמרתי לכולם עד עכשיו שיוחנן הכי טוב בשוק ואין כמוהו ו… אבל מלבדוק לא מפסידים ישבתי איתם כמה שעות והאמת שלא חלמתי שיש כאלה אנשים מוכשרים והסיכום שלי עליהם הקטרון שלהם העדכון החדש נשמע בפער מכל מה שהכרתי אני לא מדבר על הבלאנס שלא הרגשתי שאני עובר מדאנס קטרון לפריילך לגבי הדאנסים אני חושב שהם הגזימו הם הביאו מבחר אדיר של דאנסים וגיוונים וסיגנונות מה שהכי אהבתי שהם לא סתם בונים דאנסים קמים בבוקר ובונים דאנסים אלא שכל מקצב שהם בנו כמעט זה יושב על סגנון וז’אנר מסוים חוץ מהמקצבים הראשונים שיש שם כמה מקצבים חיקויים טובים של מוישי מנדלסון למחובבי הז’אנר,
                    הDJ פסיכי לחלוטין ואני אחד שהיה לי גם את הסט של יוחנן ואני מכיר גם את רוב הטראקים שקיימים בעולם ואני חושבשיוחנן יש לו הרבה מה ללמוד מהם איזה בניה מטורפת, זה נכון שליוחנן יש טרקים טובים אבל זה מסתכם בכמה יחידים שאפשר להשתמש בהם שכולם עושים רעש מזה לעומת זאת אצלם 92% הם טרקים מטורפים שאפשר להשתמש איתם, לגבי הסט לייב שלהם יש להם דגימות מטורפות שזה תופים, בס, כינורות, קצרים, וארוכים, חצוצרות, ופסנתר נורד, כמובן כל זה לא מהאורגן אלא דגימות ולגבי המקצבים שלהם אין להם כרגע מדי הרבה מקצבים לי זה כרגע מספיק כי כל מקצב מקצב לא דומה אחד לשני וזה יפה שהם לא רוצים להרשים אנשים עם כמה שיותר מקצבים אלא שכל מקצב יהיה טוב והם עובדים רציני עכשיו על עדכון רציני של הלייב, לסיום אני כרגע רק על הסט שלהם אני ממליץ לאלה שבאמת מחפשים משהו טוב ולא רק סתם רעש (למי יש יותר לקוחות או טרקים) ואני מדגיש לכל האלה שלא שמעו את הסט הזה עדיף שלא יגיבו כי גם אני הגבתי פעם לאנשים כמוכם ולכן אנחנו לא מתקדמים לשום מקום ואגב הם שניהם צעירים עם אנדרלין גבוה בשביל להגיע לרחוק אחד מהם אמר לי שנחכה עוד שנה זה אמור לשנות את השוק משמעותי הם לא אוהבים לעשות רעש בחוץ הם קצת הראו לי מה התוכניות לשנה הקרובה ואני חושב שהם יכבשו את השוק אם לא את הדור הישן אז את החדש אני כתבתי את הפוסט הזה בשביל האלה שהולכים כמו עדר של עיזים כמו כולם על תשמעו לאף אחד תשמעו רק לעצמכם תלכו ותבדקו את של כולם ותראו למה אתם הכי מתחברים לא מה שהחבר שלך התחבר כי אני שילמתי עשרות אלפי שקלים בגללם אז אל תהיו פריירים אוהב אותכם

                    @יוסי-2 כתב במקצבים מיילך אורלנציק:

                    שלום לכולם, אכן רציתי לומר לכם מה שנראה לי. כי אני אחד שעברתי כמעט על כל הסטים בכסף מלא. שזה מוטי רוזנפלד שרוליק מנדלסון ויוחנן אורי,
                    אבל תמיד הרגשתי שזה לא מושלם לי תמיד חיפשתי משהו קצת יותר, מישהו אמר לי שיש 2 חברה שזה יהודה אשלג ואורלנציק והאמת שגם אני אמרתי לכולם עד עכשיו שיוחנן הכי טוב בשוק ואין כמוהו ו… אבל מלבדוק לא מפסידים ישבתי איתם כמה שעות והאמת שלא חלמתי שיש כאלה אנשים מוכשרים והסיכום שלי עליהם הקטרון שלהם העדכון החדש נשמע בפער מכל מה שהכרתי אני לא מדבר על הבלאנס שלא הרגשתי שאני עובר מדאנס קטרון לפריילך לגבי הדאנסים אני חושב שהם הגזימו הם הביאו מבחר אדיר של דאנסים וגיוונים וסיגנונות מה שהכי אהבתי שהם לא סתם בונים דאנסים קמים בבוקר ובונים דאנסים אלא שכל מקצב שהם בנו כמעט זה יושב על סגנון וז’אנר מסוים חוץ מהמקצבים הראשונים שיש שם כמה מקצבים חיקויים טובים של מוישי מנדלסון למחובבי הז’אנר,
                    הDJ פסיכי לחלוטין ואני אחד שהיה לי גם את הסט של יוחנן ואני מכיר גם את רוב הטראקים שקיימים בעולם ואני חושבשיוחנן יש לו הרבה מה ללמוד מהם איזה בניה מטורפת, זה נכון שליוחנן יש טרקים טובים אבל זה מסתכם בכמה יחידים שאפשר להשתמש בהם שכולם עושים רעש מזה לעומת זאת אצלם 92% הם טרקים מטורפים שאפשר להשתמש איתם, לגבי הסט לייב שלהם יש להם דגימות מטורפות שזה תופים, בס, כינורות, קצרים, וארוכים, חצוצרות, ופסנתר נורד, כמובן כל זה לא מהאורגן אלא דגימות ולגבי המקצבים שלהם אין להם כרגע מדי הרבה מקצבים לי זה כרגע מספיק כי כל מקצב מקצב לא דומה אחד לשני וזה יפה שהם לא רוצים להרשים אנשים עם כמה שיותר מקצבים אלא שכל מקצב יהיה טוב והם עובדים רציני עכשיו על עדכון רציני של הלייב, לסיום אני כרגע רק על הסט שלהם אני ממליץ לאלה שבאמת מחפשים משהו טוב ולא רק סתם רעש (למי יש יותר לקוחות או טרקים) ואני מדגיש לכל האלה שלא שמעו את הסט הזה עדיף שלא יגיבו כי גם אני הגבתי פעם לאנשים כמוכם ולכן אנחנו לא מתקדמים לשום מקום ואגב הם שניהם צעירים עם אנדרלין גבוה בשביל להגיע לרחוק אחד מהם אמר לי שנחכה עוד שנה זה אמור לשנות את השוק משמעותי הם לא אוהבים לעשות רעש בחוץ הם קצת הראו לי מה התוכניות לשנה הקרובה ואני חושב שהם יכבשו את השוק אם לא את הדור הישן אז את החדש אני כתבתי את הפוסט הזה בשביל האלה שהולכים כמו עדר של עיזים כמו כולם על תשמעו לאף אחד תשמעו רק לעצמכם תלכו ותבדקו את של כולם ותראו למה אתם הכי מתחברים לא מה שהחבר שלך התחבר כי אני שילמתי עשרות אלפי שקלים בגללם אז אל תהיו פריירים אוהב אותכם

                    כמה עולה הסט?

                    יואל גלסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יוסי 2י יוסי 2

                      שלום לכולם, אכן רציתי לומר לכם מה שנראה לי. כי אני אחד שעברתי כמעט על כל הסטים בכסף מלא. שזה מוטי רוזנפלד שרוליק מנדלסון ויוחנן אורי,
                      אבל תמיד הרגשתי שזה לא מושלם לי תמיד חיפשתי משהו קצת יותר, מישהו אמר לי שיש 2 חברה שזה יהודה אשלג ואורלנציק והאמת שגם אני אמרתי לכולם עד עכשיו שיוחנן הכי טוב בשוק ואין כמוהו ו… אבל מלבדוק לא מפסידים ישבתי איתם כמה שעות והאמת שלא חלמתי שיש כאלה אנשים מוכשרים והסיכום שלי עליהם הקטרון שלהם העדכון החדש נשמע בפער מכל מה שהכרתי אני לא מדבר על הבלאנס שלא הרגשתי שאני עובר מדאנס קטרון לפריילך לגבי הדאנסים אני חושב שהם הגזימו הם הביאו מבחר אדיר של דאנסים וגיוונים וסיגנונות מה שהכי אהבתי שהם לא סתם בונים דאנסים קמים בבוקר ובונים דאנסים אלא שכל מקצב שהם בנו כמעט זה יושב על סגנון וז’אנר מסוים חוץ מהמקצבים הראשונים שיש שם כמה מקצבים חיקויים טובים של מוישי מנדלסון למחובבי הז’אנר,
                      הDJ פסיכי לחלוטין ואני אחד שהיה לי גם את הסט של יוחנן ואני מכיר גם את רוב הטראקים שקיימים בעולם ואני חושבשיוחנן יש לו הרבה מה ללמוד מהם איזה בניה מטורפת, זה נכון שליוחנן יש טרקים טובים אבל זה מסתכם בכמה יחידים שאפשר להשתמש בהם שכולם עושים רעש מזה לעומת זאת אצלם 92% הם טרקים מטורפים שאפשר להשתמש איתם, לגבי הסט לייב שלהם יש להם דגימות מטורפות שזה תופים, בס, כינורות, קצרים, וארוכים, חצוצרות, ופסנתר נורד, כמובן כל זה לא מהאורגן אלא דגימות ולגבי המקצבים שלהם אין להם כרגע מדי הרבה מקצבים לי זה כרגע מספיק כי כל מקצב מקצב לא דומה אחד לשני וזה יפה שהם לא רוצים להרשים אנשים עם כמה שיותר מקצבים אלא שכל מקצב יהיה טוב והם עובדים רציני עכשיו על עדכון רציני של הלייב, לסיום אני כרגע רק על הסט שלהם אני ממליץ לאלה שבאמת מחפשים משהו טוב ולא רק סתם רעש (למי יש יותר לקוחות או טרקים) ואני מדגיש לכל האלה שלא שמעו את הסט הזה עדיף שלא יגיבו כי גם אני הגבתי פעם לאנשים כמוכם ולכן אנחנו לא מתקדמים לשום מקום ואגב הם שניהם צעירים עם אנדרלין גבוה בשביל להגיע לרחוק אחד מהם אמר לי שנחכה עוד שנה זה אמור לשנות את השוק משמעותי הם לא אוהבים לעשות רעש בחוץ הם קצת הראו לי מה התוכניות לשנה הקרובה ואני חושב שהם יכבשו את השוק אם לא את הדור הישן אז את החדש אני כתבתי את הפוסט הזה בשביל האלה שהולכים כמו עדר של עיזים כמו כולם על תשמעו לאף אחד תשמעו רק לעצמכם תלכו ותבדקו את של כולם ותראו למה אתם הכי מתחברים לא מה שהחבר שלך התחבר כי אני שילמתי עשרות אלפי שקלים בגללם אז אל תהיו פריירים אוהב אותכם

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שלום צוקר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #161

                      @יוסי-2 מעניין

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יוסי 2י יוסי 2

                        שלום לכולם, אכן רציתי לומר לכם מה שנראה לי. כי אני אחד שעברתי כמעט על כל הסטים בכסף מלא. שזה מוטי רוזנפלד שרוליק מנדלסון ויוחנן אורי,
                        אבל תמיד הרגשתי שזה לא מושלם לי תמיד חיפשתי משהו קצת יותר, מישהו אמר לי שיש 2 חברה שזה יהודה אשלג ואורלנציק והאמת שגם אני אמרתי לכולם עד עכשיו שיוחנן הכי טוב בשוק ואין כמוהו ו… אבל מלבדוק לא מפסידים ישבתי איתם כמה שעות והאמת שלא חלמתי שיש כאלה אנשים מוכשרים והסיכום שלי עליהם הקטרון שלהם העדכון החדש נשמע בפער מכל מה שהכרתי אני לא מדבר על הבלאנס שלא הרגשתי שאני עובר מדאנס קטרון לפריילך לגבי הדאנסים אני חושב שהם הגזימו הם הביאו מבחר אדיר של דאנסים וגיוונים וסיגנונות מה שהכי אהבתי שהם לא סתם בונים דאנסים קמים בבוקר ובונים דאנסים אלא שכל מקצב שהם בנו כמעט זה יושב על סגנון וז’אנר מסוים חוץ מהמקצבים הראשונים שיש שם כמה מקצבים חיקויים טובים של מוישי מנדלסון למחובבי הז’אנר,
                        הDJ פסיכי לחלוטין ואני אחד שהיה לי גם את הסט של יוחנן ואני מכיר גם את רוב הטראקים שקיימים בעולם ואני חושבשיוחנן יש לו הרבה מה ללמוד מהם איזה בניה מטורפת, זה נכון שליוחנן יש טרקים טובים אבל זה מסתכם בכמה יחידים שאפשר להשתמש בהם שכולם עושים רעש מזה לעומת זאת אצלם 92% הם טרקים מטורפים שאפשר להשתמש איתם, לגבי הסט לייב שלהם יש להם דגימות מטורפות שזה תופים, בס, כינורות, קצרים, וארוכים, חצוצרות, ופסנתר נורד, כמובן כל זה לא מהאורגן אלא דגימות ולגבי המקצבים שלהם אין להם כרגע מדי הרבה מקצבים לי זה כרגע מספיק כי כל מקצב מקצב לא דומה אחד לשני וזה יפה שהם לא רוצים להרשים אנשים עם כמה שיותר מקצבים אלא שכל מקצב יהיה טוב והם עובדים רציני עכשיו על עדכון רציני של הלייב, לסיום אני כרגע רק על הסט שלהם אני ממליץ לאלה שבאמת מחפשים משהו טוב ולא רק סתם רעש (למי יש יותר לקוחות או טרקים) ואני מדגיש לכל האלה שלא שמעו את הסט הזה עדיף שלא יגיבו כי גם אני הגבתי פעם לאנשים כמוכם ולכן אנחנו לא מתקדמים לשום מקום ואגב הם שניהם צעירים עם אנדרלין גבוה בשביל להגיע לרחוק אחד מהם אמר לי שנחכה עוד שנה זה אמור לשנות את השוק משמעותי הם לא אוהבים לעשות רעש בחוץ הם קצת הראו לי מה התוכניות לשנה הקרובה ואני חושב שהם יכבשו את השוק אם לא את הדור הישן אז את החדש אני כתבתי את הפוסט הזה בשביל האלה שהולכים כמו עדר של עיזים כמו כולם על תשמעו לאף אחד תשמעו רק לעצמכם תלכו ותבדקו את של כולם ותראו למה אתם הכי מתחברים לא מה שהחבר שלך התחבר כי אני שילמתי עשרות אלפי שקלים בגללם אז אל תהיו פריירים אוהב אותכם

                        מייבין באקורדיםמ מחובר
                        מייבין באקורדיםמ מחובר
                        מייבין באקורדים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #162

                        @יוסי-2 להבא, תשתדל לפסק, לנקד, ולעבור שורות
                        זה מתיש לקרוא בלי הפסקות באמצע

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מאיר צורףמ מאיר צורף

                          @יוסי-2 כתב במקצבים מיילך אורלנציק:

                          שלום לכולם, אכן רציתי לומר לכם מה שנראה לי. כי אני אחד שעברתי כמעט על כל הסטים בכסף מלא. שזה מוטי רוזנפלד שרוליק מנדלסון ויוחנן אורי,
                          אבל תמיד הרגשתי שזה לא מושלם לי תמיד חיפשתי משהו קצת יותר, מישהו אמר לי שיש 2 חברה שזה יהודה אשלג ואורלנציק והאמת שגם אני אמרתי לכולם עד עכשיו שיוחנן הכי טוב בשוק ואין כמוהו ו… אבל מלבדוק לא מפסידים ישבתי איתם כמה שעות והאמת שלא חלמתי שיש כאלה אנשים מוכשרים והסיכום שלי עליהם הקטרון שלהם העדכון החדש נשמע בפער מכל מה שהכרתי אני לא מדבר על הבלאנס שלא הרגשתי שאני עובר מדאנס קטרון לפריילך לגבי הדאנסים אני חושב שהם הגזימו הם הביאו מבחר אדיר של דאנסים וגיוונים וסיגנונות מה שהכי אהבתי שהם לא סתם בונים דאנסים קמים בבוקר ובונים דאנסים אלא שכל מקצב שהם בנו כמעט זה יושב על סגנון וז’אנר מסוים חוץ מהמקצבים הראשונים שיש שם כמה מקצבים חיקויים טובים של מוישי מנדלסון למחובבי הז’אנר,
                          הDJ פסיכי לחלוטין ואני אחד שהיה לי גם את הסט של יוחנן ואני מכיר גם את רוב הטראקים שקיימים בעולם ואני חושבשיוחנן יש לו הרבה מה ללמוד מהם איזה בניה מטורפת, זה נכון שליוחנן יש טרקים טובים אבל זה מסתכם בכמה יחידים שאפשר להשתמש בהם שכולם עושים רעש מזה לעומת זאת אצלם 92% הם טרקים מטורפים שאפשר להשתמש איתם, לגבי הסט לייב שלהם יש להם דגימות מטורפות שזה תופים, בס, כינורות, קצרים, וארוכים, חצוצרות, ופסנתר נורד, כמובן כל זה לא מהאורגן אלא דגימות ולגבי המקצבים שלהם אין להם כרגע מדי הרבה מקצבים לי זה כרגע מספיק כי כל מקצב מקצב לא דומה אחד לשני וזה יפה שהם לא רוצים להרשים אנשים עם כמה שיותר מקצבים אלא שכל מקצב יהיה טוב והם עובדים רציני עכשיו על עדכון רציני של הלייב, לסיום אני כרגע רק על הסט שלהם אני ממליץ לאלה שבאמת מחפשים משהו טוב ולא רק סתם רעש (למי יש יותר לקוחות או טרקים) ואני מדגיש לכל האלה שלא שמעו את הסט הזה עדיף שלא יגיבו כי גם אני הגבתי פעם לאנשים כמוכם ולכן אנחנו לא מתקדמים לשום מקום ואגב הם שניהם צעירים עם אנדרלין גבוה בשביל להגיע לרחוק אחד מהם אמר לי שנחכה עוד שנה זה אמור לשנות את השוק משמעותי הם לא אוהבים לעשות רעש בחוץ הם קצת הראו לי מה התוכניות לשנה הקרובה ואני חושב שהם יכבשו את השוק אם לא את הדור הישן אז את החדש אני כתבתי את הפוסט הזה בשביל האלה שהולכים כמו עדר של עיזים כמו כולם על תשמעו לאף אחד תשמעו רק לעצמכם תלכו ותבדקו את של כולם ותראו למה אתם הכי מתחברים לא מה שהחבר שלך התחבר כי אני שילמתי עשרות אלפי שקלים בגללם אז אל תהיו פריירים אוהב אותכם

                          @יוסי-2 כתב במקצבים מיילך אורלנציק:

                          שלום לכולם, אכן רציתי לומר לכם מה שנראה לי. כי אני אחד שעברתי כמעט על כל הסטים בכסף מלא. שזה מוטי רוזנפלד שרוליק מנדלסון ויוחנן אורי,
                          אבל תמיד הרגשתי שזה לא מושלם לי תמיד חיפשתי משהו קצת יותר, מישהו אמר לי שיש 2 חברה שזה יהודה אשלג ואורלנציק והאמת שגם אני אמרתי לכולם עד עכשיו שיוחנן הכי טוב בשוק ואין כמוהו ו… אבל מלבדוק לא מפסידים ישבתי איתם כמה שעות והאמת שלא חלמתי שיש כאלה אנשים מוכשרים והסיכום שלי עליהם הקטרון שלהם העדכון החדש נשמע בפער מכל מה שהכרתי אני לא מדבר על הבלאנס שלא הרגשתי שאני עובר מדאנס קטרון לפריילך לגבי הדאנסים אני חושב שהם הגזימו הם הביאו מבחר אדיר של דאנסים וגיוונים וסיגנונות מה שהכי אהבתי שהם לא סתם בונים דאנסים קמים בבוקר ובונים דאנסים אלא שכל מקצב שהם בנו כמעט זה יושב על סגנון וז’אנר מסוים חוץ מהמקצבים הראשונים שיש שם כמה מקצבים חיקויים טובים של מוישי מנדלסון למחובבי הז’אנר,
                          הDJ פסיכי לחלוטין ואני אחד שהיה לי גם את הסט של יוחנן ואני מכיר גם את רוב הטראקים שקיימים בעולם ואני חושבשיוחנן יש לו הרבה מה ללמוד מהם איזה בניה מטורפת, זה נכון שליוחנן יש טרקים טובים אבל זה מסתכם בכמה יחידים שאפשר להשתמש בהם שכולם עושים רעש מזה לעומת זאת אצלם 92% הם טרקים מטורפים שאפשר להשתמש איתם, לגבי הסט לייב שלהם יש להם דגימות מטורפות שזה תופים, בס, כינורות, קצרים, וארוכים, חצוצרות, ופסנתר נורד, כמובן כל זה לא מהאורגן אלא דגימות ולגבי המקצבים שלהם אין להם כרגע מדי הרבה מקצבים לי זה כרגע מספיק כי כל מקצב מקצב לא דומה אחד לשני וזה יפה שהם לא רוצים להרשים אנשים עם כמה שיותר מקצבים אלא שכל מקצב יהיה טוב והם עובדים רציני עכשיו על עדכון רציני של הלייב, לסיום אני כרגע רק על הסט שלהם אני ממליץ לאלה שבאמת מחפשים משהו טוב ולא רק סתם רעש (למי יש יותר לקוחות או טרקים) ואני מדגיש לכל האלה שלא שמעו את הסט הזה עדיף שלא יגיבו כי גם אני הגבתי פעם לאנשים כמוכם ולכן אנחנו לא מתקדמים לשום מקום ואגב הם שניהם צעירים עם אנדרלין גבוה בשביל להגיע לרחוק אחד מהם אמר לי שנחכה עוד שנה זה אמור לשנות את השוק משמעותי הם לא אוהבים לעשות רעש בחוץ הם קצת הראו לי מה התוכניות לשנה הקרובה ואני חושב שהם יכבשו את השוק אם לא את הדור הישן אז את החדש אני כתבתי את הפוסט הזה בשביל האלה שהולכים כמו עדר של עיזים כמו כולם על תשמעו לאף אחד תשמעו רק לעצמכם תלכו ותבדקו את של כולם ותראו למה אתם הכי מתחברים לא מה שהחבר שלך התחבר כי אני שילמתי עשרות אלפי שקלים בגללם אז אל תהיו פריירים אוהב אותכם

                          כמה עולה הסט?

                          יואל גלסי מנותק
                          יואל גלסי מנותק
                          יואל גלס
                          כתב נערך לאחרונה על ידי יואל גלס
                          #163

                          @מאיר-צורף

                          למה לעשות ציטוט פשוט תעשה תגובה, קצת קשה להיות מותש פעמיים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍
                          1
                          • יוסי 2י יוסי 2

                            שלום לכולם, אכן רציתי לומר לכם מה שנראה לי. כי אני אחד שעברתי כמעט על כל הסטים בכסף מלא. שזה מוטי רוזנפלד שרוליק מנדלסון ויוחנן אורי,
                            אבל תמיד הרגשתי שזה לא מושלם לי תמיד חיפשתי משהו קצת יותר, מישהו אמר לי שיש 2 חברה שזה יהודה אשלג ואורלנציק והאמת שגם אני אמרתי לכולם עד עכשיו שיוחנן הכי טוב בשוק ואין כמוהו ו… אבל מלבדוק לא מפסידים ישבתי איתם כמה שעות והאמת שלא חלמתי שיש כאלה אנשים מוכשרים והסיכום שלי עליהם הקטרון שלהם העדכון החדש נשמע בפער מכל מה שהכרתי אני לא מדבר על הבלאנס שלא הרגשתי שאני עובר מדאנס קטרון לפריילך לגבי הדאנסים אני חושב שהם הגזימו הם הביאו מבחר אדיר של דאנסים וגיוונים וסיגנונות מה שהכי אהבתי שהם לא סתם בונים דאנסים קמים בבוקר ובונים דאנסים אלא שכל מקצב שהם בנו כמעט זה יושב על סגנון וז’אנר מסוים חוץ מהמקצבים הראשונים שיש שם כמה מקצבים חיקויים טובים של מוישי מנדלסון למחובבי הז’אנר,
                            הDJ פסיכי לחלוטין ואני אחד שהיה לי גם את הסט של יוחנן ואני מכיר גם את רוב הטראקים שקיימים בעולם ואני חושבשיוחנן יש לו הרבה מה ללמוד מהם איזה בניה מטורפת, זה נכון שליוחנן יש טרקים טובים אבל זה מסתכם בכמה יחידים שאפשר להשתמש בהם שכולם עושים רעש מזה לעומת זאת אצלם 92% הם טרקים מטורפים שאפשר להשתמש איתם, לגבי הסט לייב שלהם יש להם דגימות מטורפות שזה תופים, בס, כינורות, קצרים, וארוכים, חצוצרות, ופסנתר נורד, כמובן כל זה לא מהאורגן אלא דגימות ולגבי המקצבים שלהם אין להם כרגע מדי הרבה מקצבים לי זה כרגע מספיק כי כל מקצב מקצב לא דומה אחד לשני וזה יפה שהם לא רוצים להרשים אנשים עם כמה שיותר מקצבים אלא שכל מקצב יהיה טוב והם עובדים רציני עכשיו על עדכון רציני של הלייב, לסיום אני כרגע רק על הסט שלהם אני ממליץ לאלה שבאמת מחפשים משהו טוב ולא רק סתם רעש (למי יש יותר לקוחות או טרקים) ואני מדגיש לכל האלה שלא שמעו את הסט הזה עדיף שלא יגיבו כי גם אני הגבתי פעם לאנשים כמוכם ולכן אנחנו לא מתקדמים לשום מקום ואגב הם שניהם צעירים עם אנדרלין גבוה בשביל להגיע לרחוק אחד מהם אמר לי שנחכה עוד שנה זה אמור לשנות את השוק משמעותי הם לא אוהבים לעשות רעש בחוץ הם קצת הראו לי מה התוכניות לשנה הקרובה ואני חושב שהם יכבשו את השוק אם לא את הדור הישן אז את החדש אני כתבתי את הפוסט הזה בשביל האלה שהולכים כמו עדר של עיזים כמו כולם על תשמעו לאף אחד תשמעו רק לעצמכם תלכו ותבדקו את של כולם ותראו למה אתם הכי מתחברים לא מה שהחבר שלך התחבר כי אני שילמתי עשרות אלפי שקלים בגללם אז אל תהיו פריירים אוהב אותכם

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מני שוהם
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #164

                            @יוסי-2 כל מילה בסלע💪 💪

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יוסי 2י מחובר
                              יוסי 2י מחובר
                              יוסי 2
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #165

                              הם לקחו לי9800 שווה כל שקל בעיקרון זה 10,500

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              תגובה
                              • תגובה כנושא
                              התחברו כדי לפרסם תגובה
                              • מהישן לחדש
                              • מהחדש לישן
                              • הכי הרבה הצבעות


                              22

                              מחובר

                              3.7k

                              משתמשים

                              3.1k

                              נושאים

                              51.7k

                              פוסטים

                              ניוזלטר

                              ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                              תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                              אתר מאובטח SSL בתוקף

                              מידע

                              • צור קשר
                              • נבחרות המוזיקאי
                              • תקנון הפורום
                              • חיפוש מתקדם

                              הקהילה

                              • כל הקטגוריות
                              • המוזיקאי בווטסאפ
                              • דיונים אחרונים
                              • תגיות פופולריות

                              המוזיקאי.

                              הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                              © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                              נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                              • חפש באמצעות Google
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • יצירת קשר