דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. בלוגים
  3. הבלוג של SHLNX
  4. שאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

שאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר הבלוג של SHLNX
shlnx
472 פוסטים 36 כותבים 12.9k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • N natinati

    @SHLNX איפה הייתי עד היום. חשבתי שזה רק כמה “חייזרים” בחו"ל😊

    אתה ממליץ על זה גם אם אתה שולח מאסטר למישהו אחר?!

    SHLNXS מנותק
    SHLNXS מנותק
    SHLNX
    מאסטר
    כתב נערך לאחרונה על ידי SHLNX
    #463

    @natinati כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:

    @SHLNX איפה הייתי עד היום. חשבתי שזה רק כמה “חייזרים” בחו"ל😊

    רוב הממקססים היום, עובדים ככה, בארץ ובחו"ל.

    אתה ממליץ על זה גם אם אתה שולח מאסטר למישהו אחר?!

    כשאתה שולח למאסטר, אתה מוריד את הלימיטר, ושולח לממאסטר, תמונה של הלימיטר עם ההגדרות שהשתמשת בהם, והוא כבר ייקח את זה משם לשלב הבא.

    "שימו איקיו על העבר שלכם, תקמפרסו את הדברים השליליים ותוסיפו ריוורב לרגעים היפים, החיים עצמם הם רק ערוצים, את המיקס תכתיבו אתם - היו הממקססים של חייכם!" (SHLNX)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍 👑
    1
    • דוד משהד דוד משה

      @SHLNX כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:

      עומרי בר הוד ועידו אופיר, שלמדתי מהם הרבה!

      וואו הם הדבר הכי היום במוזיקה הכללית מבחינת מאסטרינג… אלוף!

      SHLNXS מנותק
      SHLNXS מנותק
      SHLNX
      מאסטר
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #464

      @דוד-משה כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:

      וואו הם הדבר הכי היום במוזיקה הכללית מבחינת מאסטרינג… אלוף!

      כן, אני גם נמצא איתם בקבוצה סגורה עם כמה מהאנשים הכי טובים בארץ מבחינת סאונד וכו’, הם חברה באמת גאונים!

      "שימו איקיו על העבר שלכם, תקמפרסו את הדברים השליליים ותוסיפו ריוורב לרגעים היפים, החיים עצמם הם רק ערוצים, את המיקס תכתיבו אתם - היו הממקססים של חייכם!" (SHLNX)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👏 👑
      5
      • לוי לל מנותק
        לוי לל מנותק
        לוי ל
        SynthMaster
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #465

        @SHLNX אני מחפש להוסיף רוורבים מעניינים ולא שגרתים למיקסים שלי, כרגע הריוורבים שאני משתמש בהם הם ווהלה, הפלייט של UAD, וACON DIGITAL, שהוא ריוורב בסיסי מאוד והוא פשוט מהיר.
        יש לך ריוורב עם צבע מעניין כל שהוא שאתה ממליץ עליו?

        SHLNXS תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • לוי לל לוי ל

          @SHLNX אני מחפש להוסיף רוורבים מעניינים ולא שגרתים למיקסים שלי, כרגע הריוורבים שאני משתמש בהם הם ווהלה, הפלייט של UAD, וACON DIGITAL, שהוא ריוורב בסיסי מאוד והוא פשוט מהיר.
          יש לך ריוורב עם צבע מעניין כל שהוא שאתה ממליץ עליו?

          SHLNXS מנותק
          SHLNXS מנותק
          SHLNX
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #466

          @לוי-ל כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:

          @SHLNX אני מחפש להוסיף רוורבים מעניינים ולא שגרתים למיקסים שלי, כרגע הריוורבים שאני משתמש בהם הם ווהלה, הפלייט של UAD, וACON DIGITAL, שהוא ריוורב בסיסי מאוד והוא פשוט מהיר.
          יש לך ריוורב עם צבע מעניין כל שהוא שאתה ממליץ עליו?

          תגדיר לי מה זה צבע מעניין, אני אנסה לחשוב…

          אתמול נזכרתי פתאום ב SEVENTH HEAVEN, שיחקתי איתו קצת ומאוד אהבתי, צבע “יקר” כזה של עשירים…

          תנסה את זה!

          "שימו איקיו על העבר שלכם, תקמפרסו את הדברים השליליים ותוסיפו ריוורב לרגעים היפים, החיים עצמם הם רק ערוצים, את המיקס תכתיבו אתם - היו הממקססים של חייכם!" (SHLNX)

          Hagai HabaniH 2 תגובות תגובה אחרונה
          👍
          2
          • SHLNXS SHLNX

            @לוי-ל כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:

            @SHLNX אני מחפש להוסיף רוורבים מעניינים ולא שגרתים למיקסים שלי, כרגע הריוורבים שאני משתמש בהם הם ווהלה, הפלייט של UAD, וACON DIGITAL, שהוא ריוורב בסיסי מאוד והוא פשוט מהיר.
            יש לך ריוורב עם צבע מעניין כל שהוא שאתה ממליץ עליו?

            תגדיר לי מה זה צבע מעניין, אני אנסה לחשוב…

            אתמול נזכרתי פתאום ב SEVENTH HEAVEN, שיחקתי איתו קצת ומאוד אהבתי, צבע “יקר” כזה של עשירים…

            תנסה את זה!

            Hagai HabaniH מנותק
            Hagai HabaniH מנותק
            Hagai Habani
            DigitalAudio
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #467
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • SHLNXS SHLNX

              @לוי-ל כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:

              @SHLNX אני מחפש להוסיף רוורבים מעניינים ולא שגרתים למיקסים שלי, כרגע הריוורבים שאני משתמש בהם הם ווהלה, הפלייט של UAD, וACON DIGITAL, שהוא ריוורב בסיסי מאוד והוא פשוט מהיר.
              יש לך ריוורב עם צבע מעניין כל שהוא שאתה ממליץ עליו?

              תגדיר לי מה זה צבע מעניין, אני אנסה לחשוב…

              אתמול נזכרתי פתאום ב SEVENTH HEAVEN, שיחקתי איתו קצת ומאוד אהבתי, צבע “יקר” כזה של עשירים…

              תנסה את זה!

              Hagai HabaniH מנותק
              Hagai HabaniH מנותק
              Hagai Habani
              DigitalAudio
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #468

              @SHLNX כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:

              אתמול נזכרתי פתאום ב SEVENTH HEAVEN, שיחקתי איתו קצת ומאוד אהבתי, צבע “יקר” כזה של עשירים…

              זה גם באמת פלאגין מאוד יקר…

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍 😞
              2
              • N מנותק
                N מנותק
                natinati
                כתב נערך לאחרונה על ידי natinati
                #469

                אם תוכל להסביר קצת מה גורם ל"באלנס" להשתנות בין מערכות שמע שונות?

                שמתי לב שיש שירים ששומרים על הבלאנס בכל סוג של מערכת שמע, ויש שירים שהיחס משתנה מערכת למערכת, למשל: שהווקאל פתאום במערכת שמע מסויימת מקבל “בוסט” ביחס למוזיקה, או להיפך…

                ומה הפיתרון לזה?

                SHLNXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מייבין באקורדיםמ מנותק
                  מייבין באקורדיםמ מנותק
                  מייבין באקורדים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #470

                  @SHLNX אני מנסה ללמוד את ה ‘‘דה גוד פרטיקל’’,
                  יש לו הגבהת ווילוים מובנת?
                  כי הכל נשמע יותר טוב גם אם הכל על 0…

                  SHLNXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • N natinati

                    אם תוכל להסביר קצת מה גורם ל"באלנס" להשתנות בין מערכות שמע שונות?

                    שמתי לב שיש שירים ששומרים על הבלאנס בכל סוג של מערכת שמע, ויש שירים שהיחס משתנה מערכת למערכת, למשל: שהווקאל פתאום במערכת שמע מסויימת מקבל “בוסט” ביחס למוזיקה, או להיפך…

                    ומה הפיתרון לזה?

                    SHLNXS מנותק
                    SHLNXS מנותק
                    SHLNX
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #471

                    @natinati כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:

                    אם תוכל להסביר קצת מה גורם ל"באלנס" להשתנות בין מערכות שמע שונות?

                    שמתי לב שיש שירים ששומרים על הבלאנס בכל סוג של מערכת שמע, ויש שירים שהיחס משתנה מערכת למערכת, למשל: שהווקאל פתאום במערכת שמע מסויימת מקבל “בוסט” ביחס למוזיקה, או להיפך…

                    ומה הפיתרון לזה?

                    אני חושב שזה קשור לזה שהדברים החשובים במיקס יהיה כמה שפחות דינמיים ועם כמה שיותר ספקטרום,
                    אם ניקח לדוגמא את הווקאל שהוא לרוב הדבר הכי חשוב במיקס, אז לדאוג שהוא יהיה יציב לאורך הספקטרום כמה שיותר, ואז יש פחות סיכונים שהוא ישתנה בין מערכות,
                    בכללי הנושא הזה של “תרגום” במערכות שונות, הוא קצת מורכב, כי זה תלוי בהרבה גורמים שלא תמיד קשורים למיקס,
                    הייתי גם ממליץ לך, שבכל פעם שאתה שם לב לשיר ששומר על יציבות בהרבה מערכות (לעומת שירים אחרים), תשמור לך אותו כרפרנס.

                    "שימו איקיו על העבר שלכם, תקמפרסו את הדברים השליליים ותוסיפו ריוורב לרגעים היפים, החיים עצמם הם רק ערוצים, את המיקס תכתיבו אתם - היו הממקססים של חייכם!" (SHLNX)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                      @SHLNX אני מנסה ללמוד את ה ‘‘דה גוד פרטיקל’’,
                      יש לו הגבהת ווילוים מובנת?
                      כי הכל נשמע יותר טוב גם אם הכל על 0…

                      SHLNXS מנותק
                      SHLNXS מנותק
                      SHLNX
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #472

                      @מייבין-באקורדים כתב בשאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!:

                      @SHLNX אני מנסה ללמוד את ה ‘‘דה גוד פרטיקל’’,
                      יש לו הגבהת ווילוים מובנת?
                      כי הכל נשמע יותר טוב גם אם הכל על 0…

                      אם הכל על 0, לא אמורה להיות הגברת ווליום.

                      "שימו איקיו על העבר שלכם, תקמפרסו את הדברים השליליים ותוסיפו ריוורב לרגעים היפים, החיים עצמם הם רק ערוצים, את המיקס תכתיבו אתם - היו הממקססים של חייכם!" (SHLNX)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      תגובה
                      • תגובה כנושא
                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                      • מהישן לחדש
                      • מהחדש לישן
                      • הכי הרבה הצבעות


                      3

                      מחובר

                      3.7k

                      משתמשים

                      3.1k

                      נושאים

                      51.9k

                      פוסטים

                      ניוזלטר

                      ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                      תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                      אתר מאובטח SSL בתוקף

                      מידע

                      • צור קשר
                      • נבחרות המוזיקאי
                      • תקנון הפורום
                      • חיפוש מתקדם

                      הקהילה

                      • כל הקטגוריות
                      • המוזיקאי בווטסאפ
                      • דיונים אחרונים
                      • תגיות פופולריות

                      המוזיקאי.

                      הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                      © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                      נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                      • חפש באמצעות Google
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • יצירת קשר