דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. שיתוף התוצרת
  3. לוי יצחק ל. | טראקים ופרויקטים
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

לוי יצחק ל. | טראקים ופרויקטים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שיתוף התוצרת
614 פוסטים 59 כותבים 15.8k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה מנותק
    ה מנותק
    המתכנת
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #597

    @לוי-ל מצטרף לכל מילה של @קורג .
    אין בעיה לברוח מהקצב אך נהוג לעשות את זה יותר בדרופ ששם כבר ככה יש יותר “מצעב”

    לוי לל תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש שלום צוקר

      @לוי-ל סורי התכוונתי אליך ברור,
      אחי אתה מוכשר…
      והגיד עוד דבר ונראה אם החברים מסכימים: תגלגלו כאן עד למעלה ותשמעו דברים שלוי עשה לפני שנה, ואז תרדו חזרה ותקשיבו להיום
      אני בחיים שלי לא ראיתי אדם שמשתנה במהירות כזאתי ועלה מרמה 10 ל10000, פשוט מטורף
      תמשיך להתקדם ולהצליח עם כל הכח

      N מנותק
      N מנותק
      natinati
      כתב נערך לאחרונה על ידי natinati
      #598

      @לוי-ל ואוו איזה מוזיקה ואיזה מיקס!!!
      מוכשר!!!

      קצת הפריע לי הווקאל כנראה התוכנה של ההפרדה או משהו…

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • לוי לל מנותק
        לוי לל מנותק
        לוי ל
        SynthMaster
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #599

        @natinati תודה רבה!, מעריך מאוד, המיקס לא מושלם עדיין לצערי.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        1
        • ה המתכנת

          @לוי-ל מצטרף לכל מילה של @קורג .
          אין בעיה לברוח מהקצב אך נהוג לעשות את זה יותר בדרופ ששם כבר ככה יש יותר “מצעב”

          לוי לל מנותק
          לוי לל מנותק
          לוי ל
          SynthMaster
          כתב נערך לאחרונה על ידי לוי ל
          #600

          @המתכנת כתב בלוי יצחק ל. | טראקים ופרויקטים:

          אין בעיה לברוח מהקצב אך נהוג לעשות את זה יותר בדרופ ששם כבר ככה יש יותר “מצעב”

          טוב, כל אחד וטעמו.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • לוי לל לוי ל

            @קורג מקבל את הביקורת, אבל לא מסכים עם הנחרצות שבה זה נאמר, צריך לזכור שמוזיקה היא עניין של טעם, ומה שלי נשמע זוועתי וחסר חיים עשוי להרקיד מישהו אחר בהתלהבות, נכון, לרגע זה נשמע קצת מחוץ לקצב, אבל זה בסדר גמור ולא פוגם לחלוטין לטעמי האישי, בסופו של דבר מה שאנשים יזכרו מהרמיקס הזה זה הדרופ מלודיק דובסטאפ ואולי את חלקי הפסיי טראנס, לא את זה.

            יואל גלסי מנותק
            יואל גלסי מנותק
            יואל גלס
            כתב נערך לאחרונה על ידי יואל גלס
            #601
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • לוי לל לוי ל

              @קורג מקבל את הביקורת, אבל לא מסכים עם הנחרצות שבה זה נאמר, צריך לזכור שמוזיקה היא עניין של טעם, ומה שלי נשמע זוועתי וחסר חיים עשוי להרקיד מישהו אחר בהתלהבות, נכון, לרגע זה נשמע קצת מחוץ לקצב, אבל זה בסדר גמור ולא פוגם לחלוטין לטעמי האישי, בסופו של דבר מה שאנשים יזכרו מהרמיקס הזה זה הדרופ מלודיק דובסטאפ ואולי את חלקי הפסיי טראנס, לא את זה.

              יואל גלסי מנותק
              יואל גלסי מנותק
              יואל גלס
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #602
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • לוי לל מנותק
                לוי לל מנותק
                לוי ל
                SynthMaster
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #603

                הרמיקס החדש שהפקתי לרועי לביא ויוחנן בלייך כאן בקישור!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • לוי לל לוי ל

                  רמיקס חדש שעשיתי היום ואתמול, אני מתלבט האם לשחרר אותו ואשמח לביקורת מה לשפר
                  אתה זוכר רמיקס.wav
                  אתה זוכר רמיקס.mp3

                  כמובן מתייג את המומחים: @shimix-dj @SHLNX @יוחנן-בלייך @איש-אחד

                  חובה לשמוע בווליום גבוה ורצוי לשמוע באוזניות!
                  אשמח מאוד לפידבק וביקורת!

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יצחק.ש
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #604

                  @לוי-ל וואו מאוד יפה ועוצמתי רק הפתיחה פחות מלהיבה אבל מטורף

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • לוי לל מנותק
                    לוי לל מנותק
                    לוי ל
                    SynthMaster
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #605

                    @יצחק.ש זה רמיקס מלפני כמעט שנה, כבר ממש לא רלוונטי.

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • לוי לל לוי ל

                      @יצחק.ש זה רמיקס מלפני כמעט שנה, כבר ממש לא רלוונטי.

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יצחק.ש
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #606

                      @לוי-ל בכל אופן אתה מאוד מוכשר

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • לוי לל מנותק
                        לוי לל מנותק
                        לוי ל
                        SynthMaster
                        כתב נערך לאחרונה על ידי לוי ל
                        #607

                        באם יש לכם שיר שהפקתם ועיבדתם ואתם מעוניינים במיקס ברמה מקצועית בחינם, אתם מוזמנים לפנות אלי דרך ההנהלה, ואי"ה באם יתאים אעשה לכם מיקס, למה אני עושה את זה?, כי האינטרס שלי הוא להתקדם ככל האפשר ולפתח יצירתיות מעבר למה שיש לי כעת, וזה יעזור לי מאוד לכך, מחכה לקבל פרויקטים ממכם!.

                        SHLNXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍
                        3
                        • לוי לל לוי ל

                          באם יש לכם שיר שהפקתם ועיבדתם ואתם מעוניינים במיקס ברמה מקצועית בחינם, אתם מוזמנים לפנות אלי דרך ההנהלה, ואי"ה באם יתאים אעשה לכם מיקס, למה אני עושה את זה?, כי האינטרס שלי הוא להתקדם ככל האפשר ולפתח יצירתיות מעבר למה שיש לי כעת, וזה יעזור לי מאוד לכך, מחכה לקבל פרויקטים ממכם!.

                          SHLNXS מנותק
                          SHLNXS מנותק
                          SHLNX
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #608

                          @לוי-ל כתב בלוי יצחק ל. | טראקים ופרויקטים:

                          באם יש לכם שיר שהפקתם ועיבדתם ואתם מעוניינים במיקס ברמה מקצועית בחינם, אתם מוזמנים לפנות אלי דרך ההנהלה, ואי"ה באם יתאים אעשה לכם מיקס, למה אני עושה את זה?, כי האינטרס שלי הוא להתקדם ככל האפשר ולפתח יצירתיות מעבר למה שיש לי כעת, וזה יעזור לי מאוד לכך, מחכה לקבל פרויקטים ממכם!.

                          זו דרך מעולה להתקדם וזה מדהים שאתה עושה את זה!

                          בהצלחה אחי!

                          "שימו איקיו על העבר שלכם, תקמפרסו את הדברים השליליים ותוסיפו ריוורב לרגעים היפים, החיים עצמם הם רק ערוצים, את המיקס תכתיבו אתם - היו הממקססים של חייכם!" (SHLNX)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👑
                          3
                          • לוי לל מנותק
                            לוי לל מנותק
                            לוי ל
                            SynthMaster
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #609

                            @SHLNX תודה רבה!, מעריך.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            3
                            • לוי לל מנותק
                              לוי לל מנותק
                              לוי ל
                              SynthMaster
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #610

                              פיצחתי את הנוסחה לאיך ליצור פרוגרסיב האוס טוב! -
                              פרוגרסיב האוס1.wav
                              פרוגרסיב האוס1.mp3

                              N מייבין באקורדיםמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                              2
                              • לוי לל לוי ל

                                פיצחתי את הנוסחה לאיך ליצור פרוגרסיב האוס טוב! -
                                פרוגרסיב האוס1.wav
                                פרוגרסיב האוס1.mp3

                                N מנותק
                                N מנותק
                                natinati
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #611

                                @לוי-ל יפה מאוד, אהבתי!!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍
                                1
                                • לוי לל לוי ל

                                  פיצחתי את הנוסחה לאיך ליצור פרוגרסיב האוס טוב! -
                                  פרוגרסיב האוס1.wav
                                  פרוגרסיב האוס1.mp3

                                  מייבין באקורדיםמ מחובר
                                  מייבין באקורדיםמ מחובר
                                  מייבין באקורדים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #612

                                  @לוי-ל אין כבר מילים לומר לך…
                                  אחי אתה כבר ממש קרוב לפסגה…

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👑
                                  1
                                  • לוי לל מנותק
                                    לוי לל מנותק
                                    לוי ל
                                    SynthMaster
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #613

                                    @natinati תודה רבה!
                                    @מייבין-באקורדים הלוואי, נשארה עוד חצי דרך.

                                    מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • לוי לל לוי ל

                                      @natinati תודה רבה!
                                      @מייבין-באקורדים הלוואי, נשארה עוד חצי דרך.

                                      מייבין באקורדיםמ מחובר
                                      מייבין באקורדיםמ מחובר
                                      מייבין באקורדים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #614

                                      @לוי-ל לגבי החצי אני לא סגור על זה.
                                      במקום להביט קדימה, תסתובב אחורה ותסתכל על מה שכבר הלכת.
                                      אתה תהיה בהלם…

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      1

                                      תגובה
                                      • תגובה כנושא
                                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                                      • מהישן לחדש
                                      • מהחדש לישן
                                      • הכי הרבה הצבעות


                                      21

                                      מחובר

                                      3.7k

                                      משתמשים

                                      3.1k

                                      נושאים

                                      52.0k

                                      פוסטים

                                      ניוזלטר

                                      ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                                      תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                                      אתר מאובטח SSL בתוקף

                                      מידע

                                      • צור קשר
                                      • נבחרות המוזיקאי
                                      • תקנון הפורום
                                      • חיפוש מתקדם

                                      הקהילה

                                      • כל הקטגוריות
                                      • המוזיקאי בווטסאפ
                                      • דיונים אחרונים
                                      • תגיות פופולריות

                                      המוזיקאי.

                                      הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                                      © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                                      נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                                      • התחברות

                                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון
                                      0
                                      • דף הבית
                                      • תקנון הפורום
                                      • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                                      • חפש באמצעות Google
                                      • פוסטים אחרונים
                                      • משתמשים
                                      • יצירת קשר